سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نظرسنجی های طرفداران خاتمی دروغ است
خبرگزاری رویترز اقدام به انتشار گزارشی تحلیلی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری سال آینده کشورمان نموده و ادعای طرفداران خاتمی مبنی بر رای بالای او در شهرهای بزرگ را معتبر ندانست.
در این گزارش آمده است: «طرفداران خاتمی می گویند نظرسنجی ها در شهرهای بزرگ حاکی از رای بالای خاتمی است اما در واقع اینگونه نیست.»
تحلیل رویترز از وضعیت آرای رئیس جمهور در انتخابات ریاست جمهوری نیز جالب توجه است: «احمدی نژاد بدون شک در شهرهای کوچک و مناطق روستایی که رای تضمین کننده ای دارند از حمایت گسترده ای برخوردار است.»


نوشته شده توسط: محمد حق دوست

اهداف غیراقتصادی با تابلوی دغدغه‌های اقتصادی!

وقتی که نامه موسوم به نامه  57اقتصاد دان به رئیس جمهور منتشر شد، بلافاصله پس از انتشار این نامه، برخی از محافل و رسانه‌ها فضای سنگینی ایجاد نمودند که دولت در مقابل این نامه اقتصاددانان جز انفعال، حرف دیگری ندارد. این فضا به گونه‌ای گسترش پیدا کرد که شائبه طراحی و هماهنگی آن نامه با این فضاسازان را در اذهان تداعی می‌کرد تا اینکه در پنجشنبه شب 21 تیر86، رئیس جمهور محترم، نویسندگان آن نامه را جهت تبادل نظر و شنیدن حرفها و نظرات آنها، دعوت کردند. این جلسه با حضور اکثریت قریب به اتفاق امضاء‌کنندگان آن نامه و ریاست محترم جمهور، معاون اول و برخی ازوزراء، معاونین و مشاورین تشکیل شد ونزدیک به 6ساعت به طول انجامید. بنده نیز در آن جلسه حضور داشتم. درآن جلسه ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

پیام احمدی‏نژاد به اوباما یا برای تاریخ؟

1- پیام تبریک رئیس جمهوری اسلامی ایران به باراک اوباما رئیس جمهور منتخب ایالات متحده امریکا در شرایطی ارسال شد که علی رغم اصرار برخی مخالفان دولت که هنوز در شوک این پیام به سر می برند، این نخستین باری نبود که مرقومه ای از تهران به واشنگتن می رسید؛ اردیبهشت ماه 85 نیز احمدی‌نژاد با اشاره به تناقضات شکل گرفته در صحنه بین المللی براساس رفتار دولت ایالات متحده، در نامه ای 17 صفحه ای به رئیس جمهور امریکا سؤالاتی مطرح کرد.

رقبای سیاسی احمدی نژاد اگرچه با خاستگاه های متفاوت به نقد این نامه و نامه های مشابه بعدی به صدر اعظم آلمان و رئیس جمهور وقت فرانسه رفتند اما در میان انبوه تولید یادداشت، گزارش و اخبار منفی در قبال این رویکرد جدید دیپلماتیک، وجه مشترک استدلال مخالفان، عدم اعتنای رئیس جمهور امریکا و بی پاسخ گذاشتن این نامه و در نتیجه تحمیل نوعی تحقیر به ملت ایران بود.

اکنون پس از گذشت 5/2 سال از آن نامه نگاری، بار دیگر پیامی این بار نه از ساختمان سفید پاستور تهران به کاخ سفید امریکا بلکه به منتخب سیاه‌پوست مردم امریکا که هنوز در آستانه ورود به کاخ سفید قرار دارد، ارسال شده است. به نظر می رسد عدم تبیین مبانی، چارچوب های نظری، شرایط ارسال پیام و واکنش های آن، آنچنانکه حساسیت رسانه های بین‌المللی را برانگیخته و بیش از 600 هزار خبر، گزراش و تحلیل درخصوص آن منتشر شد، در داخل کشور مورد توجه قرار نگرفته است.

2- بررسی هر پدیده ای در عالم بدون درنظرگفتن شرایط و زمینه های حول آن، بررسی ناقصی خواهد بود.

