سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیروزی بزرگ هسته ای یکشنبه 86/12/5 ساعت 7:52 صبح

پیروزی بزرگ هسته ای

دبیر شورای عالی امنیت ملی بلافاصله پس از انتشار گزارش آژانس در مقابل خبرنگاران داخلی و خارجی قرار گرفت تا فاز مدیریت سیاسی و رسانه ای این ماجرا را ادامه دهد.

 وی در این نشست تأکید ویژه و مکرری بر این مسئله داشت که ایران به تمامی محورهای مدالیته پاسخ داده و موضوعات شش گانه این توافق بسته شده است.

 

 دکتر سعید جلیلی موضوع مطالعات ادعایی را هم ادعاهای بی پایه و اساسی خواند که آژانس نیز به آن اذعان دارد.

 وی در پاسخ به درخواست مصرانه مدیرکل آژانس مبنی بر اجرای پروتکل الحاقی هم گفت ما به کلیه تعهداتمان با آژانس عمل می‌کنیم ولی پروتکل الحاقی، قرارداد دیگری فراتر از ان پی تی است که برخی آن را می‌پذیرند.

 جلیلی با اشاره به اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی توسط ایران در گذشته، یادآور شد که بر اساس مصوبه مجلس و با توجه به ارجاع پرونده به شورای امنیت اجرای پروتکل الحاقی ممنوع شده است.

 دبیر شورای عالی امنیت بر ضرورت عادی شدن رسیدگی به موضوع هسته ای ایران در آژانس نیز تأکید کرد.

 وی گزارش آژانس را سند دیگری از حقانیت در دیدگاه و مواضع جمهوری اسلامی ایران دانست و در ادامه این گفت وگو با بیان اینکه در گزارش جدید البرادعی، صحت اظهارات جمهوری اسلامی ایران تایید شده‌است، تاکید کرد که این پیروزی ثمره پایداری ملت ایران در پافشاری بر حقوق خود بود.

 دکتر "سعید جلیلی" با تبریک این پیروزی به ملت ایران، تصریح کرد: گزارش آژانس سرانجام منتشر شد و این گزارش همانطور که در معرض قضاوت جامعه بین‌المللی و افکار عمومی جهان قرار گرفت،سندی دیگر از حقانیت جمهوری اسلامی ایران در دیدگاه‌ها و مواضع است.

 وی با بیان اینکه البرادعی رسما اعلام کرده است که ایران به همه موضوعات و ابهامات پاسخ داده است، افزود: آژانس به عنوان تنها نهاد بین- المللی و تخصصی در این موضوع فعالیت دارد.

 

دبیر شورای‌عالی امنیت ملی در ادامه این گفت‌وگو اظهارداشت که البرادعی در گزارش جدید خود، پایان موضوعات شش گانه را اعلام کرده است.

 

براساس توافقنامه‌ایران و آژانس، شش موضوع‌مطرح شامل‌آزمایشات پلوتونیوم، گذشته برنامه سانتریفیوژهای ? P1?و ? ، P2?سند اورانیوم فلزی، منشاء آلودگی در یک دانشگاه فنی در تهران، پلونیوم ? ????و معدن گچین بود.

 

دکتر "سعید جلیلی"، یادآور شد: شش ماه پیش به آژانس اعلام کردیم تمام مسایل باقیمانده را حاضریم در چارچوب کاری، حل کنیم و نشان دهیم آنچه اظهار داشتیم و آنچه رفتار کردیم صلح آمیز بوده است.

 

وی افزود: آژانس رسما اعلام کرد کل مسایل باقی مانده که از نظر آژانس که یک نهاد تخصصی است، فقط شش موضوع است و قرار شد در چار چوب این برنامه کاری این شش موضوع را حل کنیم.

 

جلیلی ادامه داد: سه موضوع آن تا نوامبر حل شد که در گزارش آژانس آمد و نامه‌های آن از آژانس رسما اعلام شد.

