سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تو آن موقع با شلوارک بازی می کردی! شنبه 86/10/8 ساعت 10:14 صبح

تو آن موقع با شلوارک بازی می کردی!

نشستی با موضوع مناظره درباره عملکرد مجالس ششم و هفتم با حضور محسن آرمین نائب رئیس کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس ششم و دکتر الیاس نادران عضو کمیسیون اقتصادی و رئیس کمیسیون اصل 44 مجلس هفتم دیروز از سوی انجمن روزنامه نگاران مسلمان برگزار شد.
در این مناظره دکتر الیاس نادران به اظهارات محسن آرمین که از تغییرات اعمال شده در قانون مطبوعات در مجلس ششم دفاع می کرد پاسخ داد و گفت:
نتیجه تغییرات اعمال شده در قانون مطبوعات توسط مجلس ششم تشکیل دادگاه مطبوعات در محاکم بدون حضور هیئت منصفه بود یعنی حرکت مجلس ششم یک حرکت ضد مطبوعاتی قلمداد می شود، مجلس ششم عملا هیات منصفه را حذف کرد در حالیکه مجلس هفتم هیات منصفه را احیاء نمود.
وی ادامه داد: مجلس ششم قانونی را در سال 1382 بنام هیات منصفه تصویب کرد که اشکالات اجرایی داشت. منجمله در ماده 5 آن تعداد اعضای هیات منصفه در استان تهران را 500نفر می داند. همچنین در ماده 8 آن تصریح شده دبیرخانه هیات منصفه زیر نظر هیئت منصفه انجام وظیفه می کند و بودجه آن از محل کمک های اهدایی تامین خواهد شد.
دکتر الیاس نادران خاطرنشان کرد: با این قیدی که در قانون مجلس ششم آمده بنحوی تنظیم شده که اجرا نشود و قوانین خوب قبلی هیات منصفه نیز حذف شود پس حرکت برخلاف اصل 168قانون اساسی صورت گرفته یعنی اینکه در جرائم مطبوعاتی عملا هیات منصفه نقشی نداشته باشد.
تحصن نمایندگان در مجلس ششم افتخارآمیز است!
در ادامه این مناظره محسن آرمین در پاسخ به سوالی در خصوص تحصن نمایندگان مجلس ششم گفت: تحصن زمانی در دستور کار نمایندگان اصلاح طلب مجلس ششم قرار گرفت که بخش اعظم کاندیداهای مجلس هفتم رد صلاحیت شده بودند.
سخنگوی سازمان مجاهدین انقلاب در ادامه مدعی شد: این رد صلاحیت ها فقط مربوط به نمایندگان مجلس و احزاب اصلاح طلب نبود و ترکیب مجلس هفتم پیش از انتخابات کاملا مشخص بود به طوری که رئیس جمهور اعلام کردند تکلیف 190 کرسی مجلس از پیش مشخص شده و در مورد مابقی کرسی ها نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده بود.
محسن آرمین تصریح کرد: تحصن یک اقدام کاملا قابل دفاع و افتخارآمیز بود و هر کسی که ملتزم به قانون اساسی است باید نسبت به این مورد حساسیت داشته باشد و از تمام صلاحیت های قانونی خود برای دفاع از آزادی، حق مردم و اسلامیت نظام دفاع کند.
از هر رفتاری دفاع نکنیم
دکتر الیاس نادران در پاسخ به اظهارات آرمین پیرامون دلایل تحصن مجلس ششم گفت:
این که متهم کنیم از قبل 190 کرسی معین شده است، این یعنی توهین به شعور سیاسی مردم. می فرمایند از طریق رد صلاحیت شده ها تحصن اتفاق افتاد. سوال من این است که در شوراهای دوم که مجری، ناظر و وزارت کشور دولت اصلاحات بود نتیجه چگونه شد؟ این هم از پیش تعیین شده بود؟ ما باید بپذیریم که مردم از عملکرد افراطی گروه های دوم خرداد تغییر رویکرد داده اند. از سال 81 شروع شد و تا بعد ادامه پیدا کرد. باید آسیب شناسی کرد و به راحتی از هر رفتاری دفاع نکنیم.
