سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حامی صهیونیست های آدمکش پنج شنبه 87/7/4 ساعت 4:53 صبح

حامی صهیونیست های آدمکش

رئیس جمهور در سازمان ملل گفت: شورای امنیت با فشار قدرت های زورگو حامی صهیونیست های آدمکش شده است.
دکتر محمود احمدی نژاد که بامداد چهارشنبه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخن می گفت، با بیان اینکه عدالت، اساس خلقت و همه آفرینش است تصریح کرد: تا زمانی که متجاوز به واسطه قدرت مالی، سیاسی و تبلیغاتی اش صاحب حق شناخته شود و نه تنها از مجازات بگریزد بلکه مدعی و طلبکار هم بشود؛ و تا زمانی که برای کسب رای در انتخابات جنگ راه بیندازند و ملت ها را اسیر و برده کنند مشکلات جامعه جهانی نه تنها حل نخواهد شد بلکه روز به روز بر دامنه آن افزوده می گردد.


وی خطاب به اعضای سازمان ملل گفت: با ادعای واهی کشف سلاح کشتار جمعی و اسقاط دیکتاتور به عراق حمله می کنند. دیکتاتور سقوط می کند و سلاح کشتار جمعی کشف نمی شود. دولت مردمی با رای مردم بر پا می شود ولی اشغالگران بعد از شش سال هنوز حضور دارند و اصرار دارند با نگهداشتن ملت عراق تحت شرایط فصل 7 منشور ملل متحد قراردادهای استعماری را بر آنان تحمیل کنند. میلیونها نفر کشته و آواره شده اند و اشغالگران بدون احساس شرمندگی همچنان به دنبال تثبیت موقعیت خود در جغرافیای سیاسی منطقه و تسلط بر منابع نفتی هستند. آنان برای مردم عراق هیچ کرامت و حق و جایگاهی قائل نیستند. سازمان ملل نیز قادر به حل مشکل و رفع تجاوز، اشغال و تحمیل نیست.
رئیس جمهور کشورمان افزود: در فلسطین 60 سال کشتار و تجاوز توسط عده ای صهیونیست جنایتکار و اشغالگر ادامه دارد. با جمع آوری عده ای از نقاط مختلف دنیا و در سرزمین دیگران و با آواره کردن و به اسارت گرفتن مردم اصلی سرزمین و با دروغ و کشتار حکومت درست کرده اند. با اعلام قبلی، تجاوز، اشغال و ترور می کنند و مردم و دولت قانونی و مردمی را محاصره غذایی و دارویی و در همین حال برخی قدرتهای مستکبر و زورگو از آنان حمایت می کنند. شورای امنیت هم کاری نمی تواند بکند بلکه در بسیاری از موارد تحت فشار دو سه قدرت زورگو عملاً راه را برای حمایت از آدمکشان صهیونیست هموار می کند. طبیعی است که برخی قطعنامه هایی هم که اندک توجهی به حق مردم فلسطین داشته است به بایگانی سپرده شود.
دکتراحمدی نژاد ادامه داد: تولید موادمخدر در افغانستان پس از حضور نیروهای ناتو چند برابر شده است. درگیری داخلی ادامه دارد، تروریسم توسعه یافته است و روزانه مردم بیگناه در کوچه و بازار و مدرسه و مراسم عروسی بمباران و کشته می شوند. مردم افغانستان قربانی تمایل کشورهای عضو ناتو برای سیطره بر منطقه هند، چین و آسیای جنوبی اند و سازمان ملل و شورای امنیت هم کاری نمی توانند بکنند، چرا که هم اینان از تصمیم گیران اصلی در شورای امنیت هستند. در آفریقا تلاش می شود مناسبات دوران استعمار بازسازی شود و با ایجاد جنگ داخلی، کشورهای بزرگ از جمله سودان را در جهت منافع برخی قدرتهای فاسد، تجزیه کنند و در صورت مقاومت ملی، مسئولان و مقاومت کنندگان در سیطره سازوکارهای حقوقی ساخته همین قدرتها تحت فشار قرار می گیرند. در آمریکای لاتین، ملتها تحت سایه تهدید دولتهای سلطه گر بیگانه و حتی سفارتخانه های برخی امپراطوریها، امنیت و منافع ملی و فرهنگ خود را در خطر جدی می بینند. جان و مال و حقوق مردم گرجستان و مناطق اوستیا و آبخازیا قربانی تمایلات و تحریکات ناتو و برخی قدرتهای غربی و معاهدات نظامی و اقدامات موذیانه صهیونیست ها می شود.
رئیس جمهور سپس به موضوع هسته ای کشورمان اشاره کرد و گفت: در موضوع هسته ای ایران علیرغم حق مسلم همه ملتها و من جمله ملت ایران در تولید سوخت هسته ای برای استفاده در مقاصد صلح آمیز، شفافیت همه فعالیتها، همکاری کامل با بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی و اعلام مکرر آژانس مبنی بر صلح آمیز بودن فعالیت های ایران، چند قدرت زورگو و تولیدکننده نسلهای جدید سلاحهای مرگبار اتمی و دارای انبارهای انباشته از سلاح هسته ای که هیچ سازمان بین المللی بر فعالیتهای آنان نظارت ندارد و فجایع هیروشیما و ناکازاکی در پرونده یکی از آنان موجود است با ادعاهای واهی سالها با استفاده از اهرمهای سیاسی و اقتصادی و تهدید و فشارسنگینی بر آژانس تلاش کردند در برابر فعالیتهای صلح آمیز ملت ایران مانع تراشی کنند. آنان با سلاح مخالف نیستند بلکه مخالف پیشرفت ملتها هستند و می خواهند با انحصار فناوری ها، ابزار تحمیل بر ملتها را در اختیار داشته باشند اما بسیار طبیعی است که ملت بزرگ ایران با توکل بر خدا و با قدرت و قاطعیت و با کمک دوستان خود در برابر زورگویی ها ایستاده و از حقوق خود صیانت کرده و خواهد کرد. ملت ایران اهل گفتگوست ولی زیاده خواهی ها و مطالبات غیرقانونی را نپذیرفته و نخواهد پذیرفت امروز وقت آن رسیده است آژانس گزارش روشنی از نظارت بر خلع سلاح این قدرتها و فعالیت های هسته ای آنان در اختیار جامعه بین المللی قرار دهد و کمیته خلع سلاح توسط دولتهای مستقل تشکیل گردد و بر روند خلع سلاح این قدرتها نظارت نماید.
دکتر احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش به نفوذ صهیونیست ها در جامعه آمریکا اشاره کرد و افزود: حیثیت و شخصیت و حقوق مردم آمریکا و اروپا بازیچه دست عده ای قلیل و البته فریب کار به نام صهیونیست قرار گرفته است که گرچه اقلیتی محض هستند ولی به واسطه تزویر و نفوذ و سازماندهی مرموز و تبلیغات گسترده و پیچیده شان بر بخش مهمی از مراکز مالی و پولی و مراکز تصمیم گیری سیاسی از جمله در بعضی از بخشهایی دولتهای اروپایی و آمریکایی مسلط شده اند. عمق فاجعه آنجاست که نامزدهای ریاست جمهوری یا نخست وزیری برخی از کشورهای بزرگ قبل از جلب آرای مردم خود، برای کسب حمایت مالی و تبلیغاتی باید به دیدار آنها بروند و در جمع آنان به تعهد خود بر حمایت از آنان و پایبندی به منافع آنان سوگند بخورند و تاکید کنند. این یعنی آنکه ملت بزرگ آمریکا و ملتهای متعدد اروپا باید تابع خواستها و تمایلات عده قلیلی زیاده خواه و تجاوزطلب باشند. این ملتها بدون اینکه خود بخواهند باید از حیثیت و منابع خود در راه جنایت ها و اشغالگری ها و تهدیدهای شبکه صهیونیستی هزینه کنند.
رئیس جمهور سپس ریشه اصلی مشکلات جامعه بشری را برتری طلبی عده ای تجاوزگر بر دیگران دانست و گفت: اندیشه و عمل کسانی که در اندیشه شان خود را برتر از دیگران و دیگران را موجودات درجه دوم و اسیر و برده می پندارند و بنا دارند که خارج از دایره عبودیت خداوند، اسیر مطلق تمایلات بی پایان مادی و شخصی خود باشند و خوی تجاوزگری و برتری جویی را توسعه دهند، ریشه اصلی مشکلات امروز جامعه بشری و مانع بزرگ تحقق سعادت مادی و معنوی او و امنیت و صلح و برادری برای ملتها است. من به صراحت اعلام می کنم که ملت ایران و بسیاری ازملتها و دولتها با این نگاه و عملکرد سلطه گران جهانی مخالفند. وی در پایان تاکید کرد: البته به لطف خداوند متعال یک مقاومت عمومی در برابر زیاده خواهی ها و تجاوزطلبی ها و خودخواهی های زورگویان در حال شکل گیری است. امروز اندیشه و عمل و راهبردهای برآمده از رفتار زورگویان از ناحیه ملتها و دولتها مطرود است و همگان به دنبال برپایی مناسبات جدید انسانی و عادلانه و جستجوی راهی نو برای سعادت و کمال و امنیت و رفاه پایدار هستند. این همان امر مبارکی است که همه سنتهای آفرینش و قوانین حاکم بر هستی بر حمایت از آن تاکید دارند. امروز رژیم صهیونیستی در سراشیبی قطعی سقوط قرار دارد و راهی برای نجات او از منجلاب ساخته خود و حامیانش وجود ندارد. جمهوری اسلامی ایران ضمن احترام کامل به مقاومت مظلومانه مردم فلسطین و حمایت همه جانبه از آن راه حل انسانی خود که مبتنی بر همه پرسی آزاد از مردم فلسطین برای تعیین و برپایی نوع حکومت در همه فلسطین است را به دبیرکل محترم سازمان ملل تقدیم می نماید. امپراطوری آمریکا در جهان به پایان راه خود رسیده است و حاکمان بعدی باید دایره دخالت ها را به مرزهای خود محدود کنند. امروز اندیشه سلطه گری به سرعت به یک ضد ارزش تبدیل می شود.
مصاحبه مطبوعاتی رئیس جمهور با انبوه خبرنگاران غربی
رئیس جمهور کشورمان دیروز صبح پس از سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، در یک مصاحبه مطبوعاتی حاضر شد و به سوالات صدها خبرنگار و گزارشگر که از اقصی نقاط دنیا به ویژه کشورهای غربی به نیویورک آمده بودند، پاسخ داد.
خبرنگاران که از ساعت ها قبل از این مصاحبه در پشت درب سالن کنفرانس خبری تجمع کرده بودند پس از برگزاری مصاحبه نیز اطراف رئیس جمهور کشورمان حلقه زده و خواهان طرح سوالات خود بودند.
دکتر احمدی نژاد در این کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به سؤال خبرنگاری تأکید کرد موضوع هسته ای ایران یک مسأله سیاسی است نه حقوقی.
وی سپس به فشار آمریکا به آژانس بین المللی انرژی اتمی برای بررسی ادعاهای این کشور درباره موضوع هسته ای ایران اشاره کرد و گفت: طبق مقررات آژانس هیچ یک از اعضاء نمی تواند علیه عضو دیگری ادعایی را مطرح کند و اگر یک عضو ادعایی را مطرح کند آژانس نباید آن ادعا رامورد بررسی قرار دهد؛ ولی در این ارتباط آمریکایی ها آژانس را تحت فشار سنگین قراردادند و براساس این فشارها بررسی این ادعاها در دستور کار آژانس قرار گرفت.
رئیس جمهور گفت: «ادعاها و اسناد ارایه شده به صورت بچگانه جعل شده اند و هر بچه دبستانی نیز که آنها را مشاهده کند متوجه جعلی بودن آنها می شود.» وی در ادامه افزود: «به ما می گویند برای اینکه از حقوق قانونی خود استفاده کنید و بتوانید این حقوق را به دست آورید باید آمریکا را راضی کنید! ولی ما نه می خواهیم، نه علاقه مندیم و نه می توانیم که دولت زیاده خواه آمریکا را راضی یا قانع کنیم. ما یک عضو آژانس هستیم و باید از حقوق خود استفاده کنیم.» رئیس جمهور با اشاره به اینکه ابزار تحریم و تهدید متعلق به گذشته است، گفت: «استفاده از این واژه ها این تصور را به ذهن متبادر می کند که استفاده کنندگان از این واژه ها دچار عقب ماندگی تاریخی و سیاسی هستند.»
رژیم صهیونیستی کوچک تر از آن است که بتواند به ایران آسیب برساند
وی همچنین در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه اسرائیل تهدید کرده که به تأسیسات هسته ای ایران حمله می کند و ایران برای مقابله با این تهدیدات چه برنامه هایی دارد؟ گفت: «تهدیدهای این رژیم چیز جدیدی نیست و هم صهیونیست ها و هم حامیان آنها می دانند که آنها خیلی کوچک تر و ناتوان تر از آن هستند که بتوانند به ایران آسیب برسانند.»
رئیس جمهور تصریح کرد: «البته هر دستی که بخواهد علیه ملت ایران شلیک کند آن دست قبل از شلیک از بازو به صورت قاطع قطع می شود.»
دکتر احمدی نژاد در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص رابطه با آمریکا گفت: ما معتقدیم آمریکایی ها باید از زورگویی دست بردارند و با کشورها روابط احترام آمیزی داشته باشند.
وی در عین حال اظهار داشت: ما خواهان روابط دوستانه هستیم ولی بر پایه احترام متقابل و عدالت و اینکه آمریکایی ها از موضع زورگویانه دست بردارند.
قدرت در ایران
در دست مردم است
به گزارش ایسنا دکتر احمدی نژاد همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگار صدای آمریکا که از وی پرسید امروز قدرت در ایران دست کیست؟ گفت: «امروز در ایران قدرت در دست مردم است و حاکم اصلی در ایران مردم هستند و در واقع تمام مسئولان را مردم انتخاب می کنند. مردم ایران به صورت مستمر بر عملکرد مسئولان نظارت دارند. رهبری، رئیس جمهور، نمایندگان مجلس، شوراها و مجلس خبرگان به صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می شوند و قدرت متعلق به مردم است. در ایران مردم سالاری حقیقی حاکم است و همه در برابر مردم مسئول هستند و همه مسئولان از جمله خود من با متن مردم در ارتباط هستیم.»
رئیس جمهور در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از وی پرسید سازمان های حقوق بشر آمریکا مطرح کرده اند که در ایران حقوق بشر رعایت نمی شود و بعضاً روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان تحت فشار هستند؛ گفت: «سازمان های حقوق بشر آمریکا مثل دیگر سازمان های آمریکا هستند و اظهارنظر آنها ارزش حقوقی ندارد و در واقع آنها از موضع سیاسی اظهارنظر می کنند.»
رئیس جمهور گفت: «این سازمان های حقوق بشر آمریکایی در مورد زندان گوانتانامو، جنایت های آمریکا در عراق و شنود تلفن مردم آمریکا تاکنون گزارشی منتشر نکرده و حرفی نزده اند و در واقع حرف آنها از نظر ما دارای مبنای حقوقی نیست.»
وی همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگاری که مدعی بود هر کس در ایران از مسئولان انتقاد کند مجازات می شود گفت: چیزی که در ایران مجازات ندارد حرف زدن علیه مسئولان است. البته اگر کسی حقوق دیگری را زیر پا بگذارد با آن برخورد قانونی می شود، ولی انتقاد از مسئولین به صورت مطلق آزاد است.»
وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از روزنامه های منتقد در ایران وجود دارند که بعضاً تندترین انتقادات را به شخص رئیس جمهور می کنند، گفت: «من خبر ندارم که کسی تاکنون به خاطر انتقاد از رئیس جمهور و مسئول اجرایی کشور مورد تعقیب قرار گرفته باشد. در ایران آزادی خیلی بیشتر از آن چیزی است که شما فکر می کنید. این در حالی است که در قانون جزایی آمریکا توهین به یونیفرم نظامی هم مجازات دارد.»
دیدار با نخبگان ایرانی
و آمریکایی
رئیس جمهور همچنین روز سه شنبه در محل اقامت خود در نیویورک با جمعی از نخبگان ایرانی مقیم آمریکا و نیز اعضای کانون های اندیشه آمریکایی دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار دکتر احمدی نژاد به صورت صمیمی و صریح به سؤالات و ابهامات ایرانی های مقیم آمریکا و شهروندان آمریکایی پاسخ داد.

 

نوشته شده توسط: محمد حق دوست


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

ادامه فعالیت در وبلاگ قابلمه بدست
لری کینگ هم به سخنان هاشمی استناد کرد
هانیبال الخاص و ناصر حجازی!
سری ششم کلیپهای "رویای سرطانی"
ترور در روز رأی اعتماد
اللهم عجل لولیک الفرج
سری پنجم کلیپهای "رویای سرطانی"
سری چهارم کلیپهای "رویای سرطانی"
قانونی ترین دزدی قرن!
سری سوم کلیپهای 'رؤیای سرطانی'
اهانت به رهبری، مردم و احمدینژاد از جایگاه وکیل مدافعی سران فتنه
تقدیم به نخبه بیبصیرت "علی.م": عمرسعد شمایید که پیمان شکنید!
آوای مرگ بر موسوی سخنرانی سید حسن را نیمه تمام گذاشت
عظیم ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت رهبر معظم انقلاب
عدهای در صف دشمنان امام ادعای مالکیت انحصاری خط امام را دارند
[همه عناوین(671)][عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
498984


:: بازدیدهای امروز ::
136


:: بازدیدهای دیروز ::
148



:: درباره من ::

محمد حق دوست
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه . این وبلاگ رو راه انداختم تا از مردی دفاع کنم که آماج حملات بی رحمانه و بی شرمانه دشمنان خارجی و مخالفین داخلی قرار گرفته . کسی که تنها جرمش خدمت و نوکری ملت ایرانه ، کسی که معنای واقعی یک رئیس جمهور رو برای مردم به تصویر کشید ، کسی که ثابت کرد با دین هم میشه حکومت کرد ، کسی که ثابت کرد افکار امام به زباله دان تاریخ نپیوسته، کسی که بعد از چندین سال آوای دلنشین اللهم عجل لولیک الفرج رو در سراسر گیتی طنین انداز کرد ، کسی که یاد و خاطره رجایی رو در ذهن مردم زنده کرد ، کسی که نظام های ظالمانه و ناعادلانه حاکم بر دنیا رو به سخره گرفت . کسی که ...

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

آقای مطهری! دانشگاه آزاد هم تقصیر مناظره است؟! [41]
وقف دانشگاه آزاد ، دزدی بزرگ [45]
لاریجانی : من به وظیفه ام عمل کرده ام [11]
از کیف انگلیسی تا کیف آزادی [9]
مطالبه حقوق مستضعفین از نمایندگان جاسبی گرا+ شماره موبایل [33]
مسئله دانشگاه آزاد و آزمون فساد ستیزی نظام [20]
اصولگرایان اصول را بخاطر آورید! [6]
وکیل الرعایا یا وکیل الدانشگاه آزاد؟ [10]
مجلسی که انگار از جنس مردم نیست [13]
اکنون پس از 20 سال... [51]
آیا سید حسن پیام مردم را شنید؟ + فیلم [267]
موسوی و کروبی در سالگرد رحلت امام(ره) چه می‌کنند؟! [48]
نظر رهبر انقلاب در مورد الله اکبر گفتن سبزها [43]
چرا سخنرانی سید حسن نیمه تمام ماند ؟ [25]
واکنش مردم به سیدحسن نوعی هشدار بود [23]
[آرشیو(162)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

کلیپ[7] . احمدی نژاد[6] . دانلود[5] . صهیونیسم[5] . هاشمی[5] . موسوی[5] . کلیپ[2] . سفرهای استانی[2] . قالیباف[2] . سید حسن خمینی[2] . خاتمی[2] . انتخابات88[2] . انرژی هسته ای . انقلاب بنزین . تقلب . توهم . جاسوس . جلبک سبز . جنبش سبز . جنگ نرم . حداد عادل . حماسه 88 . خواص . دانشگاه آزاد . دانشگاه از هفت دولت آزاد . احمدی نژاد، خاتمی ، هاشمی . افسادطلبان . اقتصادی . امام خامنه ای . انتخاب دهم . انتخابات مجلس . شریعتمداری . شهید آیت . شیرین خانم عبادی . صانعی . دکتر احمدی نژاد . دکتر عباسی . ژنو ، کلمبیای2 . سبز لجنی . سبزلجنی . سخنرانی ها . کاربردهای انرژی هسته ای . کروبی . سونامی سوم تیر . سیاست خارجی . ضدغرب . طرح تحول اقتصادی . غزه . کلیپ، دانلود، صهیونیسم . نامه ننگین 2003 . هسته ای . وطن فروش . وطن فروشها . یکه تازی در کلمبیا . گفت و شنود کیهان . گفتگوی تلویزیونی . ما می توانیم . متفرقه . مطهری . مناسبتها . مناظره . منتظری .


:: آرشیو ::

**کلیپ**
آرشیو اخبار(88-1386)
آرشیو دسته بندی شده اخبار(88-1386)
آرشیو مطالب 87
سبزترین ها
پول مارو پس بگیر
این سبز و آن سبز
مناظره 10 میلیونی
13 آبان


:: دوستان من (لینک) ::

احمدی نژاد
بسیج جهانی
منطقه ممنوعه
گردباد
بیداری
چلغوز
فصل انتظار
خیلی دور _ خیلی نزدیک
موشک انداز
حزب اللهی مدرنیته
خمینیسم
ارزش خبر
خاتمی نیوز
رجانیوز
خبرنگار مسلمان
مصائب احمدی نژاد
بچه های سوم تیر
اختاپوس
خاکریزیسم
انصارنیوز
محراب اندیشه
ریاست جمهوری اسلامی ایران
روزنامه کیهان
روزنامه قدس
گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چی
نسل یبدار
ولایت
پارتیزان
نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی
جنبش
وبلاگ بحر
اریکه ایی ازنوع نوشتن
هجوم خاموش
ناگفته ها
یاوران دکتر احمدی نژاد
لاهوت
طنزهای خفن سیاسی
بوی خوش ظهور
بروبچز دبیرستان روشنگر
آواز پرجبرئیل
طنز کاظم
اصولگرا
روزنامه ایران
هجوم خاموش
پرس تی وی
آزادی بیان
برنانیوز
اندیشکده (دکتر عباسی)
مهرنیوز
وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد
خبرگزاری فارس
نیم نگاهی به ...
پرونده ویژه
مرکز بررسی های استراتژیک
اخبار و رویدادهای جنجالی
روایت های آسمانی
شهید چمران
نگرانی
نسل برتر
بهترین وبلاگ دنیا
سرمستانه
نگرانی
دانشگاه از هفت دولت آزاد
وبلاگ دانشجویان دانشگاه آزاد
صراحت
تارنگاشت های یک زن مسلمان
تاملات
افتضاح ملی
تمهیدات برای حضور و ظهور
آهستان
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
منطقه ممنوعه
وبلاگ گروهی فصل انتظار
من و روزهایم
بوی خوش ظهور

در گوشی با خدا
شُکوه منطق ایرانى
شاعرانه
همسنگری
اجتماعی سیاسی
شریف نیوز
همولایتی
روایتی دیگر
مهراوه من
نشریه طنز ستون آزاد
محمد پرسپولیسی
دکتر محمد علی رامین
گام آخر
دکتر شهبازی
کوکب هدایت
اول خدا دوم آقا سوم دکتر
کهف
اکینانیوز

احمدی نژاد FANZ
Mafia Online Game
خدمت
ما در شب تاریخ تا صبح بیداریم
نمازخانه بوستان بهاره
خبرگزاری عصر ایران
دیپلماسی ایرانی
یادگارهای ماندگار
درد نوشته های دانشجوی مسلمان
پایگاه خبری جام
دنیای جوانی
پایگاه خبری سپهر
روزنامه عدالتخواه سیاست روز
نشریه پرتو سخن
آیینه
یالثارات الحسین
انصارنیوز
فاطمه رجبی
حدیث نفس
اسلام حقیقی
پیاده تا عرش
شمیم نینوا
جزیره دانلود 2008
رایحه خدمت
دولت ۷۰ میلیونی
رجایی زمان
دکتر احمدی نژاد
سایه نیوز
آبادگران ایران اسلامی
حامی
جعبه جادویی
جزیره تنهایی های من
امید آخر
شمیم
علافی از دیار ابهر
بیا تا برویم
عمو اکبر
فرقه اصلاحیه
نسیم وصل
عصر بیداری
اینجا چراغی روشن است
علی اکبر جوانفکر
خصوصی نیست ... !
در التهاب انتظار فرج...
بسیجی سیاسی
پرواز
شلیکهای خاتمی
جهاد مجازی
شهسوار دل
احمدی نژاد فانز
وبلاگ گروهی موج
۞ مرکز دانلود ایرانیان ۞
ایرانی تمام عیار
رجایی زمان 2
خاتمی ، نه
مجمع وبلاگ نویسان حامی دولت اسلامی
انتقاد
حامیان دولت اسلامی
تداوم
کنایه
شبکه ایران
رییس جمهور ایرانیان
احمدی نژاد مرد خدا
فراماسونری ویهود
بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی پزشکی
استاذنا
استقامت
استناد
یوزارسیف
جنبش دعوت
توپ تانک بسیجی
یااباصالح فدات
ما می توانیم
پایگاه خبری قلم پرس
کلمه نیوز
چرا احمدی نژاد ؟
جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد
وبلاگ کاریکاتور هولوکاست
دولت مهر
پایگاه اطلاع رسانی مهرورزی
پایگاه اطلاع رسانی سحر
امتداد مهر
مردی از جنس مردم
ابـــوحـامـد
تقلب سبز
سیاست روز
صبح بیداری
مازیار بیژنی (کاریکاتور)
دولت اسلامی
تلخندک


:: لوگوی دوستان من ::










:: خبرنامه ::