 

وی افزود: سوال‌ها درباره منشاء آلودگی، پولونیوم و معدن گچین، شاید طبق همین برنامه‌کاری که به آژانس به توافق رسیدیم، شاید ? ???ماه زمان نیاز داشت تا این موضوعات حل شود اما ما با توجه به اطمینانی که به رفتار خود داشتیم، این اعلام آمادگی را انجام دادیم که حاضریم در اولین فرصت تمام موضوعات را حل کنیم.

 

جلیلی تصریح کرد : در همکاری مثبت با آژانس این حرکت آغاز شد و امروز البرادعی‌در گزارش خود رسما اعلام کرد تمام شش موضوع باقی مانده‌حل شده است.

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: آژانس تایید کرد که هیچ موضوع و ابهام دیگری در خصوص فعالیت هسته‌ای ایران جز این ششم مورد وجود ندارد.

 

وی‌خاطرنشان کرد که با گزارش جدید البرادعی، موضوعات شش گانه بسته شده است.

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی خاطرنشان‌کرد که‌ با گزارش البرادعی، حقانیت ملت ایران ثابت شد و تمام کسانی که به دنبال بهانه بودند و اتهاماتی را در این سالها متوجه ملت ما کرده بودند، ناکام شدند.

 

دبیرشورای عالی امنیت ملی در ادامه این گفت وگو تاکید کرد که گزارش البرادعی صحت پافشاری‌های ملت ایران بر حقوق خود را نشان داد و به همان نسبت باطل بودن ادعاهای دیگران را اثبات کرد.

 

"سعید جلیلی" این موفقیت را به ملت ایران تبریک گفت و تاکید کرد که این گزارش ثمره پایداری هوشمندانه ملت ایران بود که در شان ملت ما هم هست.

 

وی خاطرنشان کرد: کسانی که اتهاماتی را متوجه ایران می‌کردند با استفاده از ابزار و فشارهای مختلف درابعاد روانی، سیاسی، اقتصادی سعی کردند تا در پایداری ملت ایران خللی ایجاد کنند اما هوشمندی ملت‌ایران و ادامه پایداری ملت، آنها را ناکام گذاشت و این ثمره خوبی بود که ملت به آن دست یافت و نهاد بین‌المللی تخصصی موضوع، آن را تایید و اثبات کرد و به همان نسبت آنچه مخالفان ملت ایران مطرح کرده بودند را ابطال کرد.

 

جلیلی گفت: در همین چارچوب کاری، آژانس رسما اعلام کرد از نظر ما آنچه به عنوان موضوع باید بررسی شود، همین شش موضوع است یعنی در همین شش موضوع است که‌آژانس سوال دارد، آن را مطرح می‌کند و انتظار دارد ایران پاسخ دهد.

 

آژانس اعلام کرده است که این ???موضوع تمام‌موضوعات باقیمانده‌را پوشش می‌دهد.

 

دبیرشورای عالی امنیت‌ملی افزود: آژانس اشاره کرده بود که برخی از مطالعات ادعایی وجود دارد. این مطالعات، حرف‌هایی است که یک موضوع نیست بلکه آژانس درباره آن سوال و جواب انتظار ندارد. بلکه مطالعات ادعایی است که آژانس همه آنها را برای یک بار به ایران ارایه می‌دهد و از ایران انتظار پاسخ نخواهد داشت و ایران فقط ارزیابی خود را ارایه خواهد کرد.

 

وی اضافه کرد: بازرسان دو بار به ایران آمدند و هر آنچه داشتند ارایه کردند و ایران هم پاسخ لازم را که حاوی ارزیابی ما نسبت ‌به این موضوعات بود، به آنها ارایه کرد. ارزیابی ما ارایه شد. برخی‌از این مطالب ادعایی، مطالبی بود که در همان شش موضوع خود آژانس به پاسخ رسیده بود. بقیه مطالب را به عنوان مطالب اظهار شده، ارایه کرد و ما پاسخ دادیم.

 

جلیلی ادامه داد: مطالعات ادعایی تناقضات بی‌پایه بود، مستندات و استدلال‌ها نشان می‌داد که اینها مطالبی بی‌پایه است و ارزیابی به آژانس ارایه شد.

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه سخنان خود از اعمال فشار سه قدرت پیش از انتشار گزارش البرادعی خبر داد.

