سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درگیری حامیان خاتمی و نوری چهارشنبه 87/9/27 ساعت 4:32 عصر

درگیری حامیان خاتمی و نوری

طرفداران کانددیداتوری سید محمد خاتمی و عبدالله نوری در مراسمی که امروز در دانشکده فنی دانشگاه تهران با سخنرانی خاتمی ترتیب داده شده بود، با یکدیگر درگیر شدند.

به گزارش رجانیوز، علی رغم تدابیر انجمن اسلامی دانشگاه تهران با هدف جلوگیری از ورود حامیان نوری به تالار شهید چمران محل سخنرانی خاتمی، تعدادی از این افراد به سالن راه یافتند و با ورود خاتمی، شعارهایی علیه وی سر دادند.

مجری برنامه با ورود خاتمی شعار "دانشجو می میرد، ذلت نمی پذیرد" را از پشت تریبون مطرح کرد اما حاضران وی را هو کردند.

حامیان خاتمی و اعضاء انجمن اسلامی دانشگاه تهران نیز که از خاتمی برای حضور در این مراسم دعوت کرده بودند، شعارهایی در حمایت از خاتمی سر دادند."خاتمی قهرمان، برای حفظ ایران، امید ملت بمان" جزء شعارهای اصلی طرفداران خاتمی است که به صورت دست نوشته هایی نیز در سالن دیده می شود.

برخی زدوخوردهای پراکنده در گوشه و کنار سالن مشاهده شد.

دو طیف سنتی و مدرن طیف علامه دفتر تحکیم وحدت، حامیان و مخالفان کاندیداتوری خاتمی هستند که در مراسم امروز نیز نتوانستند اختلافات خود را مخفی کنند.

مخالفان خاتمی با شعارهایی مانند "آزادی، مساوات، تحریم انتخابات"، "انجمن سنتی تو مایه خفتی"، فضای این مراسم را متشنج کرده اند. این طیف افراطی همچنین شعارهای متعددی علیه دولت سر دادند که در این شعارها، حامیان خاتمی نیز آنها راه همراهی می کردند.

این عده همچنین با آتش زدن تصاویر خاتمی و همچنین ریختن تصاویر وی در سطل زباله به حضور رئیس جمهور سابق در دانشگاه تهران اعتراض کردند.

صبح امروز از دانشگاه های امیرکبیر، تریبت مدرس، خواجه نصیر، شریف و تریبت معلم، اتوبوس هایی برای انتقال دانشجویان به دانشگاه تهران و محل سخنرانی خاتمی توسط انجمن های اسلامی این دانشگاه ها درنظر گرفته شده بود. به طوری که وقتی درب سالن در اثر ازدحام جمعیت شکسته شد، دانشجویان با صندلی هایی که از ساعتی قبل با انتقال اتوبوسی پر شده بود، مواجه شدند.

پس از شکست شدن درب سالن، یکی از اوباش، تصویر امام خمینی(ره) را که بالای درب نصب شده بود، پاره کرد.

انجمن اسلامی دانشگاه تهران به منظور کنترل تشنج و درگیری های احتمالی، حساسیت ویژه ای بر روی ورود و خروج دانشجویان به دانشکده فنی به خرج می دادند مانع از ورود تعدادی از منتقدان شناخته شده خاتمی شدند.

درب های اصلی دانشگاه تهران نیز امروز به صورت خاص توسط نیروهای انتظامات و حراست دانشگاه کنترل می شد.

مخالفان کاندیداتوری خاتمی که حامی کاندیداتوری عبدالله نوری و در غیر اینصورت طرفدار تحریم انتخابات هستند، در تجمع هفته گذشته خود نیز علیه خاتمی شعارهایی سرداده بودند.

سخنرانی خاتمی قرار بود روز یکشنبه هفته گذشته برگزار شود که به دلیل همزمانی آن با تجمع منتقدانش در روز 17 آذر لغو و به امروز موکول شد.

