سفارش تبلیغ
صبا ویژن

  اولین عقب‌نشینی برابر با آخرین عقب‌نشینی

محمود احمدی نژاد در دومین دور سفرهای استانی دولت صبح امروز وارد فرودگاه بوشهر شد و پس از آنکه در این فرودگاه مورد استقبال قرار گرفت بلافاصله به جمع مردم بوشهر رفت و بر عدم عقب نشینی حتی به اندازه یک قدم در مقابل زورگویی ها تأکید کرد. همزمانی این اظهارات با بررسی قطعنامه سوم در شورای امنیت و فشار امریکا برای تصویب آن، نکته مهمی بود که این خبر را بازتاب ویژه ای داد.

به گزارش رجانیوز، سخنان رئیس جمهور در روستای گورک کله‌بندی اما بیشتر مورد توجه رسانه های دنیا قرار گرفت. وی در این سخنرانی ضمن تأکید مجدد بر حقوق هسته ای ملت، در روزی که کشورهای غربی برای هولوکاست یادبود می گیرند، به شایعه حمله صهیونیستها به تأسیسات هسته ای ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان حتی تبلیغ می‌کردند که صهیونیست‌های بی‌آبرو می‌خواهند نیروگاه بوشهر را مورد حمله قرار دهند. من پیغام دادم که شما چیزی نیستید. شما یک مشت آدم‌های بی‌ریشه هستید که معلوم نیست از کجای دنیا جمع‌تان کرده و به زور بر مردم فلسطین تحمیل کرده‌اند که با جنایت و کشتار آن‌جا هستید. البته عمرتان به پایان رسیده و به فضل الهی آینده از آن ملت‌هاست.

 

رییس‌جمهور با اشاره به اهمیت عزت انسان و این‌که "خداوند بر عزت و کرامت انسان‌ها تاکید بسیار دارد"، گفت: اهمیت عزت انسان‌ها ارزش آن را دارد که انسان نه تنها اموال و نه تنها آبرو بلکه جان خود را در راه عزت فدا کند؛ چراکه خداوند، انسان را عزیز خواسته است.

 

دکتر محمود احمدی‌نژاد عصر روز چهارشنبه در ادامه‌ سفر به استان بوشهر در جمع مردم روستای گورک کله‌بندی با ابراز خرسندی از حضور در این روستا از مسوولان خواست که هرچه زودتر به بررسی مشکلات مردم این منطقه بپردازند.

 

وی با بیان این‌که "در طول تاریخ همواره پیامبران، صلحا و انبیا به دنبال عزت و مستکبرین به دنبال ذلیل کردن و ذلت انسان‌ها بوده‌اند"، ادامه داد: مجاهدان هم.اره در جهت عزت و کسب کرامت انسان‌ها در مقابل قدرتمندان و مستکبران ایستاده‌اند.

 

وی در ادامه به دلاوری‌های مردم ایران به خصوص مردم استان بوشهر اشاره کرد و گفت: دلاوری‌های مردم این استان در طول تاریخ ثبت شده است و مردم این دیار همواره در برابر ظلم و ستم ایستاده‌اند. درود خدا بر شما مردم مومن و عزیز.

 

رییس‌جمهور در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع هسته‌یی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: برخی خیال می‌کنند که در موضوع انرژی هسته‌یی فقط خود موضوع غنی‌سازی مهم بوده است. البته مهم بود و اکنون ملت ایران به کشور هسته‌یی تبدیل شده است ولی باید گفت مهم‌تر از سوخت و غنی‌سازی، مساله عزت ملت ایران بود.

 

احمدی‌نژاد گفت: دشمنان به بهانه این‌که در برنامه‌ هسته‌یی ایران انحراف وجود دارد، می‌خواستند عزت ملت ما را لگدمال کنند، ولی ملت ایران روی خواسته‌ خود پافشاری کرد و ایستاد.

 

وی با بیان این‌که " وقتی یک ملت امتیاز بدهد، مجبور می‌شود امتیازهای دیگری را نیز در پی آن امتیاز بدهد"، افزود: اگر یک ملت حتی به اندازه‌ یک قوطی کبریت امتیاز بدهد مجبور خواهد بود که امتیازهای دیگری نیز به کشورهای زورگو بدهد. یعنی همین که یک ملت امتیاز «الف» را داد، باید تا «ی» امتیاز بدهد و در واقع اولین عقب‌نشینی برابر است با آخرین عقب‌نشینی در برابر قدرت‌های زورگو.

 

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: وقتی یک ملت یک قدم عقب‌نشینی ‌کند، دشمنان پا در آن یک قدم ‌گذاشته و پای خود را محکم می‌کنند و از آن کشور که امتیاز داده است، می‌خواهند که امتیازهای بیشتری بدهد و قدم‌های بیشتری را به عقب بردارد.

 

وی گفت: بزرگ‌ترین پیروزی ملت ما در موضوع هسته‌یی، غنی‌سازی نبود، بلکه بزرگ‌ترین پیروزی این بود که ملت ایران زیر بار زورگویی‌ها نرفت و بر خواست خود اصرار و از حق خود دفاع کرد و امروز به فضل الهی، ملتی پیروز است.

 

وی تاکید کرد: اگر ملتی یکپارچه و متحد بایستد، هیچ قدرتی نمی‌تواند در عالم آن را بشکند و ملت ایران نیز به پیروی از امام حسین عزیز زیر بار زور نرفت و از حق خود دفاع کرد و بر آن ایستادگی کرده است و این پیروزی که اکنون نصیب ما شده ناشی از ایستادگی و پیروی است که مردم ما از فرهنگ حسینی کرده‌اند.

 

رییس‌جمهور از ایستادگی ملت ایران به عنوان اتفاقی مهم یاد و خاطرنشان کرد: ملت ایران امروز نه تنها یک ملت پیروز و عزیز، بلکه به فضل الهی، ملت ایران یک ملت شکست‌ناپذیر است. دلیل این مساله نیز خیلی روشن است. در موضوع هسته‌یی، تمام قدرت‌های عالم با هم جمع شدند و همه‌ توان خود را به کار گرفته و با تبلیغات فشار سیاسی و حتی تهدید نظامی وارد کردند ولی موفق نشدند. کدام قدرت به اندازه این‌ها پیدا می‌شود که با هم جمع شوند و هرچه را که دارند به صحنه بیاورند؟

 

وی گفت: دشمنان حتی تبلیغ می‌کردند که صهیونیست‌های بی‌آبرو می‌خواهند نیروگاه بوشهر را مورد حمله قرار دهند. من پیغام دادم که شما چیزی نیستید. شما یک مشت آدم‌های بی‌ریشه هستید که معلوم نیست از کجای دنیا جمع‌تان کرده و به زور بر مردم فلسطین تحمیل کرده‌اند که با جنایت و کشتار آن‌جا هستید. البته عمرتان به پایان رسیده و به فضل الهی آینده از آن ملت‌هاست.

 

وی گفت: هر ملتی که برای خدا و در خط امام حسین(ع) به صورت یکپارچه بایستد، همیشه پیروز است و شکست برای آن معنا ندارد.

 

احمدی‌نژاد خطاب به دشمنان گفت: یک موقعی ملت ایران در مظلومیت مطلق بود، شما فشار آوردید و با ایجاد جنگ، تعدادی از جوانان عزیز این ملت را گرفتید. امروز ملت ایران به جایی رسیده است که دیگر هیچ کدام از این ملت‌ها توان و جرأت جسارت به ملت ایران را ندارند. شما 29 سال سعی کردید که ایران را عقب نگه دارید. سعی کردید که اجازه ندهید ایران پیشرفت کند ولی می‌بینید که این ملت راه خود را به درستی انتخاب کرد و ادامه داد و شما نتوانستید به خواسته‌های خود برسید و ان‌شاءالله ملت ایران با اتحاد و یکپارچگی به کوری چشم دشمنان و بدخواهان، وجب به وجب ایران را آباد می‌کند و یک گلستان در شان ملت ایران برپا می‌کند.

