سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روز ایرانی دوشنبه 87/7/22 ساعت 9:25 صبح
  روز ایرانی
شبکه تلویزیونی الجزیره در حالی سخنرانی احمدی‌نژاد در مجمع‌عمومی سازمان‌ملل را " روز ایرانی" می‌خواند که امسال رژیم‌صهیونیستی و همچنین سازمان منافقین برنامه‌ی گسترده‌ و سازمان‌دهی‌تر شده‌ای برای تحت تاثیر قراردادن آن ترتیب داده بودند.

شصت و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل همزمان با چهارمین حضور محمود احمدی‌نژاد به نیویورک در حالی به پایان رسید که شبکه‌های بین‌المللی از جمله الجزیره انگلیسی در بیان بازتاب سخنرانی وی در مجمع‌عمومی آن را به معنای واقعی کلمه به «روز ایرانی» تعبیر کردند.

 

این موفقیت برای جمهوری اسلامی ایران در حالی صورت می‌گیرد که امسال رژیم‌صهیونیستی و همچنین سازمان منافقین برنامه‌ی گسترده‌ و سازمان‌دهی‌تر شده‌ای برای آن ترتیب داده بودند.

 

پیش از برگزاری این اجلاس رادیو اسراییل در اعلام برنامه‌های صهیونیست‌ها در نیویورک برای سخنرانی احمدی‌نژاد گفت:ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

 سوژه ای که روحانی برای حمله انتخاب کرد

موج جدید اظهارات یک سویه پیرامون عملکرد پس از حمایت های بی سابقه مقام معظم رهبری از دولت نهم تنها حاوی یک پیام به عرصه افکار عمومی است: آغاز رقابت های زودهنگام برای ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری .

حجت الاسلام حسن روحانی در جمع اعضای حزب متبوع خویش (اعتدال و توسعه) در سخنانی که در 3 محور کلی بیان شد، به عملکرد اقتصادی وهمچنین دیپلماسی دولت نهم به شدت اعتراض کرد و نوع عملکرد دولت در این عرصه ها را"فرصت سوزی" توصیف نمود.

 رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام که تا کنون کمتر پیرامون مسایل اقتصادی به ایراد نظرات خود پرداخته در قسمتی از سخنان خویش با مطرح کردن قیمت فروش نفت در حال حاضر نسبت به گذشته آن، عملکرد دولت نهم در این زمینه را به شدت مورد انتقاد قرار داده و ابراز داشته است: "در این مدت به جز خرید پرتقال، سیب و انگور و موز از خارج و واردات آن به داخل چه پروژه بزرگ و چه کار سرنوشت‌سازی انجام شده است؟"

این اظهارات در حالی مطرح می شود که بنا بر تصریح کارشناسان مسایل اقتصادی کلیه درآمدهای حاصل از فروش نفت در تمامی دولت ها طبق قانون به صندوق ذخیره ارزی واریز می شود که بدون تصویب مجلس شورای اسلامی هیچ دولتی حتی اجازه برداشت "یک دلار" از درآمدهای مورد اشاره را ندارد. قیمت فروش نفت 12 دلاری و یا 120 دلاری بدون تصویب مجلس شورای اسلامی هیچ تاثیری به صورت مستقیم در روند ایجاد فرصت های اقتصادی مقابل دولت ها قرار نمی دهد .شاید به همین دلیل هم بوده که دولت نهم به کرات نسبت به برداشت درآمدهای موجود در این صندوق با مجلس شورای اسلامی دچار اختلاف نظرجدی بوده است.

 اما روحانی در ادامه حملات تند خود به دولت ، با اظهاراتی که بدون استناد به آمار و ارقام مطرح شده، نسبت به روند اجرایی شدن اصل 44 و خصوصی سازی ابراز گلایه کرده است. موضوعی که وی نخستین مطرح کننده آن نیست و پیشتر از این نیز بارها از سوی جریانات مخالف دولت بیان شده است.

