سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تا ریشه‌کنی فساد ایستاده‌ام جمعه 87/1/30 ساعت 9:33 صبح

سخنان آتشین احمدی نژاد در قم

تا ریشه‌کنی فساد ایستاده‌ام

رئیس جمهور در هفتمین دور از سفر استانی خود به قم در حالی پس از تأخیر یکساعته ناشی از استقبال فشرده مردم برای سخنرانی به حرم مطهر حضرت معصومه(س) وارد شد که همانند سخنرانی های قبلی خود در قم که حاوی هشدارهای شدیدی به افزون طلبی های غرب و شبکه های فساد داخلی بود، به این مسئله پرداخت و عوامل تبعیض و بازدارنده برپایی عدالت را برشمرد.

 به گزارش رجانیوز، دکتر محمود احمدی نژاد، مجوزها، انحصارات، امتیازات ویژه و گمرکات را از عواملی دانست که عدالت را مخدوش می‌کنند و ریشه تبعیض هستند.

 احمدی نژاد با بیان اینکه دولت برنامه‌ای برای اصلاح ساختارها و ایجاد عدالت دنبال می‌کند، افزود: در یک مبارزه سنگین و سنگر به سنگر به سر می بریم. پنج، شش عامل داریم که عدالت را مخدوش می‌کنند و ریشه تبعیض‌ها و فاصله‌های طبقاتی هستند.

 به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، رییس جمهوری یکی از این عوامل را مجوزها و انحصارات بیان کرد و گفت: کسانی می‌رفتند، الان هم تاحدودی می‌روند امتیازات ویژه‌ای می‌گیرند و با آن امتیازات ثروت بادآورده می‌اندوزند.

 

تاحدودی این مساله برطرف شده است، اما هنوز کسانی هستند که از اطلاعات و امتیازات ویژه سوء استفاده می‌کنند و ثروت می‌اندوزند.

 احمدی نژاد اظهار داشت: عامل دومی که موجب تبعیض است گمرکات است. کسانی که وارد یا خارج می‌کنند. آنقدر برخی از شبکه‌های انحصار قدرتمند هستند حتی در مراجع تصمیم‌گیری و قانونگذاری و آنچیزی را که خودشان می‌خواهند به تصویب می‌رسانند. برطرف کردن این، یک مبارزه سنگین است. باید دانه به دانه دست‌ها را قطع کرد و دانه به دانه مقررات را اصلاح کرد.

 رییس جمهوری سپس مثالی را بیان کرد و گفت: الان دو شبکه موازی با هم، هماهنگ با هم و هدایت شده از یک مرکز، دست اندرکار وارد کردن سیگار به داخل کشور ما هستند. همان کسانی که سیگار وارد می‌کنند دو شبکه درست کرده اند. یک شبکه رسمی که از گمرکات وارد می‌شود و یک شبکه غیر رسمی که با طراحی و حتی با درگیری با نیروی انتظامی بصورت قاچاق وارد کشور می‌شود. خود اینها یک شبکه گسترده اند.

 احمدی نژاد افزود: دخانیات ما دو سال است که دارد دست‌ها را یکی یکی قیچی می‌کند. اگر بخواهید عوارض گمرکی را آنطوری که حق است از اینها بگیرید فشار را به قاچاق می‌آورند و اگر عوارض را پایین بیاوریم، سیل سیگار است که وارد کشور می‌شود.

 

رییس جمهوری تصریح کرد: همچنین آدم‌هایی هستند در کشور که برای اینها کارچاق کنی می‌کنند.

 

احمدی نژاد افزود: کسی هست که اگر من اشاره کنم شما می‌شناسید. دخانیات ما برای اینکه این شبکه را به هم بزند گفته است که آقا من امتیازات واردات سیگار به جای اینکه دست یک نفر باشد، آزاد می‌گذارم. هر کس می‌خواهد طبق مقررات و ضوابط بهداشتی و عوارض گمرکی سیگار وارد کند. کس دیگری هم آمده که حالا آدم به ظاهر سالمی است و گفته است من بدون قاچاق و تقلب و رشوه می خواهم سیگار وارد کنم.

 

رییس جمهوری افزود: آقایی که هنوز هم در یکی از مراکز است و زیاد هم مصاحبه می‌کند و ادعاهای خیلی گنده می‌کنه و تحلیل‌های عجیب و غریب، این آقا را صدا زده و گفته تو می‌خواهی سیگار وارد کنی؟ گفته بله. گفته است پنج میلیارد دلار باید بدهی به فلان آقا. گفته است برای چی باید بدهم؟ گفته مگر نمی‌خواهی سیگار وارد کنی؟ گفته بله می‌خواهم وارد کنم و عوارض قانونی را می‌پردازم و سیگار مورد قبول بهداشت را وارد می‌کنم. گفته است نخیر نمی‌شود تا تو این پول را ندهی امکان ندارد بتوانی سیگار وارد کنی. این فرد هم نپرداخته است.

 

احمدی نژاد اضافه کرد: رییس دخانیات آمد پیش من و گفت فلان آقا مرا صدا کرده و گفته چرا می‌خواهی به این فرد مجوز وارد کردن سیگار بدهی؟ تو حق نداری به این مجوز ورود سیگار بدهی. والا با تو برخورد می‌کنیم.

