سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازتاب پیش راه اندازی نیروگاه بوشهر در رسانه ها

پیش راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر بازتاب گسترده ای در خبرگزاریهای خارجی داشت.
به گزارش واحد مرکزی خبر ، خبرگزاری فرانسه اعلام کرد ، مراحل احداث نیروگاه اتمی بوشهر در جنوب ایران تکمیل شده است .

خبرگزاری شینهوا نیز از بوشهر گزارش داد : ایران روز چهارشنبه نخستین نیروگاه هسته ای خود را که نزدیک شهر بندری بوشهر در جنوب ایران احداث شده است به طور آزمایشی راه اندازی کرد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس هم افزود : مهندسان ایرانی و روسیه نخستین نیروگاه هسته ای ایران را به طور آزمایشی راه اندازی کردند.

خبرگزاری ایتارتاس روسیه به نقل از سرگئی کرینکو رئیس اژانس انرژی اتمی روسیه اعلام کرد : امروز ما عملیات گسترده ای برای پیش راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر آغاز می کنیم .

یکی از مقامات شرکت اتم استروی اکسپورت ، شرکت پیمانکار پروژه نیروگاه بوشهر به این خبرگزاری گفت : سوخت گذاری مجازی در رئاکتور اول این نیروگاه ، کمک می کند تا آمادگی نیروگاه بوشهر برای راه اندازی فنی سنجیده شود .

پایگاه اینترنتی ریانووستی هم نوشت : سرگئی کرینکو، رییس آژانس فدرال انرژی هسته ای روسیه روز چهارشنبه در تهران گفت : کارهای مقدماتی راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر ، از روز چهارشنبه آغاز شد.

وی افزود : بیشتر کارهای مربوط به راه اندازی نیروگاه بوشهر ، به ویژه عملیات مربوط به سوخت گذاری مجازی این نیروگاه آغاز شده است.

خبرگزاری آلمان نیز در گزارشی از تهران اعلام کرد : با حضور سرگئی کرینکو رییس آژانس فدرال انرژی اتمی روسیه و غلامرضا آقازاده رئیس سازمان انرژی اتمی ایران نیروگان اتمی بوشهر پیش اندازی شد.

این خبرگزاری افزود : کرینکو و آقازاده قرار است عصر روز چهارشنبه در کنفرانس خبری مشترک به تشریح نتایج راه اندازی ازمایشی و اخرین تحولات مربوط به این نیروگاه بپردازند.

شبکه فرانس24 در خبری اعلام کرد : ساخت نیروگاه هسته ای بوشهر در ایران به اتمام رسید.

این شبکه افزود : روسها این نیروگاه را ساخته اند و اکنون باید دید تاریخ راه اندازی این نیروگاه چه زمانی خواهد بود.


نوشته شده توسط: محمد حق دوست

نیروگاه اتمی بوشهر پیش راه اندازی شد

با پایان یافتن عملیات نصب تجهیزات بخشهای مختلف نیروگاه اتمی بوشهر، راکتور این نیروگاه نیز امروز - چهارشنبه - با سوخت مجازی آزمایش شد.
پیش از این دیگر بخش های نیروگاه 1000 مگاواتی از جمله توربین و مدارات بخار آزمایش شده بود و آزمایش مهم امروز مقدمه آغاز بکار کامل این نیروگاه است.

در مراسم پیش راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر رضا آقازاده ، رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران ، و سرگئی کرینکو ، رئیس سازمان فدرال انرژی اتمی روسیه ، و کارشناسانی از دو کشور حضور داشتند.

از آنجا که نخستین محموله سوخت نیروگاه اتمی بوشهر اواخر پاییز پارسال به این نیروگاه منتقل شده است پیش بینی می شود در آینده نزدیک این نیروگاه به طور کامل در چرخه تولید برق کشور وارد شود.

آقازاده به هنگام سوخت گذاری مجازی نیروگاه اتمی بوشهر گفت : امروز روز مهمی برای مردم ایران است که سال ها راه اندازی این نیروگاه را انتظار می کشیدند.

رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کردادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

حمله میلیشیای دفتر تحکیم به تشییع شهدای گمنام

میلیشیای طیف غیر قانونی دفتر تحکیم وحدت که از ساعت 10 صبح در محوطه دانشگاه امیرکبیرتجمع کرده بودند، به تشیع کنندگان پیکرهای 5 شهید گمنام حمله ور شده و آنها مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش رجانیوز، افراطیون که تعداد آنها کمتر از 50 نفر بود به دانشجویان شرکت کننده در مراسم تشییع حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند. این گروه افراطی برای جلوگیری از دفن شهدا در دانشگاه امیرکبیر تعدای از بنرهای شهدا را پاره کرده و علیه نظام شعار سر دادند.

بر اساس این گزارش با افزایش حضور دانشجویان شرکت کننده در مراسم تدفین 5 شهید گمنام در دانشگاه امیر کبیر،عده قلیلی ازاعضای تندروی طیف منحل شده علامه دفتر تحکیم وحدت با پرتاب سنگ و اشیایی به سمت دانشجویان تشییع‌کننده شهدا، سعی در ایجاد اغتشاش و به انحراف کشیدن مراسم امروز داشتند که خیل گسترده دانشجویان و مردم با حفظ هوشیاری و بی‌اعتنایی به اهانت‌های آنان، با سر دادن شعارهای "شهیدان زنده‌اند، الله اکبر "، "خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست " و "شهیدان، شهیدان آزادی امروز ما مدیون خون شماست "، فضای معنوی مراسم را حفظ کرده و دانشجویان اهانت کننده را که همزمان با مراسم عزاداری به دست زدن می‌پرداختند به حاشیه راندند


نوشته شده توسط: محمد حق دوست

همه مردان هاشمی و خاتمی جمعه 87/12/9 ساعت 9:21 صبح
همه مردان هاشمی و خاتمی

در روزهای پایانی ریاست جمهوری خاتمی بود که هاشمی رفسنجانی با رضایت از عملکرد دولت اصلاحات اعلام کرد که رئیس این دولت در مسیر سیاست‌های دوره مسؤولیت او پیشرفت کرده و گفت: «شاید اگر من هم می‌خواستم ادامه دهم به همین‌جا می‌رسیدم.» اما اگر حتی این اظهار نظر صریح هم نبود، حضور مردان هاشمی در پست های کلیدی دولت خاتمی تداوم مسیر دولت سازندگی را تضمین می کرد.

در حالی که رای مردم در دوم خرداد 76 "نه" به رویکردهای سیاسی و اقتصادی دولت هاشمی تفسیر شد اما نیروهای هاشمی که تحت عنوان کارگزاران وارد میدان شده بودند، مجدداً در دوره خاتمی بر کشور مسلط شدند و نه تنها هیچ اصلاحاتی در کشور انجام نشد، بلکه نابسامانی‌های اقتصادی و سیاسی در کشور اوج گرفت.

کارگزاران که پیروزی خاتمی را مدیون تلاش‌های خود و در عین حال دفاع تلویحی رفسنجانی در خطبه های نماز جمعه پیش از انتخابات می دانستند، قصد عزیمت به کابینه را کردند و خاتمی هم که از پس حادثه و با حمایت های آنها قدرت را به دست گرفته بود، آنها را از غنائم این پیروزی بی نصیب نگذاشت.

وزارت نفت، وزارت کشاورزی، وزارت معادن و فلزات، وزارت کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت هفتم در اختیار وزرای مورد حمایت کارگزاران سازندگی قرار گرفت و شهرداری تهران، ریاست بانک مرکزی، ریاست سازمان برنامه و بودجه و ریاست سازمان تربیت بدنی همچنان در اختیار اعضای این حزب باقی ماند.

عبدالله نوری از یاران قدیم هاشمی سکاندار ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

وقتی کاپوت ماشین کنده میشود! شنبه 87/12/3 ساعت 10:54 صبح

وقتی کاپوت ماشین کنده می‌شود!