اندک اظهارات اقتصادی رییس مرکز تحقیقات مجمع تشخیص مصلحت نظام در حالی ایراد می شود که در این زمینه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس هفتم در گفتگو با "شبکه ایران" با بی سابقه خواندن سرعت رشد خصوصی سازی طی 3 سال اخیر معتقد است:"حجم واگذاری های بنگاه های دولتی تا قبل از روی کارآمدن دولت نهم 3000 میلیادر تومان بوده اما این رقم طی 3 سال اخیر به بیش از 12 برابر یعنی 36600 میلیارد تومان رسیده است"

 مرتضی تمدن در ادامه ضمن آنکه ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

رئیس جمهور کردان را بدون عنوان "دکتر" به مجلس معرفی کرد

مشاور مطبوعاتی در آخرین مطلب وبلاگش نوشت: رئیس جمهور محترم در نامه رسمی خود به مجلس شورای اسلامی، آقایان حسینی و بهبهانی را با عنوان “دکتر” و آقای کردان را بدون استفاده از این عنوان برای تصدی وزارتخانه های اقتصاد، راه و ترابری و کشور پیشنهاد کردند که این امر شایسته تقدیر و تمجید است ."

 

به گزارش شبکه ایران، علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور، دیروز در وبلاگ شخصی خود در نوشته ای موضوع جعلی بودن مدرک کردان وزیر کشور را مورد نقد و بررسی قرار داده و با اشاره به نوشته قبلی خود پیرامون مدرک کردان با عنوان"آقای کردان عدالت را در مورد خود اجرا کن" آورده است:" یادداشت قبلی، با واکنشهای مختلفی مواجه شد. برخی افراد آن را صرفا یک نظر شخصی تلقی کردند که به نظر بنده برداشت کاملا درستی است، برخی افراد نیز تصور دیگری داشتند و آن را به حساب نوعی مخالفت با رئیس جمهور و حتی اعمال نوعی فشار برای برکناری یا استعفای آقای کردان گذاشتند. در حالی که حقیقت امر، به هیچوجه با این برداشت ناصواب، همساز نیست.

وی افزود: "افرادی مانند بنده که در سمت مشاورت رئیس جمهور ، انجام وظیفه می کنیم ، منزلت، موقعیت و شان سیاسی و اجتماعی مستقل از رئیس جمهور محترم نداریم و به مثابه عدد صفری هستیم که فقط در کنار عدد رئیس جمهور قابل خواندن می شویم بنابراین تلقی افراد مزبور از آن یادداشت یک امر واقعی وحقیقی نبود."

جوانفکر با اشاره به نامه کردان به رئیس جمهور در مورد جعلی بودن مدرک تحصیلی خود، این عمل وی را اقدامی شجاعانه قلمداد کرد و اظهار داشت: "آقای کردان در نامه خود خطاب به رئیس جمهور، نتیجه بررسی های خود درباره اصالت مدرک دریافتی از دانشگاه اکسفورد را فاش ساخت و بر این موضوع صحه گذاشت که مدرک مزبور جعلی است، که رئیس جمهور محترم نامه وی را که به جهت پذیرش نوعی اشتباه ، می توان آن را یک اقدام شجاعانه تلقی کرد، برای رسیدگی های لازم به مجلس و قوه قضائیه فرستاد."

وی تصریح کرد: ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

قدرت تصمیم گیری اصولی را از قوه مجریه سلب نکنید

بسیج دانشجویی 10 دانشگاه بزرگ کشور در بیانیه ای راجع به احیای شوراهای عالی که مجمع تشخیص مصلحت نظام اخیراً آن را تصویب کرد، ضمن بیان سوابق و ضرورت های تشکیل و ادغام این شوراها، از اینکه مجمع از اصول 57، 113، 126 قانون اساسی صرف نظر کرده و ظرفیت های اصول 124، 127 و 128 قانون اساسی را نادیده گرفته است، انتقاد و تأکید کردند: مجمع در تصمیم اشتباه خود بازنگری کند و قدرت تصمیم گیری قاطع و راهبری اصولی را از قوه مجریه سلب نکند.