"احمدی نژاد؛ به مثابه یک رسانه"، شاید این جمله را نخستین بار 3 سال قبل ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

200 مصوبه برای تسریع در آبادانی مازندران

دومین جلسه استانی هیات دولت در استان سرسبز مازندران، برای شتاب بخشیدن به روندتوسعه و آبادانی استان 200 مصوبه داشت.

در این جلسه که به ریاست احمدی نژاد و بـا حضور اعضـاء هیات وزیران در محل استانداری مازندران به مدت بیش از 4 ساعت برگزار شد، طرح ها و پروژه های مهمی برای افزایش سطح رفاه، توسعه، امنیت و آبادانی استان مازندران به تصویب رسید که اهـم این مصوبه هـا به شرح زیر است:

- زیر بنایی:

الف) صنعتی:

• معافیت 10 ساله مالیاتی برای واحدهای صنعتی جدید در شهرکهای صنعتی خارج از شعاع 30 کیلومتر مرکز استان.
• اختصاص مبلغ 210 میلیارد ریال جهت کمک به ایجاد زیرساختها و تملک شهرکها و نواحی صنعتی.
• مطالعه و احداث تصفیه خانه در شهرکهای صنعتی بابکان، جویبار، فاز2 آمل وبندپی.
• مطالعه امکان سنجی و مکانیابی شهرک صنعتی تخصصی بازیافت در سال 1387و در صورت داشتن توجیه فنی و اقتصادی اجرای آن طی سالهای 1388 و 1389 .
• مطالعه شناختی خوشه صنایع غذایی در سال 1388 . ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

چرا احمدی نژاد بهترین گزینه است؟ جمعه 87/8/24 ساعت 7:23 صبح

چرا احمدی نژاد بهترین گزینه است؟

مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشتی که امروز منتشر کرد، دلایل 9 گانه خود را برای اثبات اینکه احمدی نژاد بهترین گزینه برای ریاست جمهوری 4 سال آینده ایران است، بیان کرد. متن کامل این یادداشت در ادامه آمده است:

آیا این تلقی فراگیر که احمدی نژاد شایسته ترین گزینه برای ریاست جمهوری آینده است، با برخی از انتقادهای جدی که نسبت به دولت نهم و شخص ایشان وجود دارد، در تناقض نیست؟! یادداشت پیش روی درباره این گزاره "به ظاهر متناقض" است و چرایی شایستگی احمدی نژاد برای ریاست جمهوری دهم را با استناد به امتیازهای برجسته و غیرقابل انکار و بعضاً منحصر به فرد او پی می گیرد و بر این واقعیت نیز چشم نمی بندد که «فقط آنهایی که دیکته نمی نویسند غلط ندارند» و کسانی که به هنگامه نبرد، کنج عافیت می گیرند و در خانه می نشینند، زخم برنمی دارند!

1- "نمایش نقطه ایده آل" یکی از شگردهای رایج و پرمصرف در عملیات روانی است که این روزها در حجم انبوهی از سوی دشمنان بیرونی و دنباله های داخلی آنان علیه احمدی نژاد به کار گرفته می شود. حریف در این شگرد، روی نقطه ایده آل به عنوان خروجی قابل قبول یک پروژه انگشت می گذارد و از این طریق می کوشد تمامی گام های بلند و اقدامات مثبت و مؤثری را که برای رسیدن به آن نقطه ایده آل انجام گرفته نادیده انگاشته و بی ثمر جلوه دهد. به عنوان مثال در جریان جنگ تحمیلی، سقوط صدام و فروپاشی حزب بعث عراق نقطه ایده آل ما بود و در پایان جنگ، اگر چه به این نقطه نرسیدیم ولی طرف پیروز جنگ بودیم چرا که با حمله صدام، قرار بود انقلاب اسلامی برچیده شود، نظام جمهوری اسلامی ایران سقوط کند، کشورمان تجزیه شود، خوزستان به یکی از استان های عراق تبدیل شود و... دشمنان به هیچ یک از این اهداف رسماً اعلام شده خود نرسیدند، بنابراین بدیهی است که ایران اسلامی طرف پیروز جنگ بوده است ولی حریف با این استدلال که صدام سقوط نکرده است، جمهوری اسلامی ایران را در تحقق اهداف خود "ناکام"! و طرف شکست خورده جنگ معرفی می کرد!، مسخره نبود؟!

