سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 راهکارهای مقابله با جنگ احزاب علیه دولت

اشاره: مقام معظم‌رهبری در دیدار رئیس‌جمهور و دولتمردان با معظم‌له، کارشکنی‌ها علیه دولت نهم را به جنگ احزاب تشبیه کردند. در این‌باره گفت‌وگویی با آیت‌ا... علم‌الهدی انجام داده‌ایم که در ذیل می‌آید.

رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر هیات دولت با ایشان، دو جریان داخلی و خارجی را در مقابل این دولت دانستند که همچون جنگ احزاب دست به دست هم داده‌اند و فشار می‌آورند که دولت نهم را بکوبند. چرا رهبر معظم انقلاب چنین تعبیری فرمودند و دلیل اتحاد کنونی دشمنان اسلام چیست؟

در حقیقت مقام معظم رهبری با این بیان، خواسته‌اند از جریان خاصی که امروز در جامعه ما به وجود آمده و اساس نظام و انقلاب را هدف قرارداده‌ است پرده‌برداری کنند. این دولت در کانون کارگزاری نظام قرار گرفته و مطیع مقام معظم رهبری است و حرف امام و انقلاب را می‌زند، و عدالت‌خواهی و استکبارستیزی در آن تشخص دارد، و به همین سبب، هدف و سیبل این تهاجم شده است.

آن‌چه در جنگ احزاب صورت گرفت، همدستی و همیاری تمام جریان‌های ضداسلام در شبه جزیره عربستان بعد از شکست توطئه‌های فردی‌شان بود. از ابتدای ظهور اسلام، قریش از یک طرف و گروه‌های ملحد و مشرک دیگر هر کدام در ظرف وجودیشان، با استفاده از قدرت خود، علیه پیغمبر(ص) قیام کردند و شروع کردند با ایشان جنگیدند. تمام این حرکت‌ها و توطئه‌ها بر ضد رسول‌ا... شکست خورد، و کار به جایی رسید که هیچ‌یک به‌تنهایی جریان‌های مخالف اسلام به این نتیجه رسیده بودند که قدرت مصاف در برابر مسلمان‌ها و پیغمبر را ندارد. لذا در صدد برآمدند که با اتفاق و تجمیع قدرت و نیرو، بتوانند بر پیغمبر(ص) مسلط شوند و مسلمانان را شکست دهند. با این تفکر و اندیشه، جریان جنگ احزاب شروع شد.

چه جریان‌هایی در جنگ احزاب به مقابله با پیامبر اسلام(ص) برخاستند؟ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

انگیزه مدعیان اصلا‌حات برای بازگشت به قدرت چیست؟

در حالی که هنوز قریب به 8 ماه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است، موضوع اصلی روزنامه‌ها و سایت‌های خبری و تحلیلی را انتخابات تشکیل می‌دهد. در این میان، بسیاری از رسانه‌ها به گمانه‌زنی درباره آمدن یا نیامدن برخی شخصیت‌های سیاسی و یافتن رقیبی جدی برای رئیس جمهور کنونی- دکتر احمدی‌نژاد- می‌پردازند استراتژی اصلاح‌طلبان بر ایجاد تفرقه میان اصول‌گرایان تخریب دولت نهم و ارائه نامزد واحد اصلاح‌طلب‌، متمرکز شده است و آن‌ها تلاش می‌کنند با فشار بر حزب اعتماد ملی و یا دادن امتیاز، کروبی را به نفع خاتمی منصرف کنند تا حزب مشارکت و سازمان مجاهدین بتوانند بار دیگر زمام قدرت را در کشور به دست گیرند. از سوی دیگر با وعده و وعیدهایی به برخی شخصیت‌ها در جناح راست می‌کوشند آن‌ها را برای مقابله با دولت نهم و یا تخریب ناخواسته تحریک کنند تا هم در اردوگاه اصول‌گرایان اختلاف افتد و هم شاخص‌ترین نامزد اصول‌گرایی - دکتر احمدی‌نژاد - توسط خود جریان اصول‌گرایان تخریب شود. از منظر سوم، ‌دولت نهم را در معرض بمباران تبلیغاتی قرار داده‌اند تا آن را از چشم مردم بیندازند و از این راه، طریق برای خود کلاهی ببافند.
با بررسی شیوه‌های تبلیغاتی و تخریبی اصلاح‌طلبان به‌جوبی روشن می‌شود تنها ابزار مؤثری که می‌تواند تا حدودی تبلیغات آن‌ها را علیه دولت نهم کارساز کند، موضوع تورم و مشکلات اقتصادی است؛ وگرنه همان مردمی که نسبت به تورم و گرانی معترض‌اند، بر ویژگی‌های مثبت دولت ار جمله ساده زیستی، پاک دستی، مردم‌داری، احیای شعارهای انقلاب و اندیشه‌های امام(ره)، شجاعت، اقتدار بخشی و عزت دهی به نظام و ملت ایران تأکید می‌ورزند و می‌گویند اگر این دولت می‌توانست گرانی و تورم را هم مهار کند، دیگر ضعفی نداشت. اتفاقاً مدعیان اصلاحات نیز که این روزها ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

