سفارش تبلیغ
صبا ویژن

  هر دستی به سمت منافع ملت ایران دراز شود، از بازو قطع خواهد شد

 

به گزارش خبرنگار اعزامی شبکه ایران، دکتر محمود احمدی‌نژاد ظهر روز چهارشنبه طی سخنانی در جمع مردم گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت  با بیان خصوصیات مردم استان گیلان گفت: "مردم این استان در انقلاب و دفاع مقدس نقشی ممتاز داشتند و سرزمین گیلان، سرزمین علم و فرهنگ و تمدن است."


 فرعونیان و نمرودیان همیشه نتیجه ظلم‌ خود را دیده‌اند

وی  در ادامه با اشاره به این‌که "همیشه فرعونیان و نمرودیان نتیجه کارهای زشت و ظالمانه‌ خود را دیده‌اند و خداوند آن‌ها را به سزای اعمال‌شان رسانده است،" افزود: "امروز ستمگران عالم از سرنوشت فرعونیان و نمرودیان مستثنا نیستند. آن‌ها با ظلم به جهانیان، به ملت‌ها بی‌احترامی و ثروت‌ها‌ی‌شان را غارت کرده‌اند. مشکل اقتصادی که آن‌ها اکنون با آن مواجه هستند از دو ناحیه است؛ ناحیه‌ اول ناشی از ظلم و جنایت‌های‌شان است. آن‌ها ثروت ملت‌های مظلوم را غارت و سعی می‌کنند که ملت‌ها را در نادانی، جهل و اختلاف و تبعیض نگه دارند تا ثروت آن‌ها را به راحتی غارت کنند. آن‌ها مدت زیادی است بر ثروت قاره‌ آفریقا تسلط داشته‌اند و ثروت این قاره را غارت می‌کردند و امروز می‌خواهند بر سرنوشت نفت عراق و منطقه حاکم شوند و در واقع ثروت منطقه را به غارت ببرند. استعمار با حدود 300 سال سابقه در 100 سال اخیر با سرعتی بالا و پوششی بسیار زیبا با عنوان استعمارنو درصدد بوده است تا ثروت ملت‌ها را غارت کند و آن‌ها را در جیب سرمایه‌داران جهانی قرار دهد. "

 

مشکلات امروز جهان ناشی ازحذف احکام الهی، عدالت و پاکی و حلال و حرام  از عرصه‌ اقتصاد است

احمدی نژاداظهار داشت: "علت دومی که باعث شده است امروز آن‌ها دچار مشکل شوند، ناشی از این است که آن‌ها احکام الهی، عدالت و پاکی و حلال و حرام را از عرصه‌ اقتصاد برداشته‌اند و در واقع رشوه، زیرمیزی و دزدی را با تئوری و فرمول به نام علم و برنامه و دستاورد علمی به ملت‌ها و ملت خود تحمیل و آن‌ها را حاکم کرده‌اند.آن‌ها امروز به جایی رسیده‌اند که هر هفته 100ها میلیارد یورو و پوند به جیب سرمایه‌داران‌شان تزریق می‌کنند ولی مشکل‌شان حل نمی‌شود و این سرنوشت تمام کسانی است که دعوت الهی را بی‌پاسخ می‌گذارند و در برابر پاکی و عدالت مقاومت می‌کنند."


 

امروز زورگویان در مقابل ملت های جهان، شکست خورده و خجالت زده اند

وی با اشاره به اقدامات ظالمانه قدرت‌های زورگو خاطرنشان کرد ":30 سال است که انقلاب اسلامی ایران پیروز شده و تلاش کرده‌ تا بر اساس عدالت و یکتاپرستی در عرصه‌ جهان حرکت کند، ولی در طول این 30 سال همین قدرت‌های زورگو فشارهای سنگین سیاسی و اقتصادی را به ایران وارد کرده و ایران را مورد تحریم قرار داده‌اند و در قضیه‌ هسته‌یی نیز دیدیم که آن‌ها با حداکثر ظلم و خودخواهی در حالی که انبارهای خودشان از بمب اتم پر است سعی بر این داشتند که نگذارند ایران به فناوری صلح‌آمیز هسته‌یی دست پیدا کند و در تلاش بودند که ملت ایران را از حق قانونی خود محروم کنند ولی به لطف خداوند و ایستادگی شما و هوشمندی رهبر عزیز انقلاب امروز پرچم ملت ایران در دنیا با افتخار در حال اهتزاز است و دشمنان ملت ایران شرمنده شده‌اند. آن‌ها امروز در برابر ملت ایران و دیگر ملت‌های عالم خجالت‌زده و شکست‌خورده اند."

رییس‌جمهور در ادامه خطاب به مردم گفت: "می‌خواهم از زبان شما عزیزان چند جمله‌ای را خطاب به این ملت‌های زورگو بیان کنم و به آن‌ها بگویم که دست از این جنایت‌ها و ظلم‌ها بردارید. وقت آن رسیده که به راه عدالت و پاکی برگردید، این به نفع شماست. فکر نکنید که اگر هر هفته 100 میلیارد دلار به سرمایه‌داران‌تان تزریق کنید از این وضعیت نجات پیدا می‌کنید یا اگر دور هم جمع شوید و با ظلم و دروغ بیشتر بخواهید نظراتتان را به دنیا تحمیل کنید، نجات پیدا می‌کنید. بدانید که نجات شما در گرو قدم گذاشتن در راه پاکی، عدالت و خداپرستی است. اگر به این پیام پاسخ مثبت بدهید این به نفع شماست. ولی اگر پاسخ شما منفی باشد و بخواهید همچنان در برابر حق ایستادگی کنید بدانید که سرنوشت شما بهتر از فرعونیان و نمرودیان نخواهد بود و بدانید که ملت ایران به صورت متحد ایستاده و از حق خود دفاع می‌کند".

برای مقابله با فتنه های شما، جوانان رشت کافی هستند

وی افزود:" البته ملت ایران ملتی صلح‌طلب و اهل منطق و گفت‌وگوست، اما هر دستی که به سمت منافع ملت ایران دراز شود این ملت با قاطعیت این دست را از بازو قطع خواهد کرد. "
احمدی‌نژاد خطاب به دشمنان گفت: "شما 28 سال قبل در حالی که ملت ایران در مظلومیت به سر می‌برد به ایران حمله کردید و جوانان سراسر ایران بسیج شدند و با توکل به خداوند و تلاش و کوشش شما را شکست دادند و شما را سر جای خودتان نشاندند. می‌خواهم به شما بگویم که امروز برای خنثی کردن توطئه‌های شما و شکستن فتنه‌های شما و مقابله با شما فقط و فقط جوانان امروز رشت کفایت می‌کنند".
وی ادامه داد:" سنت خدا در حاکمیت مومنان و صالحان و از بین بردن ظلم و ستم است. امروز خیزش‌های متعددی علیه نظام سلطه در جریان است و نسیم رحمت الهی جریان گرفته است. امروز فریادها علیه استکبار بلند شده و افتخار ملت ایران این است که پرچمدار دعوت به عدالت و صلح‌طلبی و دعوت بشریت به موعود منتظر فرزند برومند اسلام حضرت مهدی (عج) در عرصه‌ جهانی است. "

تحول اقتصادی؛ مساله روز کشور

رییس‌جمهوردر بخشی از سخنان خود مهمترین مساله روز کشور را بحث تحول اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: "در طول این ‌30 سال کارهای فراوان و افتخارآمیزی برای پیشرفت ایران اسلامی صورت گرفته که باعث عوض شدن چهره‌ کشور شده است، ولی علی‌رغم پیشرفت‌های زیادی که داشته‌ایم سرعت پیشرفت کارها آن‌چنان که می‌خواهیم نیست و بخشی از جوانان ما با مشکل بیکاری روبه‌رو هستند و در برخی از جاها نیز فاصله طبقاتی و تبعیض را مشاهده می‌کنیم و فعالیت‌های اقتصادی بعضا بازدهی پایینی دارد و رشد مناسبی بعضا مشاهده نمی‌کنیم و شاهد اتلاف نیروها و سرمایه‌ها هستیم. "
وی خاطرنشان کرد:" خدمتگزاران شما در دولت بیش از ‌5/2 سال است که با مطالعه دقیق، تحلیل جامع و استفاده از نظرات کارشناسان و اساتید در ارتباط با مشکلات اقتصادی کشور بحث و گفت‌وگو و برنامه‌ریزی کرده و این مسائل را مورد بررسی قرار داده‌اند تا با یک برنامه جامع این مشکلات را حل کنند. اکنون نیز یک برنامه در هفت بخش در این ارتباط با عنوان طرح تحول اقتصادی تدوین کرده اند. "
وی با تشریح این طرح گفت:" متاسفانه امروز با توجه به آمار و ارقام، مصرف انرژی اعم از نفت و گاز بیش از تولید ماست و مصرف انرژی در کشور ما معادل مصرف انرژی در کشورهایی است که سه برابر ما وسعت و بیش از هشت برابر ما جمعیت دارند".
رییس‌جمهور با اشاره به این‌که " باید در مصرف انرژی یک برنامه‌ جامع داشت و مصرف انرژی را در کشور مدیریت کنیم تا از اتلاف این منابع جلوگیری شود" خاطرنشان کرد:" بودجه‌ عمرانی امسال در کشور ما حدود ‌17 تا ‌18 هزار میلیارد تومان است در حالی که در یک سال بیش از ‌50 هزار میلیارد تومان از ثروت ملی می‌سوزد یا به صورت نامناسب مصرف می‌شود و باید همت کنیم تا از این مصرف نامناسب و سوختن ثروت ملی جلوگیری کنیم که اگر این اقدام صورت گیرد بودجه عمرانی کشور چهار برابر می‌شود، و به تبع آن سرعت آبادانی کشور نیز چهار برابر خواهد شد و اگر بخواهیم اشتغال ایجاد کنیم و ریشه‌ بیکاری را از بین ببریم ظرف دو سال می‌توانیم این کار را انجام دهیم به شرطی که از مصرف نامناسب ثروت ملی و سوختن آن جلوگیری کنیم. "

عده ای از اعلام مقدار یارانه نقدی عصبانی شدند

وی در بخش دیگری با نا مناسب دانستن روش توزیع یارانه در کشور گفت: " دولت درصدد است روش توزیع یارانه را اصلاح کند به نحوی که یارانه به صورت عادلانه بین مردم توزیع شود. "
احمد نژاد با بیان این‌که " باید ‌60 درصد یارانه‌ها را به مردم برگردانیم" گفت:" کسانی که بر اساس برنامه‌ریزی و حسابی که ما انجام داده‌ایم در دهک‌های پایین جامعه هستند و وضعیت مناسبی ندارند، نفری ‌70 هزار تومان و کسانی که در دهک‌های بالاتر قرار دارند و وضعیت مناسب‌تری دارند به طور متوسط ‌45 هزار تومان ماهانه دریافت می‌کنند. من وقتی این را در تلویزیون گفتم عده‌ای عصبانی شدند و گفتند فلانی به چه حقی این مسائل را مطرح کرده و با مردم در میان گذاشته، اول باید می‌آمد از دسته و گروه ما اجازه می‌گرفت و بیان می‌کرد، ولی من در این‌جا به آن‌ها می‌گویم که بنده نوکر مردم هستم و باید هر اتفاقی که در کشور قرار است بیفتد اول از همه با مردم در میان گذاشت و در واقع مردم را در جریان امور قرار داد بدانند چه اتفاقاتی در حال وقوع است؛ چراکه مردم صاحبان اصلی کشور هستند. "
احمدی‌نژاد افزود: "‌15 درصد از این یارانه‌ها برای حمایت از کشاورزی، صنعت و تولید و ‌25 درصد نیز برای فعالیت‌های عمرانی و آبادانی و حمایت از آن‌ها اختصاص داده خواهد شد."
وی خاطرنشان کرد:" نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله نمایندگان مردم گیلان در مجلس طرفدار و حامی دولت در اجرای این طرح هستند و علاقه‌مند هستند که این طرح به سرعت و به خوبی اجرا شود".
وی با تاکید بر نا عادلانه بودن توزیع یارانه‌ها در کشور گفت:" تا ‌50 سال عده‌ای این‌ها را بردند، ‌10 الی ‌20 سال نیز مردم ببرند و خدا را شکر کنند. "
رییس‌جمهور افزود:" اگر توزیع یارانه‌ها به صورت عادلانه باشد و در این امر اصلاحات لازم صورت گیرد، یکی از ریشه‌های تورم و فاصله‌ طبقاتی از بین خواهد رفت."
وی در بخش دیگری ازسخنان خود به اقدامات دولت در استان گیلان اشاره کرد و گفت: "ان‌شاءالله مصوبات خوبی در مورد استان گیلان در جلسه‌ فردای هیات دولت اتخاذ خواهیم کرد.


نوشته شده توسط: محمد حق دوست


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

ادامه فعالیت در وبلاگ قابلمه بدست
لری کینگ هم به سخنان هاشمی استناد کرد
هانیبال الخاص و ناصر حجازی!
سری ششم کلیپهای "رویای سرطانی"
ترور در روز رأی اعتماد
اللهم عجل لولیک الفرج
سری پنجم کلیپهای "رویای سرطانی"
سری چهارم کلیپهای "رویای سرطانی"
قانونی ترین دزدی قرن!
سری سوم کلیپهای 'رؤیای سرطانی'
اهانت به رهبری، مردم و احمدینژاد از جایگاه وکیل مدافعی سران فتنه
تقدیم به نخبه بیبصیرت "علی.م": عمرسعد شمایید که پیمان شکنید!
آوای مرگ بر موسوی سخنرانی سید حسن را نیمه تمام گذاشت
عظیم ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت رهبر معظم انقلاب
عدهای در صف دشمنان امام ادعای مالکیت انحصاری خط امام را دارند
[همه عناوین(671)][عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
499018


:: بازدیدهای امروز ::
28


:: بازدیدهای دیروز ::
142



:: درباره من ::

محمد حق دوست
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه . این وبلاگ رو راه انداختم تا از مردی دفاع کنم که آماج حملات بی رحمانه و بی شرمانه دشمنان خارجی و مخالفین داخلی قرار گرفته . کسی که تنها جرمش خدمت و نوکری ملت ایرانه ، کسی که معنای واقعی یک رئیس جمهور رو برای مردم به تصویر کشید ، کسی که ثابت کرد با دین هم میشه حکومت کرد ، کسی که ثابت کرد افکار امام به زباله دان تاریخ نپیوسته، کسی که بعد از چندین سال آوای دلنشین اللهم عجل لولیک الفرج رو در سراسر گیتی طنین انداز کرد ، کسی که یاد و خاطره رجایی رو در ذهن مردم زنده کرد ، کسی که نظام های ظالمانه و ناعادلانه حاکم بر دنیا رو به سخره گرفت . کسی که ...

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

آقای مطهری! دانشگاه آزاد هم تقصیر مناظره است؟! [41]
وقف دانشگاه آزاد ، دزدی بزرگ [45]
لاریجانی : من به وظیفه ام عمل کرده ام [11]
از کیف انگلیسی تا کیف آزادی [9]
مطالبه حقوق مستضعفین از نمایندگان جاسبی گرا+ شماره موبایل [33]
مسئله دانشگاه آزاد و آزمون فساد ستیزی نظام [20]
اصولگرایان اصول را بخاطر آورید! [6]
وکیل الرعایا یا وکیل الدانشگاه آزاد؟ [10]
مجلسی که انگار از جنس مردم نیست [13]
اکنون پس از 20 سال... [51]
آیا سید حسن پیام مردم را شنید؟ + فیلم [267]
موسوی و کروبی در سالگرد رحلت امام(ره) چه می‌کنند؟! [48]
نظر رهبر انقلاب در مورد الله اکبر گفتن سبزها [43]
چرا سخنرانی سید حسن نیمه تمام ماند ؟ [25]
واکنش مردم به سیدحسن نوعی هشدار بود [23]
[آرشیو(162)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

کلیپ[7] . احمدی نژاد[6] . دانلود[5] . صهیونیسم[5] . هاشمی[5] . موسوی[5] . کلیپ[2] . سفرهای استانی[2] . قالیباف[2] . سید حسن خمینی[2] . خاتمی[2] . انتخابات88[2] . انرژی هسته ای . انقلاب بنزین . تقلب . توهم . جاسوس . جلبک سبز . جنبش سبز . جنگ نرم . حداد عادل . حماسه 88 . خواص . دانشگاه آزاد . دانشگاه از هفت دولت آزاد . احمدی نژاد، خاتمی ، هاشمی . افسادطلبان . اقتصادی . امام خامنه ای . انتخاب دهم . انتخابات مجلس . شریعتمداری . شهید آیت . شیرین خانم عبادی . صانعی . دکتر احمدی نژاد . دکتر عباسی . ژنو ، کلمبیای2 . سبز لجنی . سبزلجنی . سخنرانی ها . کاربردهای انرژی هسته ای . کروبی . سونامی سوم تیر . سیاست خارجی . ضدغرب . طرح تحول اقتصادی . غزه . کلیپ، دانلود، صهیونیسم . نامه ننگین 2003 . هسته ای . وطن فروش . وطن فروشها . یکه تازی در کلمبیا . گفت و شنود کیهان . گفتگوی تلویزیونی . ما می توانیم . متفرقه . مطهری . مناسبتها . مناظره . منتظری .


:: آرشیو ::

**کلیپ**
آرشیو اخبار(88-1386)
آرشیو دسته بندی شده اخبار(88-1386)
آرشیو مطالب 87
سبزترین ها
پول مارو پس بگیر
این سبز و آن سبز
مناظره 10 میلیونی
13 آبان


:: دوستان من (لینک) ::

احمدی نژاد
بسیج جهانی
منطقه ممنوعه
گردباد
بیداری
چلغوز
فصل انتظار
خیلی دور _ خیلی نزدیک
موشک انداز
حزب اللهی مدرنیته
خمینیسم
ارزش خبر
خاتمی نیوز
رجانیوز
خبرنگار مسلمان
مصائب احمدی نژاد
بچه های سوم تیر
اختاپوس
خاکریزیسم
انصارنیوز
محراب اندیشه
ریاست جمهوری اسلامی ایران
روزنامه کیهان
روزنامه قدس
گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چی
نسل یبدار
ولایت
پارتیزان
نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی
جنبش
وبلاگ بحر
اریکه ایی ازنوع نوشتن
هجوم خاموش
ناگفته ها
یاوران دکتر احمدی نژاد
لاهوت
طنزهای خفن سیاسی
بوی خوش ظهور
بروبچز دبیرستان روشنگر
آواز پرجبرئیل
طنز کاظم
اصولگرا
روزنامه ایران
هجوم خاموش
پرس تی وی
آزادی بیان
برنانیوز
اندیشکده (دکتر عباسی)
مهرنیوز
وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد
خبرگزاری فارس
نیم نگاهی به ...
پرونده ویژه
مرکز بررسی های استراتژیک
اخبار و رویدادهای جنجالی
روایت های آسمانی
شهید چمران
نگرانی
نسل برتر
بهترین وبلاگ دنیا
سرمستانه
نگرانی
دانشگاه از هفت دولت آزاد
وبلاگ دانشجویان دانشگاه آزاد
صراحت
تارنگاشت های یک زن مسلمان
تاملات
افتضاح ملی
تمهیدات برای حضور و ظهور
آهستان
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
منطقه ممنوعه
وبلاگ گروهی فصل انتظار
من و روزهایم
بوی خوش ظهور

در گوشی با خدا
شُکوه منطق ایرانى
شاعرانه
همسنگری
اجتماعی سیاسی
شریف نیوز
همولایتی
روایتی دیگر
مهراوه من
نشریه طنز ستون آزاد
محمد پرسپولیسی
دکتر محمد علی رامین
گام آخر
دکتر شهبازی
کوکب هدایت
اول خدا دوم آقا سوم دکتر
کهف
اکینانیوز

احمدی نژاد FANZ
Mafia Online Game
خدمت
ما در شب تاریخ تا صبح بیداریم
نمازخانه بوستان بهاره
خبرگزاری عصر ایران
دیپلماسی ایرانی
یادگارهای ماندگار
درد نوشته های دانشجوی مسلمان
پایگاه خبری جام
دنیای جوانی
پایگاه خبری سپهر
روزنامه عدالتخواه سیاست روز
نشریه پرتو سخن
آیینه
یالثارات الحسین
انصارنیوز
فاطمه رجبی
حدیث نفس
اسلام حقیقی
پیاده تا عرش
شمیم نینوا
جزیره دانلود 2008
رایحه خدمت
دولت ۷۰ میلیونی
رجایی زمان
دکتر احمدی نژاد
سایه نیوز
آبادگران ایران اسلامی
حامی
جعبه جادویی
جزیره تنهایی های من
امید آخر
شمیم
علافی از دیار ابهر
بیا تا برویم
عمو اکبر
فرقه اصلاحیه
نسیم وصل
عصر بیداری
اینجا چراغی روشن است
علی اکبر جوانفکر
خصوصی نیست ... !
در التهاب انتظار فرج...
بسیجی سیاسی
پرواز
شلیکهای خاتمی
جهاد مجازی
شهسوار دل
احمدی نژاد فانز
وبلاگ گروهی موج
۞ مرکز دانلود ایرانیان ۞
ایرانی تمام عیار
رجایی زمان 2
خاتمی ، نه
مجمع وبلاگ نویسان حامی دولت اسلامی
انتقاد
حامیان دولت اسلامی
تداوم
کنایه
شبکه ایران
رییس جمهور ایرانیان
احمدی نژاد مرد خدا
فراماسونری ویهود
بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی پزشکی
استاذنا
استقامت
استناد
یوزارسیف
جنبش دعوت
توپ تانک بسیجی
یااباصالح فدات
ما می توانیم
پایگاه خبری قلم پرس
کلمه نیوز
چرا احمدی نژاد ؟
جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد
وبلاگ کاریکاتور هولوکاست
دولت مهر
پایگاه اطلاع رسانی مهرورزی
پایگاه اطلاع رسانی سحر
امتداد مهر
مردی از جنس مردم
ابـــوحـامـد
تقلب سبز
سیاست روز
صبح بیداری
مازیار بیژنی (کاریکاتور)
دولت اسلامی
تلخندک


:: لوگوی دوستان من ::










:: خبرنامه ::