سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرکت مدعیان ماندگاری گفتمان خاتمی در زمین گفتمانی احمدی‌نژاد

هرچند که دوم خردادیها و یاران خاتمی در سال پایانی دولت وی گفتمان اصلاحات را مرده می دانستند و تنها بر سر اینکه چه کسی آخرین میخ را بر تابوت اصلاحات زد اختلاف نظر داشتند؛ اما پس از آنکه شوک نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 84 به آنها وارد شد، برای حفظ روحیه، مبنای تحلیل را تغییر داده و اینگونه القا کردند که فضای گفتمانی ایجاد شده از سوی خاتمی ماندگار است و هر کس برای جلب آرای مردم باید در این فضای گفتمانی سخن بگوید! اما ادعای آن روز کجا و حمایت از کاندیدایی مانند میرحسین موسوی که اکنون نبض گفتارش را با فضای گفتمانی احمدی نژاد تنظیم می کند، کجا!

در روزهای خرداد 84 و نزدیک به انتخابات نهم، محمدرضا خاتمی، در بیان ادعای خود درباره ضرورت بازی در زمین گفتمانی اصلاحات با طرح این ادعا که "دستاوردهای دوران اصلاحات، مخافظه کاران را مجبور به هماهنگی با خود کرده است" عنوان کرده بود: ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

کانون فتنه دنبال نفی احمدینژاد جمعه 88/2/4 ساعت 9:15 صبح

کانون فتنه دنبال نفی احمدی‌نژاد

حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران و نماینده مردم تهران امروز در نطقی انقلابی به بررسی مشخصات ویژگی‌های کانون فتنه پرداخت و شرایط امروز را با سال‌های قبل از دولت نهم مقایسه کرد.

به گزارش رجانیوز، نطق فدایی که با فریادهای احسنت احسنت نمایندگان مواجه بود با تکبیر و قرائت این بیت شعر از او که شکر نعمت نعمتت افزون کند، کفر نعمت از کفت بیرون کند به پایان رسید. پس از پایان نطق فدایی روح‌الله حسینیان، ولی اسماعیلی، فریدون حسن‌وند، سودانی، حسین نجابت،ملک‌محمدی نماینده دامغان، محمدی نماینده اردبیل، محمدی نماینده سلسله و سلفان با دبیر کل جمعیت ایثارگران روبوسی کردند. در این میان فدایی با عبور از بین نمایندگان خود را به غلامعلی حدادعادل رسانده و با او دست داد. برخی از نمایندگان زن مجلس از جمله فاطمه آلیا و فاطمه آجرلو از نطق فدایی تشکر کردند.

متن کامل این نطق در ادامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم پس از حمد و ثنای الهی و صلوات بر پیامبر اکرم(ص) و خاندان مطهرش سخن خویش را با جملاتی از حضرت امام خمینی(ره) شروع می کنم؛ «والله قسم من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودم»؛.... «والله قسم من با نخست‌وزیری بازرگان مخالف بودم»؛.... «والله قسم من، رأی به ریاست‌جمهوری بنی‌صدر ندادم»؛.... «من بعد از خدا با مردم خوب و شریف و نجیب پیمان بسته‌ام که واقعیات را در موقع مناسبش با آنها در میان گذارم. تاریخ اسلام پُر است از خیانت بزرگانش به اسلام؛ سعی کنند تحت‌تأثیر دروغهای دیکته شده که این روزها رادیوهای بیگانه آنرا با شوق و شور و شعف پخش می‌کنند نگردند.(پیام معروف 6/1/1368، صحیفه امام، مجموعه آثار امام، جلد 21، ص 331 و 332)« جنگ ما جنگ حق و باطل بود و تمام شدنی نیست؛ جنگ ما جنگ فقر و غنا بود؛ جنگ ما جنگ ایمان و رذالت بود و این جنگ از آدم تا ختم زندگی وجود دارد».