 

رییس جمهوری سپس گفت: مشخصات این فرد را گفتم متوجه می‌شوید. ببینید صدا فردا از کجا درمی آید، همان جاست.

 

وی گفت: می‌خواهم ابعاد کار دستتان بیاید. یعنی مبارزه در صحنه‌ای که ارقام میلیاردی جابجا می‌شود. کسانی که شاید روزی مدعی برخی ارزشها بودند امروز متاسفانه در صحنه مبارزه با امتیازات ویژه آنها را در مقابل خودمان می‌بینیم و تاسف این است که در مبارزه با عدالت در داخل شبکه درگیر هستید.

 

رییس جمهوری اظهار داشت: در قضیه هسته‌ای که سنگین‌ترین و پیچیده‌ترین درگیری سیاسی پس از انقلاب بود، شما ایستادید. با فریاد، با هجوم و با مشت های گره کرده دشمن را منکوب و ذلیل کردید؛ اما در برقراری عدالت ما در داخل شبکه درگیر هستیم.

 

دکتر احمدی نژاد بر ساختن ایران تاکید کرد و گفت: باید ایران را بسازیم که با چند عامل ممکن است.

 

وی تصریح کرد: عامل اول وحدت است که بحمد الله و به لطف ولایت و هوشمندی شما مردم در کشور ما حاکم است. عامل دوم توکل بر خداست که امروز بحمدالله در ایران حاکم است. عامل سوم، کار و تلاش و مجاهدت است که به فضل الهی ملت ایران، اهل کار و تلاش و مجاهدت است.

 

احمدی نژاد تاکید کرد: اما یک عامل کلیدی و اصلی عبارت است از حرکت در جهت عدالت و برپایی عدالت و ساختن با عدالت است. ما باید پیشرفت کنیم.

 

پیشرفت ما مستلزم عدالت است. باید عدالت را برپا کنیم. عدالت ما مستلزم کار و پیشرفت است.

 

وی افزود: پیشرفت و عدالت لازم و ملزوم یکدیگرند اگر همه کشور در حال کار باشد و همه مشغول تولید ثروت و آبادانی باشند، اما عدالت برپا نباشد، عده قلیلی جیب‌ها را پر خواهند کرد و اکثریتی در محرومیت به سر خواهند برد.

 

رییس جمهوری اظهار داشت: شما نگاه کنید همان کشور مدعی که امروز به فضل الهی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است در کشورش بیش از ? ???میلیون فقیر مطلق وجود دارد و افرادی هستند که صدها میلیارد دلار ثروت دارند.

 

احمدی نژاد تصریح کرد: و اگر فقط دنبال عدالت باشیم و به فکر ساختن و پیشبرد و تولید ثروت نباشیم باز هم کشور ما عقب خواهد افتاد. ما باید کشور را بر پایه عدالت بسازیم. امروز دولت مصمم است همه منابع کشور را عادلانه در سرتا سر کشور توزیع کند و موانع را بردارد.

 

رییس جمهوری افزود: من قبل از انتخابات تصویری از صحنه تلاش برای برپایی عدالت در ذهنم داشتم. می‌دانستم که برپایی عدالت سخت‌ترین مرحله پیشبرد انقلاب اسلامی است. می‌دانستم که سنگین‌ترین عرصه‌های برخورد و تقابل در اجرای عدالت اتفاق خواهد افتاد. اما باید در محضر شما مردم قم اعتراف کنم آنچیزی را که الان دارم می‌بینم و تجربه می‌کنم بسیار سنگین تر از آن چیزی است که ابتدا در ذهنم بود.

 

احمدی نژاد گفت: می‌دانستم و شما می‌دانید ائمه اطهار(ع) کشته راه عدالتند و برای جلوگیری از تحقق عدالت، فاسدان و ظالمان، آنها را به شهادت رساندند اما شنیدن با دیدن و لمس کردن بسیار بسیار متفاوت است.

 

رییس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در ادامه سخنان خود در اجتماع باشکوه مردم قم در جوار حرم حضرت معصومه(س) در بیان تلاش دولت برای اجرای عدالت در جامعه خاطرنشان کرد که متاسفانه بدلیل برخی کار شکنی‌ها و سنگ اندازی ها، سیاست‌های مورد نظر دولت اجرا نشده است.

 

دکتر محمود احمدی نژاد به موضوع مالیات اشاره کرد و گفت: تلاش کردیم که شبکه مالیاتی کشور کامپیوتری شود و در آمد اشخاص در هر نقطه‌ای ثبت و براساس آن مالیات گرفته شود اما هر بار سراغ اجرای آن رفتیم دیدیم که دست های فراوان نشسته‌اند تا مانع از اجرای این طرح شوند.

 

به گزارش ایرنا، رییس جمهوری با بیان اینکه در برخی جاهای دیگر از جمله ثبت اسناد هم همین طور است، گفت: به وزیر اقتصاد گفتم که چرا دو کارخانه که یک چیز تولید می‌کنند و به یک اندازه تولید خود را فروخته‌اند علت چیست که یکی ? ????میلیون تومام مالیات داده اما کارخانه دیگر ? ??میلیون تومان هم مالیات نداده است. نظام مالیاتی فعلی عامل سوء استفاده ا ست.