 

وی خطاب به دشمنان ادامه داد: شما می‌دانید که اگر در زمان گذشته ملت ایران مظلوم بود و یک رییس‌علی دلواری داشت، اکنون در این جمع، صدها رییس‌علی دلواری هست، آماده‌تر و شجاع‌تر و مصمم‌تر و اجازه نمی‌دهند که شما جسارتی به ملت ایران بکنید.

 

احمدی‌نژاد در ادامه به بررسی مشکلات روستای گورک کله‌بندی پرداخت و گفت: ان‌شاءالله تصمیمات خوبی برای این روستا اتخاذ خواهد شد.

 

رییس‌جمهور سپس با حضور نزدیک در بین مردم این روستا با آن‌ها گفت‌وگو کرد و مشکلات طرح شده از جانب آن‌ها مبنی بر عدم آسفالت بودن جاده‌ها، گاز، رفت و آمد به شهر، کمبود امکانات آموزش را که از سوی مردم مطرح شد را شنید.

 

احمدی‌نژاد هم‌چنین با خانواده شهدای اکبری و هاشمی دیدار کرد.

 

ملت ایران به دست دانشمندان و متخصصان خود، نیروگاه اتمی خواهد ساخت

 

رییس‌جمهور گفت: خوشبختانه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سعی دشمنان برای مانع‌تراشی بی‌دریغ در راه انقلاب اسلامی با ایستادگی ملت ایران به نتیجه نرسیده است.

 

به گزارش ایسنا احمدی‌نژاد در جمع مردم استان بوشهر نیز خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مردم ایران و حرکت تاریخ‌سازی که در آن موقع رخ داد از جنس حرکت عاشورا و حرکت حسینی است. انقلاب اسلامی ما دعوت بشریت امروز به آگاهی، بیداری، خداپرستی، عدالت و کرامت است و امام عزیز از آن به عنوان انفجار نور یاد کردند.

 

وی افزود: زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد و قبل از آن دو جریان گسترده و قدرتمند بشریت را به اسارت گرفته بودند که یکی از آن‌ها مارکسیست و دیگری نظام سرمایه‌داری بود. هر دو برای انسان‌ها هیچ ارزش و جایگاهی قائل نبودند و این دو جریان مانند دو تیغه یک قیچی ارزش‌ها و معنویت جامعه‌ها را تکه پاره کرده بودند و بشریت در آستانه‌ یک معضل بزرگ قرار داشت.

 

وی افزود: در شرایطی که بشریت امیدی نداشت، ناگهان مردی از جنس انبیاء و حسینیان آمد و به کمک ملت ایران پرچم آزادگی و عزت را برافراشت و ملت ایران دعوت او را لبیک گفت و این انقلاب عظیم شکل گرفت. در طول این 29 سال که از پیروزی انقلاب می‌گذرد اتفاقات فراوانی رخ داده است؛ هم در جبهه حق و ملت ایران و هم در جبهه‌ دشمنان بشریت.

 

رییس‌جمهور در ادامه به تلاش‌های دشمنان برای ایجاد مانع در راه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: آن‌ها سعی کردند برخی از افراد را در کشور ترور کنند، جنگ تحمیلی را ایجاد کردند، محاصره‌ اقتصادی کردند و تبلیغات و فشارهای سنگین روانی را برای از پای درآوردن ملت ایران به کار گرفتند. آن‌ها می‌خواستند حرکت ملت ایران و پیام ملت ایران به گوش جهانیان نرسد ولی به لطف خداوند و ایستادگی ملت ایران، این حرکت خداپرستانه، پاک و عدالت‌طلب با سرعت در همه‌ دنیا در حال پیش‌روی است و جبهه مستکبران سنگرهای تجاوز خود را یکی پس از دیگری تخلیه و عقب‌نشینی می‌کنند؛ امروز عقب‌نشینی قدرت‌های بزرگ در مقابل ملت‌ها به یک امر روزمره تبدیل شده است.

