سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رقابتى ترین انتخابات دوشنبه 86/11/22 ساعت 8:19 صبح

رقابتى ترین انتخابات

 

مهرداد بذرپاش که در انتخابات نهمین دوره ریاست جمهورى مسئولیت «کمیته اقشار ستاد انتخاباتى دکتر احمدى نژاد» را برعهده داشته است، در سالگرد سوم تیر در گفت وگو با ایسنا، دربیان خاطرات خود از روزهاى آغاز رایزنى ها براى حضور احمدى نژاد در فعالیت هاى انتخاباتى، اظهار داشت: «هشت ماه پیش از انتخابات ریاست جمهورى، جامعه اسلامى دانشجویان از آقاى احمدى نژاد با عنوان شهردار تهران، دعوت کرده بود تا در نشست سالیانه شان که در اصفهان برگزار مى شد؛ سخنرانى کند. در آن سفر من همراه ایشان بودم. در ذهن من؛ نخستین بار آنجا این فکر شکل گرفت که آقاى احمدى نژاد مى تواند رئیس جمهور خوبى براى کشورمان باشد.»
وى افزود:« پس از آن جلسه وقتى با جوانان و دانشجوهایى که آنجا بودند دور هم جمع شده بودیم؛ این بحث طرح شد که ایشان مى تواند به عنوان رئیس جمهور جوان با نگاهى جدید و متفاوت از افراد دیگر وارد عرصه انتخابات شود. آنجا بود که این فکر به طور جدى در ذهنم مطرح شد. وقتى از اصفهان برمى گشتیم به آقاى احمدى نژاد گفتم که دوستان ما این را مى گفتند نظر شما چیست؟! ایشان هم پاسخ داد که آرزو بر جوانان عیب نیست!. البته من به صورت جدى طرح موضوع کرده بودم؛ که ایشان لبخندى زد و گذشت.»
بذرپاش اضافه کرد: « کم کم بحث جدى شد. تصمیم گرفتیم ستاد ها را راه اندازى کنیم. وقتى دنبال افراد سیاسى اسم و رسم دار مى رفتیم؛ هر کسى تصمیم دیگرى براى خود گرفته و کار دیگرى آغاز کرده بود. به خاطر دارم در دور اول انتخابات وقتى در سه هفته اى که به عنوان ایام تبلیغات رسمى اعلام شده بود با برخى افراد تماس مى گرفتیم، با بهانه هاى گوناگون مواجه مى شدیم. مثلاً مى گفتند در فلان شهرستان هستم و. . . . ولى الآن الحمدلله بسیارى از آنها داعیه دار هستند! خیلى از افرادى که در دور اول براى تبیین یک دیدگاه حتى حاضر نبودند مصاحبه اى حداقلى بکنند امروز به گونه اى دیگر حرف مى زنند. تعدادى از دوستان حاضر نبودند به میدان بیایند و کمکى بکنند.»
ستاد انتخاباتى احمدى نژاد؛ تخریب وسیع، منابع محدود
وى همچنین در بیان مشکلات پیش روى ستاد انتخاباتى احمدى نژاد در دوران فعالیت انتخاباتى شان خاطرنشان کرد: « در آن مقطع ستادى نداشتیم و هزینه اى هم نداشتیم که براى این امور صرف کنیم. منابع مالى ستاد بسیار محدود بود. تخریب ها هم بسیار بود و ما در قبال آنها رسانه اى براى پاسخگویى نداشتیم.» بذرپاش در ادامه مهم ترین مشکل ستاد انتخاباتى احمدى نژاد را ملاحظات بسیار زیاد وى در تبلیغات دانست و اضافه کرد: «هر تحرکى که مى کردیم ایشان مى گفت این کار را نکنید. دور اول پس از این که آرا داشت جابه جا مى شد با تماس تلفنى
??? - ??? نفر از جوانان را هماهنگ کردم که به وزارت کشور براى اعتراض بروند که بگوییم ما فعالیت ها را زیر نظر داریم. آقاى احمدى نژاد به من زنگ زد و گفت آقاى بذرپاش همه باید برگردند. گفتم من که نمى توانم با تلفن آنها را خبر کنم که برگردند. شما اگر مى توانید آنها را خبرشان کنید. به هر شکل تلاش کردیم که این ها را برگرداندیم.»
دشوارى کار ستاد انتخاباتى احمدى نژاد به خاطر ملاحظات وى
وى که پیش از این ریاست گروه مشاوران جوان رئیس جمهور را برعهده داشت، اضافه کرد:« بعضى از ملاحظات آقاى احمدى نژاد براى تبلیغات کار را دشوار مى کرد. به خاطر دارم؛ پس از یکى از دیدارهاى مناطق آقاى احمدى نژاد حدود ??? نفر از دانشجویان را در یکى از خانه ها در میدان ولیعصر جمع کرده بودم. هوا بسیار گرم بود و این دانشجو ها به صورت فشرده در آن خانه نشسته بودند. ?-? ساعت منتظر شدیم که آقاى احمدى نژاد براى گفت وگو با این دانشجویان به میان آنها بیاید. توجه نداشتیم که این خانه مربوط به چه کسى است. در واقع چندان مطلع نبودم. یکى از دوستان به ایشان گفته بود کسى که این خانه را در اختیار بچه ها گذاشته است بى توقع نیست! با وجود هماهنگى هاى زیادى که شده بود وقتى آقاى احمدى نژاد نزدیک ولیعصر رسید اطلاع داد که من به آنجا نمى آیم! من هم بسیار خسته و عصبانى شده بودم. گفتم آقاى دکتر! ما که نمى دانستیم اینجا این مسأله را دارد! این بار بیایید سخنرانى کنید تا دفعه دیگر. ایشان به هیچ وجه نپذیرفتند. سریع تر در نزدیکى آنجا خانه اى پیدا کردیم که براى یکى از دوستان بود. خواستم جلسه را تعطیل کنم. دیدم که خیلى بد است این دانشجو ها چند ساعت در گرما منتظر مانده اند. بالاخره پیاده دانشجو ها را به آنجا منتقل کردیم. از آنجا که خیلى ناراحت، خسته و عصبانى بودم، در آن جلسه شرکت نکردم. شب آقاى احمدى نژاد با منزل تماس گرفت که از من دلجویى کند و گفت اگر قرار است ما روى آرمان ها و اعتقاداتمان بایستیم نباید هیچ جا کوتاه بیاییم. اگر در یک مورد کوتاه بیاییم در مورد از این بزرگتر ها هم کوتاه مى آییم؛ از آدمى که خانه اش را در اختیار گذاشته و در قبال آن توقعاتى دارد نباید کمک خواست.»
وى همچنین خاطرنشان کرد: « شب هایى که طرفداران کاندیدا ها به خیابان ها مى رفتند و تبلیغات و پوستر پخش مى کردند، احساس مان این بود که در میدان ولیعصر و ونک و بالاتر از آن وضعیتمان خوب نباشد. استتار شده به آنجا رفتیم. قبل از آن تصورم این بود که از هر ?? ماشین یک ماشین تبلیغ آقاى احمدى نژاد را مى کند، اما وقتى از نزدیک دیدم، تفاوت پیش بینى با واقعیت برایم بسیار جالب بود. ? شب آخر منتهى به دور اول به آنجا رفتیم. کاملاً به طرز محسوسى شب به شب طرفداران آقاى احمدى نژاد بیشتر مى شدند. حتى وقتى به چهره بعضى جوانان نگاه مى کردیم با خود مى گفتیم این که نمى تواند طرفدار آقاى احمدى نژاد باشد! دور دوم انتخابات هم که دو کاندیدا با هم رقابت مى کردند به این شکل بود.»
روزهاى آخر تبلیغات انتخابات، اوج تخریب ها
بذرپاش افزود: «آن دو روز آخر که دوستان به میادین شهر رفتند هم سازماندهى خوبى شد. بدنه اصلى مجموعه ما همه جوان و دانشجو بودند. در هر میدان حدود ده نفر را با شاخه اى گل گذاشتیم. آنها با مردم گفت و گو مى کردند. گفت و گوهاى داغى هم انجام مى شد. این کار ما نسبت پخش تبلیغات و پوسترهاى آنچنانى بیشتر جواب مى داد. روزهاى آخر تبلیغات همه، کار ها را تمام شده مى دانستند. بعضى روزنامه ها هم تمام نفرات خود را بسیج کرده بودند؛ مصاحبه با این هنرمند، گفت و گو با فلان خواننده و. . . از سویى تخریب هم در اوج خود انجام مى شد.»
وى با بیان این که پس از انتخابات هم رئیس جمهور از هیچ کس به خاطر این تخریب ها شکایت نکرد، خاطر نشان کرد: « تنها تخریب هاى SMS را دنبال کردیم. پیگیرى ها و شکایت ها در مورد SMSهاى تخریبى به یک سازمان دولتى رسید. سازمانى که پسر یکى از کاندیدا ها رئیس آنجا بود! ردیابى هایى که کردیم به ?? شماره موبایل رسید. موبایل هایى که سند مالکیتشان به اسم آن سازمان بود. تخریب هاى زیادى به این شکل انجام شد.»
