سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 آرزوی امام(ره) برای محو جرثومه اسرائیل به زودی محقق می‌شود

رییس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) را پرچمدار توحید در دوران معاصر دانست و گفت: امام همه لحظات عمر با برکت خود را صرف دعوت به توحید و خداپرستی و زمینه‌سازی برای حاکمیت انسان صالح بر بشریت نمود.

 

دکتر محمود احمدی نژادف دوشنبه شب و در شب نوزدهمین سالروز ارتحال امام راحل در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی و در جمع عزاداران امام گفت: کلام امام خلاصه پیام انبیاء الهی و وارث همه پیامبران و ائمه طاهرین است.

 

رییس جمهوری دعوت به خداپرستی و توحید ناب و قیام برای استقرار عدالت و دعوت به حاکمیت انسان کامل در جهان را مهمترین وظایف انسان عنوان کرد و گفت: رمز مقابله با شیادان و ظالمان، تلاش برای تحقق این سه عنصر است احمدی نژاد با بیان اینکه در طول تاریخ همه زیاده طلبان عالم در برابر پیام انبیا در دعوت به توحید، عدالت و دعوت به استقرار حاکمیت صالحان ایستاده اند، خاطرنشان کرد: تحقق این سه عنصر به معنی نابودی همه بداخلاقی ها، غربت‌ها و حرمان‌ها و عقب افتادگی‌های بشر را به همراه خواهد داشت.

 

رییس جمهوری تصریح کرد: امام فریادگر این سه عنصر در دوران معاصر است و امام از روز اول تا آخر پرچمدار توحید در دوران معاصر است و در کمتر سخنرانی و موضع‌گیری دیده‌ایم که امام دعوت به خداپرستی و توحید نکرده باشد.

 

رییس جمهوری ادامه داد: خط مقدم حرکت امام دعوت به توحید و مقابله با خود پرستی‌ها، منم‌ها و عنادها بوده و امام به طور مستمر در این راه مبارزه کرد و از مبارزه با هواهای نفسانی و اخلاص برای خدا و خداپرستی ناب به این مقام الهی رسید.

 

احمدی نژاد تاکید کرد: امام حرکتش را با شعار توحید آغاز کرد و در سخت ترین دوران جنگ و فشارها و تهاجم دشمنان، امام فریاد توحید سر می‌داد.

 

رییس جمهوری با بیان اینکه حتی نگاه به چهره امام انسان را به یاد خدا می انداخت، گفت: وقتی کسی به محضر امام می‌رسید با نگاه به چهره امام در نورانیت و معنویت الهی او محو می‌شد.

 

احمدی نژاد افزود: وجود امام سرشار از شوق الهی بود و جمله تاریخی امام در لحظه ارتحال که فرمودند با دلی آرام و قلبی مطمئن و روحی شاد و ضمیری امیدوار به فضل خدا از خدمت خواهران و برادران مرخص و به سوی جایگاه ابدی سفر می‌کنم، نشان از یک دل خدایی و روح آسمانی داشت.

 

رییس جمهوری با تاکید بر اینکه امام ذره‌ای از مسیر الهی عدول نکرد، گفت: امام ذوب در تکلیف الهی بودو تک تک سلول‌های امام فریاد توحید سر می‌داد.

 

احمدی نژاد پیام دوم امام را حرکت در جهت برپایی عدالت عنوان کرد و گفت: امام از روز اول تا آخر پرچمدار عدالت در این سرزمین و جامعه بشری بود و دیدیم که کوچکترین تبعیض و ظلم را تحمل نمی‌کرد.

 

رییس جمهوری تصریح کرد: فریاد امام علیه تبعیض گران و مرفهین بی‌درد زیاده طلب و علیه متجاوزین بیت المال و زورگویان جهانی از روز اول تا روز آخر و همین امروز در جهان طنین انداز است.

