سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هرمزگان یک گام به جلو جمعه 86/12/3 ساعت 9:35 صبح

 هرمزگان یک گام به جلو

در حاشیه سفررئیس جمهور به استان هرمزگان
سید احمد نجفى، خبرنگار اعزامى «ایران»: دومین سفر استانى دولت به استان هرمزگان، ساعت 9 صبح دیروز با فرود هواپیماى حامل رئیس جمهور به فرودگاه بین المللى بندرعباس آغاز شد.
* دکتر احمدى نژاد در حالى که چفیه بر گردن داشت و از سوى معاون اجرایى استاندار و نماینده ولى فقیه در استان و رئیس دفتر رئیس جمهور همراهى مى شد، در جمع خبرنگاران حاضر شد و با تجلیل از مجاهدت هاى مردم هرمزگان در دفاع از ارزش هاى الهى و ایران زمین، این استان را «گل خلیج فارس» خواند.


* استقبال از رئیس جمهور به حدى بود که مسیر فرودگاه تا محل دیدار مردمى در ورزشگاه تختى بندرعباس در مدت 90دقیقه پیموده شد.
* هرمزگانى ها خوشامدگویى بدیع و جدیدى از رئیس جمهور داشتند. پسران نوجوان در حالى که لباس هاى متحدالشکل به رنگ سفید پوشیده بودند در هر محل، شعارهاى متفاوتى را براى خوشامدگویى به دکتر احمدى نژاد انتخاب کرده بودند.
*12جوان ساکن در بندرعباس قایق خود را در محل تقاطع بلوار امام خمینى (ره) و خیابان شهید رجایى برفراز سکویى مستقر کرده بودند، 10 تن از آنان به شکل نمادین پارو مى زدند، یکى بر طبل مى کوبید و دیگرى پرچم مقدس جمهورى اسلامى ایران را به اهتزاز درآورده بود. آنان شعارهایى نظیر «احمدى نژاد دلاور، خوش آمدى به بندر» و «استقلال ، آزادى، جمهورى اسلامى» را سر مى دادند که یکى از جلوه هاى منحصر به فرد در مراسم هاى استقبال مردمى بود.
* برروى برخى پارچه و دست نوشته هاى مردم براى خوشامدگویى به رئیس جمهور نوشته شده بود: «احمدى نژاد دلاور ‎/پیرو خط رهبر‎/ خوش آمدى به بندر» ، «ما رهروان دیار دریا و نخلیم، آرامش و اقتدار و بخشش نخلمان، تقدیم تو باد»، «اى دسته گل یاس، از ما به تو سپاس» و ...
* آیت الله نعیم آبادى، نماینده ولى فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس پیش از سخنان رئیس جمهور در ورزشگاه تختى با اشاره به شعار مردم این شهر مبنى بر «رئیس جمهور دلاور، خوش آمدى به بندر» تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب عنوان دلاورى را راجع به رئیس جمهور بیان فرمودند که براستى نیز چنین است. وى با تقدیر از مواضع محکم و قوى رئیس جمهورى افزود: دکتر احمدى نژاد با قامتى رسا در مقابل استکبار جهانى صداى ملت بزرگ و قهرمان ایران را به همه جهان رساند.
وى خطاب به رئیس جمهور افزود: از اطاعت محض شما از مقام شامخ ولایت تشکر مى کنم و عشق حزب الله به جنابعالى هم به خاطر همین ویژگى ها است.
* دکتر احمدى نژاد در بیان احساس خود از قرار گرفتن در جمع پرشور مردم هرمزگان گفت: احساسم مانند کسى است که دل به امواج دریاى زلال مردم بندرعباس سپرده است.
* ده ها فروند قایق حامل جزیره نشینان خلیج فارس براى شرکت در مراسم استقبال از دکتر احمدى نژاد رئیس جمهور کشورمان صبح دیروز در اسکله شهید حقانى بندرعباس پهلو گرفتند.
سرنشینان قایق ها درحالى که پرچم هاى سه رنگ کشورمان و عکس هایى از مقام معظم رهبرى و رئیس جمهورى در دست داشتند، اسکله را به مقصد ورزشگاه تختى محل سخنرانى دکتراحمدى نژاد ترک کردند.این عده صبح زود با هدف شرکت در آئین استقبال از رئیس جمهورى از جزیره هاى هرمز، بخش هایى از قشم، هنگام و لارک به بندرعباس عزیمت کرده بودند.
گروه سیاسى ـ دکتر محمود احمدى نژاد رئیس جمهورکشورمان دیروز در پنجمین سفر دور دوم سفرهاى استانى هیأت دولت به بندرعباس، مرکز استان هرمزگان سفر کرد.
به گزارش خبرنگار اعزامى «ایران» رئیس جمهور و هیأت همراه در فرودگاه بندرعباس مورد استقبال نماینده ولى فقیه درهرمزگان، استاندار، فرماندهان ارشد نظامى ـ انتظامى و جمعى از مدیران کل دستگاه هاى اجرایى این استان قرار گرفت.دکتر احمدى نژاد در اولین دقایق ورود به استان هرمزگان در مسیر عزیمت به محل سخنرانى در جمع مردم بندرعباس مورد استقبال باشکوه و به یاد ماندنى مردم قرار گرفت.