بذرپاش ادامه داد:« بعضى تخریب ها اینگونه بود که جوانانى را با قیافه هاى خاصى درست کرده و عکس هاى آقاى احمدى نژاد را روى سینه هاى آنها چسبانده بودند. آنها با چاقو در میدان ولیعصر و پارک ساعى زنان را تهدید مى کردند. این حرکت اینقدر مضحک بود و مشخص بود که از کجا سازماندهى مى شود که نیازى به توضیح نداشت. به انواع روش ها تخریب ها انجام شد.»
وى همچنین خاطرنشان کرد: « در مقطع تبلیغات در روزهاى آخر دور اول انتخابات میان بچه هاى مذهبى تر که براى آنها استفتاء مراجع مهم بود بحث «اصلح نامقبول» و «صالح مقبول» را مطرح کردند. آقاى احمدى نژاد را با کاندیداى دیگر قیاس مى کردند و مى گفتند آقاى احمدى نژاد «اصلح» است، اما چون مقبولیت او کمتر از کاندیداى دیگر است به دیگرى رأى دهید. چون این مسأله به طور گسترده مطرح شده بود شک و تردیدى میان بچه هاى مذهبى ایجاد کرده بود. من چون مرتب در مساجد سخنرانى مى کردم بسیار با این بحث ها روبه رو مى شدم. مى گفتند نظرسنجى ها پائین است و ممکن نیست آقاى احمدى نژاد رأى بیاورد.»
آسوده خاطر شدن مجموعه نظام بعد از سوم تیر
بذرپاش در ادامه تأکید کرد: «پس از سوم تیر، عملاً مجموعه نظام آسوده خاطر شد از این جهت که لوکوموتیو حرکت اجرایى کشور در مسیر درستش قرار گرفته و دیگر نگران مسیر اشتباه لوکوموتیو نیست. درست است که کم و کاستى هایى در دستگاه اجرایى همواره وجود دارد. اما خیال مجموعه نظام و انقلاب راحت است که این لوکوموتیو در ریل خود قرار گرفته است و اکنون همه تلاش ها معطوف به تسریع در سرعت این مجموعه است. بعضى ها هم که مانع تراشى مى کنند فقط مى توانند سرعت آن را بکاهند، اما نمى توانند آن را از ریل خارج کنند. اما در دولت هاى قبلى این اطمینان دیده نمى شد. شاید حتى رئیس جمهورهاى قبلى هم تلاش مى کرد آن را به سمت خود برگرداند، اما فضاى شک و تردید بر مجموعه حاکمیت نظام کاملاً مستولى بود که آیا حرکت هایى که انجام مى شود و شعار ها در مسیر خودش است؟»
وى با بیان این که اقبال مردم به شعارهاى انقلابى دستاورد بزرگى براى سوم تیر بود، که توجه به آن لزوم یادآورى حماسه سوم تیر را نشان مى دهد، گفت: « دولت هاى بعدى هم که روى کار بیایند ناگزیرند شعارهایى چون ساده زیستى مسئولین، مبارزه با فساد، عدالت طلبى و. . . را در برنامه خود قرار دهند. با سوم تیر به هر صورت این ها به عنوان مطالبه در ذهن مردم شکل گرفت. هر چند ممکن است بخشى از این شعار ها صد در صد تحقق نیابد، اما این مطالبه در ذهن مردم شکل گرفته است. با سوم تیر فضا به سمتى رفت که مطمئنیم مردم از دولت هاى آینده نیز توقع پیگیرى این شعار ها را خواهند داشت.»
انتخابات نهم رقابتى ترین انتخابات جمهورى اسلامى ایران
وى همچنین با بیان این که رقابتى ترین انتخابات پس از انقلاب را ما در انتخابات نهم ریاست جمهورى تجربه کردیم تصریح کرد: «طیف کاندیدا ها در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهورى گسترده بود. حتى کسى را داشتیم که کلیت نظام را قبول نداشت و اعتقادش خروج از حاکمیت بود. شعار ها و حرفهایى هم در این باره مى زد تا کسى که شعارهاى انقلاب را با همه وجودش فریاد مى زد و حتى حاضر نبود در وضعیت ظاهرى خود و شعارهایش تغییرى ایجاد کند، تا رأیى بیاورد.» بذرپاش ادامه داد: «مقام معظم رهبرى پس از