به گزارش رجانیوز، در ابتدای این بیانیه به نقل از رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) آمده است: طرح ها و پیشنهادهایی که مربوط به عمران و رفاه ملت خصوصاً مستضعفین است، انقلابی و با سرعت تصویب کنید... از وزارتخانه ها و مأموران اجرا بخواهید از کاغذ بازی ها و غلط کاری ها... اجتناب کنند و رفاه ملت مظلوم و عقب افتادگی آنها را به طور ضربتی تحصیل و ترمیم کنند.

متن کامل این بیانیه که به امضای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علم و صنعت ایران، تهران، امام صادق(ع)، امیرکبیر، خواجه نصیر، شریف، علامه طباطبایی، بقیة الله(عج)، تربیت مدرس و تربیت معلمرسیده، در ادامه آمده است:

ساختارهای موازی در دولت و بوروکراسی اداری از جمله مشکلاتی است که نظام اداری کشور حداقل از 50 سال پیش تاکنون دچار آن بوده که این موضوع باعث صرف هزینه های بسیاری برای کشور و مردم شده است؛ در مقدمه قانون اساسی در بخش قوه مجریه تصریح شده است:ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

سفر به قلب دشمن جمعه 87/7/19 ساعت 10:32 صبح

 سفر به قلب دشمن

نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد از جمله نشست هایی است که هر ساله برگزار می شود و سران کشورها از آن برای بیان دیدگاه ها و نظرات شان درباره مهمترین مسایل منطقه ای و جهانی استفاده می کنند اما ظاهر امر اینگونه نشان میدهد که کشورهای برگزار کننده این نشست مخصوصاً آمریکا و متحدانش ، آن را به منظر موقعیت و فرصتی مناسب برای تحقیر جمهوری اسلامی ایران می بینند و از این موقعیت برای پیاده کردن تمام اهداف سیاسی خود استفاده می کنند .

اگر سفرهای گذشته رئیس جمهوری کشورمان ، دکتر محمود احمدی نژاد به آمریکا را مرور کنیم ، به این نتیجه خواهیم رسید که آمریکایی ها و صهیونیست ها در طول این سفرها و همچنین در حاشیه های قبل و بعد از آن تمام تلاش های خود را برای رسیدن به اهداف خود به کار بسته اند اما  تا کنون بآ لطف خداوند و با هوشیاری جمهوری اسلامی ایران نه تنها موفقیتی برای آنها نداشته است بلکه پیروزی های بزرگی را برای کشورمان به ارمغان آورده است .

در این میان رسانه های مخالف  نقش مهمی را ایفا میکنند از جمله انتشار مطالب کذب و غیر واقعی ، نادیده گرفتن موفقیت ها و دستاوردها و تبلیغات گسترده در جهت نشان دادن چهره ای منفی از جمهوری اسلامی ایران در اذهان و به راه انداختن جنجال رسانه ای .

 اولین سفر احمدی نژاد به نیویورک زمانی انجام گرفت که تنها ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

مقاله توهین آمیز گنجی جمعه 87/7/19 ساعت 10:31 صبح

مقاله توهین آمیز گنجی

تا دیروز وقتی رئیس جمهور با صراحت از مبانی غنی مهدویت سخن می گفت، برخی او را به باد تمسخر می گرفتند. آن تمسخر و این تصریح به نفی موعود آیا دو جلوه یک پروژه نیست؟

 

محمد مهدی تهرانی: گو آنکه چاپ کاریکاتورهای اهانت آمیز، جسارت به ساحت پیامبر اعظم(ص)، چاپ نشریات موهن در دانشگاه پلی تکنیک، نفی عصمت اهل بیت(ع)، نفی وحی الهی، تحریف و تفسیر به رای قرآن کریم و... برای به سرانجام رساندن روند اسلام زدایی کافی نبود؛ و از همین رو بود که اکبر گنجی سرمقاله نویس جنجالی روزنامه های زنجیره ای دست به کار شد تا برگی بر این دفتر سیاه بیفزاید و این بار نه تنها وجود منجی که حتی امامت امام یازدهم را زیر سوال ببرد و از جعفر کذاب برای اثبات کلامش دلیل بتراشد!