 

دکتر "سعید جلیلی" گفت: یک شب قبل از گزارش البرادعی که دو سه قدرت اطلاعیه‌ای صادر کردند و ? ???صفحه در خصوص پی ? ??و پی? ??سوال‌مطرح کردند. حرکتی سبک بود و با واکنش بین‌المللی روبرو شد.

 

وی این تلاشها را بیهوده دانست و تاکید کرد که به نفع آنهاست که این رفتار تقابل را کنار بگذارند.

 

جلیلی گفت: جریانی از قدرت در جهان که به خاطر انقلاب منافع خود را از دست داد، از موفقیت‌های ملت ایران خوشحال نمی‌شود.

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه عده‌ای دنبال بهانه هستند، گفت: آژانس در این گزارش اعلام کرده است درحالی که در مطالعات ادعایی قرار بود تمام مدارک را به‌ایران ارایه کنیم، در پایان مدت مقرر برخی از قدرتها که همان آمریکاست، برخی ادعاها را مطرح کرده‌اند. یک حرکت غلط که همیشه داشته‌اند و خود آژانس اعلام کرده که رفتار منطقی نبود.

 

وی افزود: ملت ما در این حرکت به خوبی رفتار منطقی خود را نشان داد و ادله و شواهد تاییدکننده مواضع به حق ماست، به گونه‌ای که آژانس تمامی مسایل را خاتمه یافته اعلام کرد و امروز در یک موقعیت خوب قرار داریم.

 

جلیلی با تاکید بر این نکته ، کسانی که خلاف این جهت حرکت کردند بیش از همیشه منزوی هستند، یادآور شد که آنها اعلام کرده‌اند که از گزارش آژانس ناامید هستند.

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی این عملکرد را تجربه نافرجام برخی دانست که در ? ???سال گذشته این تجربه را دنبال می‌کرده‌اند.

 

جلیلی با اشاره به اینکه تمام‌مسایل باقی‌مانده در چارچوب کار با آژانس حل شده است، یادآور شد که بر اساس توافق با آژانس، پس از اجرای برنامه کاری و شیوه توافق شده، اجرای پادمان‌ها در ایران به شیوه عادی در می‌آید و موضوع هسته‌ای ایران در آژانس عادی خواهد شد.

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: موضوع ایران طبق توافق با آژانس، به صورت موضوع عادی در آژانس خواهد بود.

 

وی این دستاورد را حاصل اتحاد ملی دانست و گفت: این پیروزی نتیجه پایداری ملت ایران است و ملت ایران نشان داد که می‌تواند نمونه خوبی برای سایر ملت‌ها برای دفاع از آنچه حق خود می‌داند، باشد.

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه این گفت‌وگو و در پاسخ به این پرسش "با توجه به حل تمام موضوعات با آژانس ، تجربه نشان‌داده که کشورهای گروه ? ?+??در شورای امنیت قدرت دارند، خیلی به گزارش آژانس اعتنا ندارد و راه صدور قطعنامه را طی می‌کنند،آیا قطعنامه‌ای صادر می‌شود؟یا پرونده به آژانس باز خواهد گشت؟" گفت: کسانی که در این مدت بر مبنای اتهامات غلط برخی از فشارها را به ملت ایران تحمیل کردند چه پاسخی‌دارند؟ آیا می‌خواهند بر روند غلط گذشته تاکید کنند.

 

دکتر "سعید جلیلی" افزود: توصیه می‌کنیم که ادامه روند گذشته با این گزارش که نشان‌داد مبنای اتهامات همه غلط بوده است. کنار گذاشته شود. تا امروز یک اتهام باقی نمانده است و هیچ بهانه‌ای وجود ندارد.

 

وی خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر گذشته رسوایی برای کسانی‌است که بخواهند بر یک اشتباه فاحش اصرار کنند. حتما در افکار عمومی منطقه و جهان، این رفتار باید با سوال‌های جدی مطرح شود. رفتار ما منطقی بوده و همکاری خوبی با آژانس داشتیم و رفتار خود را در چارچوب ان.پی.تی با آژانس ادامه می‌دهیم.