در جای دیگر فرمودند: «تا من هستم نخواهم گذاشت حکومت به دست لیبرالها بیفتد؛ تا من هستم نخواهم گذاشت منافقین اسلام این مردم بی‌پناه را از بین ببرند،.... و اطمینان کامل دارم که تمامی مردم در اصول همچون گذشته پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی خود هستند». «پیام معروف امام‌(ره)معروف به منشور روحانیت 3/12/1367 ـ صحیفه امام، مجموعه آثار امام، جلد 21 ص284 و 286»

معتقدم ترسیم «ماجرای قدرت‌طلبان فتنه‌گر» و «افشای کانون فتنه» برای جلوگیری از ثبت ناصحیح وقایع و تبیین مسائل پشت‌پرده و عبرت‌آموز ضرورتی است که اجمالاً بدان می پردازیم:

ترسیم آرایش سیاسی کشور از ابتدای انقلاب به دو جناح چپ و راست بر اساس اصول و منطق صحیحی نبوده و مبتنی بر ادبیات سیاسی قبل از پیروزی انقلاب بود. چنانچه نه حضرت امام راحل و نه مقام معظم رهبری هیچگاه این دسته بندی را قبول نداشته‌اند. این تقسیم‌بندی با هدف صف‌آرایی کاذب و رودررو قرار دادن نیروهای انقلاب برنامه‌ریزی شده و کسانی که بر آن پافشاری می‌کنند به دنبال هدردادن فرصتهای ملی و مستهلک کردن ظرفیتهای عظیم نیروهای انقلاب اسلامی هستند. پشت‌پرده این خط‌کشی‌ها همواره جریانی انحرافی و افراطی به عنوان کانون اصلی فتنه وجود داشته که با پنهان‌سازی ماهیت اصلی خود، فضای بدبینی و بی‌اعتمادی و اختلاف در بین نیروهای انقلاب را دامن زده است. نگاهی بهادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

دلقکها، از ژنو تا تهران! جمعه 88/2/4 ساعت 9:14 صبح

دلقک‌ها، از ژنو تا تهران!

احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور ایران اسلامی، در صدر اخبار جهان است. این توجه رسانه‌ها به وی به دلیل سخنرانی عدالت‌خواهانه و در نفی رژیم نژادپرست صهیونیستی غاصبی است که یکی از تازه‌ترین‌ جنایت‌هایش کشتن بیش از هزار تن از کودکان و زنان غزه است.

پس از اعلام حضور رئیس‌جمهور ایران اسلامی در اجلاس دوربان2، صهیونیست‌ها و حامیانشان به راه‌های گوناگون ابراز نارضایتی کردند و به هر روشی دست‌ یازیدند تا از حضور وی در این اجلاس جلوگیری کنند. عقل‌‌سلیم نمی‌تواند یادداشتی که پیش از سفر رئیس‌جمهور به ژنو در جلوگیری از سفر رئیس‌جمهور منتشر شده بود، را در این مسیر ارزیابی ننماید!


رئیس‌جمهور به این اجلاس رفت و سخنانش را ایراد کرد، ولی ایراد سخنان وی بی‌حاشیه نبود. چند دلقک صهیونیست، با کلاه‌گیس‌های رنگی، با فریادزدن برای لحظاتی جو سالن سخنرانی را متشنج کردند‏،‏ پس از این ماجرا آقای احمدی‌نژاد گفت: «از حضار عزیز استدعا دارم که اینها را ببخشند اینها بی‌اطلاع هستند.» و سپس در میان تشویق حضار، با درایت و خونسردی کامل، سخنرانی خود را شروع کرد، محکم و استوار.

نمایندگان دولتی برخی هیأت‌های کشورهای غربی با آغاز سخنرانی آقای احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور ایران درباره اسرائیل سالن کنفرانس ضدنژادپرستی در ژنو را ترک کردند، که تعداد انگشت‌شماری می‌شدند.

شبکه‌های تلویزیونی العربیه؛ الجزیره، فرانس 24، الجزیره انگلیسی، یورونیوز، اسکای‌نیوز، فاکس‌نیوز، سی‌ان‌ان، بی‌بی‌سی، المنار و العالم به طور مستقیم سخنرانی آقای احمدی‌نژاد را پخش کردند، و میلیون‌ها مخاطب این شبکه‌ها سخنان حق‌طلبانه ملت ایران را از حنجره رئیس‌جمهورشان شنیدند و دیدند که چگونه مدعیان آزادی بیان و لیبرال‌دموکراسی، تاب شنیدن بیانی مخالف را ندارند.