 

وی با اشاره به فداکاری‌ها و رشادت‌های ملت ایران در طول جنگ تحمیلی گفت: امروز ملت ایران جزو عزیزترین ملت‌های عالم است و دشمنان ملت ایران منفورترین انسان‌ها نزد بشریت هستند.

 

رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: ببینید کسانی که چند سال قبل شعار تسلط بر منطقه‌ خاورمیانه و قلب ملت‌های خاورمیانه، ایران عزیز را می‌داند و به منطقه لشکرکشی کردند، اکنون در چه اوضاعی است در حال حاضر کشتی متجاوزان در عراق، افغانستان، لبنان و فلسطین به گل نشسته است و آن‌ها دچار ذلت و سرافکندگی شده‌اند.

 

وی گفت: این دشمنان سعی کردند که بین ملت ایران و ملت‌های منطقه کینه و بددلی ایجاد کنند، ولی امروز می‌بینیم که به لطف خداوند دوستی‌ها و برادری‌ها عمیق‌تر و روزافزون‌تر شده است و دشمنان سرخورده و شکست‌خورده شده‌اند.

 

احمدی‌نژاد با اشاره به موضوع هسته‌یی کشورمان گفت: این آخرین صحنه‌ درگیری ملت ایران با جبهه‌ استکبار است.

 

وی یادآور شد: دشمنان چند سال قبل با جوسازی و بهانه‌های دروغین در حالی که خود زرادخانه‌های‌شان پر از اتم است و امروز در فلسطین از کثیف‌ترین و جانی‌ترین انسان‌های روی زمین حمایت می‌کنند، تلاش کردند که فعالیت‌های هسته‌یی ایران را متوقف کنند و فعالیت‌های ایران تعلیق شد. آن‌ها گفتند برای اعتمادسازی باید تمام فعالیت‌های هسته‌یی ایران حتی فعالیت‌های تحقیقاتی نیز تعطیل شود. من در اولین بازدید از نطنز دیدم که حتی دستگاه ساده آهن‌بری نیز پلمپ و اجازه نفس کشیدن از متخصصان و دانشمندان هسته‌یی ما سلب شده است. اگر در آن‌جا جوانانی نبودند، می‌نشستم و به خاطر مظلومیت ایران گریه می‌کردم.

 

رییس‌جمهور ادامه داد: زمانی که شما ملت سلحشور پشت سر رهبری عزیز خود به این ادعاهای باطل و زورگویی‌ها جواب "نه" دادید و در صحنه ایستادید، صحنه‌ سیاسی جهان عوض شد و با ایستادگی شما گام به گام شرایط تغییر کرد، در حالی که سه سال قبل همان تریبون‌ها، مجامع و بلندگوها که در اختیار یا تحت تاثیر نظام سلطه بودند و علیه ملت ایران موضع‌گیری می‌کردند، امروز به لطف ایستادگی ملت ایران بر حقانیت ملت ایران در صحنه هسته‌یی تاکید می‌کنند و صحه می‌گذارند و این نتیجه‌ تلاش شما و ایستادگی شما در اصول، ارزش‌ها و دفاع جانانه شما از حقوق مسلم خود است.

 

وی خاطرنشان کرد: از موقعی که ما تصمیم به ایستادگی گرفتیم صحنه‌ سیاسی جهان عوض شد و حوادث به نفع ایران و در تایید حرکت ملت ایران رقم خورد و جهانیان بر حقانیت ملت ایران صحه گذاشتند و معلوم شد تمام ادعاهایی که دشمنان می‌کردند دروغ و ساختگی و غیر واقعی بود. معلوم شد حرکت ملت ایران حرکتی درست، طبق قانون و بر اساس عدالت و حقوق قانونی خود بوده و هست و ما به فضل الهی در مسیر هسته‌یی به سمت قله در حال حرکت هستیم و ماجرای سیاسی سنگین هسته‌یی که از گسترده‌ترین و بزرگ‌ترین چالش ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، به لطف ایستادگی شما به نفع ملت ایران در حال خاتمه است. امروز گزارش‌های آژانس در جهت حقانیت ملت ایران است و پوچی ادعاهای دشمنان ثابت شده است و ملت ایران در قله عزت قرار گرفته و دشمنان ملت ایران در انفعال و ضلالت و تفرقه به سر می‌برند.

 

به گزارش ایسنا رییس‌جمهور در ادامه‌ سخنان خود در جمع مردم بوشهر خطاب به سران برخی از قدرت‌های بزرگ توصیه کرد: نگاه کنید در طول 29 سال مقابله با ملت ایران و دهن‌کجی به ملت ایران چه چیزی گیرتان آمد. شما می‌خواستید که انقلاب اسلامی را زمین‌گیر کنید ولی نتوانستید و امروز فریادهای ملت ایران و فریاد الله اکبر و توحید در کنار کاخ‌های شما به گوش‌تان می‌رسد و گوش‌های شما را آزار می‌دهد و به فضل الهی کاخ‌های شما نابود خواهد شد.

 

احمدی‌نژاد خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی هم‌چنین گفت: نگاه کنید در طول این 29 سال چه چیزی گیر شما آمد و اگر علاقه‌مند هستید که این مسیر را همچنان ادامه دهید، باید بدانید که ملت ایران در دفاع از حقوق خود ایستاده، بر حقوق خود پافشاری می‌کند و در دفاع از حق خود تلاش و پایداری می‌کند و سر سوزنی عقب‌نشینی نخواهد کرد.

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بار دیگر خطاب به سران برخی از قدرت‌ها گفت: یادتان هست دو سال قبل از طریق همکاران‌مان که با نماینده شما مذاکره می‌کردندف پیغام فرستادید که دست از لجاجت بردارید. گفتیم اگر تصور می‌کنید که می‌توانید مانع حرکت ملت ایران شوید سخت در اشتباه هستید و پیشنهاد دادیم که کنسرسیوم تشکیل داده و با هم غنی‌سازی کنیم، ولی شما رفتید و توجهی نکردید. دیدید که ملت ایران بدون نیاز به شما خود امروز مدیریت سوخت هسته‌یی را در دست داشته و چرخه‌ کامل سوخت را برپا کرده است و امروز جزو کشورهای اتمی و هسته‌یی جهان است. اگر تصور می‌کنید که ملت ایران از حق خود کوتاه خواهد آمد در اشتباه هستید. امروز به شما می‌گوییم که بیایید و در ساختن نیروگاه اتمی مشارکت کنید. اما باز هم به شما می‌گوییم که اگر نیامدید این ملت به دست دانشمندان و متخصصان خود نیروگاه اتمی خواهد ساخت و اگر چهار سال دیگر شما بیایید و مساله را مطرح کنید تقاضای شما را به دیوار خواهیم کوبید و محلی به شما نخواهیم داد.

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به مساله فلسطین و جنایت‌های رژیم صهیونیستی در این سرزمین گفت: کسانی که امروز از صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند، بدانند دوران اشغالگری به پایان رسیده است، دوران خیمه‌شب‌بازی سیاه جبهه‌ استکبار به پایان رسیده است. امروز در دستان پلید قدرتمندان پرده‌های نمایش را رقم زده اما پرده‌ آخر نمایش به دست ملت فلسطین و ملت‌های منطقه و به نفع مردم فلسطین و نابودی استکبارگران و ستمگران رقم زده خواهد شد.

 

رییس‌جمهور با بیان این‌که " پیروزی از آن مردم فلسطین است" گفت: کسانی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند در جنایت‌هایی که صهیونیست‌ها انجام می‌دهند، شریک هستند و در دادگاه و در پیشگاه عدالت خداوند به محاکمه کشیده خواهند شد.

