سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهانت به رهبری، مردم و احمدی‌نژاد از جایگاه وکیل مدافعی سران فتنه

علی مطهری برای چندمین بار از جایگاه وکیل مدافع سران فتنه به رئیس‌جمهور قانونی کشور اهانت کرد و این بار، اهانت به رهبر انقلاب و مردم را نیز چاشنی نوشته کوتاه و موهن خود کرد.

به گزارش رجانیوز، مطهری روز گذشته در یادداشتی که برای سایت تابناک نوشت، از رئیس‌جمهور با تعابیر سخیفی مانند "کودک" و "عامل فتنه" یاد کرد و در تعریض به سخنان رهبر انقلاب در خطبه‌های نمازجمعه که به تفصیل در خصوص ماجرای طلحه و زبیر در صدر اسلام در تبیین اصل "ملاک و معیار قضاوت حال فعلی افراد است" سخن گفته بود و همچنین در اهانت صریح به جمعیت انبوه معترض به سید حسن خمینی نوشت:

«آقایانی که اصرار بر شبیه سازی حوادث امروز با حوادث صدر اسلام دارند آیا صحیح می دانند که آنها و دار و دسته شان را به سپاه عمر سعد و ابن زیاد تشبیه کنیم که در روز عاشورا با ایجاد سر و صدا اجازه نمی دادند نوه پیغمبر سخن بگوید؟ در روزی که باید از وحدت سخن رانده می شد، پروژه تفرقه اجرا شد و این به صلاح کشور نبود.»

مطهری در بخش دیگری از این یادداشت با اوج دادن هتاکی علیه رئیس‌جمهوری اسلامی ایران نوشته است:

«اگر قوه قضاییه عوامل فتنه انتخاباتی 88 یعنی آقایان موسوی، کروبی و احمدی نژاد را به طور همزمان محاکمه می کرد و مجازات هریک را به نسبت جرم آنها اعلام می نمود در 14 خرداد 89 این اتفاق نمی افتاد. احمدی نژاد مانند کودک عزیزکرده یک خانواده شده است که هرچه دیگران را اذیت می کند مورد تشویق قرار می گیرد.»

این اولین باری نیست که علی مطهری به رئیس‌جمهوری که با رأی بی‌سابقه 25 میلیون نفر از ایرانیان رئیس قوه مجریه شده است، اهانت می‌کند. اهانت‌های مطهری به رئیس‌جمهوری البته در یک سال گذشته اوج گرفته و در شرایطی که آیت‌الله صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه بر برخورد با افرادی که به سران قوا توهین می‌کنند، تأکید دارد و حتی برای مدیرعامل سابق خبرگزاری جمهوری اسلامی به‌خاطر یادداشتی که کمتر از 50 دقیقه بر روی خروجی این خبرگزاری بود و مطالبی حاوی توهین ضمنی به علی لاریجانی رئیس مجلس داشتد، در دادگاه بدوی چهار ماه حبس درنظر گرفته شده است، کوچک‌ترین برخورد یا احضاری در قبال اظهارات موهن مطهری انجام نشده است.

مطهری طی یک سال گذشته بارها ادعا کرده که احمدی‌نژاد نیز در فتنه سال گذشته شریک بوده و دلیل ادعای خود را سخنان رئیس‌جمهور در مناظره با میرحسین موسوی عنوان کرده است. این در حالی است که با گذشت یک‌سال، افکار عمومی با شواهد غیرقابل انکاری نسبت به درستی سخنان رئیس‎جمهور مطمئن شده‌اند.

سفر بی‌بازگشت مهدی هاشمی به لندن و برخی کشورهای خاورمیانه با ادعای رسیدگی به امور دانشگاه آزاد و ادامه تحصیل در حالی که وی بنا بر اعترافات متهمان اغتشاشات جزء نقش‌آفرینان کلیدی این حوادث بوده است، حضور مکرر فائزه هاشمی در آشوب‌ها و دعوت و تحریک آشوبگران به ادامه رفتارهای غیرقانونی خود، جلسات محرمانه آقای اکبر هاشمی رفسنجانی با سران فتنه و قانون‌شکنان از همان فردای انتخابات سال گذشته و اسناد و شواهد فراوان دیگر که دراختیار دستگاه‌های امنیتی است، حاکی از صحت نظر احمدی‌نژاد در مناظره با موسوی مبنی بر این بود که صحنه‌گردان اصلی رقبای وی هاشمی رفسنجانی است. دکتر احمدی‌نژاد در بخش دیگری از این مناظره به تخلفات فرزندان هاشمی نیز اشاره کرده بود.

با این حال، علی مطهری از جایگاه وکیل مدافع سران فتنه که به تعبیر رهبر انقلاب مرتکب جرم بزرگ زیر سؤال بردن انتخابات و هتک آبروی نظام اسلامی شدند، در تمام اظهارنظرهای خود پیرامون حوادث پس از انتخابات کوشید با اتهام‌زنی علیه رئیس‌جمهور و به‌کار بردن عامل فتنه برای وی، قبح جرم بزرگ سران فتنه را کاهش دهد.

وی در یادداشت روز گذشته خود همچنان که طی یک سال اخیر تلاش کرده است به هیچ وجه متعرض هاشمی رفسنجانی نشود، از اینکه جمعیت انبوه حاضر در مرقد مطهر امام(ره) با شعارهای انقلابی خود سید حسن خمینی را دعوت به بازگشت به راه امام و فاصله گرفتن از سران فتنه کردند، به‌عنوان یک حادثه تلخ یاد کرده و مردم شعاردهنده را به سپاه عمرسعد و ابن‌زیاد تشبیه کرده است.

این تشبیه نابجا در حالی است که سیدالشهدا(ع) روز عاشورا قصد روشنگری در باب مظالم حکومت جور یزید و یادآوری سابقه انتساب خود به خاندان وحی و سفارشات پیامبر اکرم(ص) را داشتند. در حالی که مقایسه فردی مانند سید حسن مصطفوی با سیدالشهدا و تشبیه جمعیت انبوه معترض به وی به سپاه عمر سعد و ابن‌زیاد، در حالی که وی اساساً اراده‌ای برای پاسخگویی در خصوص عملکرد تاریک خود در طول یک سال اخیر و همراهی با سران فتنه را نداشت، کاملاً نادرست است.

روز جمعه هنگامی سید حسن خمینی با تغییر برنامه مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)، پس از رئیس‌جمهور پشت تریبون قرار گرفت و خواست دقایقی سخنرانی کند، با واکنش جمعیت انبوه در مرقد مطهر و صحن‌های اطراف مواجه شد، به طوری که نتوانست سخنرانی خود را تمام کند.

البته وجه اشتراک دلسوزی دیگر علی مطهری غیر از وکیل مدافعی سران فتنه، با سید حسن خمینی این است که هر دوی این افراد شهرت خود را مرهون انتساب خود به یک شخصیت بزرگ هستند. وگرنه آقای مطهری نه از حیث علمی از برجستگی ویژه‌ای برخوردار است (به گواه دانشجویان دانشکده الهیات دانشگاه تهران مبنی بر کلاس‌های خسته‌کننده و کم‌نکته وی) و نه از جهت سیاسی پختگی لازم را دارد، بلکه به‌شدت تحت تأثیر نظرات اطرافیان خود است.

مرتبط:

- برخورد زننده سیدحسن‌خمینی و انصاری با دست‌اندرکاران مراسم ارتحال
- سه تحلیل درباره قطع سخنان سید حسن خمینی
- پذیرایی ویژه حسن خمینی از کروبی پس از اخراج توسط مردم
- علی مطهری مقابل دستور رهبر انقلاب درباره آثار شهید مطهری ایستاد
- اکنون پس از 20 سال...
- رییس مجلس به علی مطهری تذکر بدهد
- حرکت‌زننده‌انصاری وزیرکشور را راهی‌بیمارستان کرد
- مطهری متوجه اشتباه و موضع‌گیری عجولانه خود شد/ اگر تکرار کند اخراجش می‌کنیم
- جمعیت میلیونی عزاداران امام، اخلالگر و افراطی بودند!
قربانی:سخنان سخیف علی مطهری ارزش جواب دادن هم ندارد
- شجونی:علی مطهری حرف های خود را پس بگیرد
بررسی اظهارات مطهری در جلسه کمیسیون ‌امنیت‌ملی
- سالک:حضور سیدحسن در کنار سران فتنه، علت اعتراضات یکپارچه مردم بود
رنجنامه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران خطاب به حسن خمینی
50 نماینده خواستار اخراج "علی مطهری" شدند
- روایت شریعتمداری از علت اعتراض مردم به سیدحسن خمینی
نامه بسیج فردوسی مشهد به سیدحسن خمینی
- درس‌ها و عبرت‌های بیست‌ویکمین‌سالگردرحلت امام
نامه سرگشاده بسیج تربیت مدرس خطاب به حسن خمینی
- پشت پرده اصرار حسن خمینی بر سخنرانی پیش از خطبه‌های احمدی‌نژاد
- پیام صریح به سیدحسن 
حساب سوخته سید حسن
- هنوز بیست سال بیشتر نگذشته است!


نوشته شده توسط: محمد حق دوست

سید حسن خمینی

تقدیم به نخبه بی‌بصیرت "علی.م": عمرسعد شمایید که پیمان شکنید!

 

باز هم جنگ شده حیدریان صف بکشید
رنج 72 در بادیه ی طف1 بچشید
باز هم شهر، گرو دست ابوموسی هاست
دور صد نخبه خط ضدً بصیرت بکشید

***

خطً سه در وسط جبهه ی حق با باطل
نیست جز فتنه ی بد عاقبت بی حاصل
با عدو جبهه جدا ، یار ابوموسی نه!
ور نه بر راه خدا راه عدو شد حائل

***

  وای بر هر که در این بادیه کج می راند
اشتباه از ولی و خویش محق می داند
الک دهر تکانیده ورا روزی چند
صبر کن تا نگری تا چه زمان می ماند

***

اشعری مسلک و بی غیرت و بی بنیادید!
عاقبت مذهب خود بر سر بازی دادید!
ژست هایی که سر بازی روشن فکری
بگرفتید نشان داد به باطل شادید!

***

نشنیدید پسر فاصله گیرد از نوح
همسر لوط شود فتنه گر و کشته ی روح
شهر اسیر هوس جعفر کذاب شود
فتنه از بیت بزرگان بشود تا مفتوح

***

هیچ دیدید که تشویق شدید از دشمن
بی بصیرت شده بازی چه ی صد اهریمنادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

آوای مرگ بر موسوی سخنرانی سید حسن را نیمه تمام گذاشت

 