2- احمدی نژاد در آغاز کار ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

سفرهاى استانى، «امتیاز اول» دولت نهم از نگاه رهبرى

در حالى که رهبر معظم انقلاب فرمودند: رفتن به شهرها، رفتن به شهرهاى کوچک، همه نقاط کشور را زیر پا گذاشتن و هیچ نقطهاى از کشور را از منظر خبرگى و کارشناسى دور قرار ندادن، چیزهاى باارزشى است و «امتیاز اول» دولت نهم است، همچنان برخى افراد و گروه ها در تلاش براى تخریب این دستاورد هستند.

از همان شروع به کار دولت نهم، سفرهاى استانى رئیس جمهور و هیأت دولت نیز آغاز شد و قطعاً ناظران منصف و مردمى که مستقیماً واقعیت ها را دیده اند، این سفرها را به جهت اثرات خاص آن در حوزه هاى مختلف براى مردم و نظام، از ابتکارات و شاه بیت نوآورى هاى این دولت مى دانند. اما هنوز تعداد این سفرها به اندازه انگشتان یک دست هم نرسیده بود که برخى ها زبان به تخریب سفرهاى استانى دولت گشودند؛ در حالى که مردم در استان هاى خراسان جنوبى، ایلام، سیستان و بلوچستان و بسیارى از شهرهاى محروم، به استقبال محمود احمدى نژاد مى آمدند، مخالفین در رسانه هاى خود سفرهاى دولت را سفرهایى پرهزینه و صرفاً تبلیغاتى عنوان کردند و تصور مى کردند که روند ادامه این سفرها متوقف شود. زمان زیادى نگذشت که پوچى این ادعا به اثبات رسید و اخبار متعددى از مشى ساده زیستانه و روال کم هزینه این سفرها در برخى رسانه ها منتشر شد تا نشان داده شود که سفرهاى استانى دولت نه تنها پرهزینه نیست، بلکه با حداکثر صرفه جویى در وقت و هزینه انجام مى شود. این مسئله باعث نشد که از همت مخالفان دولت براى زیر سؤال بردن سفرهاى استانى کاسته شود! چرا که وعده رئیس جمهور براى سرکشى به همه جاى کشور، خیلى زود عملى شده و مخالفان، این حرکت پرشتاب و فراگیر را در افزایش محبوبیت دولتمردان نهم و به طور طبیعى، برجسته شدن میزان فاصله دولتمردان گذشته با دولت کنونى در خدمت رسانى به همه مردم ایران مؤثر مى دیدند. در عین حال آنها تأکید مى کردند که نگاه رئیس جمهور باید کلان نگر باشد و به جاى آنکه وقت خود را در سفرها بگذراند، باید در تهران بنشیند و بر اساس گزارش ها امور را تدبیر کند؛ در همین اثنا، مصوبات متعدد جلسات استانى هیأت دولت براى پیشرفت جهشى استان ها، به بحث روز مردم و حتى رسانه ها تبدیل شده بود و پیش بینى مى شد که بلافاصله این مصوبات مورد هجمه قرار گیرد.

مخالفین سفرهاى استانى هیأت دولت، در مصاحبه ها و مقالات خود سعى در ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

تعامل هوشمندانه با رسانهها جمعه 87/8/24 ساعت 7:18 صبح

تعامل هوشمندانه با رسانه‌ها

شاید بتوان او را خط شکن گفت وگوهاى کلیشه اى صدا و سیما دانست. کسى که با ورودش به اخبار شبانگاهى راه را براى خبرنگاران و گویندگان جوان به دیگر بخش هاى خبرى از 20:30 گرفته تا خبر ساعت 21که دیگر چندسالى بود مردم طراوت و سرزندگى را در آن نمى دیدند باز کرد. مرتضى حیدرى در حالى در آستانه 40 سالگى قرار دارد که هنوز هم دانشجو است؛ دانشجوى دکترى رشته DBA در دانشگاه بوردوى فرانسه؛ تواضع در رفتار، او را به یک super star واقعى متخلق به اخلاق حرفه اى تبدیل کرده است، ستاره اى که هم مورد اعتماد مردم است و هم مورد اطمینان مسئولان. مى گویند شاید اگر نبود پیشنهادات وسوسه انگیزى که او را به مسئولیت هاى دولتى فرامى خواند کسى حرفش را باور نمى کرد که او تنها براى عشق و علاقه اش به گویندگى و اجرا در سازمان مانده است. در مصاحبه با او فهمیدیم که دور اول ریاست جمهورى به رئیس سابق خود و رئیس فعلى مجلس رأى داده و دور دوم هم به کسى که.‎..