 

وی در بیان نصیحتی به کشورهایی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند، گفت: دست از حمایت از موجود پلید صهیونیست بردارید؛ چراکه او به آخر کار رسیده و دیر یا زود ساقط خواهد شد. زمستان می‌رود و رو سیاهی به شما خواهد ماند و ملت‌های منطقه هیچ‌گاه این جنایات را فراموش نخواهند کرد.

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در بیان مطالبی در مورد استان بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر دیار مردان پرتلاش و مومن است و در طول دفاع مقدس مردم بوشهر در دفاع از سرزمین ایران تلاش‌های زیادی کردند.

 

وی با اشاره به پتانسیل استان بوشهر، گفت: این استان می‌تواند جزو بهترین و پیشرفته‌ترین استان‌های کشور باشد.

 

رییس‌جمهور همچنین گفت: دولت در جلسه‌ استانی خود بودجه‌ عظیمی را به پروژه‌ راه‌آهن بوشهر – شیراز اختصاص خواهد داد.

 

احمدی‌نژاد همچنین از توسعه بنادر، ساخت بیمارستان، شهرک‌های صنعتی و تکمیل نیروگاه بوشهر خبر داد و گفت: به ما وعده دادند که سال دیگر این موقع‌ها برق هسته‌یی در شبکه‌ی برق ایران جاری شود و امیدواریم این وعده عملیاتی و اجرایی شود.

 

وی همچنین آغاز عملیات اجرایی پارس شمالی و تکمیل پارس جنوبی و توسعه‌ اشتغال و کشاورزی را از دیگر برنامه‌های دولت در مورد استان بوشهر عنوان کرد و گفت: ان‌شاءالله در این ارتباط برنامه‌ریزی‌های خوبی خواهیم


نوشته شده توسط: محمد حق دوست


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

ادامه فعالیت در وبلاگ قابلمه بدست
لری کینگ هم به سخنان هاشمی استناد کرد
هانیبال الخاص و ناصر حجازی!
سری ششم کلیپهای "رویای سرطانی"
ترور در روز رأی اعتماد
اللهم عجل لولیک الفرج
سری پنجم کلیپهای "رویای سرطانی"
سری چهارم کلیپهای "رویای سرطانی"
قانونی ترین دزدی قرن!
سری سوم کلیپهای 'رؤیای سرطانی'
اهانت به رهبری، مردم و احمدینژاد از جایگاه وکیل مدافعی سران فتنه
تقدیم به نخبه بیبصیرت "علی.م": عمرسعد شمایید که پیمان شکنید!
آوای مرگ بر موسوی سخنرانی سید حسن را نیمه تمام گذاشت
عظیم ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت رهبر معظم انقلاب
عدهای در صف دشمنان امام ادعای مالکیت انحصاری خط امام را دارند
[همه عناوین(671)][عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
498523


:: بازدیدهای امروز ::
111


:: بازدیدهای دیروز ::
21



:: درباره من ::

محمد حق دوست
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه . این وبلاگ رو راه انداختم تا از مردی دفاع کنم که آماج حملات بی رحمانه و بی شرمانه دشمنان خارجی و مخالفین داخلی قرار گرفته . کسی که تنها جرمش خدمت و نوکری ملت ایرانه ، کسی که معنای واقعی یک رئیس جمهور رو برای مردم به تصویر کشید ، کسی که ثابت کرد با دین هم میشه حکومت کرد ، کسی که ثابت کرد افکار امام به زباله دان تاریخ نپیوسته، کسی که بعد از چندین سال آوای دلنشین اللهم عجل لولیک الفرج رو در سراسر گیتی طنین انداز کرد ، کسی که یاد و خاطره رجایی رو در ذهن مردم زنده کرد ، کسی که نظام های ظالمانه و ناعادلانه حاکم بر دنیا رو به سخره گرفت . کسی که ...