 

احمدی نژاد افزود: امام در یک کلام نورانی و جمله الهی که خلاصه حرکت پیامران است، فرمود تا ظلم هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم و این تکلیف و استراتژی و خط مشی و پرچم عدالت خواهی امام است.

 

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: امام در اوج فشارهای دشمن در سالهای ? ???تا ???? و در اوج تحریم‌های اقتصادی و سیاسی و فشارهای نظامی دشمنان، یک لحظه از مقابله با ستمگران عالم و قدرتهای جهانی دست بر نداشت و فریاد زد که اگر آنها بخواهند در مقابل دین ما بایستند ما در مقابل همه دنیای آنها خواهیم ایستاد.

 

احمدی نژاد تصریح کرد: همه وجود امام عدالت بود و حتی در نوع نگاه به مردم عدالت را رعایت می‌کرد و در برخورد با پدیده‌های اجتماعی امام به دنبال اجرای عدالت و برپایی عدالت در جهان بود چرا که تلاش برای اجرای عدالت زاییده توحید است و هیچ موحدی اگر حقیقی باشد نمی‌تواند به دنبال استقرار عدالت نباشد.

 

رییس جمهوری تلاش برای حاکمیت صالحان را از دیگر اقدامات امام راحل در طول عمر با برکتشان عنوان کرد و گفت: امام راحل همه عمر و توان و آبرو و حیثیت و همه لحظات عمر خود را صرف زمینه‌سازی حاکمیت صالحان و صالح کل و مصلح اعظم حضرت بقیه الله اعظم (عج) نمود.

 

دکتر محمود احمدی نژاد در ادامه سخنان خود در شب نوزدهمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی در جمع عزاداران آن حضرت در حرم مطهر امام راحل، افزود: امام حرکت خود را زمینه‌سازی برای حاکمیت امام معصوم بر جهان می دانست.

 

به گزارش ایرنا، احمدی نژاد خاطرنشان کرد: تمام زندگی امام دعوت بشریت به حکومت صالحان و زدودن حکومت ظالمان بود و امام در تمام دوران زندگی خود حتی یک ثانیه حاکمیت طاغوت و ستمگران را به رسمیت نشناخت.

 

رییس جمهوری با بیان اینکه در ذهن و دل امام، جز قدرت خدا هیچ قدرت دیگری وجود خارجی نداشت، گفت: نه اینکه امام قدرت‌هایی را به رسمیت می‌شناخت و در مقابل آنها می‌ایستاد، بلکه امام اصلا هیچ قدرتی را به حساب نمی آورد و به رسمیت نمی‌شناخت و تنها قدرتی که امام به رسمیت می‌شناخت حاکمیت خدا و پیامبران خدا و امام معصوم بود.

 

احمدی نژاد امام راحل را یک هدیه الهی به بشریت امروز دانست و گفت: امام آمد تا نور عشق، رحمت، خداپرستی و عدلت را در بشریت امروز منتشر کند و قفل‌های بسته به پای بشریت را که ناشی از اندیشه‌های مادی بود باز کند و افق جدیدی را به روی بشریت بگشاید.

 

رییس جمهوری تاکید کرد: امشب و در شب نوزدهمین سالگرد ارتحال امام راحل و برای اینکه گوشهای سنگین دشمنان بشنود می‌گویم که امروز به فضل الهی خورشید وجود امام دم به دم در جای جای جهان طلوع میکند و دل‌ها و جان‌های تشنه را از معنویت ناب محمدی سیراب می‌کند.

 

احمدی نژاد افزود: امروز نام امام در جهان، پرچم عزت و رهایی بخشی است و پرچم عدالت و آزادگی و نقطه اطمینان ملت‌های عالم است و نام امام امروز کابوس مرگ بر سر مستکبرین عالم است.