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به این سئوال "مهمترین اقدامات برای بازگرداندن پرونده از شورای امنیت چه خواهدبود؟" گفت:ما رفتار منطقی خود را داریم. آنها که اشتباه کردند باید به فکر جبران اشتباه خود باشند.

 

جلیلی اظهارداشت: از نظر ما این موضوع خاتمه یافته است. برمبنای توافقی که با آژانس داشتیم، موضوع خاتمه یافته است. در خصوص شش موضوع، اطلاعاتی که ایران ارایه کرده با یافته‌های آژانس مطابقت دارد.

 

در ادامه نشست دبیر شورای عالی امنیت ملی با خبرنگاران، خبرنگاری از دکتر جلیلی پرسید: در ? ???فوریه آمریکایی‌ها مطالعات ادعایی را مطرح کردند. آیا ایران پاسخ این مطالعات را داده است.

 

جلیلی در پاسخ گفت: در چارچوب مدالیته با آژانس یک توافق داشتیم که هر مطلب یا سندی دارند، ارایه کنند و ما پاسخ خود را که شامل ارزیابی ماست به آنها ارایه کنیم.

 

وی افزود: بازرسان به سرپرستی هاینونن دو دور به ایران آمدند و ارزیابی خود را به صورت مستند و مستدل ارایه کردند.

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی اضافه کرد: علاوه بر شش موضوع، مطالعات ادعایی هم در چارچوب برنامه کاری خاتمه یافت.

 

وی بااشاره به اینکه برخی ادعاهای بی‌اساسی را مطرح کرده‌اند، خاطرنشان کرد: هر گاه که جمهوری اسلامی ایران و آژانس در روند همکاری‌های خود به موفقیت‌هایی می‌رسیدند و بطلان ادعاهای دشمنان ما روشن می‌شد، اظهاراتی مطرح شد.

 

جلیلی با یادآوری اینکه کسانی هستند که بنشینند و مطالبی بی‌پایه را مطرح کنند که آژانس نمی‌تواند آن را به عنوان موضوع قبول کند، تاکید کرد: اگر این موضوعات پایه‌ای داشت، آژانس می‌توانست به جای شش موضوع، موضوعات بیشتری را مطرح کند.

 

وی بااشاره به ادعاهای یک گروهک تروریستی گفت: دنیا نمی‌تواند مناسبات خود را بر اساس ادعای یک گروه تروریست بنا و مطالبی را بیان کند که از نظر یک نهاد تخصصی، کذب است.

 

جلیلی افزود: این که هر روز کسی مطلبی را ادعا کند، این مسخره است.

 

بنابراین آژانس که یک نهاد بین‌المللی است، برای دفاع از حیثیت خود اجازه نداد که در قالب موضوع و مساله، این ادعاها مطرح شود، بلکه مجموع آنها را در مطالب ادعایی مطرح کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: این ادعاها آنقدر دارای تناقض و بی‌پایه بود که خود آژانس قبول داشت که بی‌پایه است.

 

جلیلی با بیان اینکه "اینها به نظر من تلاش‌های بیهوده‌ای است"، گفت: فکر می‌کنم کسانی که مسیر تقابل با ملت ما را انتخاب کرده‌اند، ? ???سال گذشته نشان داد که این مسیر موفقی برای آنها نیست و ملت با پایداری در حقوق خود در تمامی زمینه‌ها و نه فقط هسته‌ای، رفتار منطقی خود را به جهانیان نشان خواهد داد.

 

در ادامه این نشست خبری خبرنگار رویترز پرسید: در گزارش آمده است که ایران پیشرفت خوبی در همکاری داشته اما برای رفع نگرانی عمیق، کافی نبوده است. آیا ایران پروتکل الحاقی را می‌پذیرد؟

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی توضیح داد که شش موضوع مطرح شده، این بود که می‌خواستند بگویند ایران انحراف داشته و امروز آژانس مستدل پذیرفت که همگی غلط بوده است.

 

جلیلی تاکید کرد: ما به کلیه تعهداتمان با آژانس عمل می‌کنیم ولی پروتکل الحاقی، قرارداد دیگری فراتر از ان پی تی است که برخی آن را می‌پذیرند.