دکتر الیاس نادران افزود: ممکن است اشتباهی داشته باشیم که باید صادقانه و شجاعانه بپذیریم که رفتارمان اشتباه بوده است. این هم برای مردم پذیرفتنی تر است و هم ما را از این که توهم توطئه داشته باشیم دور می کند.
بعد از دوران اصلاحات در فناوری هسته ای کاری انجام نشد!
محسن آرمین در ادامه این مناظره به مقایسه عملکرد مجالس ششم و هفتم در مساله پرونده هسته ای پرداخت و گفت: در مورد مسائل هسته ای هم فکر می کنم امروز کاملا روشن و مشخص است که کدام دیدگاه و رویکرد در این زمینه، منافع عالی کشور را دنبال می کرده است؟
دوستان ما موفق شدند از مساله هسته ای با تبلیغاتی که به راه انداختند تصور خاصی در ذهن مردم ایجاد کنند اما وظیفه نخبگان این است که به مسائل اینچنینی با دید کارشناسی نگاه کنند.
آرمین با بیان این که «ما در دوران اصلاحات به تکنولوژی هسته ای دست پیدا کردیم» گفت: UCF در دوره اصلاحات شکل و کلا پرونده هسته ای در دوران اصلاحات شتاب گرفت. آب سنگین اراک و بسیاری از موارد دیگر در این راستا در دوره اصلاحات صورت گرفت.
در دوران اصلاحات از ترس مرگ خودکشی کردیم!
دکتر الیاس نادران با انتقاد از محسن آرمین که افتخارات فناوری هسته ای را به دوران اصلاحات منحصر می کند اظهار داشت:
بحث هسته ای که جزء افتخارات کشورمان محسوب می شود تجمیع شده همه اتفاقاتی است که در دهه های گذشته روی داده است. این نه اتفاقی است که امروز افتاده و نه افتخاری است که ما پای کار کسی بنویسیم اما شما ببینید روند رفتاری که اتفاق افتاده است. آقای آرمین می فرمایند ما داوطلبانه تعلیق را پذیرفتیم. درست است اما داوطلبانه پذیرفتن برابر با این است که از ترس مرگ خودکشی کنیم.
نماینده مردم تهران افزود: آیا این که طرح سه فوریتی برای الزام دولت ایران به امضای پروتکل الحاقی بدهیم جزء افتخارات است؟ این ها نتایج تکنولوژی هسته ای است؟ این جوری حرف بزنید؟! آسمان و ریسمان را نمی توان بهم بافت. وقتی آقای روحانی در اجلاس پاریس برای امضاء رفته بودند، همانجا نمایندگان اروپا به ایشان گفتند که مجلس شما طرح سه فوریتی امضاء می کند برای ملزم کردن ایران به امضای پروتکل الحاقی!. این که تحصن را توجیه کنیم به دلیل رد صلاحیت ها، معنایش این است که در داخل حاکمیت افرادی که مسئول هستند به همه منتقل کنند که کار را از مسیر خود طی نکنیم، بلکه از مسیری برویم که همه مردم و نظام را در مسیر اتهامات بین المللی قرار دهیم که این پذیرفتنی نیست.
نماینده مردم تهران در مجلس هفتم ادامه داد: اروپایی ها می گفتند این جزیی از نظام حقوقی است. داوطلبانه ای که اجازه ندهند به شما از امکانات خود حتی آزمایشگاهی استفاده کنید به چه درد می خورد؟ دوستان حق تعلیق را پذیرفتند و آن را سه فوریتی امضاء کردند. بنابراین اگر آقای آرمین قبول دارند که تکنولوژی هسته ای جزء لوازم این کشور است و ما باید همه امکانات آن را بومی کنیم و برای دستیابی به آن هزینه بپردازیم نقطه خوبی است و این دقیقاً عکس سیاست مجلس ششم است.
دکتر الیاس نادران افزود: آقای روحانی در دوره مشترکی که بین مجلس ششم و هفتم وجود داشت. گزارشاتی که به مجلس هفتم می دادند شما ببینید چه بود؟ نوع تقاضاهایی که در جلسات غیرعلنی مجلس ششم از ایشان داشتند با آنچه ما داشتیم چه بود؟ ما می گفتیم دولت الزام دارد اگر اروپا و آمریکا شیطنت کردند و پرونده ایران را به شورای امنیت بردند تعلیق را تعطیل کنیم. آیا این جهت گیری غلط است؟ آیا ما اول تعلیق را تعطیل کردیم یا آن ها پرونده ما را به شورای امنیت بردند و ما مجبور شدیم تعلیق را تعطیل کنیم.
دکتر الیاس نادران در پاسخ به بخش دیگری از اظهارات آرمین گفت: امروز حتی رسانه های خارجی اذعان دارند که سوخت نیروگاه بوشهر وارد شده است. آقای آرمین می گویند ما نمی دانیم که آمده یا نه.
انگار 27سال در این کشور آزادی نبوده است
در ادامه این مناظره، الیاس نادران با طرح این سؤال که آیا افرادی که می خواهند مسئولیت بگیرند نباید حداقلی از صلاحیت را داشته باشند از عملکرد شورای نگهبان دفاع کرد.
دکتر نادران در مورد بخشی از اظهارات آرمین گفت: آقای آرمین طوری حرف می زند که انگار 27سال در کشور آزادی نبود، نباید به گونه ای حرف بزنیم که گویا با نظام دیکتاتور طرف هستیم.
مجلس ششم تصویب کرد که سوخت گران شود
نماینده مردم تهران در مجلس هفتم با انتقاد از عملکرد اقتصادی مجلس ششم گفت: مجلس ششم تصویب کرده بود که قیمت سوخت ناگهان با قیمت های جهانی برابر شود که این انفجار اجتماعی را به دنبال داشت.
نماینده سابق مجلس ششم در پاسخ گفت: اتهامات در مورد مجلس ششم زیاد است و لیکن از مجموع مصوبات مجلس حدود 800طرح و لایحه وارد مجلس ششم شد و 229لایحه مربوط به توافق نامه های بین المللی بود و 175طرح مربوط به مسایل اقتصادی و 20لایحه سیاسی نیز در مجلس بررسی شد.
محسن آرمین از جمله لوایح سیاسی مجلس ششم را اصلاح قانون مطبوعات و جرایم سیاسی دانست و گفت: مجلس ششم لایحه جرم سیاسی را در دستور کار قرار داد تا تکلیف جرم سیاسی مشخص شود.
در اینجا دکتر نادران از آرمین پرسید: در مورد عملکرد اقتصادی سؤال من این است که مجلس ششم در رفع مشکلات اقتصادی مردم چه کرد؟
در مجلس ششممانند رادیو اسرائیل سخن گفته می شد
دکتر الیاس نادران در ادامه مناظره با اشاره به نطقی در مجلس ششم افزود: کروبی خطاب به فرد ناطق گفت: نطقی که شما کردید رادیو اسرائیل هم چنین چیزی نمی گوید.
نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: دوستان شما کنفرانسی در رابطه با فلسطین برگزار کردند و گفتند که به نفع ما نیست که از مردم فلسطین حمایت کنیم.
دکتر نادران خطاب به آرمین گفت: شما در مجلس ششم به خاطر مشکلات با نیروهای مسلح هزینه های دفاعی کشور را نصف کردید.
اصلاح طلبان دچار توهم اند
دکتر الیاس نادران با اشاره به تضعیف پایگاه مدعیان اصلاح طلبی در جامعه گفت:واقعیت این است که مردم به آقای معین رای نداده اند و وقتی هم انتخابات دو قطبی شد آقای آرمین و دوستانشان از مردم دعوت کردند که به هاشمی رای دهند. اما مردم به حرف آنها گوش نکردند و حالا مدعی می شوند که عده ای با توهم و توطئه می خواهند مانع حضور آنها در صحنه سیاسی کشور شوند.
تو آن موقع با شلوارک بازی می کردی!
محسن آرمین در بخش پایانی سخنانش به برخی مسائل درون بازداشتگاهها اشاره کرد و آن را نشانه ناکارآمدی اصولگرایان دانست که این موضوع با واکنش یکی از خبرنگاران مواجه شد این خبرنگار گفت: به گفته آقای بهزاد نبوی در رادیو گفتگو سازمان مجاهدین انقلاب در اول انقلاب بازداشتگاه داشت.
آرمین در عکس العملی شدید و غیرمنتظره خطاب به این خبرنگار گفت: تو آن موقع کجا بودی تو اصلا چه کاره هستی تو آن موقع با شلوارک در خیابان بازی می کردی
.