گنجی که با پایان عمر دولت اصلاحات ناچار مواضع خویش را از طریق رسانه های برون مرزی منعکس می کند، در تازه ترین مقاله خود در سایت آمریکایی رادیو زمانه مطالبی را بیان کرد که دل هر انسان آزاده و معتقدی را به درد می آورد. او ضمن طرح این سوال که:"دلیل وجود امام دوازدهمِ شیعیان چیست؟" می نویسد:«چگونه می‌توان حیات فردی به طول چند قرن را موجه نمود در حالی که مطابق مستندات تاریخی... این باور برخاسته از نزاع‌های خانوادگی بر سر ارث و میراث و جانشینی است.»

این نویسنده اصلاح طلب در حالیادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

منحنی تورم کشور رو به سرازیری است جمعه 87/7/19 ساعت 10:17 صبح

رئیس جمهور در گفتگوی تلویزیونی/2

منحنی تورم کشور رو به سرازیری است

رئیس جمهور در ادامه گفتگوی مستقیم با مردم که به طور زنده از شبکه یک سیما پخش می شود، با بیان اینکه منحنی تورم در شش ماهه اول امسال نزولی بوده است گفت: مسکن یک قلم عمده است که حرکتی رو به پایین را آغاز کرده است اما در بعضی از بخشها در اختیار ما نیست مگر اینکه با یارانه آن را مهار کنیم.

دکتراحمدی نژاد در پاسخ به سؤالی در باره نرخ تورم در شش ماهه اول امسال گفت: عدد 22 و 3 دهم برای تورم واقعی نیست و در مجموع نرخ تورم در این مدت نزولی بوده است و برای نیمه دوم هم با مدیریت منابع دولت تلاش کردیم که جلو افزایش تورم را بگیریم.

رئیس جمهور در پاسخ به این سؤال که با توجه به افت قیمت مسکن و کاهش سرمایه گذاری در این بخش آیا تولید دچار مشکل نمی شود گفت: گزارشها حاکی از آن است که تولید، رشد داشته و در شش ماهه اول امسال پروانه های صادر شده در شهرها 27 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است ضمن اینکه مشکلات بانکی مسکن مهر نیز حل شده است و بانکها آماده تسهیلات دهی هستند.

دکتراحمدی نژاد افزود: ما در سه، چهار سال آینده باید سالی یک و نیم میلیون واحد مسکونی بسازیم تا پاسخگوی نیازهای انباشته شده کنونی و رشد جمعیت و اصلاح بافتهای فرسوده باشیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: در روستاها در زمینه مسکن کارها خوب پیش رفته و در دولت نهم 500 هزار واحد مسکونی ساخته شده و 300 هزار واحد هم در دست اقدام است؛ بیشتر فشار ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

رئیس جمهور در گفتگوی تلویزیونی1

اسامی متخلفان بزرگ بانکی منتشر خواهد شد

دکتراحمدی نژاد در گفتگوی مستقیم با مردم از شبکه یک سیما ضمن تبریک به ملت ایران به خاطر موفقیت های معنوی که در ماه مبارک رمضان کسب کرده است افزود: این ماه با همه برکات و رحمتش آمد و خدا را سپاسگزاریم که مردم ایران به ویژه جوانان بهره های بسیاری از این ماه پربرکت بردند و فضای کشور سرشار از معنویت و عبادت شد.

به گزارش رجانیوز، رئیس جمهور تصریح کرد: مهم ترین و اصلی ترین سرمایه انسان برای زندگی سعادتمند همین برکات معنوی است و آثار آن پاکی، دوستی و برادری میان انسان هاست و امیدوارم فضای کشور همواره اینگونه باشد.

احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که وجه تمایز چهارمین سفرش به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد از سفرهای گذشته چه بوده است و دستاوردهای آن چیست گفت: یک ملت برای زندگی عزتمند نیازمند لوازمی است به ویژه اینکه ملت ایران ملتی آرمانی و فرهنگی است و منفعل نیست و برای جهانیان حرف دارد.