 

وی با اشاره به اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی توسط ایران در گذشته، یادآور شد که بر اساس مصوبه مجلس و با توجه به ارجاع پرونده به شورای امنیت اجرای پروتکل الحاقی ممنوع شده است.

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به سوالی در خصوص واکنش جرج بوش رییس‌جمهوری امریکا در قبال گزارش البرادعی گفت که منتظر واکنش بوش نیستیم.

 

دکتر "سعید جلیلی" با انتقاد از سیاست‌های بوش، تاکید کرد: رفتارها و سیاست تقابلی پاسخ نخواهد داد لذا آمریکا باید هر چه زودتر این سیاست را کنار بگذارد.

 

جلیلی در پاسخ به سوال دیگری تاکید کرد که ایران بر اساس مقررات و اساسنامه آژانس عمل می‌کند و امروز پرونده عادی شده است.

 

وی با بیان اینکه "ایران استثنا نیست" گفت: ایران تکالیفی دارد که به آن عمل می‌کند و حقوقی دارد و باید از حقوق خود برخوردار باشد.

 

جلیلی در پاسخ به سوالی در خصوص پیش نویس قطعنامه احتمالی نیز گفت: همان سه کشوری که اصرار به دشمنی به ایران دارند، شب گذشته در حرکتی این موضوع را مطرح کرده‌اند که نشانه ناشیگری آنان است.

 

وی خاطرنشان کرد که این امر نشان‌دهنده آن بود که آنها نگران گزارش امروز البرادعی بوده‌اند و همچنین روشن می‌کند نگران آن هستند که بطلان آنچه ادعا کرده‌اند، بر جامعه جهانی روشن می‌شود لذا اقدام پیش دستانه، کرده‌اند.

 

** نصب نسل جدید سانتریفیوژها

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی همچنین گفت که این امر نشانگر دستپاچگی آنهاست و اینکه می‌دانند بطلان بسیاری از اظهارات آنها، بر جامعه جهانی روشن شده است.

 

جلیلی در پاسخ به سوالی در مورد نصب نسل جدید سانتریفیوژها گفت: در گزارش البرادعی هم آمده است. در سفر اخیر البرادعی یکی از موفقیت‌هایی که نشان دادیم همین بود و گفته شده که تعدادی که از آن‌ها نصب شده است.

 

خبرنگاری از جلیلی پرسید: تصمیماتی در شورای عالی امنیت ملی برای به آب انداختن سکوی البرز اتخاذ شده، آخرین تصمیم در این زمینه چیست؟ دبیر شورای عالی امنیت ملی در پاسخ گفت: دریای خزر یکی از عرصه‌هایی است که ما حضور داریم. در حوزه‌ای که حق ماست ، وزارت نفت فعالیت اکتشافی دارد.

 

وی افزود: در محدوده‌ای که متعلق به جمهوری اسلامی است، به زودی شروع به فعالیت می‌کنیم.

 

جلیلی در پاسخ به سوال دیگری درخصوص همکاری ایران و آژانس گفت: رفتار ما منطقی و در چارچوب ان پی تی است و تکالیف و حقوق ما باید توازن داشته باشد. به میزان انجام تکالیف باید از حقوق خود برخوردار باشیم.

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به سوالی در خصوص گفت و گوی ایران با گروه ? ? + ??گفت: همانطور که قبلا هم اعلام شده ایران همیشه از گفت و گو در همه زمینه‌ها استقبال کرده و می‌کند.

 

وی افزود: ما معتقدیم که در یک فضای صحیح و به دور از اغراض سیاسی، بسیاری از موضوعاتی که مورد چالش است، می‌تواند موضوع همکاری باشد.

 

جلیلی اضافه کرد: رویکرد به گفت و گو مهم است. اما سوال این است که مذاکره بر مبنای گفت و گوی دو دوست و دو شریک و یا دشمن. اگر کسانی از مذاکره، ابزاری استفاده کنند که دیدگاههای خود را به یک ملت دیکته کنند، دیگر مذاکره نیست.

