سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرگیجه در اردوگاه افراطیون یکشنبه 86/12/26 ساعت 2:30 صبح

 سرگیجه در اردوگاه افراطیون

روز جمعه مردم ایران حماسه ای دیگر آفریدند. ملت آگاه ایران زمین با حضوری گسترده از یک سو خط فریب دشمنان را در غیر رقابتی خواندن انتخابات خنثی کردند و از سوی دیگر با ابراز اعتماد دوباره به جریان اصولگرا، روند جاری امور در کشور را در مسیر اصولگرایی تثبیت نمودند.
اما شکست خوردگان مدعی اصلاحات در این مرحله برای لاپوشانی «نه» بزرگ ملت به افراطی گری و ساختارشکنی چه کردند؟
«فرار به جلو» نام تاکتیکی است که پس از شکست ها در دستور کار برخی شکست خوردگان قرار می گیرد. در این تاکتیک فرد یا جریان شکست خورده سعی می کند شکست خود را مخفی سازد تا بتواند زمینه «جرزنی» خود را در آینده فراهم آورد.
اجازه دهید با هم این مسیر خبری را مرور کنیم:
«نتیجه سازی برای انتخابات»!
مدعیان اصلاحات در گام نخست و برای آنکه بتوانند زمینه های «جرزنی و بهانه جویی» در آینده را فراهم نمایند تلاش نمودند تا با ارائه آمارهای خیالی غیرواقعی اصلاح طلبان را پیروز میدان انتخابات مجلس هشتم نشان دهند تا بلافاصله پس از اعلام آمار رسمی از سوی وزارت کشور، بستر لازم برای انحراف اذهان عمومی طرفداران خویش به سمت احتمال «دست برده شدن در آرا» و «تقلب» آماده باشد.
به همین دلیل است که روزنامه «کارگزاران»، ارگان مطبوعاتی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان (یاران خاتمی)، تیتر اول روزنامه صبح شنبه خود را بدین صورت تنظیم می کند: «اصلاح طلبان پیشتاز انتخابات» (!)
دست اندرکاران مطبوعات بهتر می دانند که صفحه اصلی یک روزنامه صبح حداکثر تا ساعت 10 شب قبل، امکان بازماندن دارد و روزنامه کارگزاران هم از این قاعده مستثنی نیست. این مسئله بدان مفهوم است که روزنامه کارگزاران پیش از اتمام رای گیری و از طریق منابع غیبی دریافته است که اصلاح طلبان پیشتاز انتخابات هستند! این اقدام غیرحرفه ای در حالی انجام شده است که تیتر کارگزاران را نمی توان حتی محصول یک «برآورد» در نظر گرفت چرا که نتایج لحظه به لحظه شمارش آرا نشان می دهد «یاران خاتمی» کاملا از اعتماد مردم بی نصیب مانده اند.
در همین حال رجبعلی مزروعی عضو شورای مرکزی حزب افراطی مشارکت نیز شنبه صبح و پیش از اعلام نتایج اولیه انتخابات در گفت وگو با سایت آفتاب (نزدیک به کارگزاران) ادعا کرد: «به پیروزی اصلاحات امیدواریم»
عضو شورای مرکزی حزب مشارکت گفت: اخباری که از نتایج انتخابات در سراسر کشور به گوش می رسد حاکی از پیروزی اصلاحات است!
وی ادامه داد: ارزیابی ما از اخبار غیررسمی این است که انتخابات 24 اسفند انتخابات خوبی بود و ارزیابی نسبتا مثبتی از آن داریم!
در همین چارچوب «نوروز»، سایت خبری حزب افراطی مشارکت هم به «نتیجه سازی» برای انتخابات مجلس هشتم پرداخت و طی خبری کاملا خیالی و غیرمستند مدعی شد: براساس نتایج اولیه: اصلاح طلبان نیمی از کرسی های انتخابات تهران را از آن خود کردند(!)
سایت حزب افراطی مشارکت به نقل از یک کارشناس وزارت کشور مستقر در ستاد انتخابات کشور مدعی شد: براساس برخی گزارش های دریافتی از نتایج شمارش آرا، ورود قریب 20 نامزد حوزه انتخابیه تهران به مجلس در مرحله اول قطعی به نظر می آید که حدود نیمی از آن ها را اصلاح طلبان تشکیل می دهند. این سایت حزب افراطی مشارکت در گزارشی دیگر به آمار و اطلاعات موهوم متوسل شد و قاطعانه! به «نتیجه سازی» خود ادامه داد: نوروز مدعی پیروزی لیست یاران خاتمی در غرب، شمال تهران و اسلامشهر(!) شد.
