سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صاحبان ثروت‌های بادآورده باید از دولت ناراحت باشند

رییس جمهور خطاب به قدرت‌های بزرگ و برخی نوچه‌ها و کارگران قدرت‌های استکباری گفت: تنها راه نجات شما بازگشت به معنویت، خداپرستی و امامت و راه انبیای الهی است.

به گزارش ایسنا، دکتر محمود احمدی‌نژاد، در جمع پرشور مردم اهواز در سفر استانی خود به خوزستان با بیان این مطلب خطاب به قدرت‌های بزرگ اضافه کرد: شما امروز دچار مشکلات اقتصادی هستید و همه عالم می‌داند که به زودی این مساله به مشکلات اجتماعی و سیاسی عظیمی تبدیل می‌شود و کاخ ستمگری قدرت‌های ظالم را متلاشی می‌کند. شما را دعوت به بازگشت به راه انبیا و به راه درست می‌کنیم.

رییس جمهور در ادامه با اشاره به اظهارات ناپخته اخیر یکی از روسای کشورهای اروپایی گفت: یکی از رؤسای کشورهای اروپایی که دایماً ادای ابرقدرت‌ها را درمی‌آورد و وقتی پشت تریبون می رود مانند فرعون‌ها حرف می زند خطاب به خودش در جایی می‌گفت، با کسی که بگوید رژیم صهیونیستی باید نابود شود مذاکره نمی کنم و دست نمی‌دهم. من به وی می گویم آقای محترم در ایران هیچ کس تقاضای مذاکره و دست دادن با شما را نداده و نخواهد کرد.

رییس جمهور مثل این رییس دولت اروپایی را به مثل بچه‌ای تشبیه کرد که از پدر و مادر قهر کرده و گفته که غذا نمی‌خورم ولی در پشت بام به سفره نگاه می‌کرده که چه خبر است؟ و وقتی پدر ومادرش مقداری غذا برای او کنار می گذارند از آن بالا می‌گوید من که غذا نمی‌خورم ولی این غذا را برای هر کسی گذاشته‌اید کم است.

وی بار دیگر تاکید کرد: در ایران کسی از شما تقاضا نکرده که شما شرط می گذارید.

رییس جمهور با یادآوری این نکته که هر کس که می‌خواهد با ملت ایران گفت و گو کند باید بداند که ملت ایران هیچ‌گاه رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهد شناخت، خاطرنشان کرد: هر کس که می خواهد مذاکره کند می‌داند که با کسانی مذاکره می‌کند که خواهان محو تجاوزگری و اساس اندیشه صهیونیزم از جهان هستند. کسانی که می‌خواهند مذاکره کنند بدانند ملت ایران نه اهل ظلم و نه اهل زورگویی است و سر سوزنی از حقوق مسلم خود عقب نشینی نمی‌کند.

وی مشکلات همه بشریت را قرار گرفتن انسان‌های ناصالح در راس قدرت‌های استکباری دنیا عنوان کرد و گفت: سر سلسله‌های قدرت‌ها باید در اختیار انسان‌های صالح و دوستدار ملت‌ها باشد.

رییس شورای عالی امنیت ملی کشورمان سپس مهمترین مسئولیت و مأموریت فعلی را ساختن ایران دانست و با یادآوری این نکته که باید دست به دست هم دهیم و با کار و تلاش شبانه‌روزی ایران را بسازیم، اظهار داشت: همه استعدادهای کشور باید شکوفا شود. امروز دولت شما مصمم است و در خدمت و کنار شما و دست در دست شما با کار شبانه‌روزی پیگیر و خستگی‌ناپذیر می‌خواهد وجب به وجب ایران را آباد کند تا کشوری شایسته ملت ایران داشته باشیم.

رییس شورای عالی اقتصاد در این زمینه، 2 طرح بزرگ را در دستور کار دولت عنوان کرد که شامل اجرای سیاست‌های اصل 44 و طرح تحول ساختاری اقتصاد است.