 

دبیر شورای عالی امنت ملی در پاسخ به سوال دیگری خاطرنشان کرد که موضوع رفتار ایران با آژانس، به یک موضوع عادی تبدیل می‌شود و مثل سایر اعضا، وظایف خود را انجام می‌دهد.

 

او تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران به همکاری با آژانس در چارچوب مقررات ادامه می‌دهد.

 

خبرنگار دیگری پرسید: اگر کشورهای اروپایی دنبال تحریم یا فشار باشند، ایران چه اقداماتی را در قبال آنها اتخاذ می‌کند؟

 

جلیلی در پاسخ گفت: ایران یک کشور بزرگ با ظرفیت‌های فراوان درعرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است. این اظهارات من نیست بلکه اظهارات شهروندان و شرکت‌های این کشورهاست که اذعان کرده‌اند رفتارهای برخی کشورها، در حقیقت تحریم شهروندان خود آنها بوده است.

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به رشد اقتصادی کشور در عرصه‌های گوناگون، تاکید کرد: اینطور نیست که اگر کشورهایی رفتار غیر منطقی داشتند، ایران نتواند برای آن جایگزین داشته باشد. خودشان می‌گویند فرصت های زیادی را در روابط با ایران از دست می‌دهند. توصیه این است که به منافع ملت‌های خود صدمه نزنند.

 

جلیلی درپاسخ به سوالی درخصوص دور آتی مذاکرات ایران و آمریکا درباره عراق و زمان سفر دکتر محمود احمدی نژاد به بغداد، گفت: ایران و عراق دو کشور دوست، برادر، همسایه و با روابط عمیق تاریخی و فرهنگی هستند و امروز روابط ما با عراق مثال زدنی است.

 

وی افزود: رییس جمهوری، مجلس و نخست وزیر عراق دوستان ما هستند. سفر احمدی نژاد به عراق در جهت تقویت دوستی‌های دو ملت و دو دولت و تحکیم روابط صورت خواهد گرفت.

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد که این سفر، نقطه عطفی در روابط دو کشور است و همکاریها در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و امنیتی تعمیق می‌یابد.

 

جلیلی در خصوص دور آتی گفت و گوهای ایران و آمریکا درباره عراق نیز با بیان اینکه مذاکره با آمریکا در این زمینه در راستای کمک به مردم عراق و تامین امنیت در این کشور بوده است، گفت: این دور از مذاکرات در سطح کارشناسی به زودی انجام خواهد شد.


نوشته شده توسط: محمد حق دوست


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

ادامه فعالیت در وبلاگ قابلمه بدست
لری کینگ هم به سخنان هاشمی استناد کرد
هانیبال الخاص و ناصر حجازی!
سری ششم کلیپهای "رویای سرطانی"
ترور در روز رأی اعتماد
اللهم عجل لولیک الفرج
سری پنجم کلیپهای "رویای سرطانی"
سری چهارم کلیپهای "رویای سرطانی"
قانونی ترین دزدی قرن!
سری سوم کلیپهای 'رؤیای سرطانی'
اهانت به رهبری، مردم و احمدینژاد از جایگاه وکیل مدافعی سران فتنه
تقدیم به نخبه بیبصیرت "علی.م": عمرسعد شمایید که پیمان شکنید!
آوای مرگ بر موسوی سخنرانی سید حسن را نیمه تمام گذاشت
عظیم ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت رهبر معظم انقلاب
عدهای در صف دشمنان امام ادعای مالکیت انحصاری خط امام را دارند
[همه عناوین(671)][عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
498536


:: بازدیدهای امروز ::
124


:: بازدیدهای دیروز ::
21



:: درباره من ::

محمد حق دوست
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه . این وبلاگ رو راه انداختم تا از مردی دفاع کنم که آماج حملات بی رحمانه و بی شرمانه دشمنان خارجی و مخالفین داخلی قرار گرفته . کسی که تنها جرمش خدمت و نوکری ملت ایرانه ، کسی که معنای واقعی یک رئیس جمهور رو برای مردم به تصویر کشید ، کسی که ثابت کرد با دین هم میشه حکومت کرد ، کسی که ثابت کرد افکار امام به زباله دان تاریخ نپیوسته، کسی که بعد از چندین سال آوای دلنشین اللهم عجل لولیک الفرج رو در سراسر گیتی طنین انداز کرد ، کسی که یاد و خاطره رجایی رو در ذهن مردم زنده کرد ، کسی که نظام های ظالمانه و ناعادلانه حاکم بر دنیا رو به سخره گرفت . کسی که ...