 

جمهوری اسلامی حرف خود را زده است، توجه ملت‌ها را به خود جلب کرده است، دست صهیونیست‌ها را برای مردم جهان رو کرده است و آنها را به محاکمه کشانیده است و صبر و سعه صدر خود را نشان داده است و این برای رئیس‌جمهور اسلامی ایران و مردم ایران پیروزی بزرگی است.

 

اما بازنده این بازی، بدون شک کسی است که بیش از همه عصبانی است. دلقک‌ها و بازی‌گردان‌هایشان، از ژنو گرفته تا فلسطین اشغالی، تا تهران. پرز و نتانیاهو سران رژیم صهیونیستی، سران دوم‌خرداد، رسانه‌های ضدانقلاب و به اصطلاح اصلاح‌طلب را می‌توان در لیست عصبانی‌ها دید!

نگاهی به اظهارات کاندیدای یک سازمان نامشروع، که با خاطره‌سازی از امام راحل به دنبال تخطئه عزت‌آفرینی رئیس‌جمهور است، تا بعضی سایت‌های خبری و برخی روزنامه‌های داخلی مؤید این ماجرا است.

 

مردم آگاه هستند، و دوران دلقک‌بازی برای فریب مردم گذشته است. مردم دیگر وادادگی، ذلت و گردن کج‌کردن مقابل غربی‌ها را نمی‌پذیرند، چرا که چهار سال است عزت و افتخار عاشورایی را تجربه کرده‌اند، بنابراین بهتر است معماران تعلیق و پدران خفت و خواری کنار بروند، و دست از هزینه‌کردن امام راحل رضوان الله تعالی علیه برای اهداف پست خود بردارند.


نوشته شده توسط: محمد حق دوست

شناسنامه دلقکهای ژنو و آشفته شدن عروسک‌گردان‌ها

با آغاز سخنرانی دکتر احمدی‌نژاد در کنفرانس ضد نژادپرستی سازمان ملل که با استقبال سازمان های مستقل حقوق بشری و تعداد زیادی از نمایندگان کشورهای شرکت کننده در ژنو روبرو شد، چند صهیونیست با کلاه‌های رنگی ویژه دلقک‌ها، به‌صورت سازمان دهی شده نسبت به سخنان وی معترض شدند‏.‏

عکس ها و فیلم های منتشر شده از این افراد به نقل از پلاکاردهای موجود در دست آنان نشان می دهد که این افراد عضو اتحادیه جوانان دانشجوی یهودی فرانسه هستند‏.‏

این افراد که کلاه گیس های ویژه دلقک ها را بر سر داشتند، در بین سخنان رییس جمهوری با فریاد زدن برای لحظاتی جو سالن سخنرانی را متشنج کردند‏.‏

این افراد که مشخص نیست چگونه در سالن اصلی این کنفرانس که ویژه نمایندگان رسمی کشورها است، حضور پیدا کرده بودند، در پلاکاردها و دست نوشته هایی که در دست داشتند، حروف UGFD که مخفف کلمات ‏des‏ ‏union‏ ‏france‏ ‏de‏ ‏juifs‏ ‏etudiants‏ (اتحادیه جوانان دانشجوی یهودی فرانسه) درج شده بود‏.‏

بنا به اطلاعات موجود در ویکیپدیا، اتحادیه جوانان دانشجوی یهودی فرانسه در سال ‏1944‏ با هدف کمک به یهودیان جوان تأسیس شده است و این اتحادیه در میان افکار عمومی معروف به گروهی است که وظیفه اش کشاندن اشخاص و سازمان‌هایی به دادگاه است که فکر می کند، ایده ضد سامی گری دارند‏.‏

اما پس از اینکه پروژه دلقک‌ها برای برهم زدن سخنرانی دکتر احمدی‌نژاد ناکام ماند و علی‌رغم جنجال‌آفرینی و حتی ترک سالن توسط دولت‌های نزدیک به رژیم صهیونیستی، رئیس‌جمهور ایران با آرامش و تسلط سخنان خود را به صورت کامل بیان کرد، عروسک‌گردان‌ها هم نتوانستند آرام بنشینند و پروژه دلقک‌ها را ادامه دادند. خبرگزاری فرانسه از واشنگتن گزارش داد‏:‏ ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

تکرار حماسه کلمبیا پنج شنبه 88/2/3 ساعت 9:18 صبح

تکرار حماسه کلمبیا

پس از آنکه رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به عنوان سخنران رسمی در اجلاس ضدنژادپرستی "دوربان 2" پشت تریبون قرار گرفت، یک نژادپرست با پرتاب یک شی به سمت دکتر احمدی‌نژاد حمله کرد که توسط حاضران در سالن هو شد.

به گزارش رجانیوز، پس از این اقدام و بیرون کردن وی و همدست صهیونیستش از سالن، حضار به صورت ممتد به تشویق احمدی‌نژاد پرداختند.

رئیس‌جمهور در واکنش به این اقدام، گفت: من از همه حضار عزیز استدعا دارم که اینها را ببخشند اینها بی‌اطلاع هستند. این بخش از سخنان دکتر احمدی‌نژاد باز هم با تشویق حاضران همراه شد.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.

رئیس‌جمهور سپس با آرامش سخنان خود را آغاز کرد.

دکتر احمدی‌نژاد در سخنرانی خود به نژادپرستی رژیم صهیونیستی و هولوکاست اشاره کرد که این سخنان وی با خشم نمایندگان دولت‌های حامی رژیم صهیونیستی مواجه شد و نمایندگان هلند، فنلاند، کانادا و فرانسه جایگاه خود را ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

قول جمعه 87/12/23 ساعت 10:33 صبح

قول

گفت: مگر آقای خاتمی نگفته بود که من در انتخابات ریاست جمهوری با مهندس موسوی رقابت نمی کنم.
گفتم: البته که گفته بود. حالا منظورت چیه؟
گفت: خب! حالا که مهندس موسوی کاندیدا شده آقای خاتمی باید کنار برود تا به قول خود عمل کرده باشد.
گفتم: اطرافیان آقای خاتمی می گویند باید مهندس موسوی کنار برود تا خاتمی با او رقابت نکرده باشد!
گفت: موسوی که نگفته بود با خاتمی رقابت نمی کنم. بنابراین اگر قرار بر صداقت باشد آقای خاتمی که گفته بود با موسوی رقابت نمی کنم باید کنار برود.
گفتم: شخصی نیمه شب به دوستش زنگ زد و پرسید؛ ساعت چنده؟ و رفیقش که حسابی عصبانی شده بود گفت؛ مرد حسابی مگه خودت نگفته بودی که نصفه شب نباید کسی رو از خواب بیدار کرد و مزاحمش شد؟ دوست اولی گفت؛ هنوز هم سرحرفم ایستادم، آخه ساعتم خوابیده بود، نخواستم بیدارش کنم و مزاحمش بشم!
 