رئیس جمهور افزود: لازمه عزتمند زیستن و پیشرفت، حضور فعال در همه عرصه های داخلی و جهانی است، به ویژه اینکه در شرایط امروز جهان که زندگی ها به طور کامل به یکدیگر گره خورده است و بدون ارتباطات نمی توان زندگی کرد.

وی ارتباط میان ملل را مثبت دانست و تصریح کرد: بسیاری از ارزشها و استعدادها در زندگی اجتماعی بروز می کند و ملت ها باید در این فضا با یکدیگر تعامل داشته باشند.

رئیس جمهور گفت: بیش ا ز صد سال است کهادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

مهاجمان شنبه 87/7/6 ساعت 5:16 صبح

مهاجمان

محمد خاتمی فرمان حمله را صادر کرد: «جبهه اصلاحات حالت تهاجمی بگیرد.» عنوان درشتی که روزنامه‌های اصلاح‌طلب همراه با عکس فرمانده جنگ در صفحه نخست خود درج کردند.

اما حمله به که و چه؟ یقیناً مردم و صندوق‌های رأی! زیرا این فرمان تهاجم در ارتباط با انتخابات ریاست‌جمهوری دهم صادر شده است. پرسش آن است آیا این فرمان، نخستین فرمان تهاجم است؟ مگر نه آنکه شورای شهر اول، مجلس ششم و ریاست‌جمهوری 76 و 80 با «تهاجم و حمله»، اصلاح‌طلبی برانداز را حاکمیت داد. آیا این مردم خداجوی، مشتی سکولار را بر ارکان نظام حاکم کردند؟ آیا تهاجم به ایمان مردم، یعنی همان «تروریسم ایمانی» و حمله به صندوق‌های رأی نبود که 8 سال بیداد براندازانه را در این مرز و بوم دنبال کرد؟

«محمد خاتمی» در واقعیت امر، یک «خشونت‌طلب» تمام عیار است، برخلاف ظاهرسازی تصنعی! او یک اصلاح‌طلب است و در «برنامه‌های اصلاح‌طلبانه» که آمریکا تدوین کرده، «خشونت را عمل کردن و شعار ضد خشونت دادن یک اصل است.» نگاه شود به این برنامه‌ها در کتاب «موج سوم دمکراسی – ساموئل هانتینگتون.»

اصولاً قدرت‌طلبان و قدرتمندان زردار، مهاجمانی بی‌امان هستند. از آن روی که جز با تهاجم نمی‌توانند کرسی‌های قدرت را در انتخابات دمکرات از آن خود کنند!! این امر هم به دلیل نداشتن کمترین اخبار و اعتماد و پایگاه مردمی آنهاست. هاشمی رفسنجانی این اصلاح‌طلب سنتی و معمار روی کار آمدن اصلاح‌طلبان خود جز با تهاجم و استفاده از ابزارها و ایادی تهاجمی، قدرت کسب آرای مردم را نداشته و ندارد. نگاه شود به آرای پایین او در دو دوره ریاست‌جمهوری، و انتخابات معجزه‌آسای84 !

کدام محبوبیت و کدام مشروعیت، سبب رویکرد مردم به این افراد می‌شود؟ می‌توان آزمایش کرد. هاشمی 76 ساله بیاید، محمد خاتمی بیاید، حسن روحانی بیاید، عوامل و ایادی آنها از راست و چپ هم بیایند. حتی کروبی هم بیاید. بدون تهاجم و ارعاب و تهدید، هیچ برنده‌ای از این افراد و تفکر از جناح راست و چپ در میان نخواهد بود. مردم به آنها «نه دیگری» خواهند گفت.

با این هم به دلیل «فرمان آتشی» که خاتمی آشکارا صادر کرد، باید به او مرحبا گفت. هم چنین به رؤوس مافیا، کلاً باید آْفرین گفت، که نیروی خستگی‌ناپذیری در جنگ با ملت دارند.