 استقبال 4 ساعته گیلانی ها از احمدی نژاد

به گزارش شبکه ایران، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسلامی کشورمان صبح امروز (چهارشنبه)در ادامه دور دوم سفرهای استانی هیئت دولت ودر چهل و چهارمین سفر خود از ابتدای کار دولت،  با استقبال نماینده ولی فقیه، استاندار، نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات محلی وارد فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت شد.

در حالی که قرار بود رئیس جمهور بعد از گفت و گوی خود با خبرنگاران بلافاصله جهت ایراد سخنرانی در ورزشگاه عضدی رشت حاضر شود در مسیر حرکت خود از فرودگاه به ورزشگاه با استقبال پر شور و کم نظیر مردم رشت که با در دست داشتن پلاکاردهایی در مسیر حرکت وی حاضر شده بودند مواجه شد.

حضور و استقبال مردم  و ازدحام جمعیت در مسیر به حدی گسترده بود که خودرو حامل رئیس جمهور متوقف و مسیر15 دقیقه‌ای فرودگاه تا ورزشگاه شهید عضدی در مدت 4 ساعت طی شد.

در شرایطی که جمعیت زیادی از پیرو جوان، دختر وپسر، زن و بچه  با در دست داشتن پلاکارتها و سر دادن شعارهای انقلابی در حمایت از جمهوری اسلامی و دولت نهم  از ساعتها قبل با شور و شوق زایدالوصفی برای دیدار با رئیس جمهور در ورزشگاه  منتظر حضور احمدی نژاد بودند ،سخنرانی که قرار بود ساعت 9 صبح برگزار شود با 4 ساعت تاخیر در ساعت 13 برگزار شد.


نوشته شده توسط: محمد حق دوست

 گزارش زاکانی پیرامون تصرف اراضی مهدی هادوی از سوی دانشگاه آزاد

به گزارش شبکه ایران علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتشار گزارشی خواستار رسیدگی مقامات قضایی به مستندات موجود پیرامون پرونده تعدی به اراضی آقای مهدی هادوی از سوی مدیریت ارشد دانشگاه آزاد اسلامی شد.
این درحالی است که پرونده تصرف عدوانی اراضی آقای مهدی هادوی هم اکنون از سوی مسئولان ارشد قوه قضاییه در حال پیگیری است
متن این گزارش که صبح امروز(سه شنبه) در اختیار شبکه ایران قرار گرفت را می خوانید:
 
