سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رجزخوانی دشمن ناشی از ترس و عجز او است

رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ما در موقعیتی نیستیم که در برابر زورگویی های دشمنان، کوچکترین نرمشی از خود نشان دهیم.

به گزارش ایرنا، دکتر محمود احمدی نژاد روز یکشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره) تصریح کرد: تاریخ ملت ایران نشان داده است دشمنان هر گاه به فکر تجاوز و تعرض به این سرزمین افتاده اند، از تصمیم خود پشیمان شده اند.

وی با اشاره به دلاوری های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد:دفاع مقدس برای ما و بشریت امروز یک فرهنگ و یک مکتب کامل برای تحقق یک زندگی سعادتمند و متعالی است.

احمدی نژاد اظهار داشت: دفاع مقدس آیینه تمام نمای بازیابی هویت و خودباوری و عزم یک ملت برای فتح قله های بلند است.

رییس جمهوری تاکید کرد: درس های دفاع مقدس، درس های جاری در زمان و متعلق به همه عرصه ها و نسل هاست و راه سربلندی و عزت و کمال انسانی است.

وی با بیان اینکه بدخواهان ملت همواره علاقمندند که ملت ایران در برابر خواسته های نامشروعشان تسلیم باشند، گفت: آنها از خیزش بلند ایران و از حرکت توفنده انقلابی ملت عصبانی هستند چراکه تصور می کردند با بسیج امکانات و استفاده از فناوری های نوین و قدرت اقتصادی و نظامی خود می توانند خورشید برآمده از سرزمین ایران را به افول وادار کنند.

رییس جمهوری خاطر نشان کرد: به فضل الهی و با راهبری مردی بزرگ و آسمانی، ملت ایران راه خود را شناخت و توانمندی های خود را باز یافت و با اتکا به باور عمیق، اقتدار ملی، استعدادهای درونی و توکل بر خدا ایستاد و جبهه اهریمن را در هم شکست.

احمدی نژاد تاکید کرد: این دوران آغاز شکوفایی انسان ایمانی و غلبه خون و سینه های مالامال از عشق و ایمان بر سلاح و فناوری است.

رییس جمهوری افزود: به فضل الهی، ملت ایران با درس آموزی از مکتب دفاع مقدس، بیست سال است که در همه عرصه ها با صلابت و عزم قله ها را یکی پس از دیگری فتح می کند و زمینه یاس و ناامیدی استکبار را فراهم کرده است.

به گفته رییس جمهوری، استکبار جهانی تصور می کرد با یورش نظامی، تحریم های اقتصادی و علمی می تواند انقلاب، ملت ما و حرکت الهی این سرزمین را در هم بشکند. بیش از 30 سال است که آنها برنامه ریزی می کنند تا از بروز یک ایران قدرتمند و سرافراز جلوگیری کنند.

احمدی نژاد خاطر نشان کرد: بدخواهان ملت همه طراحی های خود را در جهتی قرار داده اند که ایرانی موثر در عرصه های منطقه ای و بین المللی ایجاد نشود اما ملت ایران با اتکا به استعدادها و توانمندی های داخلی خود توانست به قله های پیشرفت و تاثیرگذاری در عرصه های منطقه ای و بین المللی دسترسی پیدا کند.

رییس جمهوری اضافه کرد: ملت ایران با بهره گیری از مکتب دفاع مقدس و پیروی از رهبری گرانقدر انقلاب اسلامی که نماد عزت، اقتدار و خودباوری ملت است، توانست به یک قدرت بزرگ، تاثیرگذار و تعیین کننده در مناسبات منطقه ای و بین المللی تبدیل شود.

**‌ دشمنان نمی توانند ایران را مهار کنند

احمدی نژاد تاکید کرد: امروز دشمنان بشریت قادر نیستند حرکت شتابنده ملت ایران را به سمت قله های پیشرفت و سرافرازی مهار کنند و با حسرت به قد و بالای ملت ایران نگاه می کنند.

رییس جمهوری افزود: البته آنها امروز قیافه عصبانی به خود می گیرند و گاهی اوقات رجز خوانی می کنند البته دشمنان به خوبی می دانند که این قیافه خشمگین ناشی از ترس و عجز آنان است.

احمدی نژاد اضافه کرد: آنها یک روز چشم باز کردند و دیدند که فرهنگ و آرمان و راه و رسم ملت ایران از ارزش های متعالی سرچشمه گرفته و امروز این راه ملت، سرلوحه آزادیخواهان و اندیشمندان جهان قرار گرفته است.

رییس جمهوری با اشاره به ناکامی های متعدد دنیای سلطه گفت: ساز و کارهایی که نظام سلطه در طول 60 سال گذشته برای تسلط بر منافع و حقوق دیگر ملت ها طراحی کرده، در مقابل سوالات متعدد قرار گرفته و فلسفه وجودی خود را از دست داده است.

احمدی ن‍ژاد با اشاره به چالش های بزرگ ایجاد شده در مسیر قدرت های بزرگ، گفت: آنها همه شکست های خود را ناشی از ایستادگی و هوشمندی ملت ایران و رهبری فرزانه و شجاع آن می دانند و طبیعی است که فحاشی کنند و از همه امکانات خود استفاده کنند تا بر چهره نورانی ملت ایران خدشه بیاندازند.

رییس جمهوری تاکید کرد: البته آنها باز هم در اشتباه هستند چرا که امروز ملت ایران مصمم و راسخ تر از گذشته به دنبال تحقق آرمان های انقلاب هستند.

احمدی نژاد افزود: امروز درس های امام و رهبری در دل و جان فرزندان این ملت جاری است و ایران مقتدرتر از گذشته در راه استیلای نظام گام بر می دارد.

احمدی نژاد با اشاره به اقتدار ملت ایران گفت: البته اقتدار ملت ایران و توانمندی هایش در خدمت صلح، ‌برادری، عدالت و امنیت پایدار است.

** در خدمت صلح و امنیت منطقه ایم

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توان بازدارندگی نیروهای مسلح گفت: ساز و کار دفاعی ملت ایران، ساز و کار بازدارندگی دارد و در خدمت صلح و امنیت منطقه است.

احمدی نژاد اضافه کرد: در طول تاریخ، ملت ایران منادی صلح و برادری بوده و البته صلح بر مبنای کرامت، عزت و عدالت.

رییس جمهوری خاطر نشان کرد: ملت ایران هیچگاه چشم داشتی به منافع و حقوق دیگر ملت ها و سرزمین ها نداشته است اما همواره از کیان و منافع خود دفاع کرده است.

وی افزود: تبلیغات و جنگ روانی دشمن، بیش از آنکه جنبه واقعی و عزم عملیاتی داشته باشد، ناشی از ترس و به خاطر حفظ وجهه و کیان آنان است.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش دشمنان برای تحریم انقلاب گفت: کسانی که یک روز برای نصب یک مقاومت ساده در مسیر یک رادار ملت ایران را تهدید و تحریم می کردند، امروز می بینند که در صنایع دفاعی ما بهترین و موثرترین تجهیزات با اتکا به نوآوری متخصصان داخلی و بدون نیاز به آنها، طراحی و تولید می شود.

رییس جمهوری خاطر نشان کرد: به فضل الهی و بر اساس رهنمودهای فرماندهی کل قوا، توانمندی های دفاعی ما ملتی بر استعدادهای داخلی است و اندیشمندان و مبتکران ما قادرند همه نیازمندی های دفاعی و بازدارنده مورد نیاز نیروهای مسلح را تامین کنند.

وی اضافه کرد: هرچند که ما در این مسیر، فاصله طولانی را طی کرده ایم اما با توجه به تحولات جهانی و پیشرفت هایی که در عرصه دفاعی در دنیا رخ داده است، باید همواره نوآوری در دستور کار قوای مسلح و دانشمندان و متخصصان دفاعی ما باشد.

احمدی نژاد در خاتمه گفت: خدا را سپاسگزاریم که امروز قوای مسلح ما قوای ایمانی، آرمانی و مردمی هستند و ملت بزرگ ایران با تمام وجود پشتیبان و حامی قوای مسلح خود است. قوای مسلح نیز با دلداگی به مکتب اسلام و خط ولایت در راه صیانت از منافع قانونی ملت جانفشانی می کنند


نوشته شده توسط: محمد حق دوست


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

ادامه فعالیت در وبلاگ قابلمه بدست
لری کینگ هم به سخنان هاشمی استناد کرد
هانیبال الخاص و ناصر حجازی!
سری ششم کلیپهای "رویای سرطانی"
ترور در روز رأی اعتماد
اللهم عجل لولیک الفرج
سری پنجم کلیپهای "رویای سرطانی"
سری چهارم کلیپهای "رویای سرطانی"
قانونی ترین دزدی قرن!
سری سوم کلیپهای 'رؤیای سرطانی'
اهانت به رهبری، مردم و احمدینژاد از جایگاه وکیل مدافعی سران فتنه
تقدیم به نخبه بیبصیرت "علی.م": عمرسعد شمایید که پیمان شکنید!
آوای مرگ بر موسوی سخنرانی سید حسن را نیمه تمام گذاشت
عظیم ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت رهبر معظم انقلاب
عدهای در صف دشمنان امام ادعای مالکیت انحصاری خط امام را دارند
[همه عناوین(671)][عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
498741


:: بازدیدهای امروز ::
41


:: بازدیدهای دیروز ::
163



:: درباره من ::

محمد حق دوست
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه . این وبلاگ رو راه انداختم تا از مردی دفاع کنم که آماج حملات بی رحمانه و بی شرمانه دشمنان خارجی و مخالفین داخلی قرار گرفته . کسی که تنها جرمش خدمت و نوکری ملت ایرانه ، کسی که معنای واقعی یک رئیس جمهور رو برای مردم به تصویر کشید ، کسی که ثابت کرد با دین هم میشه حکومت کرد ، کسی که ثابت کرد افکار امام به زباله دان تاریخ نپیوسته، کسی که بعد از چندین سال آوای دلنشین اللهم عجل لولیک الفرج رو در سراسر گیتی طنین انداز کرد ، کسی که یاد و خاطره رجایی رو در ذهن مردم زنده کرد ، کسی که نظام های ظالمانه و ناعادلانه حاکم بر دنیا رو به سخره گرفت . کسی که ...

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

آقای مطهری! دانشگاه آزاد هم تقصیر مناظره است؟! [41]
وقف دانشگاه آزاد ، دزدی بزرگ [45]
لاریجانی : من به وظیفه ام عمل کرده ام [11]
از کیف انگلیسی تا کیف آزادی [9]
مطالبه حقوق مستضعفین از نمایندگان جاسبی گرا+ شماره موبایل [33]
مسئله دانشگاه آزاد و آزمون فساد ستیزی نظام [20]
اصولگرایان اصول را بخاطر آورید! [6]
وکیل الرعایا یا وکیل الدانشگاه آزاد؟ [10]
مجلسی که انگار از جنس مردم نیست [13]
اکنون پس از 20 سال... [51]
آیا سید حسن پیام مردم را شنید؟ + فیلم [267]
موسوی و کروبی در سالگرد رحلت امام(ره) چه می‌کنند؟! [48]
نظر رهبر انقلاب در مورد الله اکبر گفتن سبزها [43]
چرا سخنرانی سید حسن نیمه تمام ماند ؟ [25]
واکنش مردم به سیدحسن نوعی هشدار بود [23]
[آرشیو(162)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

کلیپ[7] . احمدی نژاد[6] . دانلود[5] . صهیونیسم[5] . هاشمی[5] . موسوی[5] . کلیپ[2] . سفرهای استانی[2] . قالیباف[2] . سید حسن خمینی[2] . خاتمی[2] . انتخابات88[2] . انرژی هسته ای . انقلاب بنزین . تقلب . توهم . جاسوس . جلبک سبز . جنبش سبز . جنگ نرم . حداد عادل . حماسه 88 . خواص . دانشگاه آزاد . دانشگاه از هفت دولت آزاد . احمدی نژاد، خاتمی ، هاشمی . افسادطلبان . اقتصادی . امام خامنه ای . انتخاب دهم . انتخابات مجلس . شریعتمداری . شهید آیت . شیرین خانم عبادی . صانعی . دکتر احمدی نژاد . دکتر عباسی . ژنو ، کلمبیای2 . سبز لجنی . سبزلجنی . سخنرانی ها . کاربردهای انرژی هسته ای . کروبی . سونامی سوم تیر . سیاست خارجی . ضدغرب . طرح تحول اقتصادی . غزه . کلیپ، دانلود، صهیونیسم . نامه ننگین 2003 . هسته ای . وطن فروش . وطن فروشها . یکه تازی در کلمبیا . گفت و شنود کیهان . گفتگوی تلویزیونی . ما می توانیم . متفرقه . مطهری . مناسبتها . مناظره . منتظری .


:: آرشیو ::

**کلیپ**
آرشیو اخبار(88-1386)
آرشیو دسته بندی شده اخبار(88-1386)
آرشیو مطالب 87
سبزترین ها
پول مارو پس بگیر
این سبز و آن سبز
مناظره 10 میلیونی
13 آبان


:: دوستان من (لینک) ::

احمدی نژاد
بسیج جهانی
منطقه ممنوعه
گردباد
بیداری
چلغوز
فصل انتظار
خیلی دور _ خیلی نزدیک
موشک انداز
حزب اللهی مدرنیته
خمینیسم
ارزش خبر
خاتمی نیوز
رجانیوز
خبرنگار مسلمان
مصائب احمدی نژاد
بچه های سوم تیر
اختاپوس
خاکریزیسم
انصارنیوز
محراب اندیشه
ریاست جمهوری اسلامی ایران
روزنامه کیهان
روزنامه قدس
گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چی
نسل یبدار
ولایت
پارتیزان
نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی
جنبش
وبلاگ بحر
اریکه ایی ازنوع نوشتن
هجوم خاموش
ناگفته ها
یاوران دکتر احمدی نژاد
لاهوت
طنزهای خفن سیاسی
بوی خوش ظهور
بروبچز دبیرستان روشنگر
آواز پرجبرئیل
طنز کاظم
اصولگرا
روزنامه ایران
هجوم خاموش
پرس تی وی
آزادی بیان
برنانیوز
اندیشکده (دکتر عباسی)
مهرنیوز
وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد
خبرگزاری فارس
نیم نگاهی به ...
پرونده ویژه
مرکز بررسی های استراتژیک
اخبار و رویدادهای جنجالی
روایت های آسمانی
شهید چمران
نگرانی
نسل برتر
بهترین وبلاگ دنیا
سرمستانه
نگرانی
دانشگاه از هفت دولت آزاد
وبلاگ دانشجویان دانشگاه آزاد
صراحت
تارنگاشت های یک زن مسلمان
تاملات
افتضاح ملی
تمهیدات برای حضور و ظهور
آهستان
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
منطقه ممنوعه
وبلاگ گروهی فصل انتظار
من و روزهایم
بوی خوش ظهور

در گوشی با خدا
شُکوه منطق ایرانى
شاعرانه
همسنگری
اجتماعی سیاسی
شریف نیوز
همولایتی
روایتی دیگر
مهراوه من
نشریه طنز ستون آزاد
محمد پرسپولیسی
دکتر محمد علی رامین
گام آخر
دکتر شهبازی
کوکب هدایت
اول خدا دوم آقا سوم دکتر
کهف
اکینانیوز

احمدی نژاد FANZ
Mafia Online Game
خدمت
ما در شب تاریخ تا صبح بیداریم
نمازخانه بوستان بهاره
خبرگزاری عصر ایران
دیپلماسی ایرانی
یادگارهای ماندگار
درد نوشته های دانشجوی مسلمان
پایگاه خبری جام
دنیای جوانی
پایگاه خبری سپهر
روزنامه عدالتخواه سیاست روز
نشریه پرتو سخن
آیینه
یالثارات الحسین
انصارنیوز
فاطمه رجبی
حدیث نفس
اسلام حقیقی
پیاده تا عرش
شمیم نینوا
جزیره دانلود 2008
رایحه خدمت
دولت ۷۰ میلیونی
رجایی زمان
دکتر احمدی نژاد
سایه نیوز
آبادگران ایران اسلامی
حامی
جعبه جادویی
جزیره تنهایی های من
امید آخر
شمیم
علافی از دیار ابهر
بیا تا برویم
عمو اکبر
فرقه اصلاحیه
نسیم وصل
عصر بیداری
اینجا چراغی روشن است
علی اکبر جوانفکر
خصوصی نیست ... !
در التهاب انتظار فرج...
بسیجی سیاسی
پرواز
شلیکهای خاتمی
جهاد مجازی
شهسوار دل
احمدی نژاد فانز
وبلاگ گروهی موج
۞ مرکز دانلود ایرانیان ۞
ایرانی تمام عیار
رجایی زمان 2
خاتمی ، نه
مجمع وبلاگ نویسان حامی دولت اسلامی
انتقاد
حامیان دولت اسلامی
تداوم
کنایه
شبکه ایران
رییس جمهور ایرانیان
احمدی نژاد مرد خدا
فراماسونری ویهود
بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی پزشکی
استاذنا
استقامت
استناد
یوزارسیف
جنبش دعوت
توپ تانک بسیجی
یااباصالح فدات
ما می توانیم
پایگاه خبری قلم پرس
کلمه نیوز
چرا احمدی نژاد ؟
جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد
وبلاگ کاریکاتور هولوکاست
دولت مهر
پایگاه اطلاع رسانی مهرورزی
پایگاه اطلاع رسانی سحر
امتداد مهر
مردی از جنس مردم
ابـــوحـامـد
تقلب سبز
سیاست روز
صبح بیداری
مازیار بیژنی (کاریکاتور)
دولت اسلامی
تلخندک


:: لوگوی دوستان من ::










:: خبرنامه ::