وی در این خصوص خاطرنشان کرد: اجرای سیاست های اصل 44 یعنی پایه گذاری یک اقتصاد درون زا، پویا، رو به جلو و سازنده برای ملت ایران و طرح تحول ساختاری اقتصاد با اصلاح نظام بانکی، مالیاتی، ارزش پول ملی و توزیع یارانه‌ها برای اجرای عدالت است و این که اقتصاد بتواند سالم و سرزنده به کار خود ادامه دهد.

وی ادامه داد: اجرای عدالت مهمترین مسوولیت دولت است؛ یعنی بتواند امکانات را به صورت عادلانه در کشور توزیع کند.

رییس جمهور سپس به توضیح مثالی در مورد تبعیض و بی عدالتی در برخی بخش‌های اقتصادی کشور پرداخت و گفت: یکی از منابع درآمد دولت، مالیات است. مالیات پس از نفت مهمترین منابع درآمد دولت می‌باشد اما مالیاتی که امروز دولت می‌گیرد از کجاست؟

وی اضافه کرد: بیش از 80 درصد مالیات در کشور ما توسط 70 درصد مردم پرداخت می‌شود در حالی که این 70 درصد کمتر از 30 درصد درآمد کل کشور را در اختیار دارند. این معادله‌ای تبعیض‌آلود است و دولت مصمم است، آن را برطرف کند. البته روشن است که عده‌ای ناراحت می‌شوند؛ چرا که سودهای میلیاردی دارند.

رییس جمهور با تأکید بر این که دولت سعی می‌کند به سمت عدالت برود و مالیات را عادلانه اخذ کند، گفت: وقتی از کسانی که سالیانه ده‌ها میلیارد تومان سود و درآمد دارند، می‌خواهیم مالیات بگیریم، فریاد بلند می‌کنند که سیاست‌های دولت نادرست است.

وی خطاب به این افراد گفت: بله، شما باید ناراحت شوید چون ثروت‌های بادآورده شما ناشی از تبعیض و فرصت‌های استثنایی است که در اختیار برخی از افراد هم حزبی‌ها و خاندان آن‌هاست و ما وقتی می‌خواهیم آن‌را استیفا کنیم و در اختیار عموم مردم قرار دهیم، می گویند دولت کوتاهی کرده و سیاست‌هایش غلط است.

احمدی نژاد با بیان این که اگر اجرای عدالت از نظر شما کار غلطی است ادامه داد: من احمدی نژاد به عنوان نوکر این مردم با همراهی مردم پای اجرای عدالت ایستاده‌ایم و از شما و ملامت‌های شما هیچ واهمه‌ای نخواهیم داشت.

رییس‌جمهور تاکید کرد: البته اجرای عدالت سخت است؛ امیرالمومنین را به خاطر اجرای عدالت در محراب به شهادت رساندند.

وی خطاب به قدرت‌های جهانی و برخی که از اجرای عدالت ناراحتند گفت: این مردم و دولت خادم مردم تا به آخر در پای اجرای عدالت ایستاده‌اند و ذره‌ای از آن کوتاه نخواهند آمد.

به گزارش ایسنا رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه سخنان خود در جمع مردم اهواز در خصوص عید سعید غدیر اظهار داشت: عید غدیر بالاترین و بزرگترین عید انسان، بشریت و همه آفرینش است؛ چرا که امامت و امام تجلی همه خوبی‌ها و زیبایی‌های عالم است.

وی ادامه داد: بدون امام خلقت و آفرینش بی‌نتیجه و بی‌هدف و کمال و عزت و شرف و پیشرفت بشر محال و عشق و محبت بی‌مفهوم است.

احمدی نژاد امام را واسطه فیض خداوند توصیف کرد و گفت: هر آنچه که شما از زیبایی‌ها در عالم می‌بینید همه به خاطر وجود امام است و امام بالاترین هدیه‌ای است که برای بشریت ارزانی شده است.

رییس جمهور ولایت و امامت را مکمل رسالت دانست و اظهار داشت: بدون آن رسالت، بی‌معناست؛ چرا که کمال دین و اتحاد آن به خاطر ولایت و امامت است. ولایت جریان مستمر فیض الهی در عالم هستی و ریسمان اتصال انسان با خدای متعال است.

احمدی‌نژاد ادامه داد: هر چه از عالم غیب نازل می‌شود از مجرای ولایت است و هر چه به عالم غیب بالا می‌رود از طریق ولایت می‌باشد. ولایت هم منبع و هم مجرای فیض و خزانه‌داری خدای بزرگ است.