در سرک کشیدن به زندگى مرتضى حیدرى همراه ما باشید.

دوست دارید با چه شخصیتى مصاحبه داشته باشید که تا به حال موفق به انجام آن نشده اید؟

اگر روزى توفیق مصاحبه با مقام معظم رهبرى به من دست دهد قطعا بزرگترین افتخار کارى من خواهد بود.

سه ویژگى احمدى نژاد؟

بسیار علاقه مند به عزت و عظمت ایران و فردى کاملا ملى و سالم،سخت کوش و استوار، قاطع و نفوذ نا پذیر.

تأثیر گذارترین فرد در زندگیتان را چه کسى مى دانید؟

مادرم که صداقت و کمک به دیگران و نگاه مثبت داشتن به زندگى را به تمام وجودم تزریق کرده است.

فکر مى کنید چه خصوصیتى را اگر مردم ایران نداشتند بهتر بود؟

از اینکه این سؤال را پرسیدید خیلى ممنونم .من معتقدم مردم ایران اگر از پیشرفت همدیگر خوشحال نمى شوند و دست یگدیگر را نمى گیرند پاى هم را هم نگیرند و اگر رقابتى هم هست اصول آزادى رعایت شود.

در آخرین مصاحبه اى که با رئیس جمهور داشتید، ایشان به شما گفتند «خجالت نمى کشى هنوز ازدواج نکرده اى!» شما واقعاً آن لحظه احساسى پیدا کردید؟

نه، به هیچ وجه، صحبت ایشان یک صحبت دوستانه بود و نشانه صمیمیت و محبت ایشان نسبت به من، به دلیل این که معمولاً این مدل صحبت کردن براى دو دوست نزدیک به هم است، یعنى در تعاملات رسمى و در ارتباطات ادارى و کلاسیک چنین ارتباطى بین افراد نیست، در واقع نوعى ارتباط دوستانه بود.

دوستى شما با رئیس جمهور به چه زمانى برمى گردد، به همان زمان انتخابات؟ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

اصرار داشتند که نامه را نخوانده امضا کنم

استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: اختلاف نظر میان اقتصاددانان بسیار زیاد است و چون نظر من مخالف با نظر هسته اصلی نویسندگان نامه بود، آن را امضا نکردم.

دکتر مهدی تقوی در گفتگو با رجانیوز، در پاسخ به این سؤال که چرا با وجود اینکه نام شما در میان اسامی امضا کنندگان نامه اول و دوم جمعی از اقتصاددانان به رییس جمهور بود، در نامه سوم به چشم نمی خورد، گفت: من موافق نامه اول و دوم هم نبودم و به خاطر دوستان نخوانده امضا کردم اما نامه اخیر را دیگر بر این اساس امضا نکردم.

وی همچنین افزود: نامه اخیر را به من دادند و گفتند امضا کن و من هم پاسخ دادم که باید نامه را بخوانم اما آنها اصرار کردند که وقت نداریم و باید هرچه زودتر این نامه را امضا کنی که پاسخ منفی دادم.

این استاد اقتصاد با تأکید بر اینکه سیاسی کار نیستم، ادامه داد: اگرچه ممکن است این نامه سیاسی باشد اما اما اکثریت امضا کنندگان این نامه سیاسی نبودند چون تعدادی از آنها دانشجوی من بوده اند و آنها را از نزدیک می شناسم.

وی با بیان اینکه ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

  هر دستی به سمت منافع ملت ایران دراز شود، از بازو قطع خواهد شد

 

به گزارش خبرنگار اعزامی شبکه ایران، دکتر محمود احمدی‌نژاد ظهر روز چهارشنبه طی سخنانی در جمع مردم گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت  با بیان خصوصیات مردم استان گیلان گفت: "مردم این استان در انقلاب و دفاع مقدس نقشی ممتاز داشتند و سرزمین گیلان، سرزمین علم و فرهنگ و تمدن است."