 

رییس جمهوری ادامه داد:ای امام عزیز، فرمودی که باید مستکبرین جهان منهدم شوند و نظام سلطه جهانی باید برچیده شود. به لطف وجود نورانی تو و به لطف هدایت هایت و به لطف کلام گرم و خدائیت و به لطف ایستادگی ملت ایران، امروز ستمگران و مستکبرین به بن بست کامل رسیده‌اند و زنگ شمارش معکوس اضمحلال قدرت اهریمنی آمریکا به صدا درآمده است.

 

احمدی نژاد افزود: امام عزیز، فرمودی که رژیم صهیونیستی یک رژیم غاصب نامشروع است و یک غده سرطانی است که باید از صفحه روز گار محود شود. من خدمتت عرض میکنم که کلام نورانیت و هدایت و آرمانت امروز در آستانه به ثمر نشستن است و رژیم صهیونیستی فلسفه وجودی خود را از دست داده است.

 

رییس جمهوری اظهار داشت: ملت فلسطین امروز با نام و یاد تو و در راه تو خود را شناخته است و قدم در راه نورانی تو گذاشته و رژیم صهیونیستی در بن بست کامل است و به فضل الهی این آرزوی تو بزودی محقق خواهد شد و این جرثومه فساد از صفحه روزگار محو خواهد شد.

 

احمدی نژاد ادامه داد: امام عزیز، عاشق ملت بودی و همه وجودت عشق به مردم و خدمت به مردم بود و همه وجودت عشق به جوانها بود و آرزو داشتی که جوانان این سرزمین قله علم و ایمان و عمل صالح را فتح کنند و نسل‌های دوم، سوم و چهارم انقلاب بیایند و آرمانها را دنبال کنند. ببین که امروز صحنه گردان صحنه‌های انقلاب جوانان درس گرفته از مکتب خمینی بزرگ هستند.

 

رییس جمهوری تصریح کرد:ای امام مهربان ببین که جوانان انقلاب همه صحنه های علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را پر کرده‌اند و نسل امروز پرشور تر، مومن تر، خط امامی تر، آگاه تر و شجاع تر و مصمم تر وسط صحنه ایستاده است و تا پرچم تو را بر قلل رفیع بشریت به اهتزاز در نیاورد، از پای نخواهد نشست.

 

احمدی نژاد گفت:ای امام عزیز، ملت را به پایبندی بر ایمان ناب خدا و اصول اسلامی و عدالت و ارزش‌ها تکلیف کردی و به ملت شفارش کردی که مبادا هدف‌های کوچک شما را از هدف‌های بلند و اصلی باز دارد. خدمتت عرض می‌کنم که امروز ملت ایران منسجم تر،متحد تر، مومن تر و شجاع تر در وسط صحنه ایستاده و به پیروی از خلف صالحت، تا فتح آخرین سنگرهای مبارزه با مستکبرین، با قدرت ادامه خواهد داد.

 

رییس جمهوری افزود:ای امام عزیز، سفارش کردی که مسوولان خادمان مردم باشند و در خدمت مردم باشند و در صیانت از حقوق ملت ذرهای عقب نشینی و کوتاهی نکنند و سفارش کردی که میراث بزرگت را در عرصه‌های داخلی و جهانی پاس بدارند. امروز افتخار مسولان این است که خادم و نوکر مردم هستند و در عرصه‌های جهانی به نام تو سخن میگویند و به اتکای اندیشه‌های تو در برابر مستکبربن می‌ابستند.

 

احمدی نژاد افزود: امام عزیز، فرمودی که گوش به نق زدن‌ها و راحت طلبان و بی‌دردها ندهید. امروز ملت ما نه تنها این اقشار را پشت سر گذاشته، بلکه در تبعیت از فرمان تو همه ابرقدرتها را هم پشت سر گذاشته و برای قدرتهای جهانی نیز پشیزی ارزش قائل نمی‌باشد.

 

رییس جمهوری در ادامه سخنان خود گفت:ای امام عزیز، درس‌های تو برای هم ملتها و صدها و هزاران سال زندگی عزتمند و سعادتمند، راهگشا است. فرمودی اگر روزی ابرقدرتهای فاسد از ما تعریف کنند آن روز، روز عزای ماست و وقتی که ابر قدرت‌ها عصبانی می‌شوند، آن روز ما مطمئن هستیم که در مسیر صحیح حرکت می‌کنیم.

 

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: امروز ابرقدرتها در اوج عصباینت از ما به سر می برند و شعار ما این است که از خشم خود بمیرید و به جهنم واصل شوید.

 

رییس جمهوری در ادامه خطاب به مردم حاضر در حرم مطهر امام راحل گفت: عزیزان من امروز مسوولیت‌ها و ماموریت‌های ما بسیار سنگین است، انسان مومن و موحد و پیرو خط امام و ولایت همزمان در چند جبهه درگیر است و ایستادن در خط امام و ولایت، آماده شدن برای تحمل فشارها، جوسازی ها، تهمت ها، دروغ‌ها و تهدیدها است و در این راه رمز پیروزی، ایستادگی است.

 

احمدی نژاد تاکید کرد: مقابله با مستکبران ذات انقلاب اسلامی است همانطوری که نفی بت‌ها و بت شکنی، ذاتی توحید و خداپرستی است.

 

رییس جمهوری تصریح کرد: انقلاب اسلامی به نفی ابرقدرتها و ایستادگی در برابر ابرقدرتها و مقابله با زیاده خواهی‌ها و دست اندازی‌ها اقدام کرده است و به فضل الهی زنده خواهد بود.

 

احمدی نژاد در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد:ای امام عزیز، ملت ایران با عهدی که با تو بسته، پایبند است و به فضل الهی آروزها و آرمانهای تو را یکایک محقق خواهد کرد.


نوشته شده توسط: محمد حق دوست


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

ادامه فعالیت در وبلاگ قابلمه بدست
لری کینگ هم به سخنان هاشمی استناد کرد
هانیبال الخاص و ناصر حجازی!
سری ششم کلیپهای "رویای سرطانی"
ترور در روز رأی اعتماد
اللهم عجل لولیک الفرج
سری پنجم کلیپهای "رویای سرطانی"
سری چهارم کلیپهای "رویای سرطانی"
قانونی ترین دزدی قرن!
سری سوم کلیپهای 'رؤیای سرطانی'
اهانت به رهبری، مردم و احمدینژاد از جایگاه وکیل مدافعی سران فتنه
تقدیم به نخبه بیبصیرت "علی.م": عمرسعد شمایید که پیمان شکنید!
آوای مرگ بر موسوی سخنرانی سید حسن را نیمه تمام گذاشت
عظیم ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت رهبر معظم انقلاب
عدهای در صف دشمنان امام ادعای مالکیت انحصاری خط امام را دارند
[همه عناوین(671)][عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
498985


:: بازدیدهای امروز ::
137


:: بازدیدهای دیروز ::
148



:: درباره من ::

محمد حق دوست
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه . این وبلاگ رو راه انداختم تا از مردی دفاع کنم که آماج حملات بی رحمانه و بی شرمانه دشمنان خارجی و مخالفین داخلی قرار گرفته . کسی که تنها جرمش خدمت و نوکری ملت ایرانه ، کسی که معنای واقعی یک رئیس جمهور رو برای مردم به تصویر کشید ، کسی که ثابت کرد با دین هم میشه حکومت کرد ، کسی که ثابت کرد افکار امام به زباله دان تاریخ نپیوسته، کسی که بعد از چندین سال آوای دلنشین اللهم عجل لولیک الفرج رو در سراسر گیتی طنین انداز کرد ، کسی که یاد و خاطره رجایی رو در ذهن مردم زنده کرد ، کسی که نظام های ظالمانه و ناعادلانه حاکم بر دنیا رو به سخره گرفت . کسی که ...