اولین باری که شنیدم سید حسن از میرحسین حمایت کرده باورش سخت بود که قبول کنم که چنین اشتباه بزرگی رو نوه امام داره انجام میده ، با خودم گفتم که حتما با گذر زمان به اشتباه خودش پی میبره و به راه ولایت برمی گرده، روز قدس رسید و بعد از اون شعارهای معروف باز هم هیچ موضع گیری از طرف سید حسن دیده و شنیده نشد ... چند ماه بعد وقتی شعار مرگ بر آمریکا با شعارهای دیگه جایگزین شد باز هم خبری از واکنش سید حسن مخابره نشد! ... وقتی فتنه گرها به عکس امام جسارت کردن به جای محکومیت اونها ، صدا و سیما به خاطر اطلاع رسانی مواخذه شد!... وقتی روز عاشورا خیمه امام حسین (ع) رو آتش زدن باز هم سکوت مرگبار سید حسن تعجبم رو بیشتر کرد... دیدار و دلجویی سید حسن با فتنه گران آزادشده از زندان دیگه خونم رو به جوش آورده بود از خودم پرسیدم دیگه باید چکار میکردن که ثابت کنن برای نابودی خط امام شمشیر و از روبستن؟ تازه باید ازشون دلجویی هم بشه؟ دست مریزاد! مستند شاخص که پخش میشد گفتم شاید با مرور دوباره حرفها و موضع گیری های امام سید حسن به خودش بیاد اما وقتی شنیدم که سید حسن نه تنها مستند رو نگاه نکرده بلکه به اون اعتراض هم کرده فهمیدم که فاجعه عمیقتر از این حرفاس، بعد از این جریان چند ماهی بود که خبری از سید حسن نبود تا اینکه خبر رسید سید حسن در مجلس عروسی پسر یکی از فتنه گران در جمع وطن فروشهایی مثل موسوی و کروبی دور یک میز نشسته و کلی هم خوش گذرونده! عکس های این مجلس رو که دیدم واقعا شوکه شدم ... اینهمه گمراهی توی روز روشن؟ چرا؟



 

 آیا این حرکت فقط یک اشتباه بود یا مثل رفتارهای گذشته یک موضع گیری در مقابل ولایت؟ روشن بود که سید حسن دیگه پاشو از خط قرمز چند کیلومتر اونطرف تر گذاشته ... دیروز وقتی اومد تا از امام برای مردم سخنرانی کنه مردم با چند شعار معنی دار و کرکننده به اون فهموندن که خیلی بهتر از اون امام رو می شناسن و برای کسی که از خط ولایت خارج بشه هیچ ارزشی قائل نیستن حتی اگه اون فرد سید حسن باشه و نوه خمینی کبیر ... شعارهای مرگ بر ضد ولایت فقیه، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، مرگ بر موسوی، این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده ، وصیت حاج احمد پیروی از ولایت مثل پتک توی سر سید حسن می خورد و دیگه توانی برای ادامه سخنرانی نداشت ... گیج شده بودم دیدن سقوط یک فرد صحنه تکان دهنده ای بود (این حس رو یک بار دیگه زمان خطبه های هاشمی رفسنجانی و شعارهای مردم البته تجربه کرده بودم )... واقعا سید حسن از حمایت فتنه گران چه چیزی بدست آورد و چه چیزی از دست داد؟... به چه قیمتی حاضر شد خط امام رو به مدعیان خط امام بفروشه؟ ... زمزمه هایی بود که سبزی ها دارن دور سید حسن رو میگیرن که دفعه بعد کاندید اونها توی انتخابات رئیس جمهوری بشه واقعا لرز به تنم افتاد گفتم موسوی با نخست وزیر بازی تونست 13 میلیون نفر رو گمراه کنه و چند ماه کشور رو به آتش بکشه اینکه دیگه نوه امامه ... خدا به خیر کنه !... ولی با حرکت دیروز برای همه روشن شد که یادگاری نوشتن روی دیوار سید حسن فایده ای نداره و آخرین راه برای زنده نگه داشتن جنازه سبز جنبش سبز هم به بن بست خورده... پس سید حسن به رئیس جمهوری هم که نمی رسه ، به نظر شما چه آینده ای در انتظارشه؟ آیا سبزی ها هنوز هم از یک مهره سوخته حمایت می کنن؟ یا اینکه از اینجا مونده و از اونجا رونده نصیب سید حسن میشه؟

 

مرتبط:


- هنگام سخنرانی سیدحسن خمینی در حرم امام رخ داد: شعارهای خودجوش مردم علیه سران فتنه
-
حمایت سیدحسن از فتنه‌گران ‌موجب اعتراضات مردمی شد
- مردم پس از سخنان سید حسن شعارها علیه سران فتنه را یکپارچه تر و قوی تر سر دادند
- حسن خمینی باید فتنه پس از انتخابات را محکوم می‌کرد
- مردم می‌خواهند سیدحسن فرزند امام خمینی باقی بماند
-
جمعیت میلیونی در مرقد امام اجازه سخنرانی به سیدحسن خمینی ندادند
- حاشیه‌های مراسم سالگرد؛ همه عزاداران یکپارچه علیه سران فتنه شعار می‌دادند
- واکنش جالب رئیس‌جمهور به شعار مردم علیه سران فتنه
حاشیه‌های نماز جمعه تهران در حرم امام(ره)
- واکنش مردم به سیدحسن نوعی هشدار بود
- تلاش انصاری برای قطع سخنرانی رئیس‌جمهور و پاسخ کوبنده مردم + عکس
- شعارهای مردمی در حرم امام علیه سران فتنه
شعار "مرگ بر موسوی" در حرم امام راحل
- مردم به سید حسن مجال تعریف از هاشمی را ندادند
- سخنرانی سیدحسن ناتمام ماند
- حاشیه های خواندنی از مراسم سالگرد ارتحال امام
- برخورد فیزیکی میان مسئولین برگزار کننده مراسم رحلت امام(ره)
- واکنش رئیس‌جمهور به شعارعلیه سران فتنه
- سران فتنه، تنها غایبان مراسم رحلت امام(ره)
- عزاداران میلیونی امام(ره) علیه سران فتنه شعار دادند
-سخنرانی یادگار امام ناتمام ماند / دلجویی رهبرانقلاب از حسن خمینی