 

رییس جمهوری، بانک‌ها را دیگر عامل بی‌عدالتی عنوان کرد و افزود: عامل دیگر بانک‌ها است که در مورد آنها زیاد گفته ام اما می‌خواهم در قم این موضوع را بیشتر باز کنم.

 

احمدی نژاد تاکید کرد: قانون بانکداری اسلامی نوشته شد و قرار بر این بود که به شرط رعایت عقود اسلامی به بانک‌ها اختیارات بیشتری داده و تسهیلات زیادی به آنها ارائه شود اما ساختارهای درونی بانک‌ها متناسب با آن قانون تغیر نکرد.

 

رییس جمهوری افزود: به مرور این ساختار قوانین و ضوابط را حذف کرد و وضعیت قراردادها و عملکرد بانک‌ها به وضع سابق بازگشت، بطوری که پول‌های مردم تحت عنوان قرض الحسنه جاری و یا پس انداز جمع شد و بانک‌ها که بیش از ????درصد سرمایه آنها از همین سپرده‌های مردم تشکیل می‌شود با سپرده های مردم سرمایه‌گذاری کردند.

 

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: دولت برای اینکه این منابع را کنترل کند، مقرراتی وضع کرد که بانکها نتوانند با سپرده‌های مردمی هر کاری که می خواهند انجام دهند، بانک بعد از اینکه منابع را جمع کرد مختار است که به چه کسی پول بدهد و به چه کسی ندهد و این یک تبعیض است.

 

رییس جمهوری تصریح کرد: دولت برای مبارزه با این تبعیض آمد مقرراتی وضع کرد که این منابع بصورت تسهیلات و وام به جاهای مختلف از جمله کشاورزی، بازرگانی، مسکن و صنعت اختصاص یابد، اما جمعی اعتراض کردند و این مقررات دولت ملغی شد.

 

احمدی نژاد ادامه داد: در برنامه چهارم توسعه تصویب کردند که دولت حق ندارد در نحوه تخصیص وام دخالت کند و دخالتی در عملکرد بانکها از نظر اختصاص منابع حاصل از سپرده‌های مردمی نداشته باشد و شرایط دوباره به زمان قبل بازگشت.

 

رییس جمهوری گرانی مسکن را نتیجه عملکرد برخی از بانکها در ارائه تسهیلات به افراد خاص دانست و گفت: اواخر سال ? ???و سال گذشته یکباره دیدیم که یک اتفاق پیش بینی نشده و مضر در بخش مسکن در حال وقوع است و یکباره موج سنگینی اتفاق افتاد بطوری که روزانه قیمت مسکن بالا می‌رفت.

 

احمدی نژاد اضافه کرد: از وزیر ان اطلاعات و اقتصاد خواستم که به سرعت موضوع را بررسی کنند، زیرا اخباری داشتیم که باند ویژه‌ای نشسته‌اند و در ارتباط با برخی بانکهای خصوصی و دولتی منابع بانکی را وارد بازار مسکن کرده اند.

 

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: وزیر اطلاعات گزارش داد برخی بانکها بیش از یک هزار و ?????میلیارد تومان پول را به افراد خاص داده اند، وقتی خواستیم با این موضوع برخورد کنیم دست‌های فراوانی وارد کار شد و برغم اینکه دولت بانک مرکزی را موظف کرد که بر قانون اعطای وامها نظارت کند، برخی عوامل مقاومت کردند.

 

احمدی نژاد در ادامه تصریح کرد: در سال گذشته دوستان ما ایستادند اما برخی بانک‌ها به استناد همان قانون حاضر نبودند گزارش وام‌های خود را به دولت بدهند. در سال ? ???دولت ممنوع کرد و تصویب کرد که هیچ بانکی به جز بانک مسکن وام خرید ندهد.

 

رییس جمهوری ادامه داد: با کمال تاسف در گزارشی که با فشار و مقاومت و برخورد با برخی عناصر تهیه شده و دیروز به دست ما رسید، دیدیم که تحلیل روز اول ما درست بود و همه چیز حاکی از این است که عده‌ای با استفاده از منابع بانکی وارد بخش مسکن شده‌اند و می‌خواهند خون مردم را بدوشند.

 

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه یک عذرخواهی از ملت و یک مطالبه دارد، گفت: عذرخواهی من از ملت این است که وقتی مشکل را شناختیم و به بانک مرکزی و برخی دستگاهها دستور داده شد، فکر می‌کردیم که آنها وظیفه خود را انجام خواهند داد و جلوی فساد را می‌گیرند.

 

رییس جمهوری با بیان اینکه به عنوان رییس دولت، خود از دولت انتقاد می کند، تاکید کرد: با عرض تاسف در سال گذشته برخی از دستگاهها وظیفه خود را بدرستی انجام نداند و آن باند فاسد توانست کار خود را انجام دهد.