نوشته شده توسط: محمد حق دوست


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

ادامه فعالیت در وبلاگ قابلمه بدست
لری کینگ هم به سخنان هاشمی استناد کرد
هانیبال الخاص و ناصر حجازی!
سری ششم کلیپهای "رویای سرطانی"
ترور در روز رأی اعتماد
اللهم عجل لولیک الفرج
سری پنجم کلیپهای "رویای سرطانی"
سری چهارم کلیپهای "رویای سرطانی"
قانونی ترین دزدی قرن!
سری سوم کلیپهای 'رؤیای سرطانی'
اهانت به رهبری، مردم و احمدینژاد از جایگاه وکیل مدافعی سران فتنه
تقدیم به نخبه بیبصیرت "علی.م": عمرسعد شمایید که پیمان شکنید!
آوای مرگ بر موسوی سخنرانی سید حسن را نیمه تمام گذاشت
عظیم ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت رهبر معظم انقلاب
عدهای در صف دشمنان امام ادعای مالکیت انحصاری خط امام را دارند
[همه عناوین(671)][عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
498362


:: بازدیدهای امروز ::
47


:: بازدیدهای دیروز ::
113



:: درباره من ::

محمد حق دوست
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه . این وبلاگ رو راه انداختم تا از مردی دفاع کنم که آماج حملات بی رحمانه و بی شرمانه دشمنان خارجی و مخالفین داخلی قرار گرفته . کسی که تنها جرمش خدمت و نوکری ملت ایرانه ، کسی که معنای واقعی یک رئیس جمهور رو برای مردم به تصویر کشید ، کسی که ثابت کرد با دین هم میشه حکومت کرد ، کسی که ثابت کرد افکار امام به زباله دان تاریخ نپیوسته، کسی که بعد از چندین سال آوای دلنشین اللهم عجل لولیک الفرج رو در سراسر گیتی طنین انداز کرد ، کسی که یاد و خاطره رجایی رو در ذهن مردم زنده کرد ، کسی که نظام های ظالمانه و ناعادلانه حاکم بر دنیا رو به سخره گرفت . کسی که ...

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

آقای مطهری! دانشگاه آزاد هم تقصیر مناظره است؟! [41]
وقف دانشگاه آزاد ، دزدی بزرگ [45]
لاریجانی : من به وظیفه ام عمل کرده ام [11]
از کیف انگلیسی تا کیف آزادی [9]
مطالبه حقوق مستضعفین از نمایندگان جاسبی گرا+ شماره موبایل [33]
مسئله دانشگاه آزاد و آزمون فساد ستیزی نظام [20]
اصولگرایان اصول را بخاطر آورید! [6]
وکیل الرعایا یا وکیل الدانشگاه آزاد؟ [10]
مجلسی که انگار از جنس مردم نیست [13]
اکنون پس از 20 سال... [51]
آیا سید حسن پیام مردم را شنید؟ + فیلم [267]
موسوی و کروبی در سالگرد رحلت امام(ره) چه می‌کنند؟! [48]
نظر رهبر انقلاب در مورد الله اکبر گفتن سبزها [43]
چرا سخنرانی سید حسن نیمه تمام ماند ؟ [25]
واکنش مردم به سیدحسن نوعی هشدار بود [23]
[آرشیو(162)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

کلیپ[7] . احمدی نژاد[6] . دانلود[5] . صهیونیسم[5] . هاشمی[5] . موسوی[5] . کلیپ[2] . سفرهای استانی[2] . قالیباف[2] . سید حسن خمینی[2] . خاتمی[2] . انتخابات88[2] . انرژی هسته ای . انقلاب بنزین . تقلب . توهم . جاسوس . جلبک سبز . جنبش سبز . جنگ نرم . حداد عادل . حماسه 88 . خواص . دانشگاه آزاد . دانشگاه از هفت دولت آزاد . احمدی نژاد، خاتمی ، هاشمی . افسادطلبان . اقتصادی . امام خامنه ای . انتخاب دهم . انتخابات مجلس . شریعتمداری . شهید آیت . شیرین خانم عبادی . صانعی . دکتر احمدی نژاد . دکتر عباسی . ژنو ، کلمبیای2 . سبز لجنی . سبزلجنی . سخنرانی ها . کاربردهای انرژی هسته ای . کروبی . سونامی سوم تیر . سیاست خارجی . ضدغرب . طرح تحول اقتصادی . غزه . کلیپ، دانلود، صهیونیسم . نامه ننگین 2003 . هسته ای . وطن فروش . وطن فروشها . یکه تازی در کلمبیا . گفت و شنود کیهان . گفتگوی تلویزیونی . ما می توانیم . متفرقه . مطهری . مناسبتها . مناظره . منتظری .


:: آرشیو ::

**کلیپ**
آرشیو اخبار(88-1386)
آرشیو دسته بندی شده اخبار(88-1386)
آرشیو مطالب 87
سبزترین ها
پول مارو پس بگیر
این سبز و آن سبز
مناظره 10 میلیونی
13 آبان


:: دوستان من (لینک) ::

احمدی نژاد
بسیج جهانی
منطقه ممنوعه
گردباد
بیداری
چلغوز
فصل انتظار
خیلی دور _ خیلی نزدیک
موشک انداز
حزب اللهی مدرنیته
خمینیسم
ارزش خبر
خاتمی نیوز
رجانیوز
خبرنگار مسلمان
مصائب احمدی نژاد
بچه های سوم تیر
اختاپوس
خاکریزیسم
انصارنیوز
محراب اندیشه
ریاست جمهوری اسلامی ایران
روزنامه کیهان
روزنامه قدس
گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چی
نسل یبدار
ولایت
پارتیزان
نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی
جنبش
وبلاگ بحر
اریکه ایی ازنوع نوشتن
هجوم خاموش
ناگفته ها
یاوران دکتر احمدی نژاد
لاهوت
طنزهای خفن سیاسی
بوی خوش ظهور
بروبچز دبیرستان روشنگر
آواز پرجبرئیل
طنز کاظم
اصولگرا
روزنامه ایران
هجوم خاموش
پرس تی وی
آزادی بیان
برنانیوز
اندیشکده (دکتر عباسی)
مهرنیوز
وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد
خبرگزاری فارس
نیم نگاهی به ...
پرونده ویژه
مرکز بررسی های استراتژیک
اخبار و رویدادهای جنجالی
روایت های آسمانی
شهید چمران
نگرانی
نسل برتر
بهترین وبلاگ دنیا
سرمستانه
نگرانی
دانشگاه از هفت دولت آزاد
وبلاگ دانشجویان دانشگاه آزاد
صراحت
تارنگاشت های یک زن مسلمان
تاملات
افتضاح ملی
تمهیدات برای حضور و ظهور
آهستان
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
منطقه ممنوعه
وبلاگ گروهی فصل انتظار
من و روزهایم
بوی خوش ظهور

در گوشی با خدا
شُکوه منطق ایرانى
شاعرانه
همسنگری
اجتماعی سیاسی
شریف نیوز
همولایتی
روایتی دیگر
مهراوه من
نشریه طنز ستون آزاد
محمد پرسپولیسی
دکتر محمد علی رامین
گام آخر
دکتر شهبازی
کوکب هدایت
اول خدا دوم آقا سوم دکتر
کهف
اکینانیوز

احمدی نژاد FANZ
Mafia Online Game
خدمت
ما در شب تاریخ تا صبح بیداریم
نمازخانه بوستان بهاره
خبرگزاری عصر ایران
دیپلماسی ایرانی
یادگارهای ماندگار
درد نوشته های دانشجوی مسلمان
پایگاه خبری جام
دنیای جوانی
پایگاه خبری سپهر
روزنامه عدالتخواه سیاست روز
نشریه پرتو سخن
آیینه
یالثارات الحسین
انصارنیوز
فاطمه رجبی
حدیث نفس
اسلام حقیقی
پیاده تا عرش
شمیم نینوا
جزیره دانلود 2008
رایحه خدمت
دولت ۷۰ میلیونی
رجایی زمان
دکتر احمدی نژاد
سایه نیوز
آبادگران ایران اسلامی
حامی
جعبه جادویی
جزیره تنهایی های من
امید آخر
شمیم
علافی از دیار ابهر
بیا تا برویم
عمو اکبر
فرقه اصلاحیه
نسیم وصل
عصر بیداری
اینجا چراغی روشن است
علی اکبر جوانفکر
خصوصی نیست ... !
در التهاب انتظار فرج...
بسیجی سیاسی
پرواز
شلیکهای خاتمی
جهاد مجازی
شهسوار دل
احمدی نژاد فانز
وبلاگ گروهی موج
۞ مرکز دانلود ایرانیان ۞
ایرانی تمام عیار
رجایی زمان 2
خاتمی ، نه
مجمع وبلاگ نویسان حامی دولت اسلامی
انتقاد
حامیان دولت اسلامی
تداوم
کنایه
شبکه ایران
رییس جمهور ایرانیان
احمدی نژاد مرد خدا
فراماسونری ویهود
بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی پزشکی
استاذنا
استقامت
استناد
یوزارسیف
جنبش دعوت
توپ تانک بسیجی
یااباصالح فدات
ما می توانیم
پایگاه خبری قلم پرس
کلمه نیوز
چرا احمدی نژاد ؟
جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد
وبلاگ کاریکاتور هولوکاست
دولت مهر
پایگاه اطلاع رسانی مهرورزی
پایگاه اطلاع رسانی سحر
امتداد مهر
مردی از جنس مردم
ابـــوحـامـد
تقلب سبز
سیاست روز
صبح بیداری
مازیار بیژنی (کاریکاتور)
دولت اسلامی
تلخندک


:: لوگوی دوستان من ::










:: خبرنامه ::