نوشته شده توسط: محمد حق دوست

سید حسن خمینی

عظیم ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت رهبر معظم انقلاب

ادامه عکسها...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

عده‌ای در صف‌دشمنان ‌امام ادعای مالکیت انحصاری خط امام را دارند

به گزارش شبکه ایران، دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تهران که به مناسبت بیست و یکمین ساروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در حرم مطهر آن حضرت برگزار شد، با بیان اینکه بنیان مرصوصی که امام عزیز پایه گذاری کرده است از درون پالاینده است و آلودگی‌ها و انحرافات را از درون خود پالایش می‌کند، عدالت‌خواهی و ظلم ستیزی را از ویژگی‌های امام راحل دانست و گفت: امام خمینی(ره) رمز تعالی و تکامل و عزت را در ایستادگی بر عدالت و مقابله با ظلم و تبعیض می‌دانست و می‌فرمود؛ تا ظلم هست مبارزه هست و تا مبارزه وجود دارد ما هستیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور، دکتر‌ احمدی‌نژاد با بیان اینکه امام (ره) با تیزبینی و هدایت الهی رژیم صهیونیستی را بزرگ‌ترین ابزار سلطه و تحمیل بر ملت‌ها می دانست و روز قدس را مبتکرانه تعیین و تا آخر بر مبارزه با رژیم صهیونیستی تأکید داشتند، گفت: امام می‌دانست که فرو ریختن این رژیم به معنای فروریختن ستون فقرات نظام سلطه است و امروز همه جهانیان این واقعیت را می‌بینند و بر او درود می‌فرستند.

ویژگیهای بارز حضرت امام خمینی(ره)

رییس‌جمهور افزود: امام(ره) استکبار ستیزی را جزء‌ ذات دینداری و ایمان به خدا و حرکت در مسیر انبیاء الهی می‌دانست. اندیشه و انقلاب او جهانی بود و به خوبی و با هوشمندی و هدایت الهی، محور ماندگاری نظام سلطه را تشخیص داد و با تمرکز قدرت ملت علیه آن ،راه نجات را به روی بشریت گشودند.
وی ویژگی دیگر حضرت امام (ره) را ترویج روحیه‌ خودباوری عنوان کرد و گفت: امام(ره) روحیه توانستن و خودباوری را در سایه توکل به خداوند زنده کرد و در نقطه مقابل شیاطین و مستکبران که بدنبال تحقیر ملت‌ها بودند.

ساده زیستی امام و مبارزه با اشرافی گری مسئولان با پول بیت المال

رییس‌جمهور خاطر نشان کرد: از جمله ویژگی های حضرت امام(ره) ترویج روحیه خدمتگزاری به ملت و زندگی در کنار مردم بود. امام(ره) خود را ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

عاقبت طلحه و زبیر نمونه‌ای تاریخی از ضرورت توجه به حال کنونی افراد است

 

خبرگزاری فارس: مقام معظم رهبری با بیان اینکه سنجش افراد با حال فعلی آنها از مهمترین شاخص‌های امام(ره) است، تأکید کردند: تمسک به گذشته افراد، هنگامی قابل قبول است که حال فعلی آنان در مقابل گذشته ایشان قرار نداشته باشد اما اگر چنین شد طبعا گذشته افراد دیگر نمی‌تواند معیار و ملاک باشد.


? گزارش تصویری مرتبط

-------------------------------

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، ملت وفادار، پراستقامت و بصیر ایران ، مراسم بیست و یکمین سالگرد ارتحال خمینی کبیر را به عرصه ای برای "تجلی پرشکوه و عمیق وفاداری ایرانیان " به امام راحل عظیم الشان تبدیل کرد و بار دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولی فقیه زمان، در همراهی با خط نورانی امام پیمان بست.
حضرت آیت الله خامنه ای در اجتماع عظیم مردم در حرم مطهر امام خمینی ، امام را برجسته ترین شاخص انقلاب خواندند و باتاکید بر اینکه امام منهای خط امام ، امامی بی هویت است افزودند: تکیه همیشگی بر اسلام ناب محمدی - جاذبه و دافعه در دایره مکتب اسلام - یقین به وعده های الهی - محاسبات معنوی و تقوا- نگاه جهانی به انقلاب اسلامی - تکیه بر مردم - و توجه به حال فعلی افراد هنگام هرگونه قضاوت، از جمله شاخص های اصلی خط امام است که باید بطور صحیح تبیین شود و مورد توجه مستمر قرار داشته باشد .
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حفظ جهت‌گیری‌های اصلی در حرکت‌های اجتماعی بویژه انقلابها را مانع انحراف و یا دگرگون شدن آنها دانستند و افزودند: افراد یا جریانهایی که معمولاً در پی تغییر هویت انقلابها هستند، با پرچم رسمی و تابلو مشخص جلو نمی‌آیند بلکه حرکت آنها پنهان و غیر آشکار است، بنابراین وجود شاخص در انقلابها بمنظور جلوگیری از هرگونه انحراف ،بسیار ضروری است.
ایشان تأکید کردند در انقلاب اسلامی ایران، مهمترین و اصلی‌ترین شاخص، امام و خط امام است که در رفتار، گفتار و وصیت‌نامه امام بزرگوار(ره) تجلی یافته است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به ضرورت تبیین صحیح شاخص های امام و عدم فراموشی یا پنهان ماندن آنها، افزودند: تبیین بد دیدگاهها و نظریات امام(ره) و یا فراموشی آنها همانند از کار افتادن قطب نمایی است که جهت صحیح را نشان نمی دهد.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه ادامه مطلب...