سلام علیکم؛
با احترام به عرض می رساند در چندماه اخیر مستندی درخصوص چگونگی تجاوزات و تعدیات صورت گرفته از سوی مدیریت ارشد دانشگاه آزاد اسلامی به اراضی برخی از ساکنین منطقه حصارک کن (واحد علوم و تحقیقات تهران) منتشر گردیده که در پی آن مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی طی یک مجموعه فیلم انتقادی به همراه چندین مصاحبه رسانه ای درصدد پاسخ به آن مطلب برآمدند. اما آنچه که بیش از همه موارد فوق اهمیت دارد، بررسی مستند وقایع اتفاق افتاده درخصوص تملک اراضی موردنظر از سوی دانشگاه آزاد اسلامی است.
در پی بالا گرفتن مناقشات مابین آقای مهدی هادوی و دانشگاه آزاد اسلامی با شروع تجاوزات آن دانشگاه به بخش سهمی آقای مهدی هادوی در پلاک های ثبتی 168 و 240 فرعی از 122 اصلی واقع در حصارک شمیران بخش 11 تهران، مراجع قضایی و حقوقی مختلفی به بررسی این مسأله پرداخته و هر کدام با ارائه نظرات رسمی خویش در این خصوص اقدام کرده اند.
گزارش پیش رو مجموعه ای است که در آن سعی شده تا گزارش های مراجع مختلف در مورد حادثه فوق الذکر ارائه شده و در کنار آن با بیان نقطه نظرات کارشناسی مرتبط با هر گزارش بصورت کاملاً مستند، تصویری شفاف و گویا از اقدامات انجام شده از سوی مدیریت ارشد دانشگاه آزاد اسلامی ارائه دهد. از آنجایی که پرونده تصرف عدوانی اراضی آقای مهدی هادوی هم اکنون از سوی مسئولان ارشد قوه قضاییه در حال پیگیری است شایسته است که مطالب و مستندات این گزارش از سوی مقام محترم قضایی مورد رسیدگی قرار گیرد.
لازم به ذکر است که ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

قرص جمعه 87/7/26 ساعت 7:40 صبح

 قرص

گفت: برخی از سردمداران جبهه مدعی اصلاحات تصمیم گرفته اند از این پس به جای «شرط»های خاتمی برای انتخابات، بگویند دغدغه های خاتمی!
گفتم: پس به این علت است که طی چند روز اخیر برخی از اعضای مرکزیت حزب مشارکت و سازمان مجاهدین مصاحبه می کنند و می گویند، خاتمی نگفته «شرط» بلکه گفته «دغدغه»!
گفت: ولی خود آقای خاتمی با صراحت اعلام کرده که 2 شرط برای حضور در انتخابات دارد و نگفته 2 دغدغه دارد!
گفتم: ظاهراً حالا متوجه شده اند که به جدول زده اند و می خواهند قضیه را ماست مالی کنند.
گفت: وقتی می دانند که شرط هایشان ضایع و نشدنی است چرا می گویند که بعداً مجبور به ماست مالی باشند؟
گفتم: چه عرض کنم؟! شخصی ادعای طبابت می کرد و بنده خدایی که ادعای او را باور کرده بود برای معاینه نزد او رفت، مدعی طبابت برای او روزی 2 قرص تجویز کرد و گفت؛ یکی از قرص ها را بعد از خوابیدن بخور و دومی را قبل از بیدار شدن!


نوشته شده توسط: محمد حق دوست

نگویید «شرط» بگویید «دغدغه» جمعه 87/7/26 ساعت 7:39 صبح

نگویید «شرط» بگویید «دغدغه»

شرط گذاری اخیر سیدمحمد خاتمی برای ورود به صحنه انتخابات ریاست جمهوری رئوس جریان تندرو اصلاح طلب را نگران کرده است که مبادا تأکید بر این شروط به یک بن بست در ماه های آینده منجر شود و به همین دلیل تصمیم گرفته اند به جای «شرط» که تعبیر خود خاتمی بود- از عبارت دیگری استفاده کنند.
گفته می شود مدعیان اصلاحات تصمیم گرفته اند از این به بعد در اظهارنظرها و مصاحبه های خود از واژه «دغدغه» به جای شرط استفاده کنند. علت این تصمیم گیری این بوده است که برخی افراد حاضر در جلسه مذکور عقیده داشته اند آنچه خاتمی به عنوان شرط مطرح کرده و کاندیدا شدن خود را در انتخابات به آن مشروط ساخته عملاً تحقق یافتنی نیست و اگر بر آن تاکید شود، در نهایت نتیجه ای جز سخت تر کردن شرایط حضور خاتمی نخواهد داشت.
تندروهای اصلاح طلب در حالی برای حضور خاتمی در انتخابات سال آینده تلاش می کنند که اصولگرایان هم از کاندیداتوری وی که منجر به ایجاد اجماع درون جبهه اصولگرا و بوجود آمدن دو قطبی اصلاح طلب- اصولگرا خواهد شد استقبال کرده اند.
  