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

آقای مطهری! دانشگاه آزاد هم تقصیر مناظره است؟! [41]
وقف دانشگاه آزاد ، دزدی بزرگ [45]
لاریجانی : من به وظیفه ام عمل کرده ام [11]
از کیف انگلیسی تا کیف آزادی [9]
مطالبه حقوق مستضعفین از نمایندگان جاسبی گرا+ شماره موبایل [33]
مسئله دانشگاه آزاد و آزمون فساد ستیزی نظام [20]
اصولگرایان اصول را بخاطر آورید! [6]
وکیل الرعایا یا وکیل الدانشگاه آزاد؟ [10]
مجلسی که انگار از جنس مردم نیست [13]
اکنون پس از 20 سال... [51]
آیا سید حسن پیام مردم را شنید؟ + فیلم [267]
موسوی و کروبی در سالگرد رحلت امام(ره) چه می‌کنند؟! [48]
نظر رهبر انقلاب در مورد الله اکبر گفتن سبزها [43]
چرا سخنرانی سید حسن نیمه تمام ماند ؟ [25]
واکنش مردم به سیدحسن نوعی هشدار بود [23]
[آرشیو(162)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

کلیپ[7] . احمدی نژاد[6] . دانلود[5] . صهیونیسم[5] . هاشمی[5] . موسوی[5] . کلیپ[2] . سفرهای استانی[2] . قالیباف[2] . سید حسن خمینی[2] . خاتمی[2] . انتخابات88[2] . انرژی هسته ای . انقلاب بنزین . تقلب . توهم . جاسوس . جلبک سبز . جنبش سبز . جنگ نرم . حداد عادل . حماسه 88 . خواص . دانشگاه آزاد . دانشگاه از هفت دولت آزاد . احمدی نژاد، خاتمی ، هاشمی . افسادطلبان . اقتصادی . امام خامنه ای . انتخاب دهم . انتخابات مجلس . شریعتمداری . شهید آیت . شیرین خانم عبادی . صانعی . دکتر احمدی نژاد . دکتر عباسی . ژنو ، کلمبیای2 . سبز لجنی . سبزلجنی . سخنرانی ها . کاربردهای انرژی هسته ای . کروبی . سونامی سوم تیر . سیاست خارجی . ضدغرب . طرح تحول اقتصادی . غزه . کلیپ، دانلود، صهیونیسم . نامه ننگین 2003 . هسته ای . وطن فروش . وطن فروشها . یکه تازی در کلمبیا . گفت و شنود کیهان . گفتگوی تلویزیونی . ما می توانیم . متفرقه . مطهری . مناسبتها . مناظره . منتظری .


:: آرشیو ::

**کلیپ**
آرشیو اخبار(88-1386)
آرشیو دسته بندی شده اخبار(88-1386)
آرشیو مطالب 87
سبزترین ها
پول مارو پس بگیر
این سبز و آن سبز
مناظره 10 میلیونی
13 آبان


:: دوستان من (لینک) ::