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

سری دوم کلیپهای 'رؤیای سرطانی' جمعه 89/2/31 ساعت 9:5 صبح

سری دوم کلیپهای "رؤیای سرطانی"

1- حمله به برجهای دوقلو در نرم افزار مایکروسافت ورد (دکتر حسن بلخاری)

دانلود با فرمت WMV
دانلود با فرمت 3GP

2- پشت پرده حادثه 11 سپتامبر

دانلود با فرمت 3GP
دانلود با فرمت WMV

3- خشم صهیونیستها از حضور احمدی نژاد در نیویورک

دانلود با فرمت 3GP
دانلود با فرمت WMV

4- دکلمه انگلیسی (در دفاع از مردم مظلوم غزه)

دانلود با فرمت 3GP
دانلود با فرمت WMV

5- سرود "الهی" (حسام لرنژاد)

دانلود با فرمت 3GP
دانلود با فرمت WMV

6- صنعت هولوکاست

دانلود با فرمت 3GP
دانلود با فرمت WMV

7- جنگ 22 روزه در آمریکا

دانلود با فرمت 3GP
دانلود با فرمت WMV

8- جنایات امریکا

دانلود با فرمت 3GP
دانلود با فرمت WMV

9- جنایات اسرائیل

دانلود با فرمت 3GP
دانلود با فرمت WMV

10- آقای پپسی کولا (کامران نجف زاده)

دانلود با فرمت 3GP
دانلود با فرمت WMV

11- تاریخ امریکا (انیمیشن)

دانلود با فرمت 3GP
دانلود با فرمت WMV

12- پاسخهای احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا

دانلود با فرمت 3GP
دانلود با فرمت WMV

برگرفته از وبلاگ کرنا


نوشته شده توسط: محمد حق دوست

کلیپ، دانلود، صهیونیسم

سری اول کلیپهای 'رؤیای سرطانی' جمعه 89/2/31 ساعت 9:5 صبح
سری اول کلیپهای "رؤیای سرطانی"

1- شرح ماجرای شهادت مهدی(ادواردو) آنیلی فرزند سناتور آنیلی ایتالیایی
دانلود با فرمت 3GP

 2- دفاع رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه از مردم مظلوم غزه در مقابل شیمون پرز در نشست مجمع اقتصاد جهانی در داووس سوئیس

دانلود با فرمت WMV

3- صهیونیسم و انجمن های ایالتی و ولایتی
دانلود با فرمت 3GP

دانلود با فرمت WMV

4- تاریخچه پیدایش صهیونیسم از کنفرانس بال سوئیس تا تصویب تشکیل رژیم صهیونیستی در سال 1947 در سازمان ملل
دانلود با فرمت 3GP

دانلود با فرمت WMV

7- سه دسته از انسانها از دیدگاه قوم یهود (سخنرانی آقای طائب)
8- تحلیل دکتر حسن عباسی درباره عدالت صهیونیستی

9- تحلیل نادر طالب زاده و حسن بلخاری درباره فیلم صهیونیستی ماتریکس
دانلود با فرمت 3GP

دانلود با فرمت WMV

10- شرح ماجرای شهادت دکتر مروه شروینی در دادگاهی در آلمان
11- چهره یهود در قرآن (طائب)
 
برگرفته از وبلاگ کرنا

نوشته شده توسط: محمد حق دوست

کلیپ، دانلود، صهیونیسم

جنبش وبلاگی "معصومینژاد را آزاد کنید" پنج شنبه 88/12/20 ساعت 10:16 صبح
 

 

حمید معصومی‌نژاد خبرنگار واحد مرکزی خبر در رم است.

51 سال سن دارد و هم در راهپیمایی‌های انقلاب بوده و هم در جنگ تحمیلی.در یک کلام مرد شجاع جنگ است.خبرهایش از رم را همه به خاطر دارند. از رسوایی اخلاقی برلوسکونی تا ورشکستگی و بحران مالی ایتالیا.بعد از ضربه کاری ملت ایران در 22 بهمن به نظام سلطه و دستگیری عبدالمالک ریگی تروریست و شرور شرق کشور، نهادهای امنیتی و سرویس‌های جاسوسی غرب بسیار تلاش کردند تا بتوانند افکار عمومی را از موفقیت‌های ایران منحرف کنند.

چاره‌ای نبود جز تولید یک بمب خبری. خبرنگار ایرانی قاچاق سلاح می‌کند!شاید این دروغ، خنده‌دارترین اتهام سال‌های اخیر غرب به ایران باشد. واردات قیر و دوربین اسلحه هم جزو اتهاماتی است که برای معصومی‌نژاد تراشیده‌اند.معصومی‌نژاد قربانی زیاده خواهی غرب است و باید هرچه سریعتر آزاد شود، آن هم بدون قید و شرط.مدعیان آزادی‌بیان که طبل رسوایی خویش را کوبیده‌اند باید بدانند که عمر این گروکشی‌های سیاسی به سر رسیده است و هر چه سریعتر باید به رفتار زشتشان خاتمه دهند.

از تمامی دوستان وبلاگ‌نویس درخواست می‌کنم با پیوستن به جنبش وبلاگی "معصومی‌نژاد را آزاد کنید" و درج پست و تصویر معصومی‌نژاد به حرکت ما بپیوندند.

***

پیشنهاداتی ساده برای حمایت از معصومی‌نژاد؛

تجربه نشریه نشنال جئوگرافی را به یاد دارید؟ این نشریه دست به تحریف نام خلیج فارس زد و با پاسخ و واکنش گسترده ایرانیان که از طریق نامه و ایمیل صورت گرفت، مجبور به عقب‌نشینی شد.