نوشته شده توسط: محمد حق دوست

روزنامه جمهوری پیشگام عذرخواهی شود

سنت "استغفار" در برابر پروردگار و "اعتذار" در مقابل بندگان خدا نشانه لطف و کرم بی نهایت خداوندی است که سیئات را به حسنات و نفرت و خشم و غرور را به محبت و الفت و تواضع تبدیل می کند. سرمقاله نویس روزنامه جمهوری اسلامی در تاریخ 20 مهر ماه 87 طی مطلبی در صدد احیای این سنت حسنه بر آمده با طرح فهرستی از مواردی که به زعم آن روزنامه "خلاف و خطا"هایی هستند که در دولت نهم اتفاق افتاده اند، به سراغ رئیس جمهور رفته و مطالبه "عذرخواهی" نسبت به آن موارد کرده است.

با اغماض از مخدوش بودن بعضی از آن موارد، اصل پیشنهاد قابل توجه بوده و پیگیری این سنت الهی و انسانی برای اصلاح فرهنگ عمومی و به خصوص "فرهنگ سیاسی" ما یک ضرورت حتمی است.

این ضرورت آنجا مضاعف می شود که رهبر بزرگوار ما از رواج ناسپاسی و فرهنگ "بی انصافی" در موضع گیری های سیاسی اظهارنگرانی می کنند.

به همین خاطر ای کاش نویسنده آن مطلب با توجه به این اظهار نگرانی، در نسبت دادن بعضی از خلاف و خطاها به دولت، احتیاط و مروت را مراعات می کردند تا به اصل این "سنت حسنه" لطمه وارد نشود.

برای خواننده "بی طرف" آن سرمقاله چندین سئوال اصلی و مهم اصلاً مطرح نشده است:

الف- چرا نویسنده از "خود" شروع نکرده و روزنامه جمهوری اسلامی را به خاطر "خط مشی" کاملاً دو گانه در تحلیل مفاهیم و مصادیق طی 20 سال گذشته، به عذرخواهی از مردم فرانخوانده است؟

اگر مدیرمسئول محترم آن روزنامه آمادگی چاپ مطالب انتقادی و حقایق مسکوت را داشته باشد، بنده دهها مورد مشخص از این دوگانگی ها را در خط مشی روزنامه جمهوری اسلامی ارائه خواهم داد.

ب- چرا روزنامه جمهوری اسلامی که از بیت المال ارتزاق می کندادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

سفرهاى عدالت و پیشرفت جمعه 87/7/26 ساعت 7:31 صبح

سفرهاى عدالت و پیشرفت

با مردم فروتن باش، نرم خو و مهربان باش، گشاده رو و خندان باش، در نگاه هایت و در نیم نگاه و خیره شدن به مردم به تساوى رفتار کن تا بزرگان در ستمکارى تو طمع نکنند و ناتوان ها از عدالت تو مأیوس نگردند.
(نهج البلاغه-نامه ?? خطاب به محمدبن ابى بکر)

«بخشى از وقت خود را به کسانى اختصاص ده که به تو نیاز دارند تا شخصاً به امور آنان رسیدگى کنى، و در مجلس عمومى با آنان بنشین و در برابر خدایى که تو را آفریده فروتن باش و سربازان و یاران و نگهبانان خود را از سر راهشان دور کن تا سخنگوى آنان بدون اضطراب در سخن گفتن، با تو گفت وگو کند. من از رسول خدا(ص) بارها شنیدم که مى فرمود: ملتى که حق ناتوان را از ثروتمندان، بى اضطراب و بهانه اى باز نستاند، رستگار نخواهد شد.»