انتخابات در جلسه سخنرانى عمومى فرمودند به خانواده خودم عرض کردم، آقاى احمدى نژاد با شعار ها و حرفهایى که مى زند اگر هم رأى نیاورد و رأى مردم بر انتخاب ایشان نباشد، اما همین که شعارهاى انقلاب را در جامعه نشر مى دهد و مطرح و یادآورى مى کند حائز اهمیت است. الحمدلله به واقع این باور در میان دوستان نیز وجود داشت. تحلیل هاى ظاهرى این بود که آقاى احمدى نژاد رئیس جمهور نمى شود. حتى در میان دوستان ما مطرح بود، اما نیت غالب این بود که حتى اگر ایشان رأى نیاورد وقتمان صرف نشر این ادبیات در جامعه شده و این به خودى خود، حائز اهمیت و ارزشمند است.» بذرپاش زنده شدن روحیه توکل و توجه به الطاف خفیه الهى را از دیگر دستاوردهاى انتخابات سوم تیر دانست و ادامه داد: « توکل تنها امیدى بود که در دل دوستداران این جریان براى به ثمر نشستن اهداف آن وجود داشت. آنها از همه مظاهر مادى که مى تواند کمکى براى آنها باشد دل بریده بودند. در سوم تیر صفت توکل برجسته گشت و این بسیار مهم است.»
اهتمام احمدى نژاد به تحقق عدالت
وى تأکید کرد: «چشم انداز اصلى جریان حامى احمدى نژاد تحقق عدالت بود. اقبال مردم به سمت این شعار و گزینش آن بسیار ارزشمند است. این نگاه از عمق فطرت دینى و ملى ما ایرانیان بر مى آید که همواره در امتداد حرکت انبیاى الهى حرکت کرده ایم. عدالت شعر محورى انبیاى الهى است که براى آن قیام کرده اند. شعار عدالت در سوم تیر نیز برجسته شد، و این خاستگاه تاریخى، دینى و مذهبى ملت ایران است.» بذرپاش تحقق شعار «مى شود و مى توانیم» را بیانیه مأموریت جریان حامى احمدى نژاد دانست و گفت: «باید اصلى ترین مأموریت این جریان که در قالب شعار «مى شود و مى توانیم» تجلى پیدا کرد، مردم هم بر آن صحه گذاشتند را گرامى داشت. چرا که این بیانیه، بیانیه مأموریت امام(ره)، انقلاب و شهدا و مردم بوده است. همواره به خاطر زنده شدن آن عهد و پیمان، باید سوم تیر را گرامى داشت.»
انتخابات نهم و رأى مردم به داعیه دار مبارزه با فساد
وى تصریح کرد: «همه مردم، مبارزه با فساد در همه ابعاد و به طور خاص فساد اقتصادى را جست وجو مى کردند. در این انتخابات مردم کسى را برگزیدند که این ادعا را داشت و این کمک بزرگى به مطالبه شناسى مسئولین مى کند تا دقت خود را صرف تحقق آن مطالبه کنند.» بذرپاش در عین حال تأکید کرد: «باید جرأت و جسارت سوم تیر را ارج نهیم. احمدى نژاد مطالبات اقتصادى مردم و مبارزه با فساد را فریاد زد و مى دانست که اگر وارد این عرصه شود دست هایى بیکار نمى نشینند و سنگ اندازى مى کنند. همواره فاصله اى میان مطالبات و آنچه که امکان تحقق دارد وجود دارد. او مى دانست اگر وارد این عرصه شویم الزاماً این فاصله کم نمى شود و ممکن است بیشتر هم شود. کسى که این مسأله را مى داند، متوجه است که ورود به این عرصه ممکن است محبوبیتش را بکاهد و تخریب شود. اما جرأت مى کند و از روى این اعتقاد فضاى کشور را به صحنه مطالبه گرى مردم از مسئولان و کار و تلاش مسئولان تبدیل مى کند.» وى خاطرنشان کرد: «فضاى کشور در این صورت فضاى کار و تلاش مى شود و مسئولین فقط براى این که از مطالبات عقب نمانند مرتب باید بیشتر و بیشتر کار کنند و فرصتى براى کارهاى سیاسى پیدا نمى کنند و فضا، فضاى سازندگى مى شود و الا اگر رئیس جمهورى بخواهد کارى ندارد که ?? روزنامه یا خبرگزارى راه اندازى کند. فضاى افکار عمومى و رسانه ها را با خود همراه کند.»

نوشته شده توسط: محمد حق دوست


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

ادامه فعالیت در وبلاگ قابلمه بدست
لری کینگ هم به سخنان هاشمی استناد کرد
هانیبال الخاص و ناصر حجازی!
سری ششم کلیپهای "رویای سرطانی"
ترور در روز رأی اعتماد
اللهم عجل لولیک الفرج
سری پنجم کلیپهای "رویای سرطانی"
سری چهارم کلیپهای "رویای سرطانی"
قانونی ترین دزدی قرن!
سری سوم کلیپهای 'رؤیای سرطانی'
اهانت به رهبری، مردم و احمدینژاد از جایگاه وکیل مدافعی سران فتنه
تقدیم به نخبه بیبصیرت "علی.م": عمرسعد شمایید که پیمان شکنید!
آوای مرگ بر موسوی سخنرانی سید حسن را نیمه تمام گذاشت
عظیم ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت رهبر معظم انقلاب
عدهای در صف دشمنان امام ادعای مالکیت انحصاری خط امام را دارند
[همه عناوین(671)][عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
499075


:: بازدیدهای امروز ::
32


:: بازدیدهای دیروز ::
53



:: درباره من ::

محمد حق دوست
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه . این وبلاگ رو راه انداختم تا از مردی دفاع کنم که آماج حملات بی رحمانه و بی شرمانه دشمنان خارجی و مخالفین داخلی قرار گرفته . کسی که تنها جرمش خدمت و نوکری ملت ایرانه ، کسی که معنای واقعی یک رئیس جمهور رو برای مردم به تصویر کشید ، کسی که ثابت کرد با دین هم میشه حکومت کرد ، کسی که ثابت کرد افکار امام به زباله دان تاریخ نپیوسته، کسی که بعد از چندین سال آوای دلنشین اللهم عجل لولیک الفرج رو در سراسر گیتی طنین انداز کرد ، کسی که یاد و خاطره رجایی رو در ذهن مردم زنده کرد ، کسی که نظام های ظالمانه و ناعادلانه حاکم بر دنیا رو به سخره گرفت . کسی که ...

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

آقای مطهری! دانشگاه آزاد هم تقصیر مناظره است؟! [41]
وقف دانشگاه آزاد ، دزدی بزرگ [45]
لاریجانی : من به وظیفه ام عمل کرده ام [11]
از کیف انگلیسی تا کیف آزادی [9]
مطالبه حقوق مستضعفین از نمایندگان جاسبی گرا+ شماره موبایل [33]
مسئله دانشگاه آزاد و آزمون فساد ستیزی نظام [20]
اصولگرایان اصول را بخاطر آورید! [6]
وکیل الرعایا یا وکیل الدانشگاه آزاد؟ [10]
مجلسی که انگار از جنس مردم نیست [13]
اکنون پس از 20 سال... [51]
آیا سید حسن پیام مردم را شنید؟ + فیلم [267]
موسوی و کروبی در سالگرد رحلت امام(ره) چه می‌کنند؟! [48]
نظر رهبر انقلاب در مورد الله اکبر گفتن سبزها [43]
چرا سخنرانی سید حسن نیمه تمام ماند ؟ [25]
واکنش مردم به سیدحسن نوعی هشدار بود [23]
[آرشیو(162)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

کلیپ[7] . احمدی نژاد[6] . دانلود[5] . صهیونیسم[5] . هاشمی[5] . موسوی[5] . کلیپ[2] . سفرهای استانی[2] . قالیباف[2] . سید حسن خمینی[2] . خاتمی[2] . انتخابات88[2] . انرژی هسته ای . انقلاب بنزین . تقلب . توهم . جاسوس . جلبک سبز . جنبش سبز . جنگ نرم . حداد عادل . حماسه 88 . خواص . دانشگاه آزاد . دانشگاه از هفت دولت آزاد . احمدی نژاد، خاتمی ، هاشمی . افسادطلبان . اقتصادی . امام خامنه ای . انتخاب دهم . انتخابات مجلس . شریعتمداری . شهید آیت . شیرین خانم عبادی . صانعی . دکتر احمدی نژاد . دکتر عباسی . ژنو ، کلمبیای2 . سبز لجنی . سبزلجنی . سخنرانی ها . کاربردهای انرژی هسته ای . کروبی . سونامی سوم تیر . سیاست خارجی . ضدغرب . طرح تحول اقتصادی . غزه . کلیپ، دانلود، صهیونیسم . نامه ننگین 2003 . هسته ای . وطن فروش . وطن فروشها . یکه تازی در کلمبیا . گفت و شنود کیهان . گفتگوی تلویزیونی . ما می توانیم . متفرقه . مطهری . مناسبتها . مناظره . منتظری .


:: آرشیو ::

**کلیپ**
آرشیو اخبار(88-1386)
آرشیو دسته بندی شده اخبار(88-1386)
آرشیو مطالب 87
سبزترین ها
پول مارو پس بگیر
این سبز و آن سبز
مناظره 10 میلیونی
13 آبان


:: دوستان من (لینک) ::

احمدی نژاد
بسیج جهانی
منطقه ممنوعه
گردباد
بیداری
چلغوز
فصل انتظار
خیلی دور _ خیلی نزدیک
موشک انداز
حزب اللهی مدرنیته
خمینیسم
ارزش خبر
خاتمی نیوز
رجانیوز
خبرنگار مسلمان
مصائب احمدی نژاد
بچه های سوم تیر
اختاپوس
خاکریزیسم
انصارنیوز
محراب اندیشه
ریاست جمهوری اسلامی ایران
روزنامه کیهان
روزنامه قدس
گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چی
نسل یبدار
ولایت
پارتیزان
نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی
جنبش
وبلاگ بحر
اریکه ایی ازنوع نوشتن
هجوم خاموش
ناگفته ها
یاوران دکتر احمدی نژاد
لاهوت
طنزهای خفن سیاسی
بوی خوش ظهور
بروبچز دبیرستان روشنگر
آواز پرجبرئیل
طنز کاظم
اصولگرا
روزنامه ایران
هجوم خاموش
پرس تی وی
آزادی بیان
برنانیوز
اندیشکده (دکتر عباسی)
مهرنیوز
وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد
خبرگزاری فارس
نیم نگاهی به ...
پرونده ویژه
مرکز بررسی های استراتژیک
اخبار و رویدادهای جنجالی
روایت های آسمانی
شهید چمران
نگرانی
نسل برتر
بهترین وبلاگ دنیا
سرمستانه
نگرانی
دانشگاه از هفت دولت آزاد
وبلاگ دانشجویان دانشگاه آزاد
صراحت
تارنگاشت های یک زن مسلمان
تاملات
افتضاح ملی
تمهیدات برای حضور و ظهور
آهستان
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
منطقه ممنوعه
وبلاگ گروهی فصل انتظار
من و روزهایم
بوی خوش ظهور

در گوشی با خدا
شُکوه منطق ایرانى
شاعرانه
همسنگری
اجتماعی سیاسی
شریف نیوز
همولایتی
روایتی دیگر
مهراوه من
نشریه طنز ستون آزاد
محمد پرسپولیسی
دکتر محمد علی رامین
گام آخر
دکتر شهبازی
کوکب هدایت
اول خدا دوم آقا سوم دکتر
کهف
اکینانیوز

احمدی نژاد FANZ
Mafia Online Game
خدمت
ما در شب تاریخ تا صبح بیداریم
نمازخانه بوستان بهاره
خبرگزاری عصر ایران
دیپلماسی ایرانی
یادگارهای ماندگار
درد نوشته های دانشجوی مسلمان
پایگاه خبری جام
دنیای جوانی
پایگاه خبری سپهر
روزنامه عدالتخواه سیاست روز
نشریه پرتو سخن
آیینه
یالثارات الحسین
انصارنیوز
فاطمه رجبی
حدیث نفس
اسلام حقیقی
پیاده تا عرش
شمیم نینوا
جزیره دانلود 2008
رایحه خدمت
دولت ۷۰ میلیونی
رجایی زمان
دکتر احمدی نژاد
سایه نیوز
آبادگران ایران اسلامی
حامی
جعبه جادویی
جزیره تنهایی های من
امید آخر
شمیم
علافی از دیار ابهر
بیا تا برویم
عمو اکبر
فرقه اصلاحیه
نسیم وصل
عصر بیداری
اینجا چراغی روشن است
علی اکبر جوانفکر
خصوصی نیست ... !
در التهاب انتظار فرج...
بسیجی سیاسی
پرواز
شلیکهای خاتمی
جهاد مجازی
شهسوار دل
احمدی نژاد فانز
وبلاگ گروهی موج
۞ مرکز دانلود ایرانیان ۞
ایرانی تمام عیار
رجایی زمان 2
خاتمی ، نه
مجمع وبلاگ نویسان حامی دولت اسلامی
انتقاد
حامیان دولت اسلامی
تداوم
کنایه
شبکه ایران
رییس جمهور ایرانیان
احمدی نژاد مرد خدا
فراماسونری ویهود
بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی پزشکی
استاذنا
استقامت
استناد
یوزارسیف
جنبش دعوت
توپ تانک بسیجی
یااباصالح فدات
ما می توانیم
پایگاه خبری قلم پرس
کلمه نیوز
چرا احمدی نژاد ؟
جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد
وبلاگ کاریکاتور هولوکاست
دولت مهر
پایگاه اطلاع رسانی مهرورزی
پایگاه اطلاع رسانی سحر
امتداد مهر
مردی از جنس مردم
ابـــوحـامـد
تقلب سبز
سیاست روز
صبح بیداری
مازیار بیژنی (کاریکاتور)
دولت اسلامی
تلخندک


:: لوگوی دوستان من ::










:: خبرنامه ::