روز گذشته نیز نامه ای توسط این طیف با محتوای هشدار به خاتمی منتشر شده بود که پس از درج این نامه در رسانه های اصولگرا، سایت خبرنامه امیرکبیر از انعکاس این خبر به عنوان اقدام تفرقه افکنانه یاد کرده بود.

در برنامه امروز اجازه پرسش شفاهی به دانشجویان داده نشد و چند سؤالات کتبی به صورت گزینش شده قرائت شد.

 

پس از هر بار متشنج شدن فضای جلسه، خاتمی از دانشجویان درخواست می کرد به یکدیگر "مرگ" نگویند.

هنگامی که یکی از دانشجویان پرسید امام خمینی که شما می شناسید با امام خمینی که برخی مصادره کرده اند، چه فرقی دارد، ابتدا حامیان خاتمی وی را هو کردند و سپس خاتمی گفت مجالی برای پاسخ به این سؤال نیست.

حامیان خاتمی به طرف حامیان معدود عبدالله نوری و تعدادی از مارکسیست ها، اشیایی پرتاب کردند.

رئیس جمهور سابق در بخشی از اظهارات خود تأکید کرد دموکراسی بدون دین به نتیجه نمی رسد اما هنگامی که دانشجویی از وی سؤال کرد چرا اجازه فعالیت غیردینی در دانشگاهها داده نمی شود، گفت: فضای دانشگاه ها فضای خوبی نیست، اگرچه طبق فرمایش امام(ره) باید به همه گروه ها حتی ملحدین و مارکسیست ها حق فعالیت در جمهوری اسلامی داد.

خاتمی در پاسخ به به سؤال یکی از منتقدان که پرسید آیا 8 سال برای فعالیت شما کافی نبود، اظهار داشت: 8 سال که هیچ، 28 سال هم کم است.

رئیس بنیاد باران در مورد ماجرای 18 تیر 78 هم گفت: آن مسئله فاجعه ای بود که از یادها نمی رود و کار متحجرانی بود که توهم را به جای تفکر قرار می دهند.

وی درخصوص جنبش دانشجویی نیز گفت جنبش دانشجویی برای آنکه دوام داشته باشد، باید برآمده از جنبش عام اجتماعی باشد.

خاتمی درخصوص کاندیداتوری خود نیز این مسئله را نفی نکرد و پاسخ روشنی نداد اما گفت شرایط باید فراهم باشد و برنامه داشته باشیم، حساسیت ها نسبت به من زیاد است.

وی با بیان اینکه اگر شورای نگهبان کاندیداهای ما در انتخابات مجلس هشتم را رد نمی کرد، امروز 50% مجلس متعلق به ما بود، گفت: افرادی توسط شورای نگهبان ردصلاحیت می شوند که سابقه جنگ و جبهه اشان بیشتر از این افراد است.

خاتمی همچنین گفت: دولت من با نفت 9 دلاری، تورم را در سطح 15% نگاه داشت، این دولت با نفت 90 دلاری، چه تورمی دارد؟

وی اضافه کرد: البته این سیاه نمایی علیه دولت نیست، نیت دولت نهم نیز خیر است.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اگر تکلیف شد، آیا حاضرید آبروی خود را برای ایران بگذارید؟ گفت: با این که یزدی هستم حاضرم جان خود را برای ایران بگذارم.

از سوی دیگر جمعی از دانشجویان مسلمان دانشگاه تهران نیز امروز با صدور نامه ای سرگشاده با عنوان "آقای خاتمی، ما هم سؤال داریم" همزمان با حضور امروز خاتمی در دانشگاه تهران، سؤالاتی را از وی مطرح کردند.

در این نامه خطاب به خاتمی آمده است: بعد از دوران اصلاحات، این سومین حضور شما در سیاسی‌ترین دانشگاه ایران است. حتما یادتان هست که در سال پایانی دوره 8 ساله ریاست جمهوری‌تان چه رخ داد! فرزندان شما که سال‌ها برایتان سوت و کف زده بودند شما را هو کردند و چقدر زیبا شاهد شعار زنده باد مخالف من، بودند؛ به خاطر می‌آ‌ورید؟ به اخراج از سالن توسط همراهانتان، تهدیدشان کردید و در آدم‌ بودنشان شک کردید و این دانشجویان ارزشی و مسلمان بودند که احترام رئیس‌جمهور مملکتشان را حفظ کردند و از حق نقد و سوال‌های بیشمار خود از گفتمان اصلاح‌طلبان گذشتند.