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

آقای مطهری! دانشگاه آزاد هم تقصیر مناظره است؟! [41]
وقف دانشگاه آزاد ، دزدی بزرگ [45]
لاریجانی : من به وظیفه ام عمل کرده ام [11]
از کیف انگلیسی تا کیف آزادی [9]
مطالبه حقوق مستضعفین از نمایندگان جاسبی گرا+ شماره موبایل [33]
مسئله دانشگاه آزاد و آزمون فساد ستیزی نظام [20]
اصولگرایان اصول را بخاطر آورید! [6]
وکیل الرعایا یا وکیل الدانشگاه آزاد؟ [10]
مجلسی که انگار از جنس مردم نیست [13]
اکنون پس از 20 سال... [51]
آیا سید حسن پیام مردم را شنید؟ + فیلم [267]
موسوی و کروبی در سالگرد رحلت امام(ره) چه می‌کنند؟! [48]
نظر رهبر انقلاب در مورد الله اکبر گفتن سبزها [43]
چرا سخنرانی سید حسن نیمه تمام ماند ؟ [25]
واکنش مردم به سیدحسن نوعی هشدار بود [23]
[آرشیو(162)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

کلیپ[7] . احمدی نژاد[6] . دانلود[5] . صهیونیسم[5] . هاشمی[5] . موسوی[5] . کلیپ[2] . سفرهای استانی[2] . قالیباف[2] . سید حسن خمینی[2] . خاتمی[2] . انتخابات88[2] . انرژی هسته ای . انقلاب بنزین . تقلب . توهم . جاسوس . جلبک سبز . جنبش سبز . جنگ نرم . حداد عادل . حماسه 88 . خواص . دانشگاه آزاد . دانشگاه از هفت دولت آزاد . احمدی نژاد، خاتمی ، هاشمی . افسادطلبان . اقتصادی . امام خامنه ای . انتخاب دهم . انتخابات مجلس . شریعتمداری . شهید آیت . شیرین خانم عبادی . صانعی . دکتر احمدی نژاد . دکتر عباسی . ژنو ، کلمبیای2 . سبز لجنی . سبزلجنی . سخنرانی ها . کاربردهای انرژی هسته ای . کروبی . سونامی سوم تیر . سیاست خارجی . ضدغرب . طرح تحول اقتصادی . غزه . کلیپ، دانلود، صهیونیسم . نامه ننگین 2003 . هسته ای . وطن فروش . وطن فروشها . یکه تازی در کلمبیا . گفت و شنود کیهان . گفتگوی تلویزیونی . ما می توانیم . متفرقه . مطهری . مناسبتها . مناظره . منتظری .


:: آرشیو ::

**کلیپ**
آرشیو اخبار(88-1386)
آرشیو دسته بندی شده اخبار(88-1386)
آرشیو مطالب 87
سبزترین ها
پول مارو پس بگیر
این سبز و آن سبز
مناظره 10 میلیونی
13 آبان


:: دوستان من (لینک) ::

احمدی نژاد
بسیج جهانی
منطقه ممنوعه
گردباد
بیداری
چلغوز
فصل انتظار
خیلی دور _ خیلی نزدیک
موشک انداز
حزب اللهی مدرنیته
خمینیسم
ارزش خبر
خاتمی نیوز
رجانیوز
خبرنگار مسلمان
مصائب احمدی نژاد
بچه های سوم تیر
اختاپوس
خاکریزیسم
انصارنیوز
محراب اندیشه
ریاست جمهوری اسلامی ایران
روزنامه کیهان
روزنامه قدس
گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چی
نسل یبدار
ولایت
پارتیزان
نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی
جنبش
وبلاگ بحر
اریکه ایی ازنوع نوشتن
هجوم خاموش
ناگفته ها
یاوران دکتر احمدی نژاد
لاهوت
طنزهای خفن سیاسی
بوی خوش ظهور
بروبچز دبیرستان روشنگر
آواز پرجبرئیل
طنز کاظم
اصولگرا
روزنامه ایران
هجوم خاموش
پرس تی وی
آزادی بیان
برنانیوز
اندیشکده (دکتر عباسی)
مهرنیوز
وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد
خبرگزاری فارس
نیم نگاهی به ...
پرونده ویژه
مرکز بررسی های استراتژیک
اخبار و رویدادهای جنجالی
روایت های آسمانی
شهید چمران
نگرانی
نسل برتر
بهترین وبلاگ دنیا
سرمستانه
نگرانی
دانشگاه از هفت دولت آزاد
وبلاگ دانشجویان دانشگاه آزاد
صراحت
تارنگاشت های یک زن مسلمان
تاملات
افتضاح ملی
تمهیدات برای حضور و ظهور
آهستان
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
منطقه ممنوعه
وبلاگ گروهی فصل انتظار
من و روزهایم
بوی خوش ظهور