به نوشته نوروز براساس گزارش هایی که رسیده است در شهر تهران تاکنون در صندوق های شمارش شده در غرب تهران، شمال و مناطق 2 و 5 و 6 و 1 و 3 و شهر اسلامشهر و 7 و 22 و 9 و 18 و 19 فهرست اصلاح طلبان از سایر فهرست ها پیشی گرفته است(!)
پس از بلند شدن موج «نتیجه سازی» از سوی مدعیان اصلاحات، فرمانداری تهران واکنش نشان داد و با صدور اصلاعیه ای اعلام کرد که نتایج اعلام شده از انتخابات تهران غیرمستند و بی اعتبار است.
فرمانداری تهران نتایج اعلام شده در سایت های خبری از شمارش آراء انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر را بی اعتبار و غیرمستند خواند.
به گزارش خبرگزاری ها، روابط عمومی فرمانداری تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: اعلام هرگونه آمار از سوی رسانه ها و سایت های خبری در خصوص ترکیب آراء انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر فاقد اعتبار بوده و به هیچ عنوان مستند نیست.
در این اطلاعیه تاکید شده است اخبار منتشره بیشتر حدس و گمان رسانه ها و سایت های خبری بوده و فاقد ارزش و اعتبار قانونی است.
اعتراض می کنم، پس هستم!
رویگردانی مردم از مدعیان اصلاحات برای این جریان پرمدعا آنچنان غیر قابل پذیرش و هضم بود که آنان دیروز همه تلاش خود را به کار بستند تا عدم اقبال عمومی به «یاران خاتمی» را به «کج بودن زمین میدان رقابت» احاله دهند.
پس از آنکه مدعیان اصلاح طلبی در برآوردهای میدانی متوجه عدم اقبال عموم به لیست انتخاباتی یاران خاتمی شدند جوسازی به منظور مخدوش جلوه دادن انتخابات را آغاز کردند.
در این راستا، سیدعبدالواحد موسوی لاری رییس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در نامه ای خطاب به دبیر شورای نگهبان و وزیر کشور نسبت به آنچه که آن را تنگناهای ایجاد شده و مانع تراشی بر سر حضور ناظران ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در شعب اخذ رای می خواند، اعتراض کرد!
از سوی دیگر در ادامه ارائه آمارهای فله ای و ضد و نقیض ازسوی اصلاح طلبان و در حالیکه موسوی لاری رئیس ستاد اصلاح طلبان در نامه مزبور از صدور کارت برای یک چهارم ناظران خود خبر داده بود، عبدالله ناصری سخنگوی ستاد در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی وابسته به این گروه گفت: این ستاد 1200 تا 1300 ناظر بر سر صندوق های رأی دارد و برای یک سوم ناظران ما کارت صادر شده است.
بر همین مبنا عبدالله ناصری سخنگوی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان برای توجیه شکست بزرگ مدعیان اصلاحات اصولگرایان را به دخل و تصرف در آراء مردم متهم کرد!
به گزارش بهارستان ایران، عبدالله ناصری ادعا کرد: در حالیکه گزارش های دریافتی از سراسر کشور حکایت از توفیق نامزدهای اصلاح طلب در عرصه انتخابات دارد برخی از رسانه های اصولگرا حامی دولت که انتظار چنین شکستی را از اصلاح طلبان در انتخابات مهندسی شده نداشتند با فضاسازی قصد فراهم کردن زمینه دخل و تصرف در آرای مردم را دارند! وی با اشاره به نگرانی های قبلی اصلاح طلبان درباره برگزاری انتخابات سازماندهی شده اظهار داشت: اقبال گسترده مردم به اصلاح طلبان، اصولگرایان حامی دولت را که همه تمهیدات لازم را برای پیروزی زودهنگام در انتخابات را تدارک دیده بودند دچار سردر گمی کرده و برخی قراین حاکی است تحرکاتی برای دستکاری در نتیجه انتخابات از سوی برخی محافل در دستور کار قرار گرفته است(!)