وی هم چنین ولی خدا را خازن علم و رحمت توصیف و خاطرنشان کرد: ولی کل، امام اول و سرسلسله اولیا پیامبر اعظم و رسول خاتم حضرت محمدمصطفی (ص) است. هر کس پیامبر، مولا و ولی اوست علی (ع) مولا و ولی اوست. مولای علی(ع) رسول‌الله است و علی(ع) مولای همه بشریت و ولایت علی(ع) ولایت رسول و ولایت رسول ولایت خداست. علم علی(ع) علم رسول و علم رسول علم خداست. نافرمانی علی(ع) نافرمانی رسول و نافرمانی رسول خدا معصیت خداست.

وی افزود: علی(ع) مظهر و ُمظهِِِر همه صفات رسول‌الله و برادر اوست و هیچ کس غیر از علی(ع) به مفهوم اتم و اکمل برادر پیامبر(ص) نیست. علی(ع) مظهر علم، غیرت، قدرت و رحمت خداست و مظهر عدل الهی است و مظهر نصرت خدا بر مظلومان و مظهر خشم خدا بر ستم‌گران است و تجلی رحمت خداست.

رییس جمهور با بیان این که اگر بخواهیم درباره امامت و ولایت علی(ع) صحبت کنیم باید همه قلم‌ها به کارآیند گفت: اگر می‌خواهید خدا و خود را بشناسید باید امام را بشناسید. امام تجلی اسماء خدا و واسطه بین انسان و خداست. امام هم راه است و هم راهبر. هم مقصد است و هم یاری‌گر و دستگیر. بالاترین هدیه خدا بر بشریت عبارت از امام و ولایت است.

وی مردم خوزستان را به طور یکپارچه عاشق امامت و علی(ع) توصیف کرد و گفت: کسی که دل در گروی عشق امیرالمومنین دارد چه کم دارد و کسی که جداست چه دارد. خدا را سپاسگزاریم که ملت ایران پرچمدار امامت و ولایت است.

وی تصریح کرد: مشکل بشر از روز اول تا به امروز جدایی از امام حق بوده است. هر جا امام حق حاضر بوده بشر عزیز بوده و عدالت و محبت و برادری برقرار بوده و هر جا که از امامت خبری نبوده کینه‌ورزی، حرمان، بددلی و تابعین بی‌عدالتی و جنگ بوده است.

رییس‌جمهور هم‌چنین مشکل دیگر بشر را برگزیدن افراد ظالم، خودخواه و مستکبر به رهبری و حاکمیت به جای دست انداختن به ولی خدا و انسان کامل دانست و عراق، افغانستان و فلسطین و لبنان را نمونه هایی از این مساله عنوان کرد که هر چه مشکل هست به خاطر مستکبران و قدرت‌های فاسد است.

رییس شورای عالی اقتصاد کشورمان سپس در تشریح مصوبات در نظر گرفته شده برای استان خوزستان در سفر دور دوم و مصوبات سفر دور اول هیات دولت به این استان گفت: در سفر اول تصمیماتی مهم را اتخاذ کردیم که تا به امروز بخشی از این تصمیمات به اجرا رسیده و تمام شده و برخی در حال اجرا و بخشی دیگر در حال برنامه ریزی و برخی هم با موانعی مواجه شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در برخی بخش‌ها که کار انجام شده کارهای خوبی به ثمر رسیده است که از جمله آنها در بخش بنگاه‌های کوچک اقتصادی است که در این زمینه بیش از 1550 میلیارد تومان تسهیلات ارزان و سریع در اختیار جوانان و کارجویان استان قرار گرفته و 6/1 دهم درصد میزان بیکاری کاهش یافته است.

به گفته احمدی نژاد بخش راه‌ها، گازرسانی، مراکز آموزش عالی، برخی بیمارستان‌ها، خط انتقال گاز و مجموعه‌های ورزشی از دیگر اقداماتی است که پس از دور نخست سفر استانی هیات دولت به خوزستان در این استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: در سفر دور دوم نیز تصمیمات اساسی‌تر و زیربنایی‌تر برای استان خوزستان اتخاذ می‌شود.