سفر اول رئیس جمهورى در دى ماه 84به استان هرمزگان صورت گرفت که نتیجه این سفر 102 مصوبه و چندین موافقتنامه براى این استان بود.
دکتر محمود احمدى نژاد رئیس جمهور اسلامى ایران در اجتماع پرشور مردم استان هرمزگان در ورزشگاه تختى بندرعباس گفت: مأموریت امروز ملت ایران برافراشتن پرچم توحید، ایستادگى در برابر قدرتمندان و بازگرداندن هویت انسان ها است.دکتر احمدى نژاد افزود: این مأموریت همان مأموریت پیامبر گرامى اسلام(ص) است و زمانى که انسان کرامت و هویت خود را شناخت و بازیافت به سمت قله هاى کمال حرکت مى کند و شیاطین نخواهند توانست او را از مراتب بالاى ارزش به پستى بکشند.وى با بیان این که امروز دشمنان ملت ایران از اتحاد، یکدلى و عزم این ملت براى ادامه راه و ساختن ایران عصبانى هستند، گفت: این بزرگ ترین کارى است که ملت ما توانسته است و مى تواند آن را انجام دهد.رئیس جمهورى افزود: مهمتر از چرخه سوخت و غنى سازى و فناورى بسیار پیشرفته، ایستادگى ملت ایران بر عزت و کرامت خود است و آن چیزى که در موضوع هسته اى دشمن به دنبال آن است جلوگیرى از ساختن بمب یا تولید سوخت و غنى سازى و فناورى پیشرفته آن نیست بلکه امروز علت عصبانیت دشمنان از ملت ایران ایستادگى این ملت بر کرامت و عزت خود و دفاع از شرف و حرمت انسانى و الهى است.احمدى نژاد تأکید کرد: دشمنان ایران از این امر بسیار خشمگین تر و عصبانى تر هستند چرا که پایه هاى سلطه خود را بر تحقیر ملت ها، شکستن شخصیت ملت ها و اراده ملت ها قرار داده اند و با این وضع سلطه بر ملت ها آسان نیست.رئیس جمهور اسلامى ایران با بیان این که اگر قدرت هاى زورگو بخواهند بازى جدیدى درست کنند، با ملت ایران مواجه خواهند بود، گفت: ملت ایران انرژى هسته اى را حق مسلم، قطعى و تمام شده خود مى داند.دکتر محمود احمدى نژاد در ادامه سخنان خود در جمع مردم بندرعباس افزود: ملت ایران هیچ گونه تحمیل، مقررات زائد و ظالمانه را نمى پذیرد و تا آخر شعار ملت ما درباره حق مسلم هسته اى، یک شعار بیشتر نخواهد بود.
* ملت ایران اراده خود را بر اراده همه قدرت هاى عالم غلبه داد
رئیس جمهور در ادامه سخنان خود در جمع مردم بندرعباس با بیان این که ملت ایران در صحنه مهم انرژى هسته اى ایستاد و از عزت خود دفاع کرد، گفت: ملت ایران اراده خود را بر اراده همه قدرت هاى عالم غلبه داد.
دکتر محمود احمدى نژاد با اظهار این که قدرت هاى سلطه طلب انتظار داشتند ملت ایران هم مثل بعضى ها در گوشه و کنار جهان در مقابل تهدیدها، تحریم ها و قطعنامه ها تسلیم شود، افزود: اما امروز که مى بینند ملت ایران به فضل خدا ایستاد و خودش را بر آنها غلبه داد و همه قدرت هاى بزرگ را در مقابل ایمان، وحدت و همت خود به زانو کشید ، از این امر، بسیار عصبانى هستند.رئیس جمهورى افزود: قدرتهاى بزرگ مى دانند که این خصلت ملت ایران به سرعت به یک الگو براى همه ملت ها تبدیل مى شود و ملت ها یکى پس از دیگرى قیام خواهند کرد و قدرت هاى استکبارى را به زیر خواهند کشید.
احمدى نژاد درخصوص موضوع هسته اى گفت: از دید ملت ایران موضوع هسته اى و آن ماجراى پرسر وصدایى که قدرت هاى بزرگ به دروغ برپا کرده اند تا اراده ملت ایران را بشکنند، به پایان رسیده است.وى افزود: امروز آژانس بین المللى انرژى اتمى که مسئول قانونى رسیدگى به موضوع هسته اى ایران است، بررسى و اعلام کرد که همه فعالیت هاى ملت ایران قانونى و براساس مقررات است و کوچکترین انحرافى اتفاق نیفتاده است.رئیس جمهورى تصریح کرد: معلوم است که این حرف براى افراد زورگو و خود خواه بسیار سنگین است و حرف ما به قدرت هاى بزرگ و زورگو این است که اگر به فرض، به دنبال کسب آبرو در افکار عمومى جهان براى خود هستید بهتر است از گزارش آژانس تبعیت کنید.