 

احمدی نژاد گفت: در جلسه‌ای نشستند و گفتند که فلانی را زمین خواهیم زد او هرکاری کند دو جا دست ما است، یک نفت و دیگری بانکها شما می‌شناسید که منظور من چه کسانی است.

 

رییس جمهوری خاطرنشان کرد:شما این موضوع را اتفاقی نگیرید که من برای تصدی وزارت نفت ? ??نفر را معرفی کردم، بار اول یک برادر حزب اللهی ضد فساد را معرفی کردیم، اما شب نامه‌ها آمد و در حالی که قرار بود برادری برود با فساد و مافیا مقابله کند، آن برادر را با شبنامه به مافیا متهم کردند و او نتوانست رای اعتماد بگیرد.

 

احمدی نژاد ادامه داد: معرفی نفرات دوم و سوم نیز به برخوردهای این گونه مواجه شد و در نهایت ما مجبور شدیم برای اینکه کارهای این وزارت خانه متوقف نشود عقب نشینی کنیم تا کار نفت متلاشی نشود و در مورد بانکها نیز به همین صورت است.

 

رییس جمهوری در حالیکه مردم قم یکصدا شعار احمدی، احمدی،حمایتت می کنیم سر می‌دادند، تاکید کرد: ای مردم بدانید که خادم شما و اعضای دولت در مبارزه با مفاسد و تبعیض‌ها و جلوگیری از اجحاف دست از تلاش برنخواهند داشت و در مبارزه به این عناصر شناخته شده تا آخر ایستاده‌ایم و سر سوزنی عقب نشینی نخواهیم کرد.

 

احمدی نژاد در ادامه تصریح کرد: متاسف هستم و باید در حضور شما اعلام کنم که بدلیل کوتاهی برخی بخش‌ها در نظارت. سال گذشته برخلاف سیاست دولت بیشترین مقدار پول وارد بخش مسکن شد و در اختیار افراد خاص برای بورس بازی در مسکن قرار گرفت.

 

رییس جمهوری در اجتماع پرشکوه مردم قم تاکید کرد که به یاری خدا و با پشتوانه شما مردم در سال ? ???و به یاری الهی دست همه اینها را از بیت المال قطع خواهیم کرد.

 

احمدی نژاد در ادامه سخنان خود، اظهار داشت: بعضی‌ها می‌خواهند از یک طرف با تمسک به ظواهر قانونی دست ما را ببندد و فتنه کنند و از طرف دیگر مدعی می‌شوند که سیاست‌های دولت غلط است، در حالی که سیاست‌های دولت اجرا نشده است.

 

رییس جمهوری گفت: سیاست دولت این بود که منابع بانکی عادلانه بین آحاد مردم توزیع شود نه اینکه یک بانکی تمام تسهیلات را به یک نفر بورس باز برای خرید و فروش و افزایش قیمت مسکن، ? ????میلیارد تومان وام بدهد و یک جوانی که اینجا ایستاده برای گرفتن ????میلیون تومان وام مسکن دستش به جایی نرسد.

 

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: فکر نکنند که من وقتی یک نفر را عوض می‌کنم می توانند جوسازی کنند، بدانند که این نوکر ملت برای اجرای عدالت و احقاق حقوق مردم تحت تاثیر این جوسازی‌ها قرار نخواهد گرفت و باکی از کسی ندارم.

 

دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه در ادامه سخنان خود در اجتماع باشکوه مردم قم، تاکید کرد: امسال تورم در کشور کنترل و دست‌های فساد وابسته به بیگانه از اقتصاد ملی قطع خواهد شد.

 

احمدی نژاد خطاب به مردم قم اظهار داشت: عده‌ای با همراهی دشمن و با فتنه سازی و کارشکنی می‌خواستند دولت برخاسته از رای شما را به زمین بزنند.

 

دیدید در اوج فشارهای تبلیغاتی به جای اینکه در مقابل دشمن بایستند، علیه دولت جوسازی می‌کردند و فشارهای روانی را علیه دولت تشدید می‌کردند.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، رییس جمهوری با بیان اینکه این عده به صراحت اعلام کرده‌اند که منابع پولی و نفت کشور را در دست دارند، افزود: آنان خیال می‌کردند دشمن از سویی قطعنامه صادر می‌کنند و شریان پولی کشور را جهان به ایران می‌بندند و آنها نیز در داخل فشار وارد کرده و یک تورم ? ???تا ? ???درصدی را ایجاد می‌کنند.

 

احمدی نژاد تاکید کرد: آنها می‌خواستند با این کار توسط رسانه‌های خود انگشت نشانه را به سمت خادمان ملت و مدافعان از حقوق ملت نشانه‌گیری کنند و به هدف خود برسند.

 

وی اظهار داشت: با این حال دیدید که به فضل الهی و با ایستادگی مردم و تبعیت از رهبری و ایستادن در پای آرمان‌ها آنها تا همین الان نیز شکست خورده اند.

 

رییس جمهوری تاکید کرد: آنها فکر می‌کردند با دو تحریم و با فتنه گری در داخل، اقتصاد ایران متلاشی خواهد شد.