آنچه ذکر شد بخشى از آموزه هاى معلم بى همتاى عدالت و حاکم بى همانند این عرصه امیرمؤمنان(ع) خطاب به همه کارگزاران حکومتى در همه زمانها و مکانها است.

حاکم چگونه مى تواند در دسترس باشد تا مردمان به راحتى با او سخن بگویند و امور خرد مردم او را از برنامه هاى کلان باز ندارد و امور کلان کشور او را از مشکلات مردم دور نکند؛ در جامعه گسترده امروز، این مهم چگونه قابل تحقق است.

طرح دولت پویا و سیار، از طریق سفرهاى استانى پاسخى به این نیاز جامع است و اجراى فرمان امیرمؤمنان(ع) در گستره ارتباط با مردمان، برقرارى عدالت و عدم غفلت از شرایط عمومى زندگى مردم با این روش قابل تحقق خواهد بود.

به فرازى دیگر از سخنان مولا توجه کنیمادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

تفاوت سفرهای استانی احمدی نژاد با خاتمی و هاشمی

مهندس جلیل بشارتى رئیس دفتر مناطق محروم ریاست جمهورى همگام با دولتمردان در سفرهاى استانى حضور یافته و گزارشى از مشکلات و نیازهاى مناطق محروم را به اطلاع رئیس جمهور و اعضاى کابینه رسانده است. بشارتى مى گوید: رؤساى جمهور گذشته به استان ها سفر مى کردند و بعضاً بازدیدهایى از مناطق محروم هم داشتند ولى فقط حداکثر با چند وزیر از پروژه هایى بازدید مى کردند و دیدارهایى هم با مردم داشتند اما همه هیأت دولت نمى رفت و اولویت خاص هم براى مناطق محروم به صورت فعلى نبود.

دفتر امور مناطق محروم ریاست جمهورى چگونه تشکیل شد؟

کارها در خصوص توجه به زیرساخت ها و اقدامات زیربنایى بعد از پیروزى انقلاب در روستاها آغاز شده بود اما بعد از جنگ دفتر امور مناطق محروم ریاست جمهورى تأسیس شد و دفتر با مجموعه اى جوان آغاز به کار کرد و در برنامه هاى اول و دوم و سوم توسعه اعتباراتى براى این دفتر در نظر گرفته شد.
به نظر مى رسد در دو سه سال گذشته فعالیت هاى این دفتر برجسته تر شده است.
اولویت این دفتر از ابتدا رسیدگى به مناطق محروم بوده اما از دولت آقاى احمدى نژاد کار مناطق محروم جدى تر مطرح شد و رئیس جمهور همه اعضاى هیأت دولت را به مناطق محروم بردند.

مگر در دولت هاى قبل اعضاى دولت از مناطق محروم بازدید نمى کردند ؟

رؤساى جمهور گذشته به استان ها سفر مى کردند و بعضاً بازدیدهایى از مناطق محروم هم داشتند ولى فقط حداکثر با چند وزیر از پروژه هایى بازدید مى کردند و دیدارهایى هم با مردم داشتند اما همه هیأت دولت نمى رفت و اولویت خاص هم براى مناطق محروم به صورت فعلى نبود.
قبلاً وزرا و اعضاى هیأت دولت همیشه به پروژه ها سر مى زدند اما اینکه در بین مردم هر منطقه حضور یابند و شوراى ادارى هر شهرستان تشکیل شود و وزرا به نوبت به شهرستان ها بروند و در دور دوم هم باز در مناطق مختلف حضور یابند، این تا پیش از این نبوده و این یک پدیده جدید است که در این سه سال اتفاق افتاد.

برخى معتقدند که تصمیم گیرى براى مناطق محروم در تهران یا در میان خود مردم فرقى با هم ندارد؟ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

  با عکس امام و رهبری دانشگاه اسلامی نمی شود

به گزارش شبکه ایران عبدالله جاسبی که برای دیدار با مراجع تقلید به قم سفر کرده بود در جمع خبرنگاران دلایل سفرش به  قم را برشمرد و گفت : دیدار علما و مراجع و استفاده از نظرات و پیشنهادات آنان ؛ از اهداف سفرم به قم بوده است و بنده هیچ تصمیمی درباره انتخابات نگرفته‌ام و در هیچ یک از دیدار‌هایم با مراجع و علما درباره انتخابات صحبتی نکرده ام .