 فرعونیان و نمرودیان همیشه نتیجه ظلم‌ خود را دیده‌اند

وی  در ادامه با اشاره به این‌که "همیشه فرعونیان و نمرودیان نتیجه کارهای زشت و ظالمانه‌ خود را دیده‌اند و خداوند آن‌ها را به سزای اعمال‌شان رسانده است،" افزود: "امروز ستمگران عالم از سرنوشت فرعونیان و نمرودیان مستثنا نیستند. آن‌ها با ظلم به جهانیان، به ملت‌ها بی‌احترامی و ثروت‌ها‌ی‌شان را غارت کرده‌اند. مشکل اقتصادی که آن‌ها اکنون با آن مواجه هستند از دو ناحیه است؛ ناحیه‌ اول ناشی از ظلم و جنایت‌های‌شان است. آن‌ها ثروت ملت‌های مظلوم را غارت و سعی می‌کنند که ملت‌ها را در نادانی، جهل و اختلاف و تبعیض نگه دارند تا ثروت آن‌ها را به راحتی غارت کنند. آن‌ها مدت زیادی است بر ثروت قاره‌ آفریقا تسلط داشته‌اند و ثروت این قاره را غارت می‌کردند و امروز می‌خواهند بر سرنوشت نفت عراق و منطقه حاکم شوند و در واقع ثروت منطقه را به غارت ببرند. استعمار با حدود 300 سال سابقه در 100 سال اخیر با سرعتی بالا و پوششی بسیار زیبا با عنوان استعمارنو درصدد بوده است تا ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

تأکید 100 تشکل دانشجویی بر تشکیل علنی دادگاه جاسبی

100تشکل دانشجویی در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه از وی خواستند جلسه دادگاه جاسبی در حضور دانشجویان، مسئولان، اصحاب رسانه و سایر آحاد مردم برگزار شود.

در نامه 100 تشکل دانشجویی خطاب به آیت‌الله هاشمی شاهرودی رئیس قوه قضائیه با ابراز خرسندی از ماه‌ها تلاش، تحقیق و پیگیری این نهاد برای فهمیدن زوایای مختلف مسئله فساد مدیریتی دانشگاه آزاد و تبیین و روشنگری این معضل در بین مسئولان، دانشجویان و افکار عمومی جامعه و همچنین وقوف برای لزوم پیگیری قضایی این مسئله و صدور دستور احضار جاسبی عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد و رئیس واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه برای بازپرسی، آمده است: البته این سؤال همچنان در اذهان بر جای مانده است که چرا شما و قوه قضائیه اینقدر دیر و پس از گذشت زمان از ارائه ده‌ها سند و مدرک درباره مفاسد مدیریتی و مالی دانشگاه آزاد و تذکرات متعدد مردم، رسانه ها، دانشجویان و مسئولان انقلابی، فقط با دیدن یک فیلم با تشکیل چنین دادگاهی موافقت کرده‌اید؟

در ادامه این نامه با قدردانی از عملکرد رئیس قوه قضائیه در این مرحله تصریح شده است: ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

ادامه فعالیت در وبلاگ قابلمه بدست
لری کینگ هم به سخنان هاشمی استناد کرد
هانیبال الخاص و ناصر حجازی!
سری ششم کلیپهای "رویای سرطانی"
ترور در روز رأی اعتماد
اللهم عجل لولیک الفرج
سری پنجم کلیپهای "رویای سرطانی"
سری چهارم کلیپهای "رویای سرطانی"
قانونی ترین دزدی قرن!
سری سوم کلیپهای 'رؤیای سرطانی'
اهانت به رهبری، مردم و احمدینژاد از جایگاه وکیل مدافعی سران فتنه
تقدیم به نخبه بیبصیرت "علی.م": عمرسعد شمایید که پیمان شکنید!
آوای مرگ بر موسوی سخنرانی سید حسن را نیمه تمام گذاشت
عظیم ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت رهبر معظم انقلاب
عدهای در صف دشمنان امام ادعای مالکیت انحصاری خط امام را دارند
[همه عناوین(671)][عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
499484


:: بازدیدهای امروز ::
38


:: بازدیدهای دیروز ::
53



:: درباره من ::