 

فاطمه رجبی


نوشته شده توسط: محمد حق دوست

جلوگیری از انحرافات دولت‌های پیشین

در دوره دولت رفسنجانی، «عطاء مهاجرانی» که به عنوان معاونت حقوقی و پارلمانی و سخنگوی آن مطرح بود، در ستون ویژه خود در روزنامه اطلاعات وقتی که از ایجاد روابط با آمریکا و بیهوده‌انگاری حرکت دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا سخن راند، رهبر معظم انقلاب بدون ملاحظه وابستگی وی به آقای رفسنجانی صریحاً موضع گرفته و فرمودند: «مبادا تلقین‌های یک عده ضعیف، دانشجویان ما را پشیمان از کار تسخیر لانه جاسوسی بکند... انقلاب‌ها را غالباً ضعیف‌ها از بین بردند، همه ضعیفان و زبونانی که در مراکز قدرت راه یافتند... آمریکا می‌گوید بیائید مذاکره کنید، نمی‌گوید بیایید رابطه برقرار کنید. یک عده آدم‌های ساده‌لوح که مرعوبند از داخل خودمان این سخنان (مذاکره) را زمزمه می‌کنند، برخی از مسؤولین درجه 2 و 3 زمزمه می‌کنند که چرا گفت‌وگو نمی‌کنید. ملت ایران ملتی است که احتیاج ندارد به مذاکره و مراوده دشمن مستکبر، مگر شما ضعیفید، مگر ملت ایران ملت کوچکی است...» (1)

 

در زمان دولت خاتمی نیز رهبر معظم انقلاب بارها نارضایتی خود را از وزرایی چون وزیر ارشاد (مهاجرانی) و وزیر علوم (معین) ابراز داشتند. امروز نیز با وجود دولت انقلابی نهم و به دنبال سخنانی بهانه‌ساز و بی‌دقت، همان طیف که مورد انتقاد رهبری انقلاب هستند و عده‌ای از ناآگاهان، به همانندسازی جریان مشایی با جریان غربزدگان دولت‌های قبل پرداختند تا به این نتیجه برسند که دولت اصول‌گرای نهم نیز چون دولت‌های گذشته است و در این جنجال‌آفرینی حتی از جایگاه نماز جمعه تهران و یا از منزلت مرجعیت بزرگوار نیز سوء استفاده شد ولی برخلاف این تندروی‌ها، رهبر معظم انقلاب بعد از نزدیک دو ماه سکوت خود را شکستند و بعد از برشمردن برجستگی‌های دولت و به خصوص شخص دکتر احمدی‌نژاد به ابراز نظرهای ناپخته مشایی چنین واکنش نشان دادند:ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

ادامه فعالیت در وبلاگ قابلمه بدست
لری کینگ هم به سخنان هاشمی استناد کرد
هانیبال الخاص و ناصر حجازی!
سری ششم کلیپهای "رویای سرطانی"
ترور در روز رأی اعتماد
اللهم عجل لولیک الفرج
سری پنجم کلیپهای "رویای سرطانی"
سری چهارم کلیپهای "رویای سرطانی"
قانونی ترین دزدی قرن!
سری سوم کلیپهای 'رؤیای سرطانی'
اهانت به رهبری، مردم و احمدینژاد از جایگاه وکیل مدافعی سران فتنه
تقدیم به نخبه بیبصیرت "علی.م": عمرسعد شمایید که پیمان شکنید!
آوای مرگ بر موسوی سخنرانی سید حسن را نیمه تمام گذاشت
عظیم ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت رهبر معظم انقلاب
عدهای در صف دشمنان امام ادعای مالکیت انحصاری خط امام را دارند
[همه عناوین(671)][عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
499483


:: بازدیدهای امروز ::
37


:: بازدیدهای دیروز ::
53



:: درباره من ::

محمد حق دوست
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه . این وبلاگ رو راه انداختم تا از مردی دفاع کنم که آماج حملات بی رحمانه و بی شرمانه دشمنان خارجی و مخالفین داخلی قرار گرفته . کسی که تنها جرمش خدمت و نوکری ملت ایرانه ، کسی که معنای واقعی یک رئیس جمهور رو برای مردم به تصویر کشید ، کسی که ثابت کرد با دین هم میشه حکومت کرد ، کسی که ثابت کرد افکار امام به زباله دان تاریخ نپیوسته، کسی که بعد از چندین سال آوای دلنشین اللهم عجل لولیک الفرج رو در سراسر گیتی طنین انداز کرد ، کسی که یاد و خاطره رجایی رو در ذهن مردم زنده کرد ، کسی که نظام های ظالمانه و ناعادلانه حاکم بر دنیا رو به سخره گرفت . کسی که ...