* ایران حضور بیگانگان را مخل امنیت و دوستى ملت ها مى داند
دکتر احمدى نژاد در بخش دیگر سخنانش گفت: ملت قدرتمند ایران حضور و دخالت بیگانگان را مخل امنیت، عدالت و دوستى ملت ها در منطقه مى داند.
رئیس شوراى عالى امنیت ملى افزود: ملت قدرتمند ایران دوست و برادر همه ملت هاى منطقه در خوشى ها و سختى ها خواهد بود.وى گفت: کسانى که در منطقه خلیج فارس وارد شدند وتلاش کردند تا تفرقه و ناامنى ایجاد کنند، باید از ایستادگى ملت ایران عبرت بگیرند و نیروهایشان را از این منطقه خارج کنند چرا که ملت هاى منطقه هیچ انتظارى از این قدرت ها ندارند و فقط مى خواهند پاى آنان به خلیج فارس باز نشود.رئیس جمهورى تصریح کرد: امروز روند روابط بین کشورهاى منطقه خلیج فارس به سمت تعمیق دوستى ها، برادرى ها و مناسبات و روابط است.احمدى نژاد با اظهار تأسف از این که امروز قدرت هاى غرب در فرهنگ، سیاست و اقتصاد کار را به جایى رسانده اند که هیچ ارزشى براى انسان ها قائل نیستند، افزود: تلاش قدرت هاى زورگو امروز در جهان فروش سلاح هاى خود و تسلط بر ملت ها است.
رئیس جمهورى ادامه داد اینها بویى از انسانیت نبرده اند چرا که در روز روشن جلوى چشم ملت ها تهدید به ترور مى کنند و انسان هاى پاک و وطن پرست مانند شهید مغنیه فرزند دلاور لبنان را که در مقابل هجوم رژیم صهیونیستى ایستاد و شاخ هاى صهیونیسم را شکست، مى کشند و جشن مى گیرند.رئیس جمهورى بیان کرد: ملت مؤمن ایران با فرهنگ انسانى عدالت پرور و عدالت خواه شکل گرفته است و در مناسبات جهانى فقط به دنبال عدالت است و ذره اى به دنبال تجاوز نیست.احمدى نژاد اضافه کرد: ملت ایران به هیچ قدرتى اجازه نخواهد داد تا ذره اى از حقوق مردم منطقه را پایمال کند و جمهورى اسلامى ایران در مناسبات جهانى به دنبال عدالت بر پایه دوستى است.
* سفر به بندرعباس باید جایگزین سفر به سایر بنادر دنیا شود
رئیس جمهورى اسلامى ایران در ادامه تصریح کرد: بندرعباس باید به گونه اى ساخته شود که جایگزین سفر به سایر بنادر در خلیج فارس و بنادر دیگر دنیا شود.
وى در اجتماع مردم استان هرمزگان در ورزشگاه تختى بندرعباس افزود: مردم این استان باید استان خود را به گونه اى بسازند که وقتى نام بندرعباس به گوش هر کس در عالم رسید دیگر کسى هوس سفر به سایر بنادر جهان را نکند.
وى با اشاره به این که استان هرمزگان داراى بهترین استعدادها و فرصت ها براى پیشرفت و سازندگى است و بخشى از بهترین زمین ها، معادن و دریاى غنى در این استان قرار دارد، تصریح کرد: باید همه دست به دست هم دهیم تا این استان و جزایر آن آنچنان که شایسته است ساخته شود و به بالاترین و آبادترین استان کشور تبدیل شود.