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

آقای مطهری! دانشگاه آزاد هم تقصیر مناظره است؟! [41]
وقف دانشگاه آزاد ، دزدی بزرگ [45]
لاریجانی : من به وظیفه ام عمل کرده ام [11]
از کیف انگلیسی تا کیف آزادی [9]
مطالبه حقوق مستضعفین از نمایندگان جاسبی گرا+ شماره موبایل [33]
مسئله دانشگاه آزاد و آزمون فساد ستیزی نظام [20]
اصولگرایان اصول را بخاطر آورید! [6]
وکیل الرعایا یا وکیل الدانشگاه آزاد؟ [10]
مجلسی که انگار از جنس مردم نیست [13]
اکنون پس از 20 سال... [51]
آیا سید حسن پیام مردم را شنید؟ + فیلم [267]
موسوی و کروبی در سالگرد رحلت امام(ره) چه می‌کنند؟! [48]
نظر رهبر انقلاب در مورد الله اکبر گفتن سبزها [43]
چرا سخنرانی سید حسن نیمه تمام ماند ؟ [25]
واکنش مردم به سیدحسن نوعی هشدار بود [23]
[آرشیو(162)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

کلیپ[7] . احمدی نژاد[6] . دانلود[5] . صهیونیسم[5] . هاشمی[5] . موسوی[5] . کلیپ[2] . سفرهای استانی[2] . قالیباف[2] . سید حسن خمینی[2] . خاتمی[2] . انتخابات88[2] . انرژی هسته ای . انقلاب بنزین . تقلب . توهم . جاسوس . جلبک سبز . جنبش سبز . جنگ نرم . حداد عادل . حماسه 88 . خواص . دانشگاه آزاد . دانشگاه از هفت دولت آزاد . احمدی نژاد، خاتمی ، هاشمی . افسادطلبان . اقتصادی . امام خامنه ای . انتخاب دهم . انتخابات مجلس . شریعتمداری . شهید آیت . شیرین خانم عبادی . صانعی . دکتر احمدی نژاد . دکتر عباسی . ژنو ، کلمبیای2 . سبز لجنی . سبزلجنی . سخنرانی ها . کاربردهای انرژی هسته ای . کروبی . سونامی سوم تیر . سیاست خارجی . ضدغرب . طرح تحول اقتصادی . غزه . کلیپ، دانلود، صهیونیسم . نامه ننگین 2003 . هسته ای . وطن فروش . وطن فروشها . یکه تازی در کلمبیا . گفت و شنود کیهان . گفتگوی تلویزیونی . ما می توانیم . متفرقه . مطهری . مناسبتها . مناظره . منتظری .


:: آرشیو ::

**کلیپ**
آرشیو اخبار(88-1386)
آرشیو دسته بندی شده اخبار(88-1386)
آرشیو مطالب 87
سبزترین ها
پول مارو پس بگیر
این سبز و آن سبز
مناظره 10 میلیونی
13 آبان


:: دوستان من (لینک) ::