شاید شایعه انتخاباتی جلوه دادن سفر جاسبی به قم از جهاتی بی ارتباط با سخنان اخیر مهدی کروبی و سفر انتخاباتی وی به قم نباشد ، چرا که مهدی کروبی پیش از سفر چند روز قبل خود به قم گفته بود : "آنهایی که مصمم به آمدن هستند، به تدریج فعالیت‌‏های خود را آغاز کنند و به سفرهای استانی بروند ."

عبدالله جاسبی در ادامه افزود : "همه علما و مراجع به اتفاق تلاش‌های دانشگاه آزاد را مثبت ارزیابی کردند و بر بومی‌سازی دانشگاه آزاد و تقویت بنیه‌های فرهنگی این تاکید کردند."

اظهارات رئیس دانشگاه آزاد در حالی است که آیت الله جوادی آملی روز گذشته در دیدار با وی، از وضعیت نامناسب دانشجویان در این دانشگاه به شدت انتقاد کرد و گفت :" اسلامی شدن دانشگاه ها به واسطه برپایی نمازخانه ها، جدا شدن کلاس های دختران و پسران و یا آوردن نام خدا و عکس امام و رهبری در ابتدای کتابهای درسی انجام نمی شود."

همچنین آیت الله جعفر سبحانی در دیدار عبدالله جاسبی بر اسلامی شدن هر چه بیشتر محیط های آموزشی تأکید کردو گفت : "وجود دانشمندان مومن و مخلص در کشور باعث مباهات و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است. "

رییس موسسه امام صادق(ع) و مدرس خارج فقه حوزه علمیه قم همچنین خواستار جدا شدن کلاس ها و محیط های آموزشی دختران و پسران شد و گفت: "هر چقدر هم که جاهلان و معاندان به ما تهمت تحجر بزنند، ما باید راه خود را ادامه داده و به سمت و سوی اهداف خود حرکت کنیم."

وی ادامه داد:" افزایش آمار طلاق در کشور ما به دلیل همین آشنایی های خارج از عرف و ازدواج های خیابانی است. مسوولان دانشگاه ها بایدادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

ادامه فعالیت در وبلاگ قابلمه بدست
لری کینگ هم به سخنان هاشمی استناد کرد
هانیبال الخاص و ناصر حجازی!
سری ششم کلیپهای "رویای سرطانی"
ترور در روز رأی اعتماد
اللهم عجل لولیک الفرج
سری پنجم کلیپهای "رویای سرطانی"
سری چهارم کلیپهای "رویای سرطانی"
قانونی ترین دزدی قرن!
سری سوم کلیپهای 'رؤیای سرطانی'
اهانت به رهبری، مردم و احمدینژاد از جایگاه وکیل مدافعی سران فتنه
تقدیم به نخبه بیبصیرت "علی.م": عمرسعد شمایید که پیمان شکنید!
آوای مرگ بر موسوی سخنرانی سید حسن را نیمه تمام گذاشت
عظیم ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت رهبر معظم انقلاب
عدهای در صف دشمنان امام ادعای مالکیت انحصاری خط امام را دارند
[همه عناوین(671)][عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
499480


:: بازدیدهای امروز ::
34


:: بازدیدهای دیروز ::
53



:: درباره من ::

محمد حق دوست
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه . این وبلاگ رو راه انداختم تا از مردی دفاع کنم که آماج حملات بی رحمانه و بی شرمانه دشمنان خارجی و مخالفین داخلی قرار گرفته . کسی که تنها جرمش خدمت و نوکری ملت ایرانه ، کسی که معنای واقعی یک رئیس جمهور رو برای مردم به تصویر کشید ، کسی که ثابت کرد با دین هم میشه حکومت کرد ، کسی که ثابت کرد افکار امام به زباله دان تاریخ نپیوسته، کسی که بعد از چندین سال آوای دلنشین اللهم عجل لولیک الفرج رو در سراسر گیتی طنین انداز کرد ، کسی که یاد و خاطره رجایی رو در ذهن مردم زنده کرد ، کسی که نظام های ظالمانه و ناعادلانه حاکم بر دنیا رو به سخره گرفت . کسی که ...