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

آقای مطهری! دانشگاه آزاد هم تقصیر مناظره است؟! [41]
وقف دانشگاه آزاد ، دزدی بزرگ [45]
لاریجانی : من به وظیفه ام عمل کرده ام [11]
از کیف انگلیسی تا کیف آزادی [9]
مطالبه حقوق مستضعفین از نمایندگان جاسبی گرا+ شماره موبایل [33]
مسئله دانشگاه آزاد و آزمون فساد ستیزی نظام [20]
اصولگرایان اصول را بخاطر آورید! [6]
وکیل الرعایا یا وکیل الدانشگاه آزاد؟ [10]
مجلسی که انگار از جنس مردم نیست [13]
اکنون پس از 20 سال... [51]
آیا سید حسن پیام مردم را شنید؟ + فیلم [267]
موسوی و کروبی در سالگرد رحلت امام(ره) چه می‌کنند؟! [48]
نظر رهبر انقلاب در مورد الله اکبر گفتن سبزها [43]
چرا سخنرانی سید حسن نیمه تمام ماند ؟ [25]
واکنش مردم به سیدحسن نوعی هشدار بود [23]
[آرشیو(162)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

کلیپ[7] . احمدی نژاد[6] . دانلود[5] . صهیونیسم[5] . هاشمی[5] . موسوی[5] . کلیپ[2] . سفرهای استانی[2] . قالیباف[2] . سید حسن خمینی[2] . خاتمی[2] . انتخابات88[2] . انرژی هسته ای . انقلاب بنزین . تقلب . توهم . جاسوس . جلبک سبز . جنبش سبز . جنگ نرم . حداد عادل . حماسه 88 . خواص . دانشگاه آزاد . دانشگاه از هفت دولت آزاد . احمدی نژاد، خاتمی ، هاشمی . افسادطلبان . اقتصادی . امام خامنه ای . انتخاب دهم . انتخابات مجلس . شریعتمداری . شهید آیت . شیرین خانم عبادی . صانعی . دکتر احمدی نژاد . دکتر عباسی . ژنو ، کلمبیای2 . سبز لجنی . سبزلجنی . سخنرانی ها . کاربردهای انرژی هسته ای . کروبی . سونامی سوم تیر . سیاست خارجی . ضدغرب . طرح تحول اقتصادی . غزه . کلیپ، دانلود، صهیونیسم . نامه ننگین 2003 . هسته ای . وطن فروش . وطن فروشها . یکه تازی در کلمبیا . گفت و شنود کیهان . گفتگوی تلویزیونی . ما می توانیم . متفرقه . مطهری . مناسبتها . مناظره . منتظری .


:: آرشیو ::

**کلیپ**
آرشیو اخبار(88-1386)
آرشیو دسته بندی شده اخبار(88-1386)
آرشیو مطالب 87
سبزترین ها
پول مارو پس بگیر
این سبز و آن سبز
مناظره 10 میلیونی
13 آبان


:: دوستان من (لینک) ::

احمدی نژاد
بسیج جهانی
منطقه ممنوعه
گردباد
بیداری
چلغوز
فصل انتظار
خیلی دور _ خیلی نزدیک
موشک انداز
حزب اللهی مدرنیته
خمینیسم
ارزش خبر
خاتمی نیوز
رجانیوز
خبرنگار مسلمان
مصائب احمدی نژاد
بچه های سوم تیر
اختاپوس
خاکریزیسم
انصارنیوز
محراب اندیشه
ریاست جمهوری اسلامی ایران
روزنامه کیهان
روزنامه قدس
گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چی
نسل یبدار
ولایت
پارتیزان
نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی
جنبش
وبلاگ بحر
اریکه ایی ازنوع نوشتن
هجوم خاموش
ناگفته ها
یاوران دکتر احمدی نژاد
لاهوت
طنزهای خفن سیاسی
بوی خوش ظهور
بروبچز دبیرستان روشنگر
آواز پرجبرئیل
طنز کاظم
اصولگرا
روزنامه ایران
هجوم خاموش
پرس تی وی
آزادی بیان
برنانیوز
اندیشکده (دکتر عباسی)
مهرنیوز
وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد
خبرگزاری فارس
نیم نگاهی به ...
پرونده ویژه
مرکز بررسی های استراتژیک
اخبار و رویدادهای جنجالی
روایت های آسمانی
شهید چمران
نگرانی
نسل برتر
بهترین وبلاگ دنیا
سرمستانه
نگرانی
دانشگاه از هفت دولت آزاد
وبلاگ دانشجویان دانشگاه آزاد
صراحت
تارنگاشت های یک زن مسلمان
تاملات
افتضاح ملی
تمهیدات برای حضور و ظهور
آهستان
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
منطقه ممنوعه
وبلاگ گروهی فصل انتظار
من و روزهایم
بوی خوش ظهور

در گوشی با خدا
شُکوه منطق ایرانى
شاعرانه
همسنگری
اجتماعی سیاسی
شریف نیوز
همولایتی
روایتی دیگر
مهراوه من
نشریه طنز ستون آزاد
محمد پرسپولیسی
دکتر محمد علی رامین
گام آخر
دکتر شهبازی
کوکب هدایت
اول خدا دوم آقا سوم دکتر
کهف
اکینانیوز

احمدی نژاد FANZ
Mafia Online Game
خدمت
ما در شب تاریخ تا صبح بیداریم
نمازخانه بوستان بهاره
خبرگزاری عصر ایران
دیپلماسی ایرانی
یادگارهای ماندگار
درد نوشته های دانشجوی مسلمان
پایگاه خبری جام
دنیای جوانی
پایگاه خبری سپهر
روزنامه عدالتخواه سیاست روز
نشریه پرتو سخن
آیینه
یالثارات الحسین
انصارنیوز
فاطمه رجبی
حدیث نفس
اسلام حقیقی
پیاده تا عرش
شمیم نینوا
جزیره دانلود 2008
رایحه خدمت
دولت ۷۰ میلیونی
رجایی زمان
دکتر احمدی نژاد
سایه نیوز
آبادگران ایران اسلامی
حامی
جعبه جادویی
جزیره تنهایی های من
امید آخر
شمیم
علافی از دیار ابهر
بیا تا برویم
عمو اکبر
فرقه اصلاحیه
نسیم وصل
عصر بیداری
اینجا چراغی روشن است
علی اکبر جوانفکر
خصوصی نیست ... !
در التهاب انتظار فرج...
بسیجی سیاسی
پرواز
شلیکهای خاتمی
جهاد مجازی
شهسوار دل
احمدی نژاد فانز
وبلاگ گروهی موج
۞ مرکز دانلود ایرانیان ۞
ایرانی تمام عیار
رجایی زمان 2
خاتمی ، نه
مجمع وبلاگ نویسان حامی دولت اسلامی
انتقاد
حامیان دولت اسلامی
تداوم
کنایه
شبکه ایران
رییس جمهور ایرانیان
احمدی نژاد مرد خدا
فراماسونری ویهود
بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی پزشکی
استاذنا
استقامت
استناد
یوزارسیف
جنبش دعوت
توپ تانک بسیجی
یااباصالح فدات
ما می توانیم
پایگاه خبری قلم پرس
کلمه نیوز
چرا احمدی نژاد ؟
جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد
وبلاگ کاریکاتور هولوکاست
دولت مهر
پایگاه اطلاع رسانی مهرورزی
پایگاه اطلاع رسانی سحر
امتداد مهر
مردی از جنس مردم
ابـــوحـامـد
تقلب سبز
سیاست روز
صبح بیداری
مازیار بیژنی (کاریکاتور)
دولت اسلامی
تلخندک


:: لوگوی دوستان من ::










:: خبرنامه ::