ناصری تاکید کرد: حال که با اعتماد مردم به اصلاح طلب ها بازی اصولگرایان حامی دولت بهم خورده است باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا ازآرای مردم صیانت شود(!)
گفتنی است القاء شبهه درباره سلامت انتخابات پس از شکست، جزء برنامه های ثابت مدعیان اصلاح طلبی در انتخابات های اخیر بوده است. پس از انتخابات ریاست جمهوری 84 و شورای شهر 85 نیز این شبهه در ابعاد وسیع توسط رسانه های وابسته به این جناح سیاسی انتشار یافت.
در انتخابات شورای شهر 85 به دلیل گستردگی شعب اخذ رأی و طولانی شدن طبیعی شمارش آرا، نامزدهای لیست اصلاح طلبان طی چند نوبت به صورت دسته جمعی به ستاد انتخابات وزارت کشور رفتند و با اظهار نگرانی از روند شمارش آرا، کوشیدند شکست خود را تحت الشعاع قرار دهند. پیش بینی می شود در روزهای آینده این پروژه بار دیگر از سوی منتسبان سیاسی- رسانه ای این طیف تکرار شود. صدور بیانیه، تجمع مقابل ستاد انتخابات وزارت کشور و ترتیب دادن دیدارهایی با خاتمی، کروبی و هاشمی جز برنامه هایی است که جناح مدعی اصلاح طلبی برای روزهای آینده تدارک دیده است.
اما تحرکات مدعیان اصلاحات به «نتیجه سازی» و «مخدوش سازی» انتخابات محدود نشد و این طیف متوهم تلاش نمود تا خود را «مظلوم» و «تحت فشار» نیز نشان دهد. در چارچوب این سناریوی مظلوم نمایی، نوروز سایت رسمی حزب افراطی مشارکت در گزارشی ادعا کرد:
بر اساس اخبار دریافتی برخی آی اس پی ها در تهران اقدام به فیلتر کردن سایت بهارستان ایران، پایگاه اطلاع رسانی ائتلاف اصلاح طلبان نموده اند.
نوروز مدعی شد مراکز خدمات دهنده اینترنت از صبح شنبه دست به این اقدام زده اند و احتمال گسترش دامنه فیلتر شدن این سایت از سوی سایر آی اس پی ها نیز وجود دارد.
و اما واقعیت ماجرا
واقعیت آن است که مدعیان اصلاح طلبی حتی در حوزه هایی که آنها رقابتی هم می دانستند توفیقی کسب نکرده اند.
سایت نوروز نوشت: اصلاح طلبان، 48 حوزه از 100 حوزه از تمام حوزه های انتخابیه که از نگاه جبهه مشارکت رقابتی است را برده اند.
این در حالی است که عبدالله ناصری، سخنگوی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان از پیروزی 34 نامزد اصلاح طلب و نه 48 نفر خبر داده بود!
بنابراین حتی اگر اعتراف سایت حزب افراطی مشارکت را مبنا بگیریم اصلاح طلبان تنها به 48درصد موفقیت دست یافته اند حال آنکه اگر بر مبنای اظهارات دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی که 170حوزه را به عنوان حوزه های رقابتی اصلاح طلبان اعلام نمود، موفقیت مدعیان اصلاحات در انتخابات مجلس هشتم کمتر از 28درصد است.
و این یعنی «نه» بزرگ مردم به مدعیانی که راه خود را از راه مردم جدا کردند!
و اما لطیفه آخر گزارش:
تاج زاده: اصولگرایان در 15درصد حوزه ها پیروز شدند!
عضو مشترک دوقلوهای افراطی مشارکت و مجاهدین انقلاب ادعا کرد:
اینکه وزیر کشور پیروزی 70درصدی اصولگرایان را اعلام می کند، 55درصد کرسی های از پیش تعیین شده را نیز باید از این میزان کم کرد. بنابراین اصولگرایان در 15درصد حوزه ها به پیروزی دست یافته اند.
تاج زاده نگفته است که چرا اصلاح طلبان به اعتراف خودشان در همان حوزه هایی هم که آنها را رقابتی می دانستند فقط 28درصد آرا را کسب کرده اند؟!


