سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هجوم مارهای سمی به دانشگاه تهران یکشنبه 86/9/25 ساعت 9:21 صبح

 هجوم مارهای سمی به دانشگاه تهران

هفته نامه لثارات در آخرین شماره خود، با انتشار گزارشی افشاگرانه با عنوان "هجوم مارهای سمی به دانشگاه تهران!" به بررسی ناآرامی های اخیر دانشگاه تهران و نقش گروههای کمونیستی و تجزیه طلب کُرد در این ماجرا پرداخت.
به نظر می رسد این گزارش براساس یافته های منابع امنیتی تنظیم شده است. بطوریکه لحن تنظیم آن نیز بیشتر شبیه یک مصاحبه است. با این حال، نامی از فرد مصاحبه شونده یا منبع اطلاعات مورد اشاره، ذکر نشده است.
در بخشی از این گزارش آمده است: مارهاى سمى مهاجم، همان دنباله گروهک‏هاى کمونیستى تجزیه‏طلب در کردستان هستند که تا دیروز دستشان به خون مردم مظلوم کرد و یا سرداران آغشته بود و امروز با هماهنگى مستقیم دختر دیک چنى شعار تجزیه ایران را سر مى‏دهند و مورد نفرت و انزجار آحاد ملت ایران هستند.
همچنین در بخش دیگری خبر داده شده است: فردى به اسم فرشاد که در یکى از این خانه‏هاى تیمى عضویت داشته به اتفاق شخصى به نام سهراب از شمال عراق وارد کشور مى‏شوند و حتی برخى از عناصر گروهک تروریستی پژاک نیز در داخل کوى دانشگاه مشاهده شده اند و افرادى نیز مشاهده شده‏اند که در روز 18 آذر از دیگر دانشگاه‏هاى کشور از قبیل دانشگاه بوعلى همدان و کردستان و... به تهران آمده بودند.نظر به اهمیت اطلاعات و تحلیلهای ارائه شده در این گزارش، رجانیوز متن کامل آن را به نقل از هفته نامه "یا لثارات الحسین (ع)" منتشر می نماید:

قومیت گرایی، دستاورد دشمنان نظام
از بحث‏هایى که دشمنان به عنوان یک عامل فشار از آن استفاده کرده و به عنوان یک خط تفرقه و اختلاف دنبال مى‏کنند موضوع قومیت‏گرایى در کشور و استفاده از جریانات قومى براى بالا بردن وزن سیاسى خودشان در دانشگاه‏هاست که با توجه به اینکه جریان سیاسى شکست خورده در بیرون و همین‏طور در دانشگاه‏ها از وزن لازم براى به جریان انداختن یک حرکت سیاسى برخوردار نبوده و دچار انفعال‏اند، استفاده از بستر مسائل قومى را به عنوان یک بستر قابل بهره‏بردارى در دستور کار قرار دادند و زمینه آن را هم از مدت‏ها قبل پیش‏بینى کردند چنانچه ما شاهدیم خانم الیزابت چنى دختر دیک‏چنى معاون رئیس‏جمهور آمریکا دقیقاً با سناریوى راه‏اندازى اغتشاشات و مطالبات قومى در کشور ما برنامه‏ریزى کرده و با حضور در کشور امارات، ترکیه و برخى از کشورهاى هم‏جوار خطوط کارى را به جریانات قومى ابلاغ مى‏کند.
امسال ما شاهد نشست‏هاى دفتر تحکیم وحدت که در خانه‏هاى تیمى در بیرون از دانشگاه براى مراسم روز 16 آذر که در روز 18 آذر در دانشگاه تهران برگزار شد هستیم که از هفته‏هاى قبل به توافقات و نقاط مشترکى دست پیدا کرده و این توافق به این شکل انجام مى‏شود که جریانات کردى در دانشگاه تهران تجمع و میتینگ خودشان را در ساعت 11 روز 18 آذر اعلام کنند، بعد از رایزنى‏ها و توافقاتى که صورت گرفت، بنا شد که اینها بیانیه مشترکى صادر و به یک تفاهم دست بیابند که ساعت 12 ظهر همان‏روز و همزمان با دفتر تحکیم این مراسم را برگزار کنند و با پیوستن به جریان تحکیم به نمایش قدرت در صحن دانشگاه تهران بپردازند. لذا عناصرى را که در این مذاکرات و جریانات پشت صحنه 16 آذر امسال حضور داشتند، توسط نهادهاى مسؤول شناسایى و برخى از آنها دستگیر شدند.
یکى از برنامه‏هاى این جریان این بود که بتوانند امسال در دانشگاه تهران با ایجاد یک فضاى ملتهب از صحن دانشگاه خارج شوند و اغتشاش و آشوبى را براى نشان دادن قدرت خودشان در خیابان انقلاب به نمایش بگذارند که با توجه به شناسایى و اقداماتى که صورت مى‏گیرد موفق به انجام این کار نمى‏شوند از طرفى دیگر با توجه به اینکه برخى از چهره‏هاى معاند و فریب خورده جریان دانشجویى طیف علامه از مدت‏ها قبل با حرکت‏هاى تند و افراطى، دستشان رو شده و با حرکتى که در دانشگاه امیر کبیر تهران در زمان حضور آقاى احمدى‏نژاد به نمایش گذاشتند و مورد انزجار و تنفر جامعه دانشجویى دانشگاه‏هاى کشور قرار گرفتند، خط انتحارى را در پیش گرفتند که انتشار نشریاتى مثل سرخط، دیوار و آن چهار نشریه موهن که خط توهین به مقدسات و ائمه و حرمت‏شکنى و عبور از خطوط قرمز را در دستور کار خودشان قرار دادند.

