سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتقاد از دیپلماسی دفاع مطلق چهارشنبه 87/5/9 ساعت 12:44 عصر

 انتقاد از دیپلماسی دفاع مطلق

دکتر احمدی نژاد که روز جمعه پس از سفر استانی کهگیلویه و بویراحمد راهی مشهد مقدس شده بود، صبح امروز پس از افتتاح بزرگ‌ترین خط تولید خودروسازی ایران خودرو خراسان، به دهمین هم اندیشی علمی، فرهنگی و سیاسی اساتید بسیجی سراسر کشور رفت و با انتقاد از دیپلماسی دفاع مطلق که مورد تأیید جریان های سیاسی موسوم به اصلاح طلب اما محافظه کار در عمل است، تأکید کرد: دیپلماسی دفاع مطلق منجر به از دست دادن بخشی از حقوق مسلم خواهد بود و از این رو بر روی حق مسلم خود پافشاری و تاکید می کنیم در این باره هیچ گونه مذاکره ای نخواهیم کرد.

 دکتر محمود احمدی نژاد در در مشهد مقدس تصریح کرد: بسیج اساتید تکیه گاه بسیار مستحکم برای کسانی است که می‌خواهند کشور به صورت عالمانه و بر پایه ارزش های دینی و الهی اداره شود و ملت ایران به جایگاه شایسته خویش دست یابد.

 رئیس جمهور افزود: معتقدم قریب به اتفاق اساتید دانشگاه های سراسر کشور ذاتاً بسیجی بوده و اعضای سازمان بسیج اساتید در واقع پرچمداران این حرکت در سطح کشور هستند و برنامه‌ریزی‌ها باید در جهت هم‌افزایی تلاش های علمی اساتید بسیجی به ثمر بنشیند و این جمعیت عظیم فکری به پشتوانه اداره کشور افزوده شود.

 دکتر احمدی نژاد با اشاره به ضرورت کمک رسانی اساتید بسیجی برای تدوین نظام برنامه ریزی اسلامی و طراحی الگوی برنامه ریزی بومی تاکید کرد : بحمدالله در تدوین مبانی نظری برنامه پنجم توسعه و اصلاح برخی مبانی متناقض برنامه چهارم، همکاری قابل توجهی از سوی اساتید بسیجی صورت گرفته است تا بدین وسیله دستگاه های اجرایی بتوانند با روحیه، فرهنگ و آرمان اسلامی، کشور را با سرعت به پیش ببرند.

 رییس جمهور با اشاره به بن بست شکل گرفته در مقابل تفکرات لیبرالیستی و سرمایه داری حاکم بر جهان اظهار داشت: جامعه بشری، امروز در آستانه عبور از دورانی سخت اما رو به پایان و ورود به دورانی جدید و متعالی است و مناسبات حاکم بر جهان امروز که حاصل نوع نگاه مادی گرایانه به جهان و انسان است، به پایان راه رسیده است.

 رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: مناسباتی که در آن مفاهیمی همچون صداقت، عدالت، انصاف و درستی را انکار کرده و به جای آن تجاوز، زشتی،چپاول، دروغ و کینه ورزی را مجاز می شمارد، باعث ناکامی و ناامیدی ملت‌ها شده است و یکی از نتایج این نوع مناسبات ظالمانه کشته شدن حداقل 100 میلیون انسان بی گناه در طی 100 ساله اخیر بوده است.

 دکتر احمدی نژاد خاطر نشان کرد: تحولات اجتماعی ناشی از تحولات اندیشه ای جامعه بشری است و بر این اساس، امروز شاهد تحولی شگرف در مناسبات فکری جهان هستیم و دنیا به یقین در آستانه تحولی جدید قرار گرفته است.

 

رییس جمهور در ادامه افزود: روند سریع بازگشت جامعه بشری به ارزش های الهی، معنویت و خداپرستی، نشانه آشکاری است که تفکر انقلاب اسلامی در حال گسترش در بخش های گوناگون جهان است؛ چنانچه موج درخواست ها از ملت ایران برای پاسخ گویی به نیازهای امروز جامعه بشری حاکی از این موضوع است و البته پایگاه اصلی پاسخ به این نیازها دانشگاهیان و حوزویان هستند و آنان باید به سرعت طرح های خود را برای اصلاح مناسبات حاکم بر فضای امروز جهان تدوین کنند.

 

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت حرکت جامعه بشری برای نیل به آرمان ها و حاکمیت انسان کامل یادآور شد: آنگاه که مدیریت عالیه انسان کامل تحقق یابد، همه خوبی ها و پاکی ها در تمامی عرصه ها جاری شده وزمینه شکوفایی استعدادها در همه بخش ها فراهم خواهد شد.

 

دکتر احمدی نژاد نظام ولایت فقیه و جمهوری اسلامی را رشحه ای از نمایش حلقه اتصال مردم با انسان کامل ارزیابی و تاکید کرد: امروز ملت ها خسته از تجاوزات، ظلم ها، قلدری ها و تحقیر های ظالمان بوده و پذیرش حقیقت حاکمیت انسان کامل بیش از پیش نمایان شده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بدخواهان ملت ایران با طراحی پیچیده پس از حوادث مشکوک 11 سپتامبر به گمان خود درصدد غلبه بر انقلاب اسلامی برآمدند، افزود: خوشبختانه دشمنان به طور کامل شکست خورده‌اند. آنان می‌خواستند با هجوم به اندیشه انقلاب اسلامی ما را به عقب نشینی وادار کنند، اما با ایستادگی ملت همانها که ادعا می کردند برای دستیابی مردم ایران به 20 دستگاه غنی سازی باید حداقل 10 سال مذاکره صورت گیرد، امروز پس از راه‌اندازی صدها و هزاران دستگاه غنی سازی، با عقب نشینی آشکار و پذیرش پیشرفت ملت ایران، خواستار عدم گسترش فعالیت های هسته ای از این به بعد شده اند.

 

دکتر احمدی نژاد به تحول در عرصه سیاست خارجی اشاره و تصریح کرد: دیپلماسی دفاع مطلق منجر به از دست دادن بخشی از حقوق مسلم خواهد بود و از این رو بر روی حق مسلم خود پافشاری و تاکید می کنیم در این باره هیچ گونه مذاکره ای نخواهیم کرد.

 

وی همچنین به مشکلات فراوان اقتصادی، سیاسی و فرهنگی برخی قدرتهای سلطه گر در جهان اشاره کرد و گفت: با این وجود امروز وظیفه اساتید بسیجی و جامعه علمی کشور تدوین الگوی بومی فرهنگ، تربیت، صنعت، کشاورزی و دیپلماسی و تبیین آن برای حرکت پرشتاب به سمت آرمانهای انقلاب اسلامی است.

 

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در جمع اساتید بسیجی دانشگاه های سراسر کشور با اشاره به تدوین طرح تحول اقتصادی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اقدامات صورت گرفته طی 30 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی بی نظیر و نمونه است، با این وجود وضع موجود شایسته شأن و جایگاه انقلاب اسلامی نیست و اگر گره‌های موجود در اقتصاد کشور باز نشود، فعالیت های زیاد صورت گرفته تاکنون، نتیجه ای به مراتب کمتر از حد انتظار در بر خواهد داشت و لذا طرح تحول اقتصادی یک طرح همه‌جانبه‌ است که باید به طور کامل اجرا شود تا موجب هم‌افزایی بخشهای مختلف اقتصادی به سمت پیشرفت و عدالت باشد.

 

رییس جمهور با اشاره به عدم تناسب فعالیت های بانکی تصریح کرد:اگر تسهیلات بانکی که در جهت سرمایه¬گذاری های جدید هزینه می شود، در محل خود صورت گیرد و از هدر روی بی رویه منابع جلوگیری کنیم، بیکاری در ظرف 2 تا 3 سال مهار شده و رشد اقتصادی هم دو رقمی خواهد شد اما با ساز و کار پیچیده کنونی منابع هدر می‌رود.

 

دکتر احمدی نژاد در ادامه بر پیاده شدن واقعی و عملی عقود اسلامی در معاملات بانکی و تجاری کشور تاکید و با اشاره به نظام توزیع یارانه ها خاطر نشان کرد : نظام عمومی توزیع یارانه ها تجربه ای شکست خورده در سراسر جهان است و با آرمانهای اصلی انقلاب اسلامی که بر پایه عدالت استوار است، در تضاد قرار دارد. امروز دهک بالای درآمدی کشور 16 برابر بیشتر از دهک پایینی جامعه از یارانه ها برخوردار است و در این صورت نمی‌شود انتظار تحقق عدالت و اصلاح فاصله فقیر و غنی را داشت.

 

رییس جمهور اجرای طرح تحول اقتصادی را خواست همه اساتید و متخصصان برجسته کشور دانست و افزود: معتقدیم هر گوشه ای از این طرح بر زمین بماند، کل طرح را به مخاطره می اندازد و لذا باید تمامی بخشهای پیش بینی شده اجرایی شود.

 

دکتر احمدی نژاد یکی از وجوه ممیزه دولت را انجام کار علمی و جدی ارزیابی کرد و گفت : اجرای طرح تحول اقتصادی برخلاف ادعای برخی، تبعات سیاسی خاصی به همراه نخواهد داشت؛ چرا که ملت ایران ظرفیت انجام کارهای بزرگ را داشته و از این پس نیز خواهد داشت که اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین یکی از شواهد آن است.

 

پیش از سخنان رییس جمهور، حجت الاسلام والمسلمین طائب، فرمانده نیروی مقاومت بسیج و چند تن از اساتید بسیجی دانشگاه های سراسر کشور گزارشی از دهمین هم اندیشی علمی، فرهنگی و سیاسی اساتید بسیجی کشور ارایه کردند. 


نوشته شده توسط: محمد حق دوست


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

ادامه فعالیت در وبلاگ قابلمه بدست
لری کینگ هم به سخنان هاشمی استناد کرد
هانیبال الخاص و ناصر حجازی!
سری ششم کلیپهای "رویای سرطانی"
ترور در روز رأی اعتماد
اللهم عجل لولیک الفرج
سری پنجم کلیپهای "رویای سرطانی"
سری چهارم کلیپهای "رویای سرطانی"
قانونی ترین دزدی قرن!
سری سوم کلیپهای 'رؤیای سرطانی'
اهانت به رهبری، مردم و احمدینژاد از جایگاه وکیل مدافعی سران فتنه
تقدیم به نخبه بیبصیرت "علی.م": عمرسعد شمایید که پیمان شکنید!
آوای مرگ بر موسوی سخنرانی سید حسن را نیمه تمام گذاشت
عظیم ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت رهبر معظم انقلاب
عدهای در صف دشمنان امام ادعای مالکیت انحصاری خط امام را دارند
[همه عناوین(671)][عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
498923


:: بازدیدهای امروز ::
75


:: بازدیدهای دیروز ::
148



:: درباره من ::

محمد حق دوست
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه . این وبلاگ رو راه انداختم تا از مردی دفاع کنم که آماج حملات بی رحمانه و بی شرمانه دشمنان خارجی و مخالفین داخلی قرار گرفته . کسی که تنها جرمش خدمت و نوکری ملت ایرانه ، کسی که معنای واقعی یک رئیس جمهور رو برای مردم به تصویر کشید ، کسی که ثابت کرد با دین هم میشه حکومت کرد ، کسی که ثابت کرد افکار امام به زباله دان تاریخ نپیوسته، کسی که بعد از چندین سال آوای دلنشین اللهم عجل لولیک الفرج رو در سراسر گیتی طنین انداز کرد ، کسی که یاد و خاطره رجایی رو در ذهن مردم زنده کرد ، کسی که نظام های ظالمانه و ناعادلانه حاکم بر دنیا رو به سخره گرفت . کسی که ...

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

آقای مطهری! دانشگاه آزاد هم تقصیر مناظره است؟! [41]
وقف دانشگاه آزاد ، دزدی بزرگ [45]
لاریجانی : من به وظیفه ام عمل کرده ام [11]
از کیف انگلیسی تا کیف آزادی [9]
مطالبه حقوق مستضعفین از نمایندگان جاسبی گرا+ شماره موبایل [33]
مسئله دانشگاه آزاد و آزمون فساد ستیزی نظام [20]
اصولگرایان اصول را بخاطر آورید! [6]
وکیل الرعایا یا وکیل الدانشگاه آزاد؟ [10]
مجلسی که انگار از جنس مردم نیست [13]
اکنون پس از 20 سال... [51]
آیا سید حسن پیام مردم را شنید؟ + فیلم [267]
موسوی و کروبی در سالگرد رحلت امام(ره) چه می‌کنند؟! [48]
نظر رهبر انقلاب در مورد الله اکبر گفتن سبزها [43]
چرا سخنرانی سید حسن نیمه تمام ماند ؟ [25]
واکنش مردم به سیدحسن نوعی هشدار بود [23]
[آرشیو(162)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

کلیپ[7] . احمدی نژاد[6] . دانلود[5] . صهیونیسم[5] . هاشمی[5] . موسوی[5] . کلیپ[2] . سفرهای استانی[2] . قالیباف[2] . سید حسن خمینی[2] . خاتمی[2] . انتخابات88[2] . انرژی هسته ای . انقلاب بنزین . تقلب . توهم . جاسوس . جلبک سبز . جنبش سبز . جنگ نرم . حداد عادل . حماسه 88 . خواص . دانشگاه آزاد . دانشگاه از هفت دولت آزاد . احمدی نژاد، خاتمی ، هاشمی . افسادطلبان . اقتصادی . امام خامنه ای . انتخاب دهم . انتخابات مجلس . شریعتمداری . شهید آیت . شیرین خانم عبادی . صانعی . دکتر احمدی نژاد . دکتر عباسی . ژنو ، کلمبیای2 . سبز لجنی . سبزلجنی . سخنرانی ها . کاربردهای انرژی هسته ای . کروبی . سونامی سوم تیر . سیاست خارجی . ضدغرب . طرح تحول اقتصادی . غزه . کلیپ، دانلود، صهیونیسم . نامه ننگین 2003 . هسته ای . وطن فروش . وطن فروشها . یکه تازی در کلمبیا . گفت و شنود کیهان . گفتگوی تلویزیونی . ما می توانیم . متفرقه . مطهری . مناسبتها . مناظره . منتظری .


:: آرشیو ::

**کلیپ**
آرشیو اخبار(88-1386)
آرشیو دسته بندی شده اخبار(88-1386)
آرشیو مطالب 87
سبزترین ها
پول مارو پس بگیر
این سبز و آن سبز
مناظره 10 میلیونی
13 آبان


:: دوستان من (لینک) ::

احمدی نژاد
بسیج جهانی
منطقه ممنوعه
گردباد
بیداری
چلغوز
فصل انتظار
خیلی دور _ خیلی نزدیک
موشک انداز
حزب اللهی مدرنیته
خمینیسم
ارزش خبر
خاتمی نیوز
رجانیوز
خبرنگار مسلمان
مصائب احمدی نژاد
بچه های سوم تیر
اختاپوس
خاکریزیسم
انصارنیوز
محراب اندیشه
ریاست جمهوری اسلامی ایران
روزنامه کیهان
روزنامه قدس
گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چی
نسل یبدار
ولایت
پارتیزان
نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی
جنبش
وبلاگ بحر
اریکه ایی ازنوع نوشتن
هجوم خاموش
ناگفته ها
یاوران دکتر احمدی نژاد
لاهوت
طنزهای خفن سیاسی
بوی خوش ظهور
بروبچز دبیرستان روشنگر
آواز پرجبرئیل
طنز کاظم
اصولگرا
روزنامه ایران
هجوم خاموش
پرس تی وی
آزادی بیان
برنانیوز
اندیشکده (دکتر عباسی)
مهرنیوز
وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد
خبرگزاری فارس
نیم نگاهی به ...
پرونده ویژه
مرکز بررسی های استراتژیک
اخبار و رویدادهای جنجالی
روایت های آسمانی
شهید چمران
نگرانی
نسل برتر
بهترین وبلاگ دنیا
سرمستانه
نگرانی
دانشگاه از هفت دولت آزاد
وبلاگ دانشجویان دانشگاه آزاد
صراحت
تارنگاشت های یک زن مسلمان
تاملات
افتضاح ملی
تمهیدات برای حضور و ظهور
آهستان
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
منطقه ممنوعه
وبلاگ گروهی فصل انتظار
من و روزهایم
بوی خوش ظهور

در گوشی با خدا
شُکوه منطق ایرانى
شاعرانه
همسنگری
اجتماعی سیاسی
شریف نیوز
همولایتی
روایتی دیگر
مهراوه من
نشریه طنز ستون آزاد
محمد پرسپولیسی
دکتر محمد علی رامین
گام آخر
دکتر شهبازی
کوکب هدایت
اول خدا دوم آقا سوم دکتر
کهف
اکینانیوز

احمدی نژاد FANZ
Mafia Online Game
خدمت
ما در شب تاریخ تا صبح بیداریم
نمازخانه بوستان بهاره
خبرگزاری عصر ایران
دیپلماسی ایرانی
یادگارهای ماندگار
درد نوشته های دانشجوی مسلمان
پایگاه خبری جام
دنیای جوانی
پایگاه خبری سپهر
روزنامه عدالتخواه سیاست روز
نشریه پرتو سخن
آیینه
یالثارات الحسین
انصارنیوز
فاطمه رجبی
حدیث نفس
اسلام حقیقی
پیاده تا عرش
شمیم نینوا
جزیره دانلود 2008
رایحه خدمت
دولت ۷۰ میلیونی
رجایی زمان
دکتر احمدی نژاد
سایه نیوز
آبادگران ایران اسلامی
حامی
جعبه جادویی
جزیره تنهایی های من
امید آخر
شمیم
علافی از دیار ابهر
بیا تا برویم
عمو اکبر
فرقه اصلاحیه
نسیم وصل
عصر بیداری
اینجا چراغی روشن است
علی اکبر جوانفکر
خصوصی نیست ... !
در التهاب انتظار فرج...
بسیجی سیاسی
پرواز
شلیکهای خاتمی
جهاد مجازی
شهسوار دل
احمدی نژاد فانز
وبلاگ گروهی موج
۞ مرکز دانلود ایرانیان ۞
ایرانی تمام عیار
رجایی زمان 2
خاتمی ، نه
مجمع وبلاگ نویسان حامی دولت اسلامی
انتقاد
حامیان دولت اسلامی
تداوم
کنایه
شبکه ایران
رییس جمهور ایرانیان
احمدی نژاد مرد خدا
فراماسونری ویهود
بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی پزشکی
استاذنا
استقامت
استناد
یوزارسیف
جنبش دعوت
توپ تانک بسیجی
یااباصالح فدات
ما می توانیم
پایگاه خبری قلم پرس
کلمه نیوز
چرا احمدی نژاد ؟
جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد
وبلاگ کاریکاتور هولوکاست
دولت مهر
پایگاه اطلاع رسانی مهرورزی
پایگاه اطلاع رسانی سحر
امتداد مهر
مردی از جنس مردم
ابـــوحـامـد
تقلب سبز
سیاست روز
صبح بیداری
مازیار بیژنی (کاریکاتور)
دولت اسلامی
تلخندک


:: لوگوی دوستان من ::










:: خبرنامه ::