محمد حق دوست
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه . این وبلاگ رو راه انداختم تا از مردی دفاع کنم که آماج حملات بی رحمانه و بی شرمانه دشمنان خارجی و مخالفین داخلی قرار گرفته . کسی که تنها جرمش خدمت و نوکری ملت ایرانه ، کسی که معنای واقعی یک رئیس جمهور رو برای مردم به تصویر کشید ، کسی که ثابت کرد با دین هم میشه حکومت کرد ، کسی که ثابت کرد افکار امام به زباله دان تاریخ نپیوسته، کسی که بعد از چندین سال آوای دلنشین اللهم عجل لولیک الفرج رو در سراسر گیتی طنین انداز کرد ، کسی که یاد و خاطره رجایی رو در ذهن مردم زنده کرد ، کسی که نظام های ظالمانه و ناعادلانه حاکم بر دنیا رو به سخره گرفت . کسی که ...

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

آقای مطهری! دانشگاه آزاد هم تقصیر مناظره است؟! [41]
وقف دانشگاه آزاد ، دزدی بزرگ [45]
لاریجانی : من به وظیفه ام عمل کرده ام [11]
از کیف انگلیسی تا کیف آزادی [9]
مطالبه حقوق مستضعفین از نمایندگان جاسبی گرا+ شماره موبایل [33]
مسئله دانشگاه آزاد و آزمون فساد ستیزی نظام [20]
اصولگرایان اصول را بخاطر آورید! [6]
وکیل الرعایا یا وکیل الدانشگاه آزاد؟ [10]
مجلسی که انگار از جنس مردم نیست [13]
اکنون پس از 20 سال... [51]
آیا سید حسن پیام مردم را شنید؟ + فیلم [267]
موسوی و کروبی در سالگرد رحلت امام(ره) چه می‌کنند؟! [48]
نظر رهبر انقلاب در مورد الله اکبر گفتن سبزها [43]
چرا سخنرانی سید حسن نیمه تمام ماند ؟ [25]
واکنش مردم به سیدحسن نوعی هشدار بود [23]
[آرشیو(162)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

کلیپ[7] . احمدی نژاد[6] . دانلود[5] . صهیونیسم[5] . هاشمی[5] . موسوی[5] . کلیپ[2] . سفرهای استانی[2] . قالیباف[2] . سید حسن خمینی[2] . خاتمی[2] . انتخابات88[2] . انرژی هسته ای . انقلاب بنزین . تقلب . توهم . جاسوس . جلبک سبز . جنبش سبز . جنگ نرم . حداد عادل . حماسه 88 . خواص . دانشگاه آزاد . دانشگاه از هفت دولت آزاد . احمدی نژاد، خاتمی ، هاشمی . افسادطلبان . اقتصادی . امام خامنه ای . انتخاب دهم . انتخابات مجلس . شریعتمداری . شهید آیت . شیرین خانم عبادی . صانعی . دکتر احمدی نژاد . دکتر عباسی . ژنو ، کلمبیای2 . سبز لجنی . سبزلجنی . سخنرانی ها . کاربردهای انرژی هسته ای . کروبی . سونامی سوم تیر . سیاست خارجی . ضدغرب . طرح تحول اقتصادی . غزه . کلیپ، دانلود، صهیونیسم . نامه ننگین 2003 . هسته ای . وطن فروش . وطن فروشها . یکه تازی در کلمبیا . گفت و شنود کیهان . گفتگوی تلویزیونی . ما می توانیم . متفرقه . مطهری . مناسبتها . مناظره . منتظری .


:: آرشیو ::

**کلیپ**
آرشیو اخبار(88-1386)
آرشیو دسته بندی شده اخبار(88-1386)
آرشیو مطالب 87
سبزترین ها
پول مارو پس بگیر
این سبز و آن سبز
مناظره 10 میلیونی
13 آبان


:: دوستان من (لینک) ::