نوشته شده توسط: محمد حق دوست


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

ادامه فعالیت در وبلاگ قابلمه بدست
لری کینگ هم به سخنان هاشمی استناد کرد
هانیبال الخاص و ناصر حجازی!
سری ششم کلیپهای "رویای سرطانی"
ترور در روز رأی اعتماد
اللهم عجل لولیک الفرج
سری پنجم کلیپهای "رویای سرطانی"
سری چهارم کلیپهای "رویای سرطانی"
قانونی ترین دزدی قرن!
سری سوم کلیپهای 'رؤیای سرطانی'
اهانت به رهبری، مردم و احمدینژاد از جایگاه وکیل مدافعی سران فتنه
تقدیم به نخبه بیبصیرت "علی.م": عمرسعد شمایید که پیمان شکنید!
آوای مرگ بر موسوی سخنرانی سید حسن را نیمه تمام گذاشت
عظیم ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت رهبر معظم انقلاب
عدهای در صف دشمنان امام ادعای مالکیت انحصاری خط امام را دارند
[همه عناوین(671)][عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
498357


:: بازدیدهای امروز ::
42


:: بازدیدهای دیروز ::
113



:: درباره من ::

محمد حق دوست
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه . این وبلاگ رو راه انداختم تا از مردی دفاع کنم که آماج حملات بی رحمانه و بی شرمانه دشمنان خارجی و مخالفین داخلی قرار گرفته . کسی که تنها جرمش خدمت و نوکری ملت ایرانه ، کسی که معنای واقعی یک رئیس جمهور رو برای مردم به تصویر کشید ، کسی که ثابت کرد با دین هم میشه حکومت کرد ، کسی که ثابت کرد افکار امام به زباله دان تاریخ نپیوسته، کسی که بعد از چندین سال آوای دلنشین اللهم عجل لولیک الفرج رو در سراسر گیتی طنین انداز کرد ، کسی که یاد و خاطره رجایی رو در ذهن مردم زنده کرد ، کسی که نظام های ظالمانه و ناعادلانه حاکم بر دنیا رو به سخره گرفت . کسی که ...

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

آقای مطهری! دانشگاه آزاد هم تقصیر مناظره است؟! [41]
وقف دانشگاه آزاد ، دزدی بزرگ [45]
لاریجانی : من به وظیفه ام عمل کرده ام [11]
از کیف انگلیسی تا کیف آزادی [9]
مطالبه حقوق مستضعفین از نمایندگان جاسبی گرا+ شماره موبایل [33]
مسئله دانشگاه آزاد و آزمون فساد ستیزی نظام [20]
اصولگرایان اصول را بخاطر آورید! [6]
وکیل الرعایا یا وکیل الدانشگاه آزاد؟ [10]
مجلسی که انگار از جنس مردم نیست [13]
اکنون پس از 20 سال... [51]
آیا سید حسن پیام مردم را شنید؟ + فیلم [267]
موسوی و کروبی در سالگرد رحلت امام(ره) چه می‌کنند؟! [48]
نظر رهبر انقلاب در مورد الله اکبر گفتن سبزها [43]
چرا سخنرانی سید حسن نیمه تمام ماند ؟ [25]
واکنش مردم به سیدحسن نوعی هشدار بود [23]
[آرشیو(162)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

کلیپ[7] . احمدی نژاد[6] . دانلود[5] . صهیونیسم[5] . هاشمی[5] . موسوی[5] . کلیپ[2] . سفرهای استانی[2] . قالیباف[2] . سید حسن خمینی[2] . خاتمی[2] . انتخابات88[2] . انرژی هسته ای . انقلاب بنزین . تقلب . توهم . جاسوس . جلبک سبز . جنبش سبز . جنگ نرم . حداد عادل . حماسه 88 . خواص . دانشگاه آزاد . دانشگاه از هفت دولت آزاد . احمدی نژاد، خاتمی ، هاشمی . افسادطلبان . اقتصادی . امام خامنه ای . انتخاب دهم . انتخابات مجلس . شریعتمداری . شهید آیت . شیرین خانم عبادی . صانعی . دکتر احمدی نژاد . دکتر عباسی . ژنو ، کلمبیای2 . سبز لجنی . سبزلجنی . سخنرانی ها . کاربردهای انرژی هسته ای . کروبی . سونامی سوم تیر . سیاست خارجی . ضدغرب . طرح تحول اقتصادی . غزه . کلیپ، دانلود، صهیونیسم . نامه ننگین 2003 . هسته ای . وطن فروش . وطن فروشها . یکه تازی در کلمبیا . گفت و شنود کیهان . گفتگوی تلویزیونی . ما می توانیم . متفرقه . مطهری . مناسبتها . مناظره . منتظری .