رییس جمهور پاکسازی مین و گلوله 300 هزار هکتار از زمین‌های باقی مانده از دوران جنگ تحمیلی را از جمله اقدامات انجام گرفته در خوزستان دانست و اضافه کرد: در راه که می آمدیم جمعی از جوانان می‌گفتند که ما بیکاریم و به اشتغال نیاز داریم. دولت در این راستا در جهت ایجاد اشتغال در استان سرفراز خوزستان بیش از 59 طرح بزرگ صنعتی با 2 هزار و 700 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به تصویب خواهد رساند که این طرح ها باید به طور عادلانه در همه شهرستان‌ها و مناطق گوناگون استان توزیع شود.

رییس‌جمهور اجرای طرح بزرگ آبرسانی از سد کرخه تا جنوبی‌ترین نقطه استان با اعتباری بالغ بر 1200 میلیارد تومان و ایجاد 28 نمونه گردشگری در استان خوزستان برای ایجاد اشتغال جوانان از جمله دیگر تصمیماتی عنوان کرد که در سفر دور دوم دولت به استان خوزستان اتخاذ می شود.

احمدی نژاد خوزستان را مهد حمایت علوی و نماد تربیت‌شدگان مکتب ولایت وتجلی عشق و غیرت و شجاعت مرتضوی توصیف و گفت: خوزستان مسجد الاقصی عروج شهدای ملت ایران و معراج قرب و همنشینی با خداست. سلام خدا بر خوزستان و اهوازیان سرافراز.

وی ادامه داد: امروز خوزستانی بودن نه تنها در ایران بلکه در همه جای دنیا جزو بالاترین افتخارات است. اگر منظور از اهواز و خوزستان شجاعت، رشادت، ایمان عمیق، عشق به ولایت و ولایت انقلابی بوده به همه دنیا اعلام می‌کنیم سرتاسر ایران خوزستان و اهواز است.

رییس جمهور خوزستان را هم چنین مامن قلب‌های پاک، صبر و استقامت، شجاعت، حضور تعیین کننده در صحنه ها، دفاع جانانه در برابر دشمنان، مرزبانی فداکارانه از مرزهای ایمانی، فرهنگی، جغرافیایی، عزت و شرف ملت ایران و تلاش و صفا و صمیمیت و عشق به علی(ع) و اولاد معصومش توصیف کرد.

رییس جمهور گفت: خوزستان برای همه ملت ایران کانون افتخار، منفعت و مرکز عزت و میقات و میعاد همه سربلندان، مومنان و پاکان است و مردمان این دیار ذخایر کشور هستند.


نوشته شده توسط: محمد حق دوست


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

ادامه فعالیت در وبلاگ قابلمه بدست
لری کینگ هم به سخنان هاشمی استناد کرد
هانیبال الخاص و ناصر حجازی!
سری ششم کلیپهای "رویای سرطانی"
ترور در روز رأی اعتماد
اللهم عجل لولیک الفرج
سری پنجم کلیپهای "رویای سرطانی"
سری چهارم کلیپهای "رویای سرطانی"
قانونی ترین دزدی قرن!
سری سوم کلیپهای 'رؤیای سرطانی'
اهانت به رهبری، مردم و احمدینژاد از جایگاه وکیل مدافعی سران فتنه
تقدیم به نخبه بیبصیرت "علی.م": عمرسعد شمایید که پیمان شکنید!
آوای مرگ بر موسوی سخنرانی سید حسن را نیمه تمام گذاشت
عظیم ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت رهبر معظم انقلاب
عدهای در صف دشمنان امام ادعای مالکیت انحصاری خط امام را دارند
[همه عناوین(671)][عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
498998


:: بازدیدهای امروز ::
8


:: بازدیدهای دیروز ::
142



:: درباره من ::

محمد حق دوست
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه . این وبلاگ رو راه انداختم تا از مردی دفاع کنم که آماج حملات بی رحمانه و بی شرمانه دشمنان خارجی و مخالفین داخلی قرار گرفته . کسی که تنها جرمش خدمت و نوکری ملت ایرانه ، کسی که معنای واقعی یک رئیس جمهور رو برای مردم به تصویر کشید ، کسی که ثابت کرد با دین هم میشه حکومت کرد ، کسی که ثابت کرد افکار امام به زباله دان تاریخ نپیوسته، کسی که بعد از چندین سال آوای دلنشین اللهم عجل لولیک الفرج رو در سراسر گیتی طنین انداز کرد ، کسی که یاد و خاطره رجایی رو در ذهن مردم زنده کرد ، کسی که نظام های ظالمانه و ناعادلانه حاکم بر دنیا رو به سخره گرفت . کسی که ...

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

آقای مطهری! دانشگاه آزاد هم تقصیر مناظره است؟! [41]
وقف دانشگاه آزاد ، دزدی بزرگ [45]
لاریجانی : من به وظیفه ام عمل کرده ام [11]
از کیف انگلیسی تا کیف آزادی [9]
مطالبه حقوق مستضعفین از نمایندگان جاسبی گرا+ شماره موبایل [33]
مسئله دانشگاه آزاد و آزمون فساد ستیزی نظام [20]
اصولگرایان اصول را بخاطر آورید! [6]
وکیل الرعایا یا وکیل الدانشگاه آزاد؟ [10]
مجلسی که انگار از جنس مردم نیست [13]
اکنون پس از 20 سال... [51]
آیا سید حسن پیام مردم را شنید؟ + فیلم [267]
موسوی و کروبی در سالگرد رحلت امام(ره) چه می‌کنند؟! [48]
نظر رهبر انقلاب در مورد الله اکبر گفتن سبزها [43]
چرا سخنرانی سید حسن نیمه تمام ماند ؟ [25]
واکنش مردم به سیدحسن نوعی هشدار بود [23]
[آرشیو(162)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

کلیپ[7] . احمدی نژاد[6] . دانلود[5] . صهیونیسم[5] . هاشمی[5] . موسوی[5] . کلیپ[2] . سفرهای استانی[2] . قالیباف[2] . سید حسن خمینی[2] . خاتمی[2] . انتخابات88[2] . انرژی هسته ای . انقلاب بنزین . تقلب . توهم . جاسوس . جلبک سبز . جنبش سبز . جنگ نرم . حداد عادل . حماسه 88 . خواص . دانشگاه آزاد . دانشگاه از هفت دولت آزاد . احمدی نژاد، خاتمی ، هاشمی . افسادطلبان . اقتصادی . امام خامنه ای . انتخاب دهم . انتخابات مجلس . شریعتمداری . شهید آیت . شیرین خانم عبادی . صانعی . دکتر احمدی نژاد . دکتر عباسی . ژنو ، کلمبیای2 . سبز لجنی . سبزلجنی . سخنرانی ها . کاربردهای انرژی هسته ای . کروبی . سونامی سوم تیر . سیاست خارجی . ضدغرب . طرح تحول اقتصادی . غزه . کلیپ، دانلود، صهیونیسم . نامه ننگین 2003 . هسته ای . وطن فروش . وطن فروشها . یکه تازی در کلمبیا . گفت و شنود کیهان . گفتگوی تلویزیونی . ما می توانیم . متفرقه . مطهری . مناسبتها . مناظره . منتظری .


:: آرشیو ::

**کلیپ**
آرشیو اخبار(88-1386)
آرشیو دسته بندی شده اخبار(88-1386)
آرشیو مطالب 87
سبزترین ها
پول مارو پس بگیر
این سبز و آن سبز
مناظره 10 میلیونی
13 آبان


:: دوستان من (لینک) ::

احمدی نژاد
بسیج جهانی
منطقه ممنوعه
گردباد
بیداری
چلغوز
فصل انتظار
خیلی دور _ خیلی نزدیک
موشک انداز
حزب اللهی مدرنیته
خمینیسم
ارزش خبر
خاتمی نیوز
رجانیوز
خبرنگار مسلمان
مصائب احمدی نژاد
بچه های سوم تیر
اختاپوس
خاکریزیسم
انصارنیوز
محراب اندیشه
ریاست جمهوری اسلامی ایران
روزنامه کیهان
روزنامه قدس
گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چی
نسل یبدار
ولایت
پارتیزان
نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی
جنبش
وبلاگ بحر
اریکه ایی ازنوع نوشتن
هجوم خاموش
ناگفته ها
یاوران دکتر احمدی نژاد
لاهوت
طنزهای خفن سیاسی
بوی خوش ظهور
بروبچز دبیرستان روشنگر
آواز پرجبرئیل
طنز کاظم
اصولگرا
روزنامه ایران
هجوم خاموش
پرس تی وی
آزادی بیان
برنانیوز
اندیشکده (دکتر عباسی)
مهرنیوز
وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد
خبرگزاری فارس
نیم نگاهی به ...
پرونده ویژه
مرکز بررسی های استراتژیک
اخبار و رویدادهای جنجالی
روایت های آسمانی
شهید چمران
نگرانی
نسل برتر
بهترین وبلاگ دنیا
سرمستانه
نگرانی
دانشگاه از هفت دولت آزاد
وبلاگ دانشجویان دانشگاه آزاد
صراحت
تارنگاشت های یک زن مسلمان
تاملات
افتضاح ملی
تمهیدات برای حضور و ظهور
آهستان
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
منطقه ممنوعه
وبلاگ گروهی فصل انتظار
من و روزهایم
بوی خوش ظهور

در گوشی با خدا
شُکوه منطق ایرانى
شاعرانه
همسنگری
اجتماعی سیاسی
شریف نیوز
همولایتی
روایتی دیگر
مهراوه من
نشریه طنز ستون آزاد
محمد پرسپولیسی
دکتر محمد علی رامین
گام آخر
دکتر شهبازی
کوکب هدایت
اول خدا دوم آقا سوم دکتر
کهف
اکینانیوز

احمدی نژاد FANZ
Mafia Online Game
خدمت
ما در شب تاریخ تا صبح بیداریم
نمازخانه بوستان بهاره
خبرگزاری عصر ایران
دیپلماسی ایرانی
یادگارهای ماندگار
درد نوشته های دانشجوی مسلمان
پایگاه خبری جام
دنیای جوانی
پایگاه خبری سپهر
روزنامه عدالتخواه سیاست روز
نشریه پرتو سخن
آیینه
یالثارات الحسین
انصارنیوز
فاطمه رجبی
حدیث نفس
اسلام حقیقی
پیاده تا عرش
شمیم نینوا
جزیره دانلود 2008
رایحه خدمت
دولت ۷۰ میلیونی
رجایی زمان
دکتر احمدی نژاد
سایه نیوز
آبادگران ایران اسلامی
حامی
جعبه جادویی
جزیره تنهایی های من
امید آخر
شمیم
علافی از دیار ابهر
بیا تا برویم
عمو اکبر
فرقه اصلاحیه
نسیم وصل
عصر بیداری
اینجا چراغی روشن است
علی اکبر جوانفکر
خصوصی نیست ... !
در التهاب انتظار فرج...
بسیجی سیاسی
پرواز
شلیکهای خاتمی
جهاد مجازی
شهسوار دل
احمدی نژاد فانز
وبلاگ گروهی موج
۞ مرکز دانلود ایرانیان ۞
ایرانی تمام عیار
رجایی زمان 2
خاتمی ، نه
مجمع وبلاگ نویسان حامی دولت اسلامی
انتقاد
حامیان دولت اسلامی
تداوم
کنایه
شبکه ایران
رییس جمهور ایرانیان
احمدی نژاد مرد خدا
فراماسونری ویهود
بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی پزشکی
استاذنا
استقامت
استناد
یوزارسیف
جنبش دعوت
توپ تانک بسیجی
یااباصالح فدات
ما می توانیم
پایگاه خبری قلم پرس
کلمه نیوز
چرا احمدی نژاد ؟
جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد
وبلاگ کاریکاتور هولوکاست
دولت مهر
پایگاه اطلاع رسانی مهرورزی
پایگاه اطلاع رسانی سحر
امتداد مهر
مردی از جنس مردم
ابـــوحـامـد
تقلب سبز
سیاست روز
صبح بیداری
مازیار بیژنی (کاریکاتور)
دولت اسلامی
تلخندک


:: لوگوی دوستان من ::










:: خبرنامه ::