* بهره بردارى از ?? پروژه در هرمزگان
همچنین رئیس جمهور گفت: 76 طرح استانى دولت در استان هرمزگان به طور کامل به بهره بردارى رسیده است و مابقى نیز در حال اجرا است.
احمدى نژاد با اشاره به 132 طرح مصوب دولت براى پیشرفت و توسعه این استان افزود: طرح انتقال گاز از عسلویه به استان هرمزگان یکى از مهم ترین تصمیمات دولت در سفر قبلى خود به این استان است که با اعتبارى بالغ بر 800میلیارد تومان با سرعت در دست اجرا است.وى با ابراز امیدوارى از این که در سال 1388 تمام شهرهاى استان هرمزگان از نعمت گاز بهره مند خواهند شد، افزود: طرح خط انتقال گاز عسلویه به استان هرمزگان تاکنون 64 درصد پیشرفت فیزیکى داشته است.
رئیس جمهورى گفت: احداث بزرگراه بندرعباس به سیرجان به طول 300 کیلومتر از جمله دیگر طرح هاى استان هرمزگان است که با تمام ظرفیت دردست اجرا است.
احمدى نژاد در سخنان خود ابراز امیدوارى کرد که در این سفر، علاوه بر افزایش بودجه، مشکل بیکارى جوانان استان ریشه کن شود.وى نرخ رشد بیکارى در استان هرمزگان در گذشته را 21/1 درصد بیان کرد که به گفته رئیس جمهورى، این رقم در شرایط کنونى به 8/9 درصد تنزل کرده است.
رئیس جمهور مردم این خطه از ایران را به خبرهاى خوش در زمینه احداث بیمارستان ها، سدها و غیره نوید داد و تأکید کرد: دولت در این سفر، هدایاى خوبى به مردم بندرعباس و شهرهاى استان هرمزگان اهدا خواهد کرد.احمدى نژاد، با تأکید بر این مطلب که دولت مصمم است تا این استان را در آینده اى نزدیک به قطب اصلى صنعتى تبدیل کند، خاطر نشان کرد: یکى از طرح هاى دولت در استان هرمزگان افزایش ظرفیت تولید بیش از 10 میلیون تن فولاد در استان هرمزگان است.
* افتتاح چند طرح توسعه اى در بندر شهید رجایى با حضور رئیس جمهور
سامانه کنترل ترافیکى دریایى مرکز خلیج فارس و طرح توسعه مجتمع بندرى شهید رجایى ظهر دیروز با حضور رئیس جمهور افتتاح شد. رئیس جمهور در نخستین روز از سفر به استان هرمزگان همچنین مرحله نخست طرح توسعه مجتمع بندرى شهید رجایى را افتتاح کرد. براساس این گزارش طراحى و اجراى 100 متر اسکله با سیستم دیافراگمى و آبخور 17متر براى نخستین بار در کشور، طراحى و ساخت بزرگترین و پیشرفته ترین ترمینال کانتینرى کشور، توانمند سازى واحد لایه روبى و افزایش توانمندى هاى واحد زیر سطحى از جمله اقدامات انجام شده در مرحله نخست طرح توسعه مجتمع بندرى شهید رجایى است. در این مراسم سه شناور هادى با کاربرى راهنمابر فعالیت خود را آغاز کردند.بر اساس این گزارش رئیس جمهور در حاشیه افتتاح چند طرح توسعه اى در بندر شهید رجایى از نزدیک به مشکلات برخى از کارگران این بندر رسیدگى کرد.