:: آرشیو ::

**کلیپ**
آرشیو اخبار(88-1386)
آرشیو دسته بندی شده اخبار(88-1386)
آرشیو مطالب 87
سبزترین ها
پول مارو پس بگیر
این سبز و آن سبز
مناظره 10 میلیونی
13 آبان


:: دوستان من (لینک) ::

احمدی نژاد
بسیج جهانی
منطقه ممنوعه
گردباد
بیداری
چلغوز
فصل انتظار
خیلی دور _ خیلی نزدیک
موشک انداز
حزب اللهی مدرنیته
خمینیسم
ارزش خبر
خاتمی نیوز
رجانیوز
خبرنگار مسلمان
مصائب احمدی نژاد
بچه های سوم تیر
اختاپوس
خاکریزیسم
انصارنیوز
محراب اندیشه
ریاست جمهوری اسلامی ایران
روزنامه کیهان
روزنامه قدس
گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چی
نسل یبدار
ولایت
پارتیزان
نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی
جنبش
وبلاگ بحر
اریکه ایی ازنوع نوشتن
هجوم خاموش
ناگفته ها
یاوران دکتر احمدی نژاد
لاهوت
طنزهای خفن سیاسی
بوی خوش ظهور
بروبچز دبیرستان روشنگر
آواز پرجبرئیل
طنز کاظم
اصولگرا
روزنامه ایران
هجوم خاموش
پرس تی وی
آزادی بیان
برنانیوز
اندیشکده (دکتر عباسی)
مهرنیوز
وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد
خبرگزاری فارس
نیم نگاهی به ...
پرونده ویژه
مرکز بررسی های استراتژیک
اخبار و رویدادهای جنجالی
روایت های آسمانی
شهید چمران
نگرانی
نسل برتر
بهترین وبلاگ دنیا
سرمستانه
نگرانی
دانشگاه از هفت دولت آزاد
وبلاگ دانشجویان دانشگاه آزاد
صراحت
تارنگاشت های یک زن مسلمان
تاملات
افتضاح ملی
تمهیدات برای حضور و ظهور
آهستان
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
منطقه ممنوعه
وبلاگ گروهی فصل انتظار
من و روزهایم
بوی خوش ظهور

در گوشی با خدا
شُکوه منطق ایرانى
شاعرانه
همسنگری
اجتماعی سیاسی
شریف نیوز
همولایتی
روایتی دیگر
مهراوه من
نشریه طنز ستون آزاد
محمد پرسپولیسی
دکتر محمد علی رامین
گام آخر
دکتر شهبازی
کوکب هدایت
اول خدا دوم آقا سوم دکتر
کهف
اکینانیوز

احمدی نژاد FANZ
Mafia Online Game
خدمت
ما در شب تاریخ تا صبح بیداریم
نمازخانه بوستان بهاره
خبرگزاری عصر ایران
دیپلماسی ایرانی
یادگارهای ماندگار
درد نوشته های دانشجوی مسلمان
پایگاه خبری جام
دنیای جوانی
پایگاه خبری سپهر
روزنامه عدالتخواه سیاست روز
نشریه پرتو سخن
آیینه
یالثارات الحسین
انصارنیوز
فاطمه رجبی
حدیث نفس
اسلام حقیقی
پیاده تا عرش
شمیم نینوا
جزیره دانلود 2008
رایحه خدمت
دولت ۷۰ میلیونی
رجایی زمان
دکتر احمدی نژاد
سایه نیوز
آبادگران ایران اسلامی
حامی
جعبه جادویی
جزیره تنهایی های من
امید آخر
شمیم
علافی از دیار ابهر
بیا تا برویم
عمو اکبر
فرقه اصلاحیه
نسیم وصل
عصر بیداری
اینجا چراغی روشن است
علی اکبر جوانفکر
خصوصی نیست ... !
در التهاب انتظار فرج...
بسیجی سیاسی
پرواز
شلیکهای خاتمی
جهاد مجازی
شهسوار دل
احمدی نژاد فانز
وبلاگ گروهی موج
۞ مرکز دانلود ایرانیان ۞
ایرانی تمام عیار
رجایی زمان 2
خاتمی ، نه
مجمع وبلاگ نویسان حامی دولت اسلامی
انتقاد
حامیان دولت اسلامی
تداوم
کنایه
شبکه ایران
رییس جمهور ایرانیان
احمدی نژاد مرد خدا
فراماسونری ویهود
بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی پزشکی
استاذنا
استقامت
استناد
یوزارسیف
جنبش دعوت
توپ تانک بسیجی
یااباصالح فدات
ما می توانیم
پایگاه خبری قلم پرس
کلمه نیوز
چرا احمدی نژاد ؟
جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد
وبلاگ کاریکاتور هولوکاست
دولت مهر
پایگاه اطلاع رسانی مهرورزی
پایگاه اطلاع رسانی سحر
امتداد مهر
مردی از جنس مردم
ابـــوحـامـد
تقلب سبز
سیاست روز
صبح بیداری
مازیار بیژنی (کاریکاتور)
دولت اسلامی
تلخندک


:: لوگوی دوستان من ::










:: خبرنامه ::