می‌شود یک بار دیگر آن را به کار گرفت و تمام کاربران ایرانی اینترنت با ایمیل به وزارت امور خارجه ایتالیا و شخص برلوسکنی، آنها را بمباران مجازی کرده و  وادار به پاسخگویی در مورد بازداشت معصومی‌نژاد و در نهایت آزادی وی کنید.توجه داشته باشید این کار باید در یک بازه زمانی محدود و با قدرت انجام گیرد تا اثر بخش باشد.در ضمن توی تصاویر گوگل  حتی یک عکس از معصومی‌نژاد نیست.برای ?? ساعت هم که شده بیائیم عکس بالا یا مشابه آن را در وبلاگ‌هایمان قرار دهیم.این دو طرح را به دوستان خود اطلاع دهید.

 

به نقل از افشاگر


نوشته شده توسط: محمد حق دوست

موضع گیری دو پهلوی رسانه قالیباف به نفع فتنه گران

ارگان مطبوعاتی شهرداری تهران در ادامه مواضع مبهم خود و شهردار تهران، مطالبی را در حمایت از فتنه گران و تخریب رئیس جمهور منتشر کرده است.

به گزارش رجانیوز،"همشهری" در ویژه‌نامه نوروزی خود که برخلاف رویه سال‌های گذشته، به صورت مجزا از روزنامه به فروش می‌رسد، به بررسی اتفاقات سیاسی کشور در سال 88 پرداخته است.

مهمترین مساله‌ای که در بررسی مطالب همشهری به صورت کاملا آشکار و واضح به چشم می‌خورد، تلاشی شتابزده و غیرحرفه‌ای است برای تبرئه فتنه گران از آنچه رهبر معظم انقلاب "جرم بزرگ" و "ظلم بزرگ" نامیده اند، و همچنین مقصر جلوه دادن رئیس جمهور منتخب ملت.

در همین راستا، در مطلبی که با عنوان سال‌شمار سیاسی سال 88 در این مجله منتشر شده است، نه تنها هیچ اشاره‌ای به اقدامات بی سابقه و اتهامات سنگین میرحسین موسوی و مهدی کروبی علیه نظام جمهوری اسلامی و بی اعتنایی به قانون و رای مردم نشده است که حتی با انتشار مطالبی حاشیه ای نظیر "قطع پیامک‌ها در شب انتخابات" که بارها از سوی مراجع مختلف، علت آن و شبهات مربوط به آن پاسخ داده شده، به حمایت از این ادعاهای بدون سند سران اصلاحات پرداخته است.

در همین مطلب با اشاره‌ به نامه آقای هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب -‌سه روز مانده به برگزاری انتخابات‌-، به توهین‌آمیز بودن این نامه و پیش بینی آشوب در آن هیچ اشاره‌ای نشده و در عوض، با استفاده با نسبت دادن الفاظی نظیر "تهمت" و " خلافگویی" به افشاگری رئیس جمهور در مناظره با میرحسین موسوی، به تایید این نامه جنجالی پرداخته است.

همشهری همچنین همگام با ادعای سایت‌ها و رسانه‌های ضدانقلاب، با تحریف سخنان رئیس جمهور در جشن میدان ولی‌عصر، عبارت "خس و خاشاک" را به عنوان صحبت‌های احمدی‌نژاد منتشر کرده است. این در حالی است که این ادعا نه تنها از سوی دکتر احمدی نژاد که با نشان دادن فیلم سخنان رئیس جمهوری در رسانه ملی تکذیب شده بود.

کذب بودن این ادعا آنقدر آنقدر آشکار بود که حتی افرادی نظیر "داریوش سجادی" هم که در حلقه اپوزوسیون خارج‌نشین حاضر است، آن را "یک دروغ بزرگ" نامیده است. با این حال، نشریه شهرداری تهران این ادعای دروغ را به عنوان یک خبر بر پیشانی صفحات خود نشانده است.

مساله‌ای دیگری که در مطالب این نشریه به چشم می‌خورد، پرهیز عامدانه از بیان هرگونه مطلبی درباره عدم پذیرش رای مردم از سوی سران اصلاحات و حذف این مساله از روزشمار خود و در مقابل، پرداختن به مسائلی است که دستاویز رسانه‌های ضدانقلاب در ماه‌های اخیر برای حمله و هتک حرمت نظام بوده است.

همشهری به جای اینکه تمرد اصلاح‌طلبان از رای و نظر مردم را که رهبر معظم انقلاب آن را "مسئله اصلی" دانستند، تقبیح کند و حرمت‌شکنی‌های حامیان این جریان نظیر هتک حرمت روز عاشورا و اهانت به عکس امام خمینی (ره) را یادآوری کند، برکناری میرحسین موسوی از ریاست فرهنگستان هنر را به دلیل "پیگیری برای به کرسی نشاندن حرفش" دانسته است!

ارگان شهرداری تهران که سابقه درج تبلیغات برای فرقه ضاله بهاییت را در کارنامه خود دارد، در تمامی صفحات خود، طی مطالبی غیرحرفه‌ای، روند تعریف و تمجید افراطی از شهردار تهران را در دستور کار خود قرار داده است. این روند آنقدر تکرار شده است که مخاطب به محض خواندن چند صفحه ای از این ویژه نامه، به سفارشی بودن نوشته های آن پی می‌برد.

اما مدیران همشهری به این نیز راضی نشده اند چرا که در نوشته ای که جز مطالب مهم آن قرار گرفته است، از شهردار تهران به عنوان "مدیر پرکار و موفق سال 88" نام برده اند.

