سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اگر اصلاح طلبان بیایند بوش منزوی می شود!

اسحاق جهانگیری کاندیدای ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در مناظره با علیرضا زاکانی کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان با حمله به دولت نهم و مجلس هفتم مدعی شد: هم اکنون طرح های مهم کشور رها شده است.
جهانگیری: اگر اصلاح طلبان بیایند بوش منزوی می شود.
وزیر دولت خاتمی که در دانشکده حقوق دانشگاه تهران سخن می گفت ابراز عقیده کرد: در دوره مجلس هفتم و دولت نهم کدام اتوبان ساخته شد و کدام پتروشیمی جدید فعالیت کرده؟ آیا فاز 6 و 7 و 8 پتروشیمی که قرار بود راه اندازی شود، راه اندازی شد؟
به گزارش ایسنا جهانگیری همچنین با بیان این مطلب که برنامه ما دادن انضباط مالی به بودجه دولت است، گفت: آیا بودجه هزار صفحه ای را تبدیل به پنج صفحه کردن افتخار است؟
وی درباره نمایندگان مجلس ششم نیز اظهار کرد: هیات های اجرایی و نظارت تقریبا پرونده نمایندگان مجلس ششم بودند را جمع کرد و همه آن نماینده ردصلاحیت و حذف شدند و آنها دیگر قرار نیست ورود بکنند که بخواهیم درباره آنها صحبت کنیم.
عضو ستاد ائتلاف اصلاح طلبان ادامه داد: ویژگی انصاف را از خودمان دور نکنیم و اگر کسی را از لحاظ سیاسی قبول نداریم، فقط از لحاظ سیاسی قبول نداشته باشیم.
وی با طرح این پرسش که خیلی از کسانی که شعارهای ارزشی می دهند کجای انقلاب بوده اند؟ گفت: بوش در مقطعی منزوی بود که ایران در اوج اقتدار بود و اگر اصلاح طلبان روی کار بیایند آمریکا چیزی برای گفتن نخواهد داشت. با هو کردن یک عده نمی شود جریانی را حاکم کرد. اگر هم جریان حاکم شود بعدش چه؟
جهانگیری در رابطه با تحصن در مجلس ششم نیز گفت: یک جریان سیاسی می خواهد تحصن را چماق کند و بر سر عده ای دیگر بزند اما جوانمردی این نیست که وقتی یک عده مورد تهاجم قرار گرفتند ما هم برویم یکی بزنیم.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران خاطرنشان کرد: هر فعلی عکس العمل یک عملکرد است، شما یک بار ردصلاحیت بشوید ببینیم چه کار می کنید. در مجلس ششم نیز نمایندگان احساس می کردند این بهترین راهی است که می توانند مقابله کنند.
جهانگیری با بیان این که سیاسیون واقعی در سختی ها خودشان را نشان می دهند، افزود: ما هم اکنون در شرایط سختی هستیم و خیلی از کاندیداهایمان ردصلاحیت شده اند، اما باید ماند و رقابت کرد، چون شرایط مردم شرایط سختی است و باید این شرایط را اصلاح کرد.
وی افزود: این بدترین اتفاق تاریخ ایران است که هر کس مسئول می شود ژست اپوزیسیون به خود می گیرد. عده ای از اول آمدند گفتند ما دزد می گیریم. دزد می گیریم؛ خب بگیرید! حالا که همه قوا دستتان است هر که دزدی کرده است بگیرید اما اگر نکرده، نه.
وزیر سابق صنایع در عین حال خاطرنشان کرد: الفبای رشد اقتصادی، امنیت اقتصادی است. این که بالاترین مقامات اجرایی، مسئول افشاگری شوند یا این که وقتی کسانی انتقاد می کنند به آنها گفته شود به خاطر این که دستتان از بیت المال کوتاه شده، انتقاد می کنید، درست نیست.
به عقیده عضو ستاد ائتلاف اصلاح طلبان، گلوگاه های فساد برداشته نشده است و این که کسی را که 20 میلیون دزدی کرده بگیرند، گفتن گلوگاه های فساد نیست.
جهانگیری مهم ترین رسالت مسئولان حکومت را حمایت از سرمایه اجتماعی و ایجاد اعتماد عمومی مردم به دولتمردان دانست و گفت: مطمئن باشید اگر روزی اتفاقی از سوی آمریکا رخ دهد اگر هیچ کاری نکنیم، تفنگ برمی داریم و مقابله می کنیم.
وی افزود: اعتماد مردم نباید سست شود و این اعتماد در شرایطی سست می شود که یا عملکرد بد باشد و یا این که با عدم صراحت با مردم حرف زده شود.
جهانگیری درباره صنعت نساجی نیز که از پرسش های مطرح شده بود مدعی شد: در دوره ما صنعت نساجی رونق پیدا کرده و در رابطه با 90L نیز باید بگویم که این قرارداد از افتخارات کشور است که موانعی را بر سر راه آن ایجاد کردند.
وزیر سابق صنایع ابراز عقیده کرد: 90L از روز اول 60 درصدش ایرانی بود و من احتمال می دادم دوستانی که بازار پژو را در دست دارند نگذارند این طرح پیش برود.