 

احمدی نژاد اضافه کرد: تورم ? ???درصدی مورد نظر آنها به فضل الهی و با ایستادگی شما و خدمت خادمان به ? ???درصد تنزل کرد و به فضل الهی امسال کنترل خواهد شد و دست‌های فساد وابسته با بیگانه از اقتصاد ملی قطع خواهد شد.

 

** برخی برای طرحی که هنوز نشنیده‌اند رد نامه نوشتند

 

احمدی نژاد همچنین به تعویق برنامه زنده تلویزیونی خود برای توضیح برنامه های اقتصادی دولت به مردم اشاره کرد و گفت: قرار بود در یک مصاحبه و گزارش تلویزیونی طرح اقتصادی دولت را تشریح کنم اما برخی دوستان گفتند اندکی صبر کنید تا پاسخ برخی سوالات تهیه شود.

 

وی افزود: آنقدر کار آنها سخیف است که انسان علاقه‌ای ندارد به آن اشاره کند. کسانی که بنای آنها بر این بوده که تحت هر شرایطی ضربه بزنند از قبل مقاله‌های خود را آماده کرده بودند و طرحی را که هنوز نشنیده‌اند برای آن رد نامه نوشتند و علیه صحبتی که نشده است، نقد نوشته و منتشر کردند.

 

احمدی نژاد اضافه کرد: برخی از این سایت‌ها ساعت ? ??بعد از ظهر یعنی قبل از آن ساعتی که قرار بود صحبت شود، نقد و حمله به صحبت‌هایی که احتمال می دادند مطرح شود را در سایت خود طرح کردند.

 

رییس جمهوری تصریح کرد: ما در سال ? ???یک عقبه سنگین و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. بسیاری علاقه دارند که من ابعاد فشارهای دشمن را تشریح کنم تا فکر کنند اثر گذاشته است و دشمن امیدوار شود.

 

احمدی نژاد خطاب به مردم گفت: دشمن همه توان خود را برای ضربه زدن به ملت ایران به کار برد. دیدید قبل از انتخابات مجلس خیال می‌کردند که کارهای آنان اثر کرده است و ملت را تحت تاثیر قرار داده‌اند و به همین خاطر در داخل و خارج رسما پیام دادند.

 

رییس جمهوری افزود: در زمان انتخابات مجلس من در سنگال بودم که رسانه‌های دشمن تبلیغ می‌کردند آنقدر اوضاع در ایران بد بود و آنقدر مردم علیه دولت شده‌اند که فلانی در انتخابات به بیرون از کشور رفت.

 

احمدی نژاد ادامه داد: به همین خاطر از دوستان خواستم برنامه را فشرده کنند تا برگردیم برای اینکه حسرت دلشادی همین اندازه را هم به دل دشمن گذاشته باشیم. دوستان ما ? ???ساعت نخوابیدند و کارها را فشرده کردند و برگشتیم.

 

رییس جمهوری گفت: عده‌ای نیز در داخل گفتند این انتخابات، رفراندم فلانی و دولت است. وقتی برای رای دادن به مسجد رفتیم، مردم هجوم آوردند و در دفاع از انقلاب شعار دادند و فریاد زدند.

 

احمدی نژاد گفت: خبرنگار یکی از رسانه‌های همان قدرت بزرگ که در آنجا حضور داشت به من گفت این انتخابات یک رفراندم و یک آزمایش برای تو است تا ببینیم مردم آیا با نظام و دولت و سیاست هسته‌ای همراهی می‌کنند یا نه.

 

رییس جمهوری افزود: من به این خبرنگار گفتم چشم هایت را باز کن، اینها مگر مردم نیستند. رفراندم اگر می‌خواهید، این ملت ایران پای حقوق و ارزش های خود و عدالت و ساختن ایران ایستاده است و ذره‌ای عقب نشینی نخواهد کرد.

 

** دولت هیات ویژه‌ای برای عمران قم تشکیل می‌دهد

 

رییس جمهوری درباره برنامه‌های دولت در سفر دوم استانی به استان قم نیز گفت: در سفر اول دولت مصوباتی را برای این استان داشت که بخش‌هایی از آن اجرایی شده و بخش‌هایی نیز در دست اجرا است و کارهای خوبی در حال انجام است.

 

احمدی نژاد اظهار داشت: اما آنچه مد نظر ماست هنوز اتفاق نیافتاده است.

 

ما در قم نیازمند یک جهش و کارهای بزرگ هستیم.

 

رییس جمهوری ابراز امیدواری کرد که دولت در این سفر بتواند با کمک نمایندگان مجلس و بخصوص نمایندگان جدید، پرنفس و با اراده و با همت که وارد شده اند، چند تصمیم بگیرد تا قم را در مسیر یک حرکت پر شتاب پیشرفت قرار دهد.

 

احمدی نژاد، راه آهن سریع السیر، انتقال خط آهن، طرح حرم تا حرم، آب و مسکن را از جمله مسایلی دانست که در دستور کار دولت قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه دولت باید مایه بیشتری برای قم بگذارد، گفت: بر اساس قانون اساسی دولت می‌تواند برای انجام کارهای مهم که باید بطور ویژه انجام شود، یک هیات اختصاصی را مامور آن کار کند.