احمدی نژاد
بسیج جهانی
منطقه ممنوعه
گردباد
بیداری
چلغوز
فصل انتظار
خیلی دور _ خیلی نزدیک
موشک انداز
حزب اللهی مدرنیته
خمینیسم
ارزش خبر
خاتمی نیوز
رجانیوز
خبرنگار مسلمان
مصائب احمدی نژاد
بچه های سوم تیر
اختاپوس
خاکریزیسم
انصارنیوز
محراب اندیشه
ریاست جمهوری اسلامی ایران
روزنامه کیهان
روزنامه قدس
گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چی
نسل یبدار
ولایت
پارتیزان
نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی
جنبش
وبلاگ بحر
اریکه ایی ازنوع نوشتن
هجوم خاموش
ناگفته ها
یاوران دکتر احمدی نژاد
لاهوت
طنزهای خفن سیاسی
بوی خوش ظهور
بروبچز دبیرستان روشنگر
آواز پرجبرئیل
طنز کاظم
اصولگرا
روزنامه ایران
هجوم خاموش
پرس تی وی
آزادی بیان
برنانیوز
اندیشکده (دکتر عباسی)
مهرنیوز
وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد
خبرگزاری فارس
نیم نگاهی به ...
پرونده ویژه
مرکز بررسی های استراتژیک
اخبار و رویدادهای جنجالی
روایت های آسمانی
شهید چمران
نگرانی
نسل برتر
بهترین وبلاگ دنیا
سرمستانه
نگرانی
دانشگاه از هفت دولت آزاد
وبلاگ دانشجویان دانشگاه آزاد
صراحت
تارنگاشت های یک زن مسلمان
تاملات
افتضاح ملی
تمهیدات برای حضور و ظهور
آهستان
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
منطقه ممنوعه
وبلاگ گروهی فصل انتظار
من و روزهایم
بوی خوش ظهور

در گوشی با خدا
شُکوه منطق ایرانى
شاعرانه
همسنگری
اجتماعی سیاسی
شریف نیوز
همولایتی
روایتی دیگر
مهراوه من
نشریه طنز ستون آزاد
محمد پرسپولیسی
دکتر محمد علی رامین
گام آخر
دکتر شهبازی
کوکب هدایت
اول خدا دوم آقا سوم دکتر
کهف
اکینانیوز

احمدی نژاد FANZ
Mafia Online Game
خدمت
ما در شب تاریخ تا صبح بیداریم
نمازخانه بوستان بهاره
خبرگزاری عصر ایران
دیپلماسی ایرانی
یادگارهای ماندگار
درد نوشته های دانشجوی مسلمان
پایگاه خبری جام
دنیای جوانی
پایگاه خبری سپهر
روزنامه عدالتخواه سیاست روز
نشریه پرتو سخن
آیینه
یالثارات الحسین
انصارنیوز
فاطمه رجبی
حدیث نفس
اسلام حقیقی
پیاده تا عرش
شمیم نینوا
جزیره دانلود 2008
رایحه خدمت
دولت ۷۰ میلیونی
رجایی زمان
دکتر احمدی نژاد
سایه نیوز
آبادگران ایران اسلامی
حامی
جعبه جادویی
جزیره تنهایی های من
امید آخر
شمیم
علافی از دیار ابهر
بیا تا برویم
عمو اکبر
فرقه اصلاحیه
نسیم وصل
عصر بیداری
اینجا چراغی روشن است
علی اکبر جوانفکر
خصوصی نیست ... !
در التهاب انتظار فرج...
بسیجی سیاسی
پرواز
شلیکهای خاتمی
جهاد مجازی
شهسوار دل
احمدی نژاد فانز
وبلاگ گروهی موج
۞ مرکز دانلود ایرانیان ۞
ایرانی تمام عیار
رجایی زمان 2
خاتمی ، نه
مجمع وبلاگ نویسان حامی دولت اسلامی
انتقاد
حامیان دولت اسلامی
تداوم
کنایه
شبکه ایران
رییس جمهور ایرانیان
احمدی نژاد مرد خدا
فراماسونری ویهود
بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی پزشکی
استاذنا
استقامت
استناد
یوزارسیف
جنبش دعوت
توپ تانک بسیجی
یااباصالح فدات
ما می توانیم
پایگاه خبری قلم پرس
کلمه نیوز
چرا احمدی نژاد ؟
جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد
وبلاگ کاریکاتور هولوکاست
دولت مهر
پایگاه اطلاع رسانی مهرورزی
پایگاه اطلاع رسانی سحر
امتداد مهر
مردی از جنس مردم
ابـــوحـامـد
تقلب سبز
سیاست روز
صبح بیداری
مازیار بیژنی (کاریکاتور)
دولت اسلامی
تلخندک


:: لوگوی دوستان من ::










:: خبرنامه ::