*سفر، سفر مهمی محسوب می شد، یزد، زادگاه محمد خاتمی! دوم خردادی‌ها آنجا را مرکز و پایگاه اصلاح‌طلبی ایران نامیده‌اند و حتی عنوان روزنامه "آفتاب یزد" را برای تأکید بر همین مبنا، انتخاب کرده بودند. بنابراین سفر احمدی‌نژاد به یزد، اهمیت زیادی برایشان داشت. به همین جهت از چند روز قبل، توپخانه رسانه‌ای فعال شد تا مردم را از "آمدن" بازدارند؛ اما گواینکه، خاطره سفر سال گذشته رهبر انقلاب به یزد دوباره زنده شد...

* سطح شهر مملو از بنرها و پلاکاردهایی در حمایت و خیرمقدم‌گویی به رئیس‌جمهور بود که علی‌رغم ادعای بعضی سایت‌های دوم‌خردادی، قریب به‌اتفاق این بنرها توسط هیئت‌های مذهبی و گروه‌های مردمی نصب شده بود. استاندار یزد هرگونه نصب بنر از سوی ادارات دولتی و خود استانداری را ممنوع کرده بود، تنها شرح پیشرفت مصوبات سفر دور اول هیئت دولت توسط استانداری نصب شده بود. ناگفته نماند که تعدادی از این بنرها توسط افرادی ناشناس پاره شد.

* یک دسته جوان موتورسوار (حدودا 40،50 موتور) با ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

با اصرار، 100 دانشجو را به دیدار هاشمی بردند

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران گزارش کوتاهی از دیدار روز یکشنبه، 27 بهمن حدود 100 تن از دانشجویان این دانشکده با هاشمی رفسنجانی نوشت و تأکید کرد: صبح روز دیدار به‌دلیل آنکه اغلب ثبت‌نام کنندگان برای دیدار با هاشمی به دانشگاه نیامده بودند، برخی کلاس‌های درس را تعطیل کردند و با اصرار حدود 100 دانشجو را برای دیدار با هاشمی به کاخ مرمر بردند.

به گزارش رجانیوز، امیرحسین ثابتی می‌نویسد:

یکشنبه‌ای که گذشت جمعی از دانشجویان دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران میهمان هاشمی رفسنجانی در کاخ مرمر بودند.

این دیدار از طرف معاونت فرهنگی دانشکده برگزار شده بود که در واقع تصمیم گیرنده اصلی برگزاری چنین دیداری نیز استاد لیبرال و مشهور دانشکده، صادق زیباکلام بود. همانی که چندی پیش نیز مجموعه‌ای از مصاحبه‌های خویش با هاشمی تحت عنوان "هاشمی بدون روتوش" را منتشر ساخت و دائماً نیز در کلاس‌های خود در قامت سخنگو و مدافعی تمام عیار در حمایت از شخص هاشمی رفسنجانی و تصمیمات و اقدامات او ظاهر می‌شود.

بنده از آنجایی که هیچ ارادت و علاقه‌ای به هاشمی رفسنجانی و حرف‌های تکراری او ندارم، برای حضور در این دیدار نیز اقدام به ثبت نام نکردم اما دوستانی که در این دیدار شرکت داشتند (از طیف‌های گوناگون) حواشی و نکات جالبی را به اتفاق تعریف می کردند که خنده‌دار بود. نکاتی که باعث شد علی‌رغم گذشت چند روز از این دیدار آنها را اینجا بنویسم تا همه بخوانند:

1- صادق زیباکلام که در ابتدای این جلسه سخنانی را در جمع دانشجویان و هاشمی ایراد نموده، در قسمتی از حرف‌های خود گفته است: «آقای هاشمی! از روزی که در سطح دانشکده تبلیغات دیدار با حضرتعالی نصب شده (حدود ?? روز قبل) و دانشجویان برای ثبت‌نام مراجعه کرده‌اند، نزدیک به ???? نفر! برای این دیدار ثبت نام کرده‌اند که ما از میان آنها مجبور شدیم دانشجویان را گلچین کنیم و تعداد محدودی از آنها را اینجا بیاوریم.» (یعنی حدود ??? نفر)