 

رییس جمهوری افزود: ان شاء الله دولت در جلسه استانی خود در قم جمعی از اعضای دولت را به عنوان هیات عمران قم مامور خواهد کرد که به طور ویژه و اختصاصی در خدمت مردم قم، علما و در کنار استاندار و نمایندگان تصمیم‌های بزرگ برای قم را عملیاتی کنند.

 

احمدی نژاد در پایان از مردم قم به خاطر بزرگواری ها، مجاهدتها و خدماتی که به انقلاب داشته‌اند و خواهند داشت، تشکر ویژه کرد.

 

رئیس جمهور در ابتدای این دیدار نیز گفت: شهر قم درخشان‌تر از همیشه در جهان می‌درخشد.

 

وی اظهار داشت: شهر قم درخشان‌تر از همیشه در سرتاسر جهان می‌درخشد و به واسطه قیام و ایستادگی مردم قم، امروز ملت ایران عزیزترین، پرافتخارترین و مقتدرترین ملت جهان است.

 

وی با بیان اینکه بشریت جهان به دنبال الگو هستند و به همین دلیل مردم ایران و قم را به خوبی شناخته و در جستجوی نجات هستند، تصریح کرد: قم در بین ملت ایران در جایگاه بسیار رفیعی قرار دارد و بالاترین افتخار مردم قم میزبانی از یک شخصیت بزرگ الهی حضرت معصومه (س)، است. قم میزبان یک طیبه و یاور امام معصوم است که نور پاکی را منتشر کرده و در دامن خود فقها، مراجع، مجاهدان،‌شهیدان و صالحان فراوانی را تربیت کرده‌است.

 

احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه افتخار ما این است که پابوس و نوکر حضرت معصومه هستیم، گفت:‌ ملت ایران مفتخر است که در شهر مقدس مشهد برادر ایشان نورافشانی و هدایت ملت ما را به سمت قله‌های کمال مدیریت می‌کند.

 

رئیس‌جمهور با بیان اینکه همه فرازهای افتخار آمیز ملت‌مان در سال‌های اخیر از قم آغاز شده، به سخنان امام راحل در این مورد اشاره کرد.

 

وی با بیان اینکه مشکل بشریت در طول تاریخ دوری از حقیقت عالم هستی است، اظهار داشت: زورگویان و ظالمان در طول تاریخ، بشریت را به سمت انحراف و زشتی‌ها هدایت می‌کردند و همه ظلم‌ها و مشکلات ناشی از مدیریت انسان‌های مستکبر و زورمدار بوده است.

 

احمدی‌نژاد مدیریت ستمگران و تبعیت انسان‌ها از مدیریت طاغوت و ستمگر را عامل مشکلات طول تاریخ بشریت و جهان امروز دانست و افزود: امروز یک مسابقه سنگین برای فریب، اشغالگری، غارتگری، کشتن و تسلط بر ملت‌ها بین قدرت‌ها در جریان است.

 

وی با اشاره به 11 سپتامبر در نیویورک تصریح کرد: به بهانه آن ساختمان‌هایی که فرو ریخت به افغانستان و عراق حمله کردند و بیش از یک میلیون انسان کشته و ده‌ها هزار نفر زخمی و بی‌خانمان شده‌اند.

 

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه ملت ایران امروز پرچمدار و پیرو خط ولایت و امامت و فریادگر عدالت است، گفت: امروز ما دو ماموریت همزمان و در طول هم داریم که اولی ساختن ایران و بعد از آن اصلاح وضعیت جهان است.

 

وی با بیان اینکه ساختن ایران برپایه اصلاح امور ممکن می‌شود، اظهار داشت: اگر ما مناسبات فاسد جهانی را اصلاح نکنیم زورمداران ما را در جغرافیای خود محسور خواهند کرد.

 

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه ما بیش از 80 میلیارد دلار ذخیره ارزی داریم، گفت: ما برای اجرای پروژه‌ها به دنبال وام گرفتن هستیم و آنها پول ما را بلوکه می‌کنند و بر ما فشار وارد می‌کنند و بمب‌ و موشک و تسلیحات کشتار جمعی بر سر ملت‌های مظلوم فرود می‌آورند.

 

وی افزود: ما تا می‌خواهیم یک جهش اقتصادی و حرکت سیاسی انجام دهیم قطعنامه صادر می‌کنند و آنها با همه ملت‌هایی که بخواهند به سمت آزادی بروند مقابله می‌کنند.

 

احمدی‌نژاد با اشاره به شبکه‌های وسیع تبلیغاتی بیگانگان که به دنبال تهاجم فرهنگی هستند، بیان داشت: اگر ما نتوانستیم در مقابل این هجمه‌ها ایستادگی کنیم فرهنگ ما با مشکل مواجه می‌شود و اگر فرهنگ و اقتصاد ما به سرعت پیشرفت نکند، نمی‌توانیم مناسبات‌مان را تغییر دهیم.