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

آقای مطهری! دانشگاه آزاد هم تقصیر مناظره است؟! [41]
وقف دانشگاه آزاد ، دزدی بزرگ [45]
لاریجانی : من به وظیفه ام عمل کرده ام [11]
از کیف انگلیسی تا کیف آزادی [9]
مطالبه حقوق مستضعفین از نمایندگان جاسبی گرا+ شماره موبایل [33]
مسئله دانشگاه آزاد و آزمون فساد ستیزی نظام [20]
اصولگرایان اصول را بخاطر آورید! [6]
وکیل الرعایا یا وکیل الدانشگاه آزاد؟ [10]
مجلسی که انگار از جنس مردم نیست [13]
اکنون پس از 20 سال... [51]
آیا سید حسن پیام مردم را شنید؟ + فیلم [267]
موسوی و کروبی در سالگرد رحلت امام(ره) چه می‌کنند؟! [48]
نظر رهبر انقلاب در مورد الله اکبر گفتن سبزها [43]
چرا سخنرانی سید حسن نیمه تمام ماند ؟ [25]
واکنش مردم به سیدحسن نوعی هشدار بود [23]
[آرشیو(162)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

کلیپ[7] . احمدی نژاد[6] . دانلود[5] . صهیونیسم[5] . هاشمی[5] . موسوی[5] . کلیپ[2] . سفرهای استانی[2] . قالیباف[2] . سید حسن خمینی[2] . خاتمی[2] . انتخابات88[2] . انرژی هسته ای . انقلاب بنزین . تقلب . توهم . جاسوس . جلبک سبز . جنبش سبز . جنگ نرم . حداد عادل . حماسه 88 . خواص . دانشگاه آزاد . دانشگاه از هفت دولت آزاد . احمدی نژاد، خاتمی ، هاشمی . افسادطلبان . اقتصادی . امام خامنه ای . انتخاب دهم . انتخابات مجلس . شریعتمداری . شهید آیت . شیرین خانم عبادی . صانعی . دکتر احمدی نژاد . دکتر عباسی . ژنو ، کلمبیای2 . سبز لجنی . سبزلجنی . سخنرانی ها . کاربردهای انرژی هسته ای . کروبی . سونامی سوم تیر . سیاست خارجی . ضدغرب . طرح تحول اقتصادی . غزه . کلیپ، دانلود، صهیونیسم . نامه ننگین 2003 . هسته ای . وطن فروش . وطن فروشها . یکه تازی در کلمبیا . گفت و شنود کیهان . گفتگوی تلویزیونی . ما می توانیم . متفرقه . مطهری . مناسبتها . مناظره . منتظری .


:: آرشیو ::

**کلیپ**
آرشیو اخبار(88-1386)
آرشیو دسته بندی شده اخبار(88-1386)
آرشیو مطالب 87
سبزترین ها
پول مارو پس بگیر
این سبز و آن سبز
مناظره 10 میلیونی
13 آبان


:: دوستان من (لینک) ::