محمدباقر قالیباف هم در مصاحبه‌ای که با "همشهری" انجام داده، همین روند را در پیش گرفته است و به جای موضعگیری شفاف و صریح در قبال حوادث اخیر، در روندی دوپهلو که به روال عادی صحبت‌های او تبدیل شده، اتفاقات بعد از انتخابات را "نتیجه افراطی‌گری" خوانده است. مطلبی که پیش از این، بارها از زبان اصلاح‌طلبان و نزدیکان رئیس مجمع تشخیص مصلحت بیان شده بود.

همچنین در بخش دانش این ویژه نامه که به مرور مسائل علم و تکنولوژی مهم سال پرداخته است، در یک سیاهنمایی آشکار ضمن نادیده گرفتن تمامی نوآوری های چشمگیر جوانان و نخبگان ایرانی در این سال مدعی شده است که در این سال جوانان ایرانی در سال شمسی گذشته هیچ دستاورد علمی مهم منطبق با معیارهای جهانی نداشته و تنها اتفاق مهم در این حوزه،" کاهش بودجه پژوهش" بوده است!!

به نظر می‌رسد قالیباف و همشهری عزم خود را برای ادامه روند غیرشفاف و دوپهلوی ماه‌های اخیر جزم کرده‌اند و نمی خواهند رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

آخرین اخبار:


نوشته شده توسط: محمد حق دوست

قالیباف، سبز لجنی

<      1   2   3      >

ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

ادامه فعالیت در وبلاگ قابلمه بدست
لری کینگ هم به سخنان هاشمی استناد کرد
هانیبال الخاص و ناصر حجازی!
سری ششم کلیپهای "رویای سرطانی"
ترور در روز رأی اعتماد
اللهم عجل لولیک الفرج
سری پنجم کلیپهای "رویای سرطانی"
سری چهارم کلیپهای "رویای سرطانی"
قانونی ترین دزدی قرن!
سری سوم کلیپهای 'رؤیای سرطانی'
اهانت به رهبری، مردم و احمدینژاد از جایگاه وکیل مدافعی سران فتنه
تقدیم به نخبه بیبصیرت "علی.م": عمرسعد شمایید که پیمان شکنید!
آوای مرگ بر موسوی سخنرانی سید حسن را نیمه تمام گذاشت
عظیم ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت رهبر معظم انقلاب
عدهای در صف دشمنان امام ادعای مالکیت انحصاری خط امام را دارند
[همه عناوین(671)][عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
497975


:: بازدیدهای امروز ::
21


:: بازدیدهای دیروز ::
53



:: درباره من ::

محمد حق دوست
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه . این وبلاگ رو راه انداختم تا از مردی دفاع کنم که آماج حملات بی رحمانه و بی شرمانه دشمنان خارجی و مخالفین داخلی قرار گرفته . کسی که تنها جرمش خدمت و نوکری ملت ایرانه ، کسی که معنای واقعی یک رئیس جمهور رو برای مردم به تصویر کشید ، کسی که ثابت کرد با دین هم میشه حکومت کرد ، کسی که ثابت کرد افکار امام به زباله دان تاریخ نپیوسته، کسی که بعد از چندین سال آوای دلنشین اللهم عجل لولیک الفرج رو در سراسر گیتی طنین انداز کرد ، کسی که یاد و خاطره رجایی رو در ذهن مردم زنده کرد ، کسی که نظام های ظالمانه و ناعادلانه حاکم بر دنیا رو به سخره گرفت . کسی که ...

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

آقای مطهری! دانشگاه آزاد هم تقصیر مناظره است؟! [41]
وقف دانشگاه آزاد ، دزدی بزرگ [45]
لاریجانی : من به وظیفه ام عمل کرده ام [11]
از کیف انگلیسی تا کیف آزادی [9]
مطالبه حقوق مستضعفین از نمایندگان جاسبی گرا+ شماره موبایل [33]
مسئله دانشگاه آزاد و آزمون فساد ستیزی نظام [20]
اصولگرایان اصول را بخاطر آورید! [6]
وکیل الرعایا یا وکیل الدانشگاه آزاد؟ [10]
مجلسی که انگار از جنس مردم نیست [13]
اکنون پس از 20 سال... [51]
آیا سید حسن پیام مردم را شنید؟ + فیلم [267]
موسوی و کروبی در سالگرد رحلت امام(ره) چه می‌کنند؟! [48]
نظر رهبر انقلاب در مورد الله اکبر گفتن سبزها [43]
چرا سخنرانی سید حسن نیمه تمام ماند ؟ [25]
واکنش مردم به سیدحسن نوعی هشدار بود [23]
[آرشیو(162)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

کلیپ[7] . احمدی نژاد[6] . دانلود[5] . صهیونیسم[5] . هاشمی[5] . موسوی[5] . کلیپ[2] . سفرهای استانی[2] . قالیباف[2] . سید حسن خمینی[2] . خاتمی[2] . انتخابات88[2] . انرژی هسته ای . انقلاب بنزین . تقلب . توهم . جاسوس . جلبک سبز . جنبش سبز . جنگ نرم . حداد عادل . حماسه 88 . خواص . دانشگاه آزاد . دانشگاه از هفت دولت آزاد . احمدی نژاد، خاتمی ، هاشمی . افسادطلبان . اقتصادی . امام خامنه ای . انتخاب دهم . انتخابات مجلس . شریعتمداری . شهید آیت . شیرین خانم عبادی . صانعی . دکتر احمدی نژاد . دکتر عباسی . ژنو ، کلمبیای2 . سبز لجنی . سبزلجنی . سخنرانی ها . کاربردهای انرژی هسته ای . کروبی . سونامی سوم تیر . سیاست خارجی . ضدغرب . طرح تحول اقتصادی . غزه . کلیپ، دانلود، صهیونیسم . نامه ننگین 2003 . هسته ای . وطن فروش . وطن فروشها . یکه تازی در کلمبیا . گفت و شنود کیهان . گفتگوی تلویزیونی . ما می توانیم . متفرقه . مطهری . مناسبتها . مناظره . منتظری .