* سامانه کنترل ترافیک دریایى خلیج فارس در خدمت ملت هاى منطقه است
رئیس جمهور تصریح کرد: سامانه کنترل ترافیک دریایى مرکز خلیج فارس گامى بلند و خدمت و ظرفیتى جدید در اختیار ملت هاى منطقه است. دکتر محمود احمدى نژاد در مراسم بهره بردارى از سامانه کنترل ترافیک دریایى مرکز خلیج فارس در مجتمع بندرى شهید رجایى با تأکید بر این که بنادر جمهورى اسلامى ایران در اختیار همه کشتى ها و تاجران است، اظهار داشت: دولت در صدد است با تجدید نظر در مقررات گمرکى و اجراى طرح هاى جاده اى و ریلى، زمینه تسخیر و تسریع به منظور ارائه خدمات در بنادر کشور را فراهم کند. رئیس جمهور خاطرنشان کرد: وزارت نفت، سازمان بنادر و کشتیرانى و گمرک باید به نحوى طراحى کنند که همه خدمات مورد نیاز ورود و خروج کالا در بنادر ارائه شود. رئیس جمهور با بیان این که خداوند بهترین موقعیت ها را در اختیار مردم عزیز ما قرار داده است، گفت: بندر عباس و برخى بنادر دیگر استان هرمزگان به لحاظ موقعیت جغرافیایى، کوتاه بودن مسافت و امنیت بالا در منطقه برتر هستند.
* سعیدلو: توسعه بندر شهید رجایى تا? میلیون کانتینر افزایش مى یابد
معاون اجرایى رئیس جمهور از دو برابر شدن ظرفیت بارانداز کانتینرها در طرح توسعه بندر شهید رجایى خبر داد و گفت: این توسعه تا رسیدن به ? میلیون کانتینر ادامه خواهد داشت.على سعیدلو معاون اجرایى رئیس جمهور در گفت و گو با فارس درباره طرح توسعه بندر شهید رجایى گفت: براى این طرح 202میلیارد تومان هزینه شده است.وى افزود: با اجراى این طرح ظرفیت بارانداز براى کانتینرها که حدود 1/5میلیون کانتینر در سال بوده به سه میلیون کانتینر رسیده است.سعیدلو با بیان این که این توسعه ادامه دارد، اظهار داشت: قرار است این ظرفیت به6 میلیون کانتینر نیز برسد.این طرح دیروز توسط رئیس جمهور مورد بهره بردارى قرار گرفت.