اما نکته جالب توجه این است که چند تن از دوستان ما در بسیج دانشجویی و حتی انجمن اسلامی که در این دیدار شرکت داشتند، نه تنها از قبل هیچ ثبت‌نامی نکرده بودند، بلکه صبح زود وقتی طبق معمول روزهای گذشته به دانشکده می‌آیند، متوجه می‌شوند تعداد زیادی از ده‌ها نفری که از قبل برای حضور در این برنامه ثبت نام کرده بودند، صبح روز مذکور اصلاً به دانشگاه نیامده‌اند و مسئولین برگزاری این برنامه نیز برای اینکه نزد هاشمی روسیاه نشوند که چرا نتوانسته‌اند از بین 2 هزار دانشجوی دانشکده حقوق و علوم سیاسی، حداقل ??? نفر را به چنین دیداری ببرند، بلافاصله پس از تعطیلی بعضی از کلاس‌ها از جمله کلاس دکتر عالم، با اصرار فراوان تعدادی از دانشجویان را با ? دستگاه اتوبوس رهسپار کاخ مرمر می‌کنند. حالا نمی خواهم دیگر بگویم از میان این نخبگان! چندین دانشجوی مشروطی نیز وجود داشته است.

2- هاشمی رفسنجانی در قسمتی از سخنان خود طنز جالبی بیان نموده و فرموده: «اگر سیاست‌های تعدیل دولت سازندگی در دولت‌های بعدی از جمله دولت فعلی ادامه پیدا می‌کرد، رشد اقتصادی بیشتر و در نتیجه تورم کمتری داشتیم!» (احتمالاً ما اصلا چیزی به نام تورم 49 درصدی در سال ?? نداشتیم!)

3- هاشمی در ادامه صحبت‌های خود که احساس می‌کرده در جمع نخبگان است! کمی با آنها درد و دل کرده و یکی از آرزوهای بربادرفته عمر خود را فاش نموده و گفته: "خیلی دوست داشتم در دانشگاه تهران تدریس می‌کردم، اما وقت نکردم و نشد."


نوشته شده توسط: محمد حق دوست

باز هم گفتگو با مردم شنبه 87/12/3 ساعت 10:31 صبح

باز هم گفتگو با مردم

 رئیس جمهور با اشاره به اهداف برنامه چهارم توسعه و برخی اعداد و ارقام گفت: در حالیکه بطور متوسط 64 تا 65درصد برنامه‌های گذشته توسعه اجرایی شده بود اما با اطمینان می گویم که بیش از 80 تا 85 درصد برنامه چهارم محقق شده است.

به گزارش رجانیوز، دکتر احمدی نژاد سه‌شنبه شب در گفتگوی رادیو تلویزیونی با مردم با بیان اینکه رشد اقتصادی 7،2 دهم درصدی در سال آخر یک رشد بالایی است، گفت: در مجموع فعالیت ها، گام های عمرانی و اصلاحات در صادرات غیر نفتی که از جمله اهداف برنامه چهارم بوده،محقق شده است.

 

رئیس جمهور اهداف برنامه چهارم را 2 برابر برنامه سوم خواند و تصریح کرد:‌ در حالی که فاصله این 2 برنامه بسیار کم است، کل هدف در یک سال و 9 ماه محقق شده است و گرچه در برخی بخش‌ها عقب هستیم، اما در بسیاری مراحل از برآوردهای اولیه عبور کرده ایم و درمجموع بالای 85 درصد برنامه چهارم محقق شده است.

دکتر احمدی نژاد اظهار امیدواری کرد برخی عقب افتادگی‌ها با برطرف شدن موانع و آماده شدن زیرساخت‌ها به زودی رفع شود.

وی با اشاره به برخی حرف و حدیث‌ها درباره اعداد و ارقام اعلام شده درباره اقدامات دولت گفت: این ارقام و اعداد از همان دستگاه‌ها و همان افرادی است که پیشتر نیز این آمارها را ارائه می‌کردند، در حالی که بدون مبنا این ارقام را زیر سؤال بردن، کار درستی نیست. اگر قرار باشد بپذیریم اعداد و ارقام اشتباه است، پس اعداد و ارقامی که در دولت‌های گذشته همین نهادها اعلام می‌کردند نیزادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

طرح ترور اعضای ارشد دولت احمدی‌نژاد توسط موساد

روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف به نقل از یک جاسوس سابق موساد فاش کرد که این شبکه جاسوسی در ایران مانند گذشته فعال خواهد بود و مهم‌ترین برنامه خود را هدف قرار دادن اعضای ارشد دولت "احمدی‌نژاد" در زمینه برنامه هسته‌ای برای جلوگیری از دست‌یابی ایران به پیشرفت‌های بیشتر در این خصوص بدون اعمال درگیری نظامی قرار داده است.

به گزارش رجانیوز، این عضو سابق موساد گفت: پس از انتخابات ریاست جمهوری در امریکا و روی کار آمدن اوباما به دلیل آنکه وی از گزینه حمله نظامی به ایران استقبال نکرده است، موساد بیشتر تمرکز کاری خود را بر حذف و هدف قرار دادن مقامات ارشد هسته ای ایران قرار داده است.

این مامور سابق موساد که خواست نامش فاش نشود، اظهار داشت: هدف اصلی ما تأخیر و ایجاد وقفه در برنامه هسته‌ای ایران است تا زمانی که بتوان رویکرد و راه حل جدیدی پیداکرد.

وی در ادامه افزود: مقامات اسرائیلی و امریکایی نمی خواهند که دولت کنونی ایران به قدرت هسته‌ای دست پیدا کند و این سیاست خوبی است که تا می توانیم از راه نظامی وارد نشویم زیرا رویکرد نظامی دارای ریسک غیر قابل قبولی است.

این مأمور سابق موساد اعلام کرد که یکی از این نمونه‌ها، مرگ "اردشیر حسن پور" دانشمند هسته‌ای ایران است که در سایت غنی سازی اورانیوم اصفهان مشغول به‌کار بود و گفته شد در خانه به‌وسیله گاز سمی در سال 2007 کشته شد.

وی اضافه کرد: اسرائیل و چند کشور دیگر قصد دارند با نفوذ خود از دستیابی ایران به انرژی هسته‌ای ممانعت کنند و با برنامه‌های براندازی نرم و جنگ روانی، فشار بیشتری به ایران بیاورند از جمله این کشورها، امریکا و برخی آژانس‌های جاسوسی اروپایی مانند هلند هستند که قصد دارند اقداماتی را انجام دهند.

بنا بر این گزارش، وی فشار بر روی برنامه ها از نظر تکنیکی یکی از ابزار جنگ روانی دانست.


نوشته شده توسط: محمد حق دوست

چگونه ابرقدرت و هستهای شدیم؟ شنبه 87/12/3 ساعت 10:24 صبح

چگونه ابرقدرت و هسته‌ای شدیم؟

برداشت اول: دستاورد بی نظیر دولت نهم

رئیس جمهور طی سخنانی در جمع راهپیمایان مراسم 22 بهمن به یکی از دستاوردهای بی‌نظیر دولت نهم اشاره کرد. دستاوردی که هیچ دستاورد اقتصادی، سیاسی و علمی در طول تاریخ انقلاب با آن برابری نمی کند و ارزش اقتصادی آن را با هیچ عدد "هزاران میلیاردها دلاری" برابر و معادل نیست.

دور شدن "سایه منحوس جنگ و تهدید دائمی کشور" از سوی ابرقدرت های جهانی که از ابتدای انقلاب تاکنون به‌صورت بالفعل و بالقوه و به‌صورت مستمر تداوم داشته و همچنین حذف شدن شرایط و کاربرد گزینه نظامی سوی دشمن آن‌هم در شرایطی که در یک نبرد تمام عیار حیثیت آنها بر باد رفته، چه میزان ارزش مادی و معنوی برای کشور داشته است؟ و این دستاورد سطح و جایگاه کشور را در آینده تا چه میزان در معادلات جهانی ارتقا خواهد داد؟ و این دستاورد بزرگ چه میزان در اقتصاد، سیاست، علم و تکتولوژی کشور در آینده موثر خواهد بود؟

سؤال مهمتر اینکه آیا اگر "فرد دیگری به غیر از احمدی‌نژاد" همچون خاتمی، لاریجانی، هاشمی، معین، حسن روحانی و... رئیس‌جمهور بود، این دستاورد بزرگ و بی‌نظیر به‌دست می آمد؟ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

یوسف مصر و رمز عزیزى در ایران شنبه 87/12/3 ساعت 10:22 صبح

یوسف مصر و رمز عزیزى در ایران

درحالى که بخش اعظمى از ملت بزرگ ایران و نیز بسیارى از مردمان منطقه، تلاش مى کنند با گفتمان و ادبیات احمدى نژاد که همانا احیاى «گفتمان انقلاب اسلامى» است، شالوده قدرت و سیاست داخلى و نیز فرهنگ جهانى را مورد واکاوى قرار دهند، اما جریانى سیاسى به دلیل عدم برخوردارى از «هویت مستقل»، خویش را صرفاً در مقابل احمدى نژاد «اثبات» مى کند.

فى المثل در حالى که همه جهانیان حرکت عالمانه و حماسى اردوغان را مؤید «غلبه گفتمانى» و نیز «اعتبار گفتمانى» نهضت مقاومت غزه بر رژیم اشغالگر قدس معرفى کرده و از این رو همه تیرها متوجه جنایتکاران جنگى آن رژیم جعلى شده است، سایت منصوب به یکى از اصولگرایان به اصطلاح تحولخواه این حرکت را حاوى تجربه و آموزه اى مفید براى احمدى نژاد در حوزه اقتصاد ایران ارزیابى کرده است! درحالى که اردوغان در امتداد گفتمانى احمدى نژاد و بهتر است بگوییم در شعاع وجودى انقلاب اسلامى و بنیانگذار آن حرکت کرده است و اگر عبرتى و آموزه اى در حرکت حماسى وى نهفته باشد که صد البته چنین است، آن پیام متوجه برخى سازشکاران و خیانتکاران عرب و نیز جناب عمرو موسى در همان اجلاس است و نه دولتى که با کشتى هاى تدارکاتى خود تا مجاورت بمب افکن ها و ناوهاى جنگى رژیم جعلى اسرائیل پیش مى رود؛ به گونه اى که با صدور پیام هاى اخطار از سوى ناوهاى دشمن روبه رو مى شود.

لذا مدلول حرکت اردوغان، احمدى نژاد و اقتصاد ایران نیست اما ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

ادامه فعالیت در وبلاگ قابلمه بدست
لری کینگ هم به سخنان هاشمی استناد کرد
هانیبال الخاص و ناصر حجازی!
سری ششم کلیپهای "رویای سرطانی"
ترور در روز رأی اعتماد
اللهم عجل لولیک الفرج
سری پنجم کلیپهای "رویای سرطانی"
سری چهارم کلیپهای "رویای سرطانی"
قانونی ترین دزدی قرن!
سری سوم کلیپهای 'رؤیای سرطانی'
اهانت به رهبری، مردم و احمدینژاد از جایگاه وکیل مدافعی سران فتنه
تقدیم به نخبه بیبصیرت "علی.م": عمرسعد شمایید که پیمان شکنید!
آوای مرگ بر موسوی سخنرانی سید حسن را نیمه تمام گذاشت
عظیم ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت رهبر معظم انقلاب
عدهای در صف دشمنان امام ادعای مالکیت انحصاری خط امام را دارند
[همه عناوین(671)][عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
498327


:: بازدیدهای امروز ::
12


:: بازدیدهای دیروز ::
113



:: درباره من ::

محمد حق دوست
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه . این وبلاگ رو راه انداختم تا از مردی دفاع کنم که آماج حملات بی رحمانه و بی شرمانه دشمنان خارجی و مخالفین داخلی قرار گرفته . کسی که تنها جرمش خدمت و نوکری ملت ایرانه ، کسی که معنای واقعی یک رئیس جمهور رو برای مردم به تصویر کشید ، کسی که ثابت کرد با دین هم میشه حکومت کرد ، کسی که ثابت کرد افکار امام به زباله دان تاریخ نپیوسته، کسی که بعد از چندین سال آوای دلنشین اللهم عجل لولیک الفرج رو در سراسر گیتی طنین انداز کرد ، کسی که یاد و خاطره رجایی رو در ذهن مردم زنده کرد ، کسی که نظام های ظالمانه و ناعادلانه حاکم بر دنیا رو به سخره گرفت . کسی که ...