کیهان

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

بدعادتی ما به یک عادت خوب جمعه 87/12/23 ساعت 10:32 صبح

بدعادتی ما به یک عادت خوب

یکی از سایت‌های متمایل به اصلاح‌طلبان استان یزد، هفته گذشته لیستی از وعده‌های انتخاباتی احمدی‌نژاد در سال 84 را منتشر کرد. مانده بودم این تبلیغ احمدی‌نژاد است یا تقبیح او، چه آنکه از یک سو، طبیعت یک رسانه مخالف دولت با یادآوری وعده‌هایی را که امروز اغلب آنها دیگر شکل وعده ندارند، میانه‌ای ندارد و از سوی دیگر، نتیجه عملی این رفتار، جز این نخواهد بود که مردمی که تا قبل از آن مجبور بودند، مسئولینشان را بر "نمی‌شود" و "نمی‌گذارند" دائم‌الذکر ببینند، امروز با صحنه‌ای مواجهند که به رغم تمام کارشکنی‌های منبعث از عدم وابستگی به احزاب و گروه‌ها، رئیس‌جمهورشان را هر بار که در یک گفتگوی تلویزیونی یا مطبوعاتی و یا در حال سخنرانی می‌بینند، بیش از هر چیز از وی امید می‌گیرند نه یأس و سیاه‌نمایی.
چندی قبل، طولانی‌ترین نطق انتخاباتی احمدی‌نژاد در سال 84 یعنی سخنرانی در تالار مملو از جمعیت شهید چمران دانشکده فنی دانشگاه تهران را مرور می‌کردم. وی در آن سخنرانی هم وعده‌هایی داده بود که پس از 4 سال که دوباره به آنها مراجعه می‌کنی، گویا همه‌ی آنها را تابلو کرده و بر صدر اتاقش نصب کرده تا نصب‌العین روزانه‌اش و مصداق "اوفوا بالعقود" باشد.
سفرهای استانی یا همان انقلاب بروکراتیک احمدی‌نژاد یکی از همان وعده‌هاست که از قضا حتی برخی مدیران ارشد دولتی نیز در مخیله‌اشان چنین پایداری و تدوامی نمی‌گنجید. همان سفر اول دولت به استان خراسان جنوبی بود که یکی از وزرای دولت که از قضا امروز سودای سیاست‌ورزی نیز بر سرش زده است، در آسانسور استانداری و در پاسخ به روند ادامه سفرها گفت، "فکر نکنم ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

احمدی نژاد را کسی در آن دوران نمی شناخت

سلحشور در خصوص سفرهای استانی عنوان کرد: بنیانگذار سفرهای استانی رهبر معظم انقلاب است. اگر ما تقلید کرده باشیم باید از محضر معظم له آموخته باشیم. دکتر احمدی نژاد را کسی در آن دوران نمی شناخت. در نگاه ما تفاوت هایی وجود دارد که مانع از این می شود بگوییم این کار تقلیدی است. ما از اینکه برای احمدی نژاد تبلیغ کنیم باکی نداریم و وظیفه خود می دانیم که حمایت کنیم اما با همه این احوالات حضرت یوسف برای تبلیغات احمدی نژاد ساخته نشده است.

 

فرج الله سلحشور نویسنده، کارگردان و تهیه کننده سریال حضرت یوسف (ع) با بیان اینکه دیدگاه مشترک من واحمدی نژاد ریشه دراسلام دارد ،گفت: اینکه عده ای این موضوع را سیاسی می کنند و به سریال نسبت می دهند نشان آن است که در برکه انتخابات در حال غرق شدن هستند و به هر خار و خسی چنگ می زنند.

به گزارش ایرنا، در نشست خبری عوامل سریال حضرت یوسف (ع) از جمله فرج الله سلحشور کارگردان، نویسنده و تهیه کننده سریال، حسین زندباف تدوینگر، مجید میر فخرایی طراح صحنه و جهانبخش سلطانی و رضا رضوی بازیگران نقش آمن هوتپ سوم و هورن هوپ که در خبرگزاری جمهوری اسلامی برگزار شد، عوامل این سریال به سئوالات خبرنگاران پاسخ گفتند.

در ابتدای این نشست فرج الله سلحشور درباره انتخاب داستان حضرت یوسف و ساخت این سریال گفت:ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

حفظ بیطرفی از شعار تا عمل جمعه 87/12/23 ساعت 9:0 صبح

حفظ بی‌طرفی از شعار تا عمل

"رییس‌جمهور به عنوان مجری انتخابات حق طرفداری یا دخالت در انتخابات را ندارد." این جمله‌ای است که خاتمی در کسوت رئیس‌جمهور و در خرداد ماه 84 به زبان راند و البته بارها نیز بر آن تأکید کرد اما نگاهی به رویکردها و مواضع او در همین منصب نشان می‌دهد که بارها این شعار بی‌طرفی از سوی شخص وی نقض شده است.

رئیس دولت اصلاحات اگرچه همزمان با آغاز رقابت‌های کاندیداهای انتخابات تلاش کرد تا کدهایی را که منتهی به کاندیداهای همفکرش می‌شود، ارائه دهد اما در نهایت به همین هم اکتفا نکرد و در چند اظهارنظر موضع خود را به‌طور کامل روشن کرده و سعی کرد تا جهت انتخابات را تعیین کند.