زاکانی: 12 هزار پروژه نیمه تمام دولت های گذشته در حال اتمام است
علیرضا زاکانی کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان نیز در مناظره با جهانگیری با اشاره به کارنامه مدعیان اصلاح طلبی در مباحث اقتصادی گفت: مجلس ششم در نظر داشت که قیمت بنزین را به 370 تومان و گازوئیل 15 تومانی را به 400 تومان برساند. زمانی که این موضوع تصویب شد بانک جهانی کاملا اشتیاق نشان داد و اعلام کرد که برای شورش های اجتماعی کاری بکنید و بعد هم اعلام شد که حداقل 30 درصد افزایش تورم را به همراه خواهد داشت.
زاکانی به مشکلات به وجود آمده اقتصادی در دوره سازندگی اشاره کرد و گفت: مشهد، ساوه و اراک را برای چه به آتش کشیدند. دولت پس از این مشکلات تغییر جهت اقتصادی داد و یک راه برگشت انقباضی را پیش گرفت.
وی گفت: مجلس هفتم مانع برخی طرح های مجلس ششم شد که مردم را نادیده می گرفت.
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان یکی از اقدامات مجموعه اصولگرایان را مهار شوک نفتی عنوان کرد و گفت: هشت تا دوازده هزار پروژه های نیمه تمام دوره های قبل را داریم تمام می کنیم.
زاکانی در رابطه با بودجه نیز گفت: ما در بودجه حدود 700 ردیف داشتیم و به سختی می توانستیم همه آنها را بررسی کنیم و تصویب این بودجه جزء افتخارات مجلس هفتم است.
وی در ادامه با اشاره به نطق های ساختارشکن مجلس ششم گفت: از تریبون مجلس ششم بیاناتی اعلام شد که کروبی گفت رادیو اسرائیل از این قشنگ تر نمی توانست حرف بزند و در رابطه با انرژی هسته ای نیز البته زحمت 20 ساله کشیده شده اما مجلس ششم می خواست با طرح سه فوریتی جلوی آن را بگیرد و تسلیم غرب شود که مجلس هفتم مقاومت کرد.
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان، افزود: وقتی اصلاح طلبان در مجلس ششم به پیروزی رسیدند وزارت امور خارجه آمریکا بیانیه داد و تقدیر کرد و اخیراً نیز بوش گفته است که از اصلاح طلبان از دمشق تا تهران حمایت می کنیم و از طرفی یکی از تئوریسین های دوستان اصلاح طلب نیز اعلام کرده بود که سر تا پای حکومت را عوض می کنیم و ادامه داده که فشار خارجی برای ایران موثر است.
نماینده مردم تهران در خانه ملت، به طیف 18 گانه گروه های دوم خردادی اشاره کرد و گفت: نهضت آزادی درخواست کرد که ناظر بین المللی بیاید و این توهین به ملت است یا نه؟
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان، خاطر نشان کرد: 16 سال کارگزاران در این کشور اریکه قدرت را به دست داشتند و باید پاسخگو باشند. انتظار ما این است که دوستان اصلاح طلب نسبت به کسانی که منافع ملی را زیر پا می گذارند برائت بجویند.
وی در رابطه با موضوع انرژی هسته ای یادآور شد: حالا برخی آقایان طرح سه فوریتی مجلس ششم که برای تسلیم در برابر غرب بود را نفی می کنند.
زاکانی در پاسخ به پرسشی درباره رد صلاحیت ها نیز، گفت: رد صلاحیت برای همه است هم از این طرف بودند و هم از آن طرف و به عقیده من آن کسی که طبق قانون صلاحیت ندارد نباید به مجلس بیاید.
زاکانی همچنین در رابطه با فساد اقتصادی، اظهار کرد: یکی از گرفتاری های ما مفاسد اقتصادی است و هم اکنون 35 پرونده داریم که پنج هزار میلیارد تومان در آنها خورده شده و همه نیز برای دوره قبل بوده است و هم اکنون نیز 53 پرونده در کمیسیون اصل نود مجلس باز است که ربطی به این دوره ندارد.
وی به اهمیت حفظ سرمایه های اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: در جلب اعتماد مردم باید به این موضوع نیز توجه شود که اگر کسی تخلف کرد با او برخورد کنیم و هم اکنون علت اینکه نمی شود برخورد کرد مافیای قدرت و ثروت است که در دوره آقایان شکل گرفت به طوری که وزیر اطلاعات دوره قبل گفت که ما هنوز نتوانسته ایم در مافیای نفتی وزارت نفت دخالت کنیم.
زاکانی به قرارداد 90L اشاره کرد و اظهار عقیده کرد: این خودرو یک مونتاژ 100درصد است که مجلس هفتم جلویش را گرفت و در حوزه حقوقی به منافع ملی توجه نشده بود. نماینده مردم تهران در خانه ملت، در رابطه با مفاسد اقتصادی با بیان این که اعتراض ما به دستگاه قضایی این است که برخورد نمی کند گفت: چهار میلیارد دلار در یک پرونده بخشیده می شود.