احمدی نژاد
بسیج جهانی
منطقه ممنوعه
گردباد
بیداری
چلغوز
فصل انتظار
خیلی دور _ خیلی نزدیک
موشک انداز
حزب اللهی مدرنیته
خمینیسم
ارزش خبر
خاتمی نیوز
رجانیوز
خبرنگار مسلمان
مصائب احمدی نژاد
بچه های سوم تیر
اختاپوس
خاکریزیسم
انصارنیوز
محراب اندیشه
ریاست جمهوری اسلامی ایران
روزنامه کیهان
روزنامه قدس
گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چی
نسل یبدار
ولایت
پارتیزان
نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی
جنبش
وبلاگ بحر
اریکه ایی ازنوع نوشتن
هجوم خاموش
ناگفته ها
یاوران دکتر احمدی نژاد
لاهوت
طنزهای خفن سیاسی
بوی خوش ظهور
بروبچز دبیرستان روشنگر
آواز پرجبرئیل
طنز کاظم
اصولگرا
روزنامه ایران
هجوم خاموش
پرس تی وی
آزادی بیان
برنانیوز
اندیشکده (دکتر عباسی)
مهرنیوز
وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد
خبرگزاری فارس
نیم نگاهی به ...
پرونده ویژه
مرکز بررسی های استراتژیک
اخبار و رویدادهای جنجالی
روایت های آسمانی
شهید چمران
نگرانی
نسل برتر
بهترین وبلاگ دنیا
سرمستانه
نگرانی
دانشگاه از هفت دولت آزاد
وبلاگ دانشجویان دانشگاه آزاد
صراحت
تارنگاشت های یک زن مسلمان
تاملات
افتضاح ملی
تمهیدات برای حضور و ظهور
آهستان
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
منطقه ممنوعه
وبلاگ گروهی فصل انتظار
من و روزهایم
بوی خوش ظهور

در گوشی با خدا
شُکوه منطق ایرانى
شاعرانه
همسنگری
اجتماعی سیاسی
شریف نیوز
همولایتی
روایتی دیگر
مهراوه من
نشریه طنز ستون آزاد
محمد پرسپولیسی
دکتر محمد علی رامین
گام آخر
دکتر شهبازی
کوکب هدایت
اول خدا دوم آقا سوم دکتر
کهف
اکینانیوز

احمدی نژاد FANZ
Mafia Online Game
خدمت
ما در شب تاریخ تا صبح بیداریم
نمازخانه بوستان بهاره
خبرگزاری عصر ایران
دیپلماسی ایرانی
یادگارهای ماندگار
درد نوشته های دانشجوی مسلمان
پایگاه خبری جام
دنیای جوانی
پایگاه خبری سپهر
روزنامه عدالتخواه سیاست روز
نشریه پرتو سخن
آیینه
یالثارات الحسین
انصارنیوز
فاطمه رجبی
حدیث نفس
اسلام حقیقی
پیاده تا عرش
شمیم نینوا
جزیره دانلود 2008
رایحه خدمت
دولت ۷۰ میلیونی
رجایی زمان
دکتر احمدی نژاد
سایه نیوز
آبادگران ایران اسلامی
حامی
جعبه جادویی
جزیره تنهایی های من
امید آخر
شمیم
علافی از دیار ابهر
بیا تا برویم
عمو اکبر
فرقه اصلاحیه
نسیم وصل
عصر بیداری
اینجا چراغی روشن است
علی اکبر جوانفکر
خصوصی نیست ... !
در التهاب انتظار فرج...
بسیجی سیاسی
پرواز
شلیکهای خاتمی
جهاد مجازی
شهسوار دل
احمدی نژاد فانز
وبلاگ گروهی موج
۞ مرکز دانلود ایرانیان ۞
ایرانی تمام عیار
رجایی زمان 2
خاتمی ، نه
مجمع وبلاگ نویسان حامی دولت اسلامی
انتقاد
حامیان دولت اسلامی
تداوم
کنایه
شبکه ایران
رییس جمهور ایرانیان
احمدی نژاد مرد خدا
فراماسونری ویهود
بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی پزشکی
استاذنا
استقامت
استناد
یوزارسیف
جنبش دعوت
توپ تانک بسیجی
یااباصالح فدات
ما می توانیم
پایگاه خبری قلم پرس
کلمه نیوز
چرا احمدی نژاد ؟
جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد
وبلاگ کاریکاتور هولوکاست
دولت مهر
پایگاه اطلاع رسانی مهرورزی
پایگاه اطلاع رسانی سحر
امتداد مهر
مردی از جنس مردم
ابـــوحـامـد
تقلب سبز
سیاست روز
صبح بیداری
مازیار بیژنی (کاریکاتور)
دولت اسلامی
تلخندک


:: لوگوی دوستان من ::










:: خبرنامه ::