خاتمی با استفاده از جایگاه ریاست جمهوری می‌کوشید تا مسیر انتخابات را به سمت کاندیدای دلخواه خود پیش ببرد و در این زمینه مواضعی همسو با شعارهای جریانی خاص را سر می‌داد و در همان ایام انتخابات در کنار این موضع که مردم باید به کسی رأی دهند که به حقوق و آزادی آنها پایبند است، از کاندیداتوری مصطفی معین کاندیدای اصلاح‌طلبان تندرو نیز حمایت کرد. در شرایطی که معین پس از یک بار رد و سپس تأیید صلاحیت چهره ای مردد برای حضور در انتخابات به خود گرفت، خاتمی در جمع خبرنگاران در نهاد ریاست جمهوری تأکید کرد: «ایشان حتما شرکت خواهد کرد و در غیر این صورت یک اشتباه استراتژیک کرده است.»

این نکته البته موجبات دلخوری سایر نامزدهای اصلاح طلب را هم فراهم کرده بود، تا جایی که چندی پیش کروبی با مرور تاریخ انتخابات گذشته گفت: «?سال پیش که من داوطلب بودم، ایشان فرمودند معین باید بیاید. اطلاع دقیقی هم دارم که خاتمی پس از رد صلاحیت معین تلاش زیادی برای حضور وی در انتخابات کرد و علنی گفت که معین باید بیاید.»

او البته در تخریب جریان رقیب هم با همفکرانش در بیرون نهاد ریاست جمهوری همسو شده و گام‌هایی در این جهت بر می‌داشت: «اهانت به مردم است که بگوییم شما هنوز نیازمند قیم و منجی هستید، و انسان‌هایی که معلوم نیست سابقه‌ی حیاتشان چقدر ارزشمند باشد، به عنوان منجی بخواهند وارد عرصه شوند.»

چراغ سبزهای خاتمی برای تخریب تا جایی پیش رفت که سخنگوی دولت وی که البته نباید در این جایگاه به اظهارنظر شخصی بپردازد و موضع‌گیری‌های او دقیقاً منتسب به دولت است، به کاندیداتوری قالیباف واکنش نشان داده و با هدف تخریب وی در همایش مشاوران فرمانداران و استانداران سراسر کشور در وزارت کشور گفت: ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

استقبال مردمی از احمدی ن‍‍ژاد در آفریقا
 

ادامه عکس ها...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

<      1   2   3   4   5   >>   >

ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

ادامه فعالیت در وبلاگ قابلمه بدست
لری کینگ هم به سخنان هاشمی استناد کرد
هانیبال الخاص و ناصر حجازی!
سری ششم کلیپهای "رویای سرطانی"
ترور در روز رأی اعتماد
اللهم عجل لولیک الفرج
سری پنجم کلیپهای "رویای سرطانی"
سری چهارم کلیپهای "رویای سرطانی"
قانونی ترین دزدی قرن!
سری سوم کلیپهای 'رؤیای سرطانی'
اهانت به رهبری، مردم و احمدینژاد از جایگاه وکیل مدافعی سران فتنه
تقدیم به نخبه بیبصیرت "علی.م": عمرسعد شمایید که پیمان شکنید!
آوای مرگ بر موسوی سخنرانی سید حسن را نیمه تمام گذاشت
عظیم ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت رهبر معظم انقلاب
عدهای در صف دشمنان امام ادعای مالکیت انحصاری خط امام را دارند
[همه عناوین(671)][عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
498315


:: بازدیدهای امروز ::
0


:: بازدیدهای دیروز ::
113



:: درباره من ::

محمد حق دوست
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه . این وبلاگ رو راه انداختم تا از مردی دفاع کنم که آماج حملات بی رحمانه و بی شرمانه دشمنان خارجی و مخالفین داخلی قرار گرفته . کسی که تنها جرمش خدمت و نوکری ملت ایرانه ، کسی که معنای واقعی یک رئیس جمهور رو برای مردم به تصویر کشید ، کسی که ثابت کرد با دین هم میشه حکومت کرد ، کسی که ثابت کرد افکار امام به زباله دان تاریخ نپیوسته، کسی که بعد از چندین سال آوای دلنشین اللهم عجل لولیک الفرج رو در سراسر گیتی طنین انداز کرد ، کسی که یاد و خاطره رجایی رو در ذهن مردم زنده کرد ، کسی که نظام های ظالمانه و ناعادلانه حاکم بر دنیا رو به سخره گرفت . کسی که ...