نوشته شده توسط: محمد حق دوست


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

ادامه فعالیت در وبلاگ قابلمه بدست
لری کینگ هم به سخنان هاشمی استناد کرد
هانیبال الخاص و ناصر حجازی!
سری ششم کلیپهای "رویای سرطانی"
ترور در روز رأی اعتماد
اللهم عجل لولیک الفرج
سری پنجم کلیپهای "رویای سرطانی"
سری چهارم کلیپهای "رویای سرطانی"
قانونی ترین دزدی قرن!
سری سوم کلیپهای 'رؤیای سرطانی'
اهانت به رهبری، مردم و احمدینژاد از جایگاه وکیل مدافعی سران فتنه
تقدیم به نخبه بیبصیرت "علی.م": عمرسعد شمایید که پیمان شکنید!
آوای مرگ بر موسوی سخنرانی سید حسن را نیمه تمام گذاشت
عظیم ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت رهبر معظم انقلاب
عدهای در صف دشمنان امام ادعای مالکیت انحصاری خط امام را دارند
[همه عناوین(671)][عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
498375


:: بازدیدهای امروز ::
60


:: بازدیدهای دیروز ::
113



:: درباره من ::

محمد حق دوست
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه . این وبلاگ رو راه انداختم تا از مردی دفاع کنم که آماج حملات بی رحمانه و بی شرمانه دشمنان خارجی و مخالفین داخلی قرار گرفته . کسی که تنها جرمش خدمت و نوکری ملت ایرانه ، کسی که معنای واقعی یک رئیس جمهور رو برای مردم به تصویر کشید ، کسی که ثابت کرد با دین هم میشه حکومت کرد ، کسی که ثابت کرد افکار امام به زباله دان تاریخ نپیوسته، کسی که بعد از چندین سال آوای دلنشین اللهم عجل لولیک الفرج رو در سراسر گیتی طنین انداز کرد ، کسی که یاد و خاطره رجایی رو در ذهن مردم زنده کرد ، کسی که نظام های ظالمانه و ناعادلانه حاکم بر دنیا رو به سخره گرفت . کسی که ...