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

آقای مطهری! دانشگاه آزاد هم تقصیر مناظره است؟! [41]
وقف دانشگاه آزاد ، دزدی بزرگ [45]
لاریجانی : من به وظیفه ام عمل کرده ام [11]
از کیف انگلیسی تا کیف آزادی [9]
مطالبه حقوق مستضعفین از نمایندگان جاسبی گرا+ شماره موبایل [33]
مسئله دانشگاه آزاد و آزمون فساد ستیزی نظام [20]
اصولگرایان اصول را بخاطر آورید! [6]
وکیل الرعایا یا وکیل الدانشگاه آزاد؟ [10]
مجلسی که انگار از جنس مردم نیست [13]
اکنون پس از 20 سال... [51]
آیا سید حسن پیام مردم را شنید؟ + فیلم [267]
موسوی و کروبی در سالگرد رحلت امام(ره) چه می‌کنند؟! [48]
نظر رهبر انقلاب در مورد الله اکبر گفتن سبزها [43]
چرا سخنرانی سید حسن نیمه تمام ماند ؟ [25]
واکنش مردم به سیدحسن نوعی هشدار بود [23]
[آرشیو(162)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

کلیپ[7] . احمدی نژاد[6] . دانلود[5] . صهیونیسم[5] . هاشمی[5] . موسوی[5] . کلیپ[2] . سفرهای استانی[2] . قالیباف[2] . سید حسن خمینی[2] . خاتمی[2] . انتخابات88[2] . انرژی هسته ای . انقلاب بنزین . تقلب . توهم . جاسوس . جلبک سبز . جنبش سبز . جنگ نرم . حداد عادل . حماسه 88 . خواص . دانشگاه آزاد . دانشگاه از هفت دولت آزاد . احمدی نژاد، خاتمی ، هاشمی . افسادطلبان . اقتصادی . امام خامنه ای . انتخاب دهم . انتخابات مجلس . شریعتمداری . شهید آیت . شیرین خانم عبادی . صانعی . دکتر احمدی نژاد . دکتر عباسی . ژنو ، کلمبیای2 . سبز لجنی . سبزلجنی . سخنرانی ها . کاربردهای انرژی هسته ای . کروبی . سونامی سوم تیر . سیاست خارجی . ضدغرب . طرح تحول اقتصادی . غزه . کلیپ، دانلود، صهیونیسم . نامه ننگین 2003 . هسته ای . وطن فروش . وطن فروشها . یکه تازی در کلمبیا . گفت و شنود کیهان . گفتگوی تلویزیونی . ما می توانیم . متفرقه . مطهری . مناسبتها . مناظره . منتظری .


:: آرشیو ::

**کلیپ**
آرشیو اخبار(88-1386)
آرشیو دسته بندی شده اخبار(88-1386)
آرشیو مطالب 87
سبزترین ها
پول مارو پس بگیر
این سبز و آن سبز
مناظره 10 میلیونی
13 آبان


:: دوستان من (لینک) ::