در گوشی با خدا
شُکوه منطق ایرانى
شاعرانه
همسنگری
اجتماعی سیاسی
شریف نیوز
همولایتی
روایتی دیگر
مهراوه من
نشریه طنز ستون آزاد
محمد پرسپولیسی
دکتر محمد علی رامین
گام آخر
دکتر شهبازی
کوکب هدایت
اول خدا دوم آقا سوم دکتر
کهف
اکینانیوز

احمدی نژاد FANZ
Mafia Online Game
خدمت
ما در شب تاریخ تا صبح بیداریم
نمازخانه بوستان بهاره
خبرگزاری عصر ایران
دیپلماسی ایرانی
یادگارهای ماندگار
درد نوشته های دانشجوی مسلمان
پایگاه خبری جام
دنیای جوانی
پایگاه خبری سپهر
روزنامه عدالتخواه سیاست روز
نشریه پرتو سخن
آیینه
یالثارات الحسین
انصارنیوز
فاطمه رجبی
حدیث نفس
اسلام حقیقی
پیاده تا عرش
شمیم نینوا
جزیره دانلود 2008
رایحه خدمت
دولت ۷۰ میلیونی
رجایی زمان
دکتر احمدی نژاد
سایه نیوز
آبادگران ایران اسلامی
حامی
جعبه جادویی
جزیره تنهایی های من
امید آخر
شمیم
علافی از دیار ابهر
بیا تا برویم
عمو اکبر
فرقه اصلاحیه
نسیم وصل
عصر بیداری
اینجا چراغی روشن است
علی اکبر جوانفکر
خصوصی نیست ... !
در التهاب انتظار فرج...
بسیجی سیاسی
پرواز
شلیکهای خاتمی
جهاد مجازی
شهسوار دل
احمدی نژاد فانز
وبلاگ گروهی موج
۞ مرکز دانلود ایرانیان ۞
ایرانی تمام عیار
رجایی زمان 2
خاتمی ، نه
مجمع وبلاگ نویسان حامی دولت اسلامی
انتقاد
حامیان دولت اسلامی
تداوم
کنایه
شبکه ایران
رییس جمهور ایرانیان
احمدی نژاد مرد خدا
فراماسونری ویهود
بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی پزشکی
استاذنا
استقامت
استناد
یوزارسیف
جنبش دعوت
توپ تانک بسیجی
یااباصالح فدات
ما می توانیم
پایگاه خبری قلم پرس
کلمه نیوز
چرا احمدی نژاد ؟
جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد
وبلاگ کاریکاتور هولوکاست
دولت مهر
پایگاه اطلاع رسانی مهرورزی
پایگاه اطلاع رسانی سحر
امتداد مهر
مردی از جنس مردم
ابـــوحـامـد
تقلب سبز
سیاست روز
صبح بیداری
مازیار بیژنی (کاریکاتور)
دولت اسلامی
تلخندک


:: لوگوی دوستان من ::










:: خبرنامه ::