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

آقای مطهری! دانشگاه آزاد هم تقصیر مناظره است؟! [41]
وقف دانشگاه آزاد ، دزدی بزرگ [45]
لاریجانی : من به وظیفه ام عمل کرده ام [11]
از کیف انگلیسی تا کیف آزادی [9]
مطالبه حقوق مستضعفین از نمایندگان جاسبی گرا+ شماره موبایل [33]
مسئله دانشگاه آزاد و آزمون فساد ستیزی نظام [20]
اصولگرایان اصول را بخاطر آورید! [6]
وکیل الرعایا یا وکیل الدانشگاه آزاد؟ [10]
مجلسی که انگار از جنس مردم نیست [13]
اکنون پس از 20 سال... [51]
آیا سید حسن پیام مردم را شنید؟ + فیلم [267]
موسوی و کروبی در سالگرد رحلت امام(ره) چه می‌کنند؟! [48]
نظر رهبر انقلاب در مورد الله اکبر گفتن سبزها [43]
چرا سخنرانی سید حسن نیمه تمام ماند ؟ [25]
واکنش مردم به سیدحسن نوعی هشدار بود [23]
[آرشیو(162)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

کلیپ[7] . احمدی نژاد[6] . دانلود[5] . صهیونیسم[5] . هاشمی[5] . موسوی[5] . کلیپ[2] . سفرهای استانی[2] . قالیباف[2] . سید حسن خمینی[2] . خاتمی[2] . انتخابات88[2] . انرژی هسته ای . انقلاب بنزین . تقلب . توهم . جاسوس . جلبک سبز . جنبش سبز . جنگ نرم . حداد عادل . حماسه 88 . خواص . دانشگاه آزاد . دانشگاه از هفت دولت آزاد . احمدی نژاد، خاتمی ، هاشمی . افسادطلبان . اقتصادی . امام خامنه ای . انتخاب دهم . انتخابات مجلس . شریعتمداری . شهید آیت . شیرین خانم عبادی . صانعی . دکتر احمدی نژاد . دکتر عباسی . ژنو ، کلمبیای2 . سبز لجنی . سبزلجنی . سخنرانی ها . کاربردهای انرژی هسته ای . کروبی . سونامی سوم تیر . سیاست خارجی . ضدغرب . طرح تحول اقتصادی . غزه . کلیپ، دانلود، صهیونیسم . نامه ننگین 2003 . هسته ای . وطن فروش . وطن فروشها . یکه تازی در کلمبیا . گفت و شنود کیهان . گفتگوی تلویزیونی . ما می توانیم . متفرقه . مطهری . مناسبتها . مناظره . منتظری .


:: آرشیو ::

**کلیپ**
آرشیو اخبار(88-1386)
آرشیو دسته بندی شده اخبار(88-1386)
آرشیو مطالب 87
سبزترین ها
پول مارو پس بگیر
این سبز و آن سبز
مناظره 10 میلیونی
13 آبان


:: دوستان من (لینک) ::

احمدی نژاد
بسیج جهانی
منطقه ممنوعه
گردباد
بیداری
چلغوز
فصل انتظار
خیلی دور _ خیلی نزدیک
موشک انداز
حزب اللهی مدرنیته
خمینیسم
ارزش خبر
خاتمی نیوز
رجانیوز
خبرنگار مسلمان
مصائب احمدی نژاد
بچه های سوم تیر
اختاپوس
خاکریزیسم
انصارنیوز
محراب اندیشه
ریاست جمهوری اسلامی ایران
روزنامه کیهان
روزنامه قدس
گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چی
نسل یبدار
ولایت
پارتیزان
نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی
جنبش
وبلاگ بحر
اریکه ایی ازنوع نوشتن
هجوم خاموش
ناگفته ها
یاوران دکتر احمدی نژاد
لاهوت
طنزهای خفن سیاسی
بوی خوش ظهور
بروبچز دبیرستان روشنگر
آواز پرجبرئیل
طنز کاظم
اصولگرا
روزنامه ایران
هجوم خاموش
پرس تی وی
آزادی بیان
برنانیوز
اندیشکده (دکتر عباسی)
مهرنیوز
وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد
خبرگزاری فارس
نیم نگاهی به ...
پرونده ویژه
مرکز بررسی های استراتژیک
اخبار و رویدادهای جنجالی
روایت های آسمانی
شهید چمران
نگرانی
نسل برتر
بهترین وبلاگ دنیا
سرمستانه
نگرانی
دانشگاه از هفت دولت آزاد
وبلاگ دانشجویان دانشگاه آزاد
صراحت
تارنگاشت های یک زن مسلمان
تاملات
افتضاح ملی
تمهیدات برای حضور و ظهور
آهستان
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
منطقه ممنوعه
وبلاگ گروهی فصل انتظار
من و روزهایم
بوی خوش ظهور

در گوشی با خدا
شُکوه منطق ایرانى
شاعرانه
همسنگری
اجتماعی سیاسی
شریف نیوز
همولایتی
روایتی دیگر
مهراوه من
نشریه طنز ستون آزاد
محمد پرسپولیسی
دکتر محمد علی رامین
گام آخر
دکتر شهبازی
کوکب هدایت
اول خدا دوم آقا سوم دکتر
کهف
اکینانیوز

احمدی نژاد FANZ
Mafia Online Game
خدمت
ما در شب تاریخ تا صبح بیداریم
نمازخانه بوستان بهاره
خبرگزاری عصر ایران
دیپلماسی ایرانی
یادگارهای ماندگار
درد نوشته های دانشجوی مسلمان
پایگاه خبری جام
دنیای جوانی
پایگاه خبری سپهر
روزنامه عدالتخواه سیاست روز
نشریه پرتو سخن
آیینه
یالثارات الحسین
انصارنیوز
فاطمه رجبی
حدیث نفس
اسلام حقیقی
پیاده تا عرش
شمیم نینوا
جزیره دانلود 2008
رایحه خدمت
دولت ۷۰ میلیونی
رجایی زمان
دکتر احمدی نژاد
سایه نیوز
آبادگران ایران اسلامی
حامی
جعبه جادویی
جزیره تنهایی های من
امید آخر
شمیم
علافی از دیار ابهر
بیا تا برویم
عمو اکبر
فرقه اصلاحیه
نسیم وصل
عصر بیداری
اینجا چراغی روشن است
علی اکبر جوانفکر
خصوصی نیست ... !
در التهاب انتظار فرج...
بسیجی سیاسی
پرواز
شلیکهای خاتمی
جهاد مجازی
شهسوار دل
احمدی نژاد فانز
وبلاگ گروهی موج
۞ مرکز دانلود ایرانیان ۞
ایرانی تمام عیار
رجایی زمان 2
خاتمی ، نه
مجمع وبلاگ نویسان حامی دولت اسلامی
انتقاد
حامیان دولت اسلامی
تداوم
کنایه
شبکه ایران
رییس جمهور ایرانیان
احمدی نژاد مرد خدا
فراماسونری ویهود
بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی پزشکی
استاذنا
استقامت
استناد
یوزارسیف
جنبش دعوت
توپ تانک بسیجی
یااباصالح فدات
ما می توانیم
پایگاه خبری قلم پرس
کلمه نیوز
چرا احمدی نژاد ؟
جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد
وبلاگ کاریکاتور هولوکاست
دولت مهر
پایگاه اطلاع رسانی مهرورزی
پایگاه اطلاع رسانی سحر
امتداد مهر
مردی از جنس مردم
ابـــوحـامـد
تقلب سبز
سیاست روز
صبح بیداری
مازیار بیژنی (کاریکاتور)
دولت اسلامی
تلخندک


:: لوگوی دوستان من ::










:: خبرنامه ::