نوشته شده توسط: محمد حق دوست


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

ادامه فعالیت در وبلاگ قابلمه بدست
لری کینگ هم به سخنان هاشمی استناد کرد
هانیبال الخاص و ناصر حجازی!
سری ششم کلیپهای "رویای سرطانی"
ترور در روز رأی اعتماد
اللهم عجل لولیک الفرج
سری پنجم کلیپهای "رویای سرطانی"
سری چهارم کلیپهای "رویای سرطانی"
قانونی ترین دزدی قرن!
سری سوم کلیپهای 'رؤیای سرطانی'
اهانت به رهبری، مردم و احمدینژاد از جایگاه وکیل مدافعی سران فتنه
تقدیم به نخبه بیبصیرت "علی.م": عمرسعد شمایید که پیمان شکنید!
آوای مرگ بر موسوی سخنرانی سید حسن را نیمه تمام گذاشت
عظیم ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت رهبر معظم انقلاب
عدهای در صف دشمنان امام ادعای مالکیت انحصاری خط امام را دارند
[همه عناوین(671)][عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
499008


:: بازدیدهای امروز ::
18


:: بازدیدهای دیروز ::
142



:: درباره من ::

محمد حق دوست
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه . این وبلاگ رو راه انداختم تا از مردی دفاع کنم که آماج حملات بی رحمانه و بی شرمانه دشمنان خارجی و مخالفین داخلی قرار گرفته . کسی که تنها جرمش خدمت و نوکری ملت ایرانه ، کسی که معنای واقعی یک رئیس جمهور رو برای مردم به تصویر کشید ، کسی که ثابت کرد با دین هم میشه حکومت کرد ، کسی که ثابت کرد افکار امام به زباله دان تاریخ نپیوسته، کسی که بعد از چندین سال آوای دلنشین اللهم عجل لولیک الفرج رو در سراسر گیتی طنین انداز کرد ، کسی که یاد و خاطره رجایی رو در ذهن مردم زنده کرد ، کسی که نظام های ظالمانه و ناعادلانه حاکم بر دنیا رو به سخره گرفت . کسی که ...

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

آقای مطهری! دانشگاه آزاد هم تقصیر مناظره است؟! [41]
وقف دانشگاه آزاد ، دزدی بزرگ [45]
لاریجانی : من به وظیفه ام عمل کرده ام [11]
از کیف انگلیسی تا کیف آزادی [9]
مطالبه حقوق مستضعفین از نمایندگان جاسبی گرا+ شماره موبایل [33]
مسئله دانشگاه آزاد و آزمون فساد ستیزی نظام [20]
اصولگرایان اصول را بخاطر آورید! [6]
وکیل الرعایا یا وکیل الدانشگاه آزاد؟ [10]
مجلسی که انگار از جنس مردم نیست [13]
اکنون پس از 20 سال... [51]
آیا سید حسن پیام مردم را شنید؟ + فیلم [267]
موسوی و کروبی در سالگرد رحلت امام(ره) چه می‌کنند؟! [48]
نظر رهبر انقلاب در مورد الله اکبر گفتن سبزها [43]
چرا سخنرانی سید حسن نیمه تمام ماند ؟ [25]
واکنش مردم به سیدحسن نوعی هشدار بود [23]
[آرشیو(162)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

کلیپ[7] . احمدی نژاد[6] . دانلود[5] . صهیونیسم[5] . هاشمی[5] . موسوی[5] . کلیپ[2] . سفرهای استانی[2] . قالیباف[2] . سید حسن خمینی[2] . خاتمی[2] . انتخابات88[2] . انرژی هسته ای . انقلاب بنزین . تقلب . توهم . جاسوس . جلبک سبز . جنبش سبز . جنگ نرم . حداد عادل . حماسه 88 . خواص . دانشگاه آزاد . دانشگاه از هفت دولت آزاد . احمدی نژاد، خاتمی ، هاشمی . افسادطلبان . اقتصادی . امام خامنه ای . انتخاب دهم . انتخابات مجلس . شریعتمداری . شهید آیت . شیرین خانم عبادی . صانعی . دکتر احمدی نژاد . دکتر عباسی . ژنو ، کلمبیای2 . سبز لجنی . سبزلجنی . سخنرانی ها . کاربردهای انرژی هسته ای . کروبی . سونامی سوم تیر . سیاست خارجی . ضدغرب . طرح تحول اقتصادی . غزه . کلیپ، دانلود، صهیونیسم . نامه ننگین 2003 . هسته ای . وطن فروش . وطن فروشها . یکه تازی در کلمبیا . گفت و شنود کیهان . گفتگوی تلویزیونی . ما می توانیم . متفرقه . مطهری . مناسبتها . مناظره . منتظری .


:: آرشیو ::

**کلیپ**
آرشیو اخبار(88-1386)
آرشیو دسته بندی شده اخبار(88-1386)
آرشیو مطالب 87
سبزترین ها
پول مارو پس بگیر
این سبز و آن سبز
مناظره 10 میلیونی
13 آبان


:: دوستان من (لینک) ::

احمدی نژاد
بسیج جهانی
منطقه ممنوعه
گردباد
بیداری
چلغوز
فصل انتظار
خیلی دور _ خیلی نزدیک
موشک انداز
حزب اللهی مدرنیته
خمینیسم
ارزش خبر
خاتمی نیوز
رجانیوز
خبرنگار مسلمان
مصائب احمدی نژاد
بچه های سوم تیر
اختاپوس
خاکریزیسم
انصارنیوز
محراب اندیشه
ریاست جمهوری اسلامی ایران
روزنامه کیهان
روزنامه قدس
گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چی
نسل یبدار
ولایت
پارتیزان
نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی
جنبش
وبلاگ بحر
اریکه ایی ازنوع نوشتن
هجوم خاموش
ناگفته ها
یاوران دکتر احمدی نژاد
لاهوت
طنزهای خفن سیاسی
بوی خوش ظهور
بروبچز دبیرستان روشنگر
آواز پرجبرئیل
طنز کاظم
اصولگرا
روزنامه ایران
هجوم خاموش
پرس تی وی
آزادی بیان
برنانیوز
اندیشکده (دکتر عباسی)
مهرنیوز
وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد
خبرگزاری فارس
نیم نگاهی به ...
پرونده ویژه
مرکز بررسی های استراتژیک
اخبار و رویدادهای جنجالی
روایت های آسمانی
شهید چمران
نگرانی
نسل برتر
بهترین وبلاگ دنیا
سرمستانه
نگرانی
دانشگاه از هفت دولت آزاد
وبلاگ دانشجویان دانشگاه آزاد
صراحت
تارنگاشت های یک زن مسلمان
تاملات
افتضاح ملی
تمهیدات برای حضور و ظهور
آهستان
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
منطقه ممنوعه
وبلاگ گروهی فصل انتظار
من و روزهایم
بوی خوش ظهور

در گوشی با خدا
شُکوه منطق ایرانى
شاعرانه
همسنگری
اجتماعی سیاسی
شریف نیوز
همولایتی
روایتی دیگر
مهراوه من
نشریه طنز ستون آزاد
محمد پرسپولیسی
دکتر محمد علی رامین
گام آخر
دکتر شهبازی
کوکب هدایت
اول خدا دوم آقا سوم دکتر
کهف
اکینانیوز

احمدی نژاد FANZ
Mafia Online Game
خدمت
ما در شب تاریخ تا صبح بیداریم
نمازخانه بوستان بهاره
خبرگزاری عصر ایران
دیپلماسی ایرانی
یادگارهای ماندگار
درد نوشته های دانشجوی مسلمان
پایگاه خبری جام
دنیای جوانی
پایگاه خبری سپهر
روزنامه عدالتخواه سیاست روز
نشریه پرتو سخن
آیینه
یالثارات الحسین
انصارنیوز
فاطمه رجبی
حدیث نفس
اسلام حقیقی
پیاده تا عرش
شمیم نینوا
جزیره دانلود 2008
رایحه خدمت
دولت ۷۰ میلیونی
رجایی زمان
دکتر احمدی نژاد
سایه نیوز
آبادگران ایران اسلامی
حامی
جعبه جادویی
جزیره تنهایی های من
امید آخر
شمیم
علافی از دیار ابهر
بیا تا برویم
عمو اکبر
فرقه اصلاحیه
نسیم وصل
عصر بیداری
اینجا چراغی روشن است
علی اکبر جوانفکر
خصوصی نیست ... !
در التهاب انتظار فرج...
بسیجی سیاسی
پرواز
شلیکهای خاتمی
جهاد مجازی
شهسوار دل
احمدی نژاد فانز
وبلاگ گروهی موج
۞ مرکز دانلود ایرانیان ۞
ایرانی تمام عیار
رجایی زمان 2
خاتمی ، نه
مجمع وبلاگ نویسان حامی دولت اسلامی
انتقاد
حامیان دولت اسلامی
تداوم
کنایه
شبکه ایران
رییس جمهور ایرانیان
احمدی نژاد مرد خدا
فراماسونری ویهود
بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی پزشکی
استاذنا
استقامت
استناد
یوزارسیف
جنبش دعوت
توپ تانک بسیجی
یااباصالح فدات
ما می توانیم
پایگاه خبری قلم پرس
کلمه نیوز
چرا احمدی نژاد ؟
جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد
وبلاگ کاریکاتور هولوکاست
دولت مهر
پایگاه اطلاع رسانی مهرورزی
پایگاه اطلاع رسانی سحر
امتداد مهر
مردی از جنس مردم
ابـــوحـامـد
تقلب سبز
سیاست روز
صبح بیداری
مازیار بیژنی (کاریکاتور)
دولت اسلامی
تلخندک


:: لوگوی دوستان من ::










:: خبرنامه ::