احمدی نژاد
بسیج جهانی
منطقه ممنوعه
گردباد
بیداری
چلغوز
فصل انتظار
خیلی دور _ خیلی نزدیک
موشک انداز
حزب اللهی مدرنیته
خمینیسم
ارزش خبر
خاتمی نیوز
رجانیوز
خبرنگار مسلمان
مصائب احمدی نژاد
بچه های سوم تیر
اختاپوس
خاکریزیسم
انصارنیوز
محراب اندیشه
ریاست جمهوری اسلامی ایران
روزنامه کیهان
روزنامه قدس
گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چی
نسل یبدار
ولایت
پارتیزان
نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی
جنبش
وبلاگ بحر
اریکه ایی ازنوع نوشتن
هجوم خاموش
ناگفته ها
یاوران دکتر احمدی نژاد
لاهوت
طنزهای خفن سیاسی
بوی خوش ظهور
بروبچز دبیرستان روشنگر
آواز پرجبرئیل
طنز کاظم
اصولگرا
روزنامه ایران
هجوم خاموش
پرس تی وی
آزادی بیان
برنانیوز
اندیشکده (دکتر عباسی)
مهرنیوز
وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد
خبرگزاری فارس
نیم نگاهی به ...
پرونده ویژه
مرکز بررسی های استراتژیک
اخبار و رویدادهای جنجالی
روایت های آسمانی
شهید چمران
نگرانی
نسل برتر
بهترین وبلاگ دنیا
سرمستانه
نگرانی
دانشگاه از هفت دولت آزاد
وبلاگ دانشجویان دانشگاه آزاد
صراحت
تارنگاشت های یک زن مسلمان
تاملات
افتضاح ملی
تمهیدات برای حضور و ظهور
آهستان
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
منطقه ممنوعه
وبلاگ گروهی فصل انتظار
من و روزهایم
بوی خوش ظهور

در گوشی با خدا
شُکوه منطق ایرانى
شاعرانه
همسنگری
اجتماعی سیاسی
شریف نیوز
همولایتی
روایتی دیگر
مهراوه من
نشریه طنز ستون آزاد
محمد پرسپولیسی
دکتر محمد علی رامین
گام آخر
دکتر شهبازی
کوکب هدایت
اول خدا دوم آقا سوم دکتر
کهف
اکینانیوز

احمدی نژاد FANZ
Mafia Online Game
خدمت
ما در شب تاریخ تا صبح بیداریم
نمازخانه بوستان بهاره
خبرگزاری عصر ایران
دیپلماسی ایرانی
یادگارهای ماندگار
درد نوشته های دانشجوی مسلمان
پایگاه خبری جام
دنیای جوانی
پایگاه خبری سپهر
روزنامه عدالتخواه سیاست روز
نشریه پرتو سخن
آیینه
یالثارات الحسین
انصارنیوز
فاطمه رجبی
حدیث نفس
اسلام حقیقی
پیاده تا عرش
شمیم نینوا
جزیره دانلود 2008
رایحه خدمت
دولت ۷۰ میلیونی
رجایی زمان
دکتر احمدی نژاد
سایه نیوز
آبادگران ایران اسلامی
حامی
جعبه جادویی
جزیره تنهایی های من
امید آخر
شمیم
علافی از دیار ابهر
بیا تا برویم
عمو اکبر
فرقه اصلاحیه
نسیم وصل
عصر بیداری
اینجا چراغی روشن است
علی اکبر جوانفکر
خصوصی نیست ... !
در التهاب انتظار فرج...
بسیجی سیاسی
پرواز
شلیکهای خاتمی
جهاد مجازی
شهسوار دل
احمدی نژاد فانز
وبلاگ گروهی موج
۞ مرکز دانلود ایرانیان ۞
ایرانی تمام عیار
رجایی زمان 2
خاتمی ، نه
مجمع وبلاگ نویسان حامی دولت اسلامی
انتقاد
حامیان دولت اسلامی
تداوم
کنایه
شبکه ایران
رییس جمهور ایرانیان
احمدی نژاد مرد خدا
فراماسونری ویهود
بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی پزشکی
استاذنا
استقامت
استناد
یوزارسیف
جنبش دعوت
توپ تانک بسیجی
یااباصالح فدات
ما می توانیم
پایگاه خبری قلم پرس
کلمه نیوز
چرا احمدی نژاد ؟
جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد
وبلاگ کاریکاتور هولوکاست
دولت مهر
پایگاه اطلاع رسانی مهرورزی
پایگاه اطلاع رسانی سحر
امتداد مهر
مردی از جنس مردم
ابـــوحـامـد
تقلب سبز
سیاست روز
صبح بیداری
مازیار بیژنی (کاریکاتور)
دولت اسلامی
تلخندک


:: لوگوی دوستان من ::










:: خبرنامه ::