احمدی نژاد
بسیج جهانی
منطقه ممنوعه
گردباد
بیداری
چلغوز
فصل انتظار
خیلی دور _ خیلی نزدیک
موشک انداز
حزب اللهی مدرنیته
خمینیسم
ارزش خبر
خاتمی نیوز
رجانیوز
خبرنگار مسلمان
مصائب احمدی نژاد
بچه های سوم تیر
اختاپوس
خاکریزیسم
انصارنیوز
محراب اندیشه
ریاست جمهوری اسلامی ایران
روزنامه کیهان
روزنامه قدس
گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چی
نسل یبدار
ولایت
پارتیزان
نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی
جنبش
وبلاگ بحر
اریکه ایی ازنوع نوشتن
هجوم خاموش
ناگفته ها
یاوران دکتر احمدی نژاد
لاهوت
طنزهای خفن سیاسی
بوی خوش ظهور
بروبچز دبیرستان روشنگر
آواز پرجبرئیل
طنز کاظم
اصولگرا
روزنامه ایران
هجوم خاموش
پرس تی وی
آزادی بیان
برنانیوز
اندیشکده (دکتر عباسی)
مهرنیوز
وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد
خبرگزاری فارس
نیم نگاهی به ...
پرونده ویژه
مرکز بررسی های استراتژیک
اخبار و رویدادهای جنجالی
روایت های آسمانی
شهید چمران
نگرانی
نسل برتر
بهترین وبلاگ دنیا
سرمستانه
نگرانی
دانشگاه از هفت دولت آزاد
وبلاگ دانشجویان دانشگاه آزاد
صراحت
تارنگاشت های یک زن مسلمان
تاملات
افتضاح ملی
تمهیدات برای حضور و ظهور
آهستان
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
منطقه ممنوعه
وبلاگ گروهی فصل انتظار
من و روزهایم
بوی خوش ظهور

در گوشی با خدا
شُکوه منطق ایرانى
شاعرانه
همسنگری
اجتماعی سیاسی
شریف نیوز
همولایتی
روایتی دیگر
مهراوه من
نشریه طنز ستون آزاد
محمد پرسپولیسی
دکتر محمد علی رامین
گام آخر
دکتر شهبازی
کوکب هدایت
اول خدا دوم آقا سوم دکتر
کهف
اکینانیوز

احمدی نژاد FANZ
Mafia Online Game
خدمت
ما در شب تاریخ تا صبح بیداریم
نمازخانه بوستان بهاره
خبرگزاری عصر ایران
دیپلماسی ایرانی
یادگارهای ماندگار
درد نوشته های دانشجوی مسلمان
پایگاه خبری جام
دنیای جوانی
پایگاه خبری سپهر
روزنامه عدالتخواه سیاست روز
نشریه پرتو سخن
آیینه
یالثارات الحسین
انصارنیوز
فاطمه رجبی
حدیث نفس
اسلام حقیقی
پیاده تا عرش
شمیم نینوا
جزیره دانلود 2008
رایحه خدمت
دولت ۷۰ میلیونی
رجایی زمان
دکتر احمدی نژاد
سایه نیوز
آبادگران ایران اسلامی
حامی
جعبه جادویی
جزیره تنهایی های من
امید آخر
شمیم
علافی از دیار ابهر
بیا تا برویم
عمو اکبر
فرقه اصلاحیه
نسیم وصل
عصر بیداری
اینجا چراغی روشن است
علی اکبر جوانفکر
خصوصی نیست ... !
در التهاب انتظار فرج...
بسیجی سیاسی
پرواز
شلیکهای خاتمی
جهاد مجازی
شهسوار دل
احمدی نژاد فانز
وبلاگ گروهی موج
۞ مرکز دانلود ایرانیان ۞
ایرانی تمام عیار
رجایی زمان 2
خاتمی ، نه
مجمع وبلاگ نویسان حامی دولت اسلامی
انتقاد
حامیان دولت اسلامی
تداوم
کنایه
شبکه ایران
رییس جمهور ایرانیان
احمدی نژاد مرد خدا
فراماسونری ویهود
بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی پزشکی
استاذنا
استقامت
استناد
یوزارسیف
جنبش دعوت
توپ تانک بسیجی
یااباصالح فدات
ما می توانیم
پایگاه خبری قلم پرس
کلمه نیوز
چرا احمدی نژاد ؟
جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد
وبلاگ کاریکاتور هولوکاست
دولت مهر
پایگاه اطلاع رسانی مهرورزی
پایگاه اطلاع رسانی سحر
امتداد مهر
مردی از جنس مردم
ابـــوحـامـد
تقلب سبز
سیاست روز
صبح بیداری
مازیار بیژنی (کاریکاتور)
دولت اسلامی
تلخندک


:: لوگوی دوستان من ::










:: خبرنامه ::