 

وی با اشاره سخنان امام راحل درباره اینکه تا ظلم هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم، گفت: پیام و مسیر ملت ایران در اصلاح جهان با روش زورمندان متفاوت است چرا که شعار ما خداپرستی، صلح، گفتگو و عدالت، برادری، دفاع از حقوق ملت‌ها و کرامت انسانی است.

 

احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه ملت ایران اهل گفتگو و مذاکره است، گفت: گفتگو و مذاکره در چهارچوب قوانین و حقوق ملت‌ها باید باشد.

 


نوشته شده توسط: محمد حق دوست


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

ادامه فعالیت در وبلاگ قابلمه بدست
لری کینگ هم به سخنان هاشمی استناد کرد
هانیبال الخاص و ناصر حجازی!
سری ششم کلیپهای "رویای سرطانی"
ترور در روز رأی اعتماد
اللهم عجل لولیک الفرج
سری پنجم کلیپهای "رویای سرطانی"
سری چهارم کلیپهای "رویای سرطانی"
قانونی ترین دزدی قرن!
سری سوم کلیپهای 'رؤیای سرطانی'
اهانت به رهبری، مردم و احمدینژاد از جایگاه وکیل مدافعی سران فتنه
تقدیم به نخبه بیبصیرت "علی.م": عمرسعد شمایید که پیمان شکنید!
آوای مرگ بر موسوی سخنرانی سید حسن را نیمه تمام گذاشت
عظیم ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت رهبر معظم انقلاب
عدهای در صف دشمنان امام ادعای مالکیت انحصاری خط امام را دارند
[همه عناوین(671)][عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
498919


:: بازدیدهای امروز ::
71


:: بازدیدهای دیروز ::
148



:: درباره من ::

محمد حق دوست
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه . این وبلاگ رو راه انداختم تا از مردی دفاع کنم که آماج حملات بی رحمانه و بی شرمانه دشمنان خارجی و مخالفین داخلی قرار گرفته . کسی که تنها جرمش خدمت و نوکری ملت ایرانه ، کسی که معنای واقعی یک رئیس جمهور رو برای مردم به تصویر کشید ، کسی که ثابت کرد با دین هم میشه حکومت کرد ، کسی که ثابت کرد افکار امام به زباله دان تاریخ نپیوسته، کسی که بعد از چندین سال آوای دلنشین اللهم عجل لولیک الفرج رو در سراسر گیتی طنین انداز کرد ، کسی که یاد و خاطره رجایی رو در ذهن مردم زنده کرد ، کسی که نظام های ظالمانه و ناعادلانه حاکم بر دنیا رو به سخره گرفت . کسی که ...

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

آقای مطهری! دانشگاه آزاد هم تقصیر مناظره است؟! [41]
وقف دانشگاه آزاد ، دزدی بزرگ [45]
لاریجانی : من به وظیفه ام عمل کرده ام [11]
از کیف انگلیسی تا کیف آزادی [9]
مطالبه حقوق مستضعفین از نمایندگان جاسبی گرا+ شماره موبایل [33]
مسئله دانشگاه آزاد و آزمون فساد ستیزی نظام [20]
اصولگرایان اصول را بخاطر آورید! [6]
وکیل الرعایا یا وکیل الدانشگاه آزاد؟ [10]
مجلسی که انگار از جنس مردم نیست [13]
اکنون پس از 20 سال... [51]
آیا سید حسن پیام مردم را شنید؟ + فیلم [267]
موسوی و کروبی در سالگرد رحلت امام(ره) چه می‌کنند؟! [48]
نظر رهبر انقلاب در مورد الله اکبر گفتن سبزها [43]
چرا سخنرانی سید حسن نیمه تمام ماند ؟ [25]
واکنش مردم به سیدحسن نوعی هشدار بود [23]
[آرشیو(162)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

کلیپ[7] . احمدی نژاد[6] . دانلود[5] . صهیونیسم[5] . هاشمی[5] . موسوی[5] . کلیپ[2] . سفرهای استانی[2] . قالیباف[2] . سید حسن خمینی[2] . خاتمی[2] . انتخابات88[2] . انرژی هسته ای . انقلاب بنزین . تقلب . توهم . جاسوس . جلبک سبز . جنبش سبز . جنگ نرم . حداد عادل . حماسه 88 . خواص . دانشگاه آزاد . دانشگاه از هفت دولت آزاد . احمدی نژاد، خاتمی ، هاشمی . افسادطلبان . اقتصادی . امام خامنه ای . انتخاب دهم . انتخابات مجلس . شریعتمداری . شهید آیت . شیرین خانم عبادی . صانعی . دکتر احمدی نژاد . دکتر عباسی . ژنو ، کلمبیای2 . سبز لجنی . سبزلجنی . سخنرانی ها . کاربردهای انرژی هسته ای . کروبی . سونامی سوم تیر . سیاست خارجی . ضدغرب . طرح تحول اقتصادی . غزه . کلیپ، دانلود، صهیونیسم . نامه ننگین 2003 . هسته ای . وطن فروش . وطن فروشها . یکه تازی در کلمبیا . گفت و شنود کیهان . گفتگوی تلویزیونی . ما می توانیم . متفرقه . مطهری . مناسبتها . مناظره . منتظری .