رئیس‌جمهور سابق ما، آنجا شما از شنیده‌ شدن صدای دشمن در پایگاه اصلاح‌طلبان گفتید، چقدر دیر این صدا به گوش شما رسید. صدایی که از همان ابتدا به گوش ما و سایر دوستداران نظام رسیده بود. امروز هم این صداها واضح‌تر شنیده می‌شود. از حمایت‌های رئیس‌جمهور آمریکا از اصلاح‌طلبان چه خبر؟ اخیرا برای چندمین بار از اصلاح‌طلبان بیروت تا تهران حمایت کرده است، به نظر شما این حمایت‌ها در پاسخ صداهای خارج شده از اردوگاه اصلاحات نیست؟

حجت‌السلام و المسلمین خاتمی، بالاخره ما نفهمیدیم که اصلاحاتی که تاکنون تعریف دقیقی نشده است برای دموکراسی قید دین می‌اورد یا برای دین قید دموکراسی؟ شما اظهارات آقایان آغاجری، سروش و گنجی را که بوی ارتداد از آن به مشام می رسد شنیده‌اید؟ موضع شما به عنوان یکی از رهبران اصلاحات چیست؟

سازمانی را که جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به امضای آیت الله مشکینی (در پی حمایت قاطع از اظهارات هاشم آغاجری) نامشروع اعلام کردند، مشروع می‌دانید یا نامشروع؟

نسبت شما با افرادی که در انتخابات مجلس هفتم، پس از تحصن در مجلس ششم (که مقام معظم رهبری از آن به چراغ سبز به دشمن یاد کردند) بر روی التزام به ولایت فقیه قلم کشیدند، چیست؟ آیا بعد از اینکه 8سال در کنار شما بودند باز هم آنها را در اطراف خود می‌بینید؟

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری، در کابینه احتمالی شما، آیا کماکان برای افراد چون مهاجرانی، حاجی، معین و.. جایی هست؟ اگر فراموش کرده‌اید برایتان تحصن 3 روز علمای حوزه علمیه قم در معیت مراجع اعزام تقلید مانند حضرت‌آیت‌‌الله العظمی نوری همدانی و... در اعتراض به عملکرد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شما را یادآوری کنیم: (ننگ ما، ‌ننگ ما، وزیر فرهنگ ما) و شما این اعتراضات را دیدید و نسبت به رفع آن هیچ کاری نکردید.

بحث مدارک دانشگاهی مدیران کماکان داغ است. در رزومه بسیاری از مدیران اصلاح‌طلب، مدارک تحصیلی دانشگاه جعلی هاوایی به چشم می‌خورد. آقای دکتر مرتضی حاجی، وزیر آموزش و پرورش دولت شما، فوق‌لیسانس مدیریت آموزشی خودشان را برای مدیریت و تربیت دانش‌آموزان متقلب می‌خواستند؟

اعلام عدم رضایت صریح مقام معظم رهبری از عملکرد دکتر معین در وزارت علوم را که در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی 26/9/81 در حضور شما و غیبت دکتر معین ابراز شد را به یاد دارید؟ در راستای رفع دغدغه‌های معظم‌له چه کرده‌اید و در آینده چه خواهید کرد؟

حاج آقای خاتمی، ما معتقدیم ساختار شکنی‌های زیادی در دوران اصلاحات به وقوع پیوست از لوایح دوقلوی افزایش اختیارات رئیس جمهور گرفته تا نامه نمایندگان مجلس ششم به رهبری برای نوشیدن جام زهر، آیا اصلاحات برای ادامه این ساختار شکنی‌ها برنامه ویژه دیگری دارد؟

آقای خاتمی، رهبر معظم انقلاب در آخرین دیدار با هیات دولت از جلوگیری دولت نهم از نفوذ سکولاریسم در بدنه قوه مجریه قدردانی کردند به نظر شما تفکر جدایی دین از سیاست، در بدنه کدام دولت ترویج پیدا می‌کرد؟

از انتخابات شورای شهر دوم تاکنون در 5 انتخابات متوالی مردم به گفتمان شما "نه" گفته‌اند؛ در انتخابات شورای شهر دوم که از شورای نگهبان هم خبری نبود و مجلس اصلاحات آن را برگزار کرد شکست بدی خوردید و آن شروع سرآغازی بود بر انتخابات گفتمان امام (ره) و انقلاب توسط ملت ایران، گفتمانی که در عمل به دنبال خدمت به تمام مردم است، چه مردم مراکز استان‌ها و چه روستانشینان زحمت‌کش برای ولی‌نعمتان انقلاب از دید حضرت امام احترام ویژه‌ای قائل است و به دنبال بازی‌های سیاسی نمی‌باشد.

در انتخابات مجلس هشتم یاران شما در ائتلاف اصلاح طلبان تنها 11 نفر را به دور دوم انتخابات فرستادند و پس از برداشته شدن نام شما از لیست انتخاباتی، تنها آقای مجوب از اعضای حزب کار وارد مجلس شد.

چند ماه پیش، شما بازنشستگی سیاسی خود را رسما اعلام کردید و دیری نگذشت برای حضور در عرصه انتخابات شرط گذاشتید. جدای از تناقض در حرفهایتان در طول چند ماه، به نظر شما آیا برای خدمت گزار مردم شدن، باید برای مردم شرط گذاشت؟

بنیان گذار محترم بنیاد باران، آن موقع که دوستان شما اندیشه های حضرت امام (ره) را به موزه های تاریخ فرستادند، شما کجا بودید؟ هنوز خودتان را پیرو راه و منش امام روح الله می دانید؟ آنچه ما در عمل دیدیدم، چیز دیگری بود! نه از عزت و اقتدار ملی در عرصه سیاست خارجی خبری بود و نه در سیاست داخلی.

نامه دور از شان نظام اسلامی توسط دستگاه دیپلماسی شما در سال 2003 که از ترس تهدیدات شیطان بزرگ نوشته شده بود، در کجای راه امام (ره) می گنجد؟

آن نامه نوشته شد و به دست نامحرمان نظام رسید ولی مردم انقلابی ایران را محرم ندانستید و حتی رهبری نظام را هم در جریان موضوع قرار ندادید، آیا اقتدار نظام اسلامی ما را در مواجهه با شرق و غرب به فراموشی سپرده بودید؟ اقتدار عملی و تدبیر امام روح الله را در قضایای مک‌فارلین، حکم ارتداد سلمان رشدی، محو اسرائیل و... فراموش کرده اید؟ آیا این اقدامات را تنش زا و بدون توجیه می دانید؟

با توجه به اظهارات اخیر بوش، تعلیق تمام فعالیتهای هسته‌ای، مایه امیدواری غرب و آمریکا بود، هنوز برای ما امیدواری دشمنانمان از عملکردهای دولت شما قابل تحلیل نیست.

موضوع هسته ای در زمان اصلاحات جزو تحقیر آمیز ترین موضوعات بود و برای ملت هیچ فایده ای نداشت. ملت و رهبری نظام از افراد ترسویی که همچون شاه سلطان حسین باشند حمایت نخواهند کرد.

راستی آقای موسویان هم که از جرم جاسوسی تبرئه شد و به استناد ماده 505 قانون مجازات اسلامی به علت بر هم زدن امنیت کشور از طریق در اختیار قرار دادن اسناد طبقه بندی شده به بیگانگان محکوم شد! (حکمی که همچنان برای ما جای سؤال از قوه قضائیه را باقی گذاشته است.)

دوستی می گفت 2 سال حبس تعلیقی و 5 سال انفصال از خدمت دولتی هم که آقای موسویان به آن محکوم شدند برای اتمام زمان ریاست جمهوری دولت اصولگرا است! نظر شما چیست؟

سید اصلاحات، در داخل کشور آشوب گران دست به اغتشاشات 18 تیر 1378 زدند و از احساسات پاک دانشجویان سوء استفاده کردند. در میان آشوب گران بی‌سیم های وزارت کشور دیده شد، کیانوش مظفری را که می شناسید؟ حوادث 18 تیر نیاز به باز خوانی دارد. در این بازخوانی ما را یاری می‌کنید؟

معاون سیاسی وزیر کشور اصلاحات در دادگاه به جرم تقلب و دخالت در انتخابات محکوم شد. برای ما این حق را قائل شوید که دیگر به مدیران اصلاح طلب اعتماد نداشته باشیم.

سید خندان، آن موقع که شما چشمهایتان از کم خوابی برای دیدن مسابقه فوتبال پف کرده بود عده زیادی از مردم به خاطر شرایط سخت اقتصادی و معیشتی در دو نوبت کار می کردند و هرگز خواب تماشای مسابقه فوتبال را به جای خواب و استراحت نمی دیدند، امروز اقتصاد ایران کماکان با مشکلاتی دست به گریبان است که میراث دولتهای گذشته است.

دیوان محاسبات از 6 میلیارد دلار گم شده از درآمد ارزی کشور سخن می گوید آیا شما این پول را دیده‌اید؟!

در برنامه های سوم و چهار توسعه از هدفمند کردن یارانه‌ها سخن به میان آمده است، چرا شجاعت این اقدام بزرگ را نداشتید؟

آقای سید محمد خاتمی، رئیس جمهور سابق ما و کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری، اینها تنها گوشه‌ای از سوالات بیشمار و بدون پاسخ ما دانشجویان است که در این نوشتار آمده و امید داریم که این سوالات دانشجویان مسلمان دانشگاه تهران، پس از این همه رفت و آمد به دانشگاه ما همچنان بدون پاسخ نماند.

آقای خاتمی ما هم پاسخ می خواهیم...


نوشته شده توسط: محمد حق دوست


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

ادامه فعالیت در وبلاگ قابلمه بدست
لری کینگ هم به سخنان هاشمی استناد کرد
هانیبال الخاص و ناصر حجازی!
سری ششم کلیپهای "رویای سرطانی"
ترور در روز رأی اعتماد
اللهم عجل لولیک الفرج
سری پنجم کلیپهای "رویای سرطانی"
سری چهارم کلیپهای "رویای سرطانی"
قانونی ترین دزدی قرن!
سری سوم کلیپهای 'رؤیای سرطانی'
اهانت به رهبری، مردم و احمدینژاد از جایگاه وکیل مدافعی سران فتنه
تقدیم به نخبه بیبصیرت "علی.م": عمرسعد شمایید که پیمان شکنید!
آوای مرگ بر موسوی سخنرانی سید حسن را نیمه تمام گذاشت
عظیم ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت رهبر معظم انقلاب
عدهای در صف دشمنان امام ادعای مالکیت انحصاری خط امام را دارند
[همه عناوین(671)][عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
498909


:: بازدیدهای امروز ::
61


:: بازدیدهای دیروز ::
148



:: درباره من ::

محمد حق دوست
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه . این وبلاگ رو راه انداختم تا از مردی دفاع کنم که آماج حملات بی رحمانه و بی شرمانه دشمنان خارجی و مخالفین داخلی قرار گرفته . کسی که تنها جرمش خدمت و نوکری ملت ایرانه ، کسی که معنای واقعی یک رئیس جمهور رو برای مردم به تصویر کشید ، کسی که ثابت کرد با دین هم میشه حکومت کرد ، کسی که ثابت کرد افکار امام به زباله دان تاریخ نپیوسته، کسی که بعد از چندین سال آوای دلنشین اللهم عجل لولیک الفرج رو در سراسر گیتی طنین انداز کرد ، کسی که یاد و خاطره رجایی رو در ذهن مردم زنده کرد ، کسی که نظام های ظالمانه و ناعادلانه حاکم بر دنیا رو به سخره گرفت . کسی که ...

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

آقای مطهری! دانشگاه آزاد هم تقصیر مناظره است؟! [41]
وقف دانشگاه آزاد ، دزدی بزرگ [45]
لاریجانی : من به وظیفه ام عمل کرده ام [11]
از کیف انگلیسی تا کیف آزادی [9]
مطالبه حقوق مستضعفین از نمایندگان جاسبی گرا+ شماره موبایل [33]
مسئله دانشگاه آزاد و آزمون فساد ستیزی نظام [20]
اصولگرایان اصول را بخاطر آورید! [6]
وکیل الرعایا یا وکیل الدانشگاه آزاد؟ [10]
مجلسی که انگار از جنس مردم نیست [13]
اکنون پس از 20 سال... [51]
آیا سید حسن پیام مردم را شنید؟ + فیلم [267]
موسوی و کروبی در سالگرد رحلت امام(ره) چه می‌کنند؟! [48]
نظر رهبر انقلاب در مورد الله اکبر گفتن سبزها [43]
چرا سخنرانی سید حسن نیمه تمام ماند ؟ [25]
واکنش مردم به سیدحسن نوعی هشدار بود [23]
[آرشیو(162)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

کلیپ[7] . احمدی نژاد[6] . دانلود[5] . صهیونیسم[5] . هاشمی[5] . موسوی[5] . کلیپ[2] . سفرهای استانی[2] . قالیباف[2] . سید حسن خمینی[2] . خاتمی[2] . انتخابات88[2] . انرژی هسته ای . انقلاب بنزین . تقلب . توهم . جاسوس . جلبک سبز . جنبش سبز . جنگ نرم . حداد عادل . حماسه 88 . خواص . دانشگاه آزاد . دانشگاه از هفت دولت آزاد . احمدی نژاد، خاتمی ، هاشمی . افسادطلبان . اقتصادی . امام خامنه ای . انتخاب دهم . انتخابات مجلس . شریعتمداری . شهید آیت . شیرین خانم عبادی . صانعی . دکتر احمدی نژاد . دکتر عباسی . ژنو ، کلمبیای2 . سبز لجنی . سبزلجنی . سخنرانی ها . کاربردهای انرژی هسته ای . کروبی . سونامی سوم تیر . سیاست خارجی . ضدغرب . طرح تحول اقتصادی . غزه . کلیپ، دانلود، صهیونیسم . نامه ننگین 2003 . هسته ای . وطن فروش . وطن فروشها . یکه تازی در کلمبیا . گفت و شنود کیهان . گفتگوی تلویزیونی . ما می توانیم . متفرقه . مطهری . مناسبتها . مناظره . منتظری .


:: آرشیو ::

**کلیپ**
آرشیو اخبار(88-1386)
آرشیو دسته بندی شده اخبار(88-1386)
آرشیو مطالب 87
سبزترین ها
پول مارو پس بگیر
این سبز و آن سبز
مناظره 10 میلیونی
13 آبان


:: دوستان من (لینک) ::

احمدی نژاد
بسیج جهانی
منطقه ممنوعه
گردباد
بیداری
چلغوز
فصل انتظار
خیلی دور _ خیلی نزدیک
موشک انداز
حزب اللهی مدرنیته
خمینیسم
ارزش خبر
خاتمی نیوز
رجانیوز
خبرنگار مسلمان
مصائب احمدی نژاد
بچه های سوم تیر
اختاپوس
خاکریزیسم
انصارنیوز
محراب اندیشه
ریاست جمهوری اسلامی ایران
روزنامه کیهان
روزنامه قدس
گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چی
نسل یبدار
ولایت
پارتیزان
نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی
جنبش
وبلاگ بحر
اریکه ایی ازنوع نوشتن
هجوم خاموش
ناگفته ها
یاوران دکتر احمدی نژاد
لاهوت
طنزهای خفن سیاسی
بوی خوش ظهور
بروبچز دبیرستان روشنگر
آواز پرجبرئیل
طنز کاظم
اصولگرا
روزنامه ایران
هجوم خاموش
پرس تی وی
آزادی بیان
برنانیوز
اندیشکده (دکتر عباسی)
مهرنیوز
وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد
خبرگزاری فارس
نیم نگاهی به ...
پرونده ویژه
مرکز بررسی های استراتژیک
اخبار و رویدادهای جنجالی
روایت های آسمانی
شهید چمران
نگرانی
نسل برتر
بهترین وبلاگ دنیا
سرمستانه
نگرانی
دانشگاه از هفت دولت آزاد
وبلاگ دانشجویان دانشگاه آزاد
صراحت
تارنگاشت های یک زن مسلمان
تاملات
افتضاح ملی
تمهیدات برای حضور و ظهور
آهستان
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
منطقه ممنوعه
وبلاگ گروهی فصل انتظار
من و روزهایم
بوی خوش ظهور

در گوشی با خدا
شُکوه منطق ایرانى
شاعرانه
همسنگری
اجتماعی سیاسی
شریف نیوز
همولایتی
روایتی دیگر
مهراوه من
نشریه طنز ستون آزاد
محمد پرسپولیسی
دکتر محمد علی رامین
گام آخر
دکتر شهبازی
کوکب هدایت
اول خدا دوم آقا سوم دکتر
کهف
اکینانیوز

احمدی نژاد FANZ
Mafia Online Game
خدمت
ما در شب تاریخ تا صبح بیداریم
نمازخانه بوستان بهاره
خبرگزاری عصر ایران
دیپلماسی ایرانی
یادگارهای ماندگار
درد نوشته های دانشجوی مسلمان
پایگاه خبری جام
دنیای جوانی
پایگاه خبری سپهر
روزنامه عدالتخواه سیاست روز
نشریه پرتو سخن
آیینه
یالثارات الحسین
انصارنیوز
فاطمه رجبی
حدیث نفس
اسلام حقیقی
پیاده تا عرش
شمیم نینوا
جزیره دانلود 2008
رایحه خدمت
دولت ۷۰ میلیونی
رجایی زمان
دکتر احمدی نژاد
سایه نیوز
آبادگران ایران اسلامی
حامی
جعبه جادویی
جزیره تنهایی های من
امید آخر
شمیم
علافی از دیار ابهر
بیا تا برویم
عمو اکبر
فرقه اصلاحیه
نسیم وصل
عصر بیداری
اینجا چراغی روشن است
علی اکبر جوانفکر
خصوصی نیست ... !
در التهاب انتظار فرج...
بسیجی سیاسی
پرواز
شلیکهای خاتمی
جهاد مجازی
شهسوار دل
احمدی نژاد فانز
وبلاگ گروهی موج
۞ مرکز دانلود ایرانیان ۞
ایرانی تمام عیار
رجایی زمان 2
خاتمی ، نه
مجمع وبلاگ نویسان حامی دولت اسلامی
انتقاد
حامیان دولت اسلامی
تداوم
کنایه
شبکه ایران
رییس جمهور ایرانیان
احمدی نژاد مرد خدا
فراماسونری ویهود
بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی پزشکی
استاذنا
استقامت
استناد
یوزارسیف
جنبش دعوت
توپ تانک بسیجی
یااباصالح فدات
ما می توانیم
پایگاه خبری قلم پرس
کلمه نیوز
چرا احمدی نژاد ؟
جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد
وبلاگ کاریکاتور هولوکاست
دولت مهر
پایگاه اطلاع رسانی مهرورزی
پایگاه اطلاع رسانی سحر
امتداد مهر
مردی از جنس مردم
ابـــوحـامـد
تقلب سبز
سیاست روز
صبح بیداری
مازیار بیژنی (کاریکاتور)
دولت اسلامی
تلخندک


:: لوگوی دوستان من ::










:: خبرنامه ::