:: آرشیو ::

**کلیپ**
آرشیو اخبار(88-1386)
آرشیو دسته بندی شده اخبار(88-1386)
آرشیو مطالب 87
سبزترین ها
پول مارو پس بگیر
این سبز و آن سبز
مناظره 10 میلیونی
13 آبان


:: دوستان من (لینک) ::

احمدی نژاد
بسیج جهانی
منطقه ممنوعه
گردباد
بیداری
چلغوز
فصل انتظار
خیلی دور _ خیلی نزدیک
موشک انداز
حزب اللهی مدرنیته
خمینیسم
ارزش خبر
خاتمی نیوز
رجانیوز
خبرنگار مسلمان
مصائب احمدی نژاد
بچه های سوم تیر
اختاپوس
خاکریزیسم
انصارنیوز
محراب اندیشه
ریاست جمهوری اسلامی ایران
روزنامه کیهان
روزنامه قدس
گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چی
نسل یبدار
ولایت
پارتیزان
نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی
جنبش
وبلاگ بحر
اریکه ایی ازنوع نوشتن
هجوم خاموش
ناگفته ها
یاوران دکتر احمدی نژاد
لاهوت
طنزهای خفن سیاسی
بوی خوش ظهور
بروبچز دبیرستان روشنگر
آواز پرجبرئیل
طنز کاظم
اصولگرا
روزنامه ایران
هجوم خاموش
پرس تی وی
آزادی بیان
برنانیوز
اندیشکده (دکتر عباسی)
مهرنیوز
وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد
خبرگزاری فارس
نیم نگاهی به ...
پرونده ویژه
مرکز بررسی های استراتژیک
اخبار و رویدادهای جنجالی
روایت های آسمانی
شهید چمران
نگرانی
نسل برتر
بهترین وبلاگ دنیا
سرمستانه
نگرانی
دانشگاه از هفت دولت آزاد
وبلاگ دانشجویان دانشگاه آزاد
صراحت
تارنگاشت های یک زن مسلمان
تاملات
افتضاح ملی
تمهیدات برای حضور و ظهور
آهستان
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
منطقه ممنوعه
وبلاگ گروهی فصل انتظار
من و روزهایم
بوی خوش ظهور

در گوشی با خدا
شُکوه منطق ایرانى
شاعرانه
همسنگری
اجتماعی سیاسی
شریف نیوز
همولایتی
روایتی دیگر
مهراوه من
نشریه طنز ستون آزاد
محمد پرسپولیسی
دکتر محمد علی رامین
گام آخر
دکتر شهبازی
کوکب هدایت
اول خدا دوم آقا سوم دکتر
کهف
اکینانیوز

احمدی نژاد FANZ
Mafia Online Game
خدمت
ما در شب تاریخ تا صبح بیداریم
نمازخانه بوستان بهاره
خبرگزاری عصر ایران
دیپلماسی ایرانی
یادگارهای ماندگار
درد نوشته های دانشجوی مسلمان
پایگاه خبری جام
دنیای جوانی
پایگاه خبری سپهر
روزنامه عدالتخواه سیاست روز
نشریه پرتو سخن
آیینه
یالثارات الحسین
انصارنیوز
فاطمه رجبی
حدیث نفس
اسلام حقیقی
پیاده تا عرش
شمیم نینوا
جزیره دانلود 2008
رایحه خدمت
دولت ۷۰ میلیونی
رجایی زمان
دکتر احمدی نژاد
سایه نیوز
آبادگران ایران اسلامی
حامی
جعبه جادویی
جزیره تنهایی های من
امید آخر
شمیم
علافی از دیار ابهر
بیا تا برویم
عمو اکبر
فرقه اصلاحیه
نسیم وصل
عصر بیداری
اینجا چراغی روشن است
علی اکبر جوانفکر
خصوصی نیست ... !
در التهاب انتظار فرج...
بسیجی سیاسی
پرواز
شلیکهای خاتمی
جهاد مجازی
شهسوار دل
احمدی نژاد فانز
وبلاگ گروهی موج
۞ مرکز دانلود ایرانیان ۞
ایرانی تمام عیار
رجایی زمان 2
خاتمی ، نه
مجمع وبلاگ نویسان حامی دولت اسلامی
انتقاد
حامیان دولت اسلامی
تداوم
کنایه
شبکه ایران
رییس جمهور ایرانیان
احمدی نژاد مرد خدا
فراماسونری ویهود
بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی پزشکی
استاذنا
استقامت
استناد
یوزارسیف
جنبش دعوت
توپ تانک بسیجی
یااباصالح فدات
ما می توانیم
پایگاه خبری قلم پرس
کلمه نیوز
چرا احمدی نژاد ؟
جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد
وبلاگ کاریکاتور هولوکاست
دولت مهر
پایگاه اطلاع رسانی مهرورزی
پایگاه اطلاع رسانی سحر
امتداد مهر
مردی از جنس مردم
ابـــوحـامـد
تقلب سبز
سیاست روز
صبح بیداری
مازیار بیژنی (کاریکاتور)
دولت اسلامی
تلخندک


:: لوگوی دوستان من ::










:: خبرنامه ::