:: آرشیو ::

**کلیپ**
آرشیو اخبار(88-1386)
آرشیو دسته بندی شده اخبار(88-1386)
آرشیو مطالب 87
سبزترین ها
پول مارو پس بگیر
این سبز و آن سبز
مناظره 10 میلیونی
13 آبان


:: دوستان من (لینک) ::

احمدی نژاد
بسیج جهانی
منطقه ممنوعه
گردباد
بیداری
چلغوز
فصل انتظار
خیلی دور _ خیلی نزدیک
موشک انداز
حزب اللهی مدرنیته
خمینیسم
ارزش خبر
خاتمی نیوز
رجانیوز
خبرنگار مسلمان
مصائب احمدی نژاد
بچه های سوم تیر
اختاپوس
خاکریزیسم
انصارنیوز
محراب اندیشه
ریاست جمهوری اسلامی ایران
روزنامه کیهان
روزنامه قدس
گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چی
نسل یبدار
ولایت
پارتیزان
نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی
جنبش
وبلاگ بحر
اریکه ایی ازنوع نوشتن
هجوم خاموش
ناگفته ها
یاوران دکتر احمدی نژاد
لاهوت
طنزهای خفن سیاسی
بوی خوش ظهور
بروبچز دبیرستان روشنگر
آواز پرجبرئیل
طنز کاظم
اصولگرا
روزنامه ایران
هجوم خاموش
پرس تی وی
آزادی بیان
برنانیوز
اندیشکده (دکتر عباسی)
مهرنیوز
وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد
خبرگزاری فارس
نیم نگاهی به ...
پرونده ویژه
مرکز بررسی های استراتژیک
اخبار و رویدادهای جنجالی
روایت های آسمانی
شهید چمران
نگرانی
نسل برتر
بهترین وبلاگ دنیا
سرمستانه
نگرانی
دانشگاه از هفت دولت آزاد
وبلاگ دانشجویان دانشگاه آزاد
صراحت
تارنگاشت های یک زن مسلمان
تاملات
افتضاح ملی
تمهیدات برای حضور و ظهور
آهستان
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
منطقه ممنوعه
وبلاگ گروهی فصل انتظار
من و روزهایم
بوی خوش ظهور

در گوشی با خدا
شُکوه منطق ایرانى
شاعرانه
همسنگری
اجتماعی سیاسی
شریف نیوز
همولایتی
روایتی دیگر
مهراوه من
نشریه طنز ستون آزاد
محمد پرسپولیسی
دکتر محمد علی رامین
گام آخر
دکتر شهبازی
کوکب هدایت
اول خدا دوم آقا سوم دکتر
کهف
اکینانیوز

احمدی نژاد FANZ
Mafia Online Game
خدمت
ما در شب تاریخ تا صبح بیداریم
نمازخانه بوستان بهاره
خبرگزاری عصر ایران
دیپلماسی ایرانی
یادگارهای ماندگار
درد نوشته های دانشجوی مسلمان
پایگاه خبری جام
دنیای جوانی
پایگاه خبری سپهر
روزنامه عدالتخواه سیاست روز
نشریه پرتو سخن
آیینه
یالثارات الحسین
انصارنیوز
فاطمه رجبی
حدیث نفس
اسلام حقیقی
پیاده تا عرش
شمیم نینوا
جزیره دانلود 2008
رایحه خدمت
دولت ۷۰ میلیونی
رجایی زمان
دکتر احمدی نژاد
سایه نیوز
آبادگران ایران اسلامی
حامی
جعبه جادویی
جزیره تنهایی های من
امید آخر
شمیم
علافی از دیار ابهر
بیا تا برویم
عمو اکبر
فرقه اصلاحیه
نسیم وصل
عصر بیداری
اینجا چراغی روشن است
علی اکبر جوانفکر
خصوصی نیست ... !
در التهاب انتظار فرج...
بسیجی سیاسی
پرواز
شلیکهای خاتمی
جهاد مجازی
شهسوار دل
احمدی نژاد فانز
وبلاگ گروهی موج
۞ مرکز دانلود ایرانیان ۞
ایرانی تمام عیار
رجایی زمان 2
خاتمی ، نه
مجمع وبلاگ نویسان حامی دولت اسلامی
انتقاد
حامیان دولت اسلامی
تداوم
کنایه
شبکه ایران
رییس جمهور ایرانیان
احمدی نژاد مرد خدا
فراماسونری ویهود
بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی پزشکی
استاذنا
استقامت
استناد
یوزارسیف
جنبش دعوت
توپ تانک بسیجی
یااباصالح فدات
ما می توانیم
پایگاه خبری قلم پرس
کلمه نیوز
چرا احمدی نژاد ؟
جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد
وبلاگ کاریکاتور هولوکاست
دولت مهر
پایگاه اطلاع رسانی مهرورزی
پایگاه اطلاع رسانی سحر
امتداد مهر
مردی از جنس مردم
ابـــوحـامـد
تقلب سبز
سیاست روز
صبح بیداری
مازیار بیژنی (کاریکاتور)
دولت اسلامی
تلخندک


:: لوگوی دوستان من ::










:: خبرنامه ::