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

آقای مطهری! دانشگاه آزاد هم تقصیر مناظره است؟! [41]
وقف دانشگاه آزاد ، دزدی بزرگ [45]
لاریجانی : من به وظیفه ام عمل کرده ام [11]
از کیف انگلیسی تا کیف آزادی [9]
مطالبه حقوق مستضعفین از نمایندگان جاسبی گرا+ شماره موبایل [33]
مسئله دانشگاه آزاد و آزمون فساد ستیزی نظام [20]
اصولگرایان اصول را بخاطر آورید! [6]
وکیل الرعایا یا وکیل الدانشگاه آزاد؟ [10]
مجلسی که انگار از جنس مردم نیست [13]
اکنون پس از 20 سال... [51]
آیا سید حسن پیام مردم را شنید؟ + فیلم [267]
موسوی و کروبی در سالگرد رحلت امام(ره) چه می‌کنند؟! [48]
نظر رهبر انقلاب در مورد الله اکبر گفتن سبزها [43]
چرا سخنرانی سید حسن نیمه تمام ماند ؟ [25]
واکنش مردم به سیدحسن نوعی هشدار بود [23]
[آرشیو(162)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

کلیپ[7] . احمدی نژاد[6] . دانلود[5] . صهیونیسم[5] . هاشمی[5] . موسوی[5] . کلیپ[2] . سفرهای استانی[2] . قالیباف[2] . سید حسن خمینی[2] . خاتمی[2] . انتخابات88[2] . انرژی هسته ای . انقلاب بنزین . تقلب . توهم . جاسوس . جلبک سبز . جنبش سبز . جنگ نرم . حداد عادل . حماسه 88 . خواص . دانشگاه آزاد . دانشگاه از هفت دولت آزاد . احمدی نژاد، خاتمی ، هاشمی . افسادطلبان . اقتصادی . امام خامنه ای . انتخاب دهم . انتخابات مجلس . شریعتمداری . شهید آیت . شیرین خانم عبادی . صانعی . دکتر احمدی نژاد . دکتر عباسی . ژنو ، کلمبیای2 . سبز لجنی . سبزلجنی . سخنرانی ها . کاربردهای انرژی هسته ای . کروبی . سونامی سوم تیر . سیاست خارجی . ضدغرب . طرح تحول اقتصادی . غزه . کلیپ، دانلود، صهیونیسم . نامه ننگین 2003 . هسته ای . وطن فروش . وطن فروشها . یکه تازی در کلمبیا . گفت و شنود کیهان . گفتگوی تلویزیونی . ما می توانیم . متفرقه . مطهری . مناسبتها . مناظره . منتظری .


:: آرشیو ::

**کلیپ**
آرشیو اخبار(88-1386)
آرشیو دسته بندی شده اخبار(88-1386)
آرشیو مطالب 87
سبزترین ها
پول مارو پس بگیر
این سبز و آن سبز
مناظره 10 میلیونی
13 آبان


:: دوستان من (لینک) ::

احمدی نژاد
بسیج جهانی
منطقه ممنوعه
گردباد
بیداری
چلغوز
فصل انتظار
خیلی دور _ خیلی نزدیک
موشک انداز
حزب اللهی مدرنیته
خمینیسم
ارزش خبر
خاتمی نیوز
رجانیوز
خبرنگار مسلمان
مصائب احمدی نژاد
بچه های سوم تیر
اختاپوس
خاکریزیسم
انصارنیوز
محراب اندیشه
ریاست جمهوری اسلامی ایران
روزنامه کیهان
روزنامه قدس
گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چی
نسل یبدار
ولایت
پارتیزان
نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی
جنبش
وبلاگ بحر
اریکه ایی ازنوع نوشتن
هجوم خاموش
ناگفته ها
یاوران دکتر احمدی نژاد
لاهوت
طنزهای خفن سیاسی
بوی خوش ظهور
بروبچز دبیرستان روشنگر
آواز پرجبرئیل
طنز کاظم
اصولگرا
روزنامه ایران
هجوم خاموش
پرس تی وی
آزادی بیان
برنانیوز
اندیشکده (دکتر عباسی)
مهرنیوز
وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد
خبرگزاری فارس
نیم نگاهی به ...
پرونده ویژه
مرکز بررسی های استراتژیک
اخبار و رویدادهای جنجالی
روایت های آسمانی
شهید چمران
نگرانی
نسل برتر
بهترین وبلاگ دنیا
سرمستانه
نگرانی
دانشگاه از هفت دولت آزاد
وبلاگ دانشجویان دانشگاه آزاد
صراحت
تارنگاشت های یک زن مسلمان
تاملات
افتضاح ملی
تمهیدات برای حضور و ظهور
آهستان
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
منطقه ممنوعه
وبلاگ گروهی فصل انتظار
من و روزهایم
بوی خوش ظهور

در گوشی با خدا
شُکوه منطق ایرانى
شاعرانه
همسنگری
اجتماعی سیاسی
شریف نیوز
همولایتی
روایتی دیگر
مهراوه من
نشریه طنز ستون آزاد
محمد پرسپولیسی
دکتر محمد علی رامین
گام آخر
دکتر شهبازی
کوکب هدایت
اول خدا دوم آقا سوم دکتر
کهف
اکینانیوز

احمدی نژاد FANZ
Mafia Online Game
خدمت
ما در شب تاریخ تا صبح بیداریم
نمازخانه بوستان بهاره
خبرگزاری عصر ایران
دیپلماسی ایرانی
یادگارهای ماندگار
درد نوشته های دانشجوی مسلمان
پایگاه خبری جام
دنیای جوانی
پایگاه خبری سپهر
روزنامه عدالتخواه سیاست روز
نشریه پرتو سخن
آیینه
یالثارات الحسین
انصارنیوز
فاطمه رجبی
حدیث نفس
اسلام حقیقی
پیاده تا عرش
شمیم نینوا
جزیره دانلود 2008
رایحه خدمت
دولت ۷۰ میلیونی
رجایی زمان
دکتر احمدی نژاد
سایه نیوز
آبادگران ایران اسلامی
حامی
جعبه جادویی
جزیره تنهایی های من
امید آخر
شمیم
علافی از دیار ابهر
بیا تا برویم
عمو اکبر
فرقه اصلاحیه
نسیم وصل
عصر بیداری
اینجا چراغی روشن است
علی اکبر جوانفکر
خصوصی نیست ... !
در التهاب انتظار فرج...
بسیجی سیاسی
پرواز
شلیکهای خاتمی
جهاد مجازی
شهسوار دل
احمدی نژاد فانز
وبلاگ گروهی موج
۞ مرکز دانلود ایرانیان ۞
ایرانی تمام عیار
رجایی زمان 2
خاتمی ، نه
مجمع وبلاگ نویسان حامی دولت اسلامی
انتقاد
حامیان دولت اسلامی
تداوم
کنایه
شبکه ایران
رییس جمهور ایرانیان
احمدی نژاد مرد خدا
فراماسونری ویهود
بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی پزشکی
استاذنا
استقامت
استناد
یوزارسیف
جنبش دعوت
توپ تانک بسیجی
یااباصالح فدات
ما می توانیم
پایگاه خبری قلم پرس
کلمه نیوز
چرا احمدی نژاد ؟
جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد
وبلاگ کاریکاتور هولوکاست
دولت مهر
پایگاه اطلاع رسانی مهرورزی
پایگاه اطلاع رسانی سحر
امتداد مهر
مردی از جنس مردم
ابـــوحـامـد
تقلب سبز
سیاست روز
صبح بیداری
مازیار بیژنی (کاریکاتور)
دولت اسلامی
تلخندک


:: لوگوی دوستان من ::










:: خبرنامه ::