احمدی نژاد
بسیج جهانی
منطقه ممنوعه
گردباد
بیداری
چلغوز
فصل انتظار
خیلی دور _ خیلی نزدیک
موشک انداز
حزب اللهی مدرنیته
خمینیسم
ارزش خبر
خاتمی نیوز
رجانیوز
خبرنگار مسلمان
مصائب احمدی نژاد
بچه های سوم تیر
اختاپوس
خاکریزیسم
انصارنیوز
محراب اندیشه
ریاست جمهوری اسلامی ایران
روزنامه کیهان
روزنامه قدس
گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چی
نسل یبدار
ولایت
پارتیزان
نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی
جنبش
وبلاگ بحر
اریکه ایی ازنوع نوشتن
هجوم خاموش
ناگفته ها
یاوران دکتر احمدی نژاد
لاهوت
طنزهای خفن سیاسی
بوی خوش ظهور
بروبچز دبیرستان روشنگر
آواز پرجبرئیل
طنز کاظم
اصولگرا
روزنامه ایران
هجوم خاموش
پرس تی وی
آزادی بیان
برنانیوز
اندیشکده (دکتر عباسی)
مهرنیوز
وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد
خبرگزاری فارس
نیم نگاهی به ...
پرونده ویژه
مرکز بررسی های استراتژیک
اخبار و رویدادهای جنجالی
روایت های آسمانی
شهید چمران
نگرانی
نسل برتر
بهترین وبلاگ دنیا
سرمستانه
نگرانی
دانشگاه از هفت دولت آزاد
وبلاگ دانشجویان دانشگاه آزاد
صراحت
تارنگاشت های یک زن مسلمان
تاملات
افتضاح ملی
تمهیدات برای حضور و ظهور
آهستان
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
منطقه ممنوعه
وبلاگ گروهی فصل انتظار
من و روزهایم
بوی خوش ظهور

در گوشی با خدا
شُکوه منطق ایرانى
شاعرانه
همسنگری
اجتماعی سیاسی
شریف نیوز
همولایتی
روایتی دیگر
مهراوه من
نشریه طنز ستون آزاد
محمد پرسپولیسی
دکتر محمد علی رامین
گام آخر
دکتر شهبازی
کوکب هدایت
اول خدا دوم آقا سوم دکتر
کهف
اکینانیوز

احمدی نژاد FANZ
Mafia Online Game
خدمت
ما در شب تاریخ تا صبح بیداریم
نمازخانه بوستان بهاره
خبرگزاری عصر ایران
دیپلماسی ایرانی
یادگارهای ماندگار
درد نوشته های دانشجوی مسلمان
پایگاه خبری جام
دنیای جوانی
پایگاه خبری سپهر
روزنامه عدالتخواه سیاست روز
نشریه پرتو سخن
آیینه
یالثارات الحسین
انصارنیوز
فاطمه رجبی
حدیث نفس
اسلام حقیقی
پیاده تا عرش
شمیم نینوا
جزیره دانلود 2008
رایحه خدمت
دولت ۷۰ میلیونی
رجایی زمان
دکتر احمدی نژاد
سایه نیوز
آبادگران ایران اسلامی
حامی
جعبه جادویی
جزیره تنهایی های من
امید آخر
شمیم
علافی از دیار ابهر
بیا تا برویم
عمو اکبر
فرقه اصلاحیه
نسیم وصل
عصر بیداری
اینجا چراغی روشن است
علی اکبر جوانفکر
خصوصی نیست ... !
در التهاب انتظار فرج...
بسیجی سیاسی
پرواز
شلیکهای خاتمی
جهاد مجازی
شهسوار دل
احمدی نژاد فانز
وبلاگ گروهی موج
۞ مرکز دانلود ایرانیان ۞
ایرانی تمام عیار
رجایی زمان 2
خاتمی ، نه
مجمع وبلاگ نویسان حامی دولت اسلامی
انتقاد
حامیان دولت اسلامی
تداوم
کنایه
شبکه ایران
رییس جمهور ایرانیان
احمدی نژاد مرد خدا
فراماسونری ویهود
بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی پزشکی
استاذنا
استقامت
استناد
یوزارسیف
جنبش دعوت
توپ تانک بسیجی
یااباصالح فدات
ما می توانیم
پایگاه خبری قلم پرس
کلمه نیوز
چرا احمدی نژاد ؟
جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد
وبلاگ کاریکاتور هولوکاست
دولت مهر
پایگاه اطلاع رسانی مهرورزی
پایگاه اطلاع رسانی سحر
امتداد مهر
مردی از جنس مردم
ابـــوحـامـد
تقلب سبز
سیاست روز
صبح بیداری
مازیار بیژنی (کاریکاتور)
دولت اسلامی
تلخندک


:: لوگوی دوستان من ::










:: خبرنامه ::