جریانات خزنده مارکسیستی
اما شاهدیم که پس از آن جریان مارکسیستى بدون عبرت از گذشته فعال شد و در دانشگاه شهید چمران اهواز اقدام به انتشار کاریکاتورهاى موهنى کردند که بدتر از کاریکاتورهاى دانمارکى بود و یا همین‏طور برخى از ائمه اطهار و همچنین مقام معظم رهبرى مورد اهانت قرار گرفتند.
همین‏طور در تهران هم جریانات مارکسیستى خطرناکى فعال بودند که بعد از اینکه دفتر تحکیم و جریانات قومى در تهران اعلام مى‏کنند که روز سه‏شنبه قصد تجمع دارند که رو دست به جریان تحکیم طیف علامه بزنند، این گروه‏ها روز سه‏شنبه را انتخاب مى‏کنند تا جریان را در دست بگیرند و این روز را فراخوان عمومى اعلام و تبلیغات زیادى هم در دانشگاه‏ها مى‏کنند هر چند که در سال گذشته پانزدهم آذر همین جریان با استفاده از بستر دفتر تحکیم وحدت توانست یک حرکتى را در دانشگاه تهران انجام دهد اما خوشبختانه این حرکت امسال علیرغم اینکه فکر مى‏کردند وزن و جریانشان قوى‏تر شده نتوانستند آن عده و عده لازم را جمع کنند و با نمایش گذاشتن چند پرچم قرمز رنگ کمونیستى و مارکسیستى برنامه‏هایشان کاملا غلط از آب درآمد.
نکته قابل توجه در مورد جریان مارکسیستى مزبور همان طورى که وزارت اطلاعات در اطلاعیه خود گفت با توجه به اطلاعات و اسنادى که در خانه‏هاى تیمى آنها به دست آمد که کلاسهاى آموزش تخریب برگزار کردند تا اعضایشان چگونه کوکتل مولوتوف تولید کنند و همچنین آموزش ساخت ترقه‏هاى صوتى و استفاده از ابزارهایى مثل تیر و کمان که بتوانند در روز 16 آذر از آنها استفاده کنند را به آنها مى‏دهند که پس از دستگیرى این افراد معلوم شد که آنها کاملا از لحاظ اخلاقى فاسد بودند و سى دى‏هایى که از خانه‏هاى آنها به دست آمده مدارک متیقنى براى نشان دادن اوج انحطاط اخلاقى و فساد جنسى آنها مى‏باشد.طبق بررسى‏هاى صورت گرفته جریانى که الان در دانشگاه هست مخصوصاً طیف علامه و جریانات قومیتى، وابسته به یک جریان سیاسى در بیرون از دانشگاه هستند.

اتصال آشوب کنندگان به دشمنان نظام
این گروه‏ها در قالب مقاله و تفکرات و برنامه‏ها و نیز به لحاظ نیازهاى مالى به شدت از جانب دشمنان نظام تغذیه مى‏شوند. مثلاً به گفته منابع آگاه ما سال گذشته با موردى مواجه مى‏شویم که از با یکى از دانشکده‏هاى تهران سوئد تماس مى‏گیرند و دنبال فرد خاصى مى‏گردند که شماره حسابى را اعلام کند تا پول را از یک حساب در خارج به حساب او در داخل کشور واریز کنند. در زمانى که دانشجویان خودى براى منتشر کردن یک نشریه بارها به نهاد معاونت فرهنگى مراجعه مى‏کنند که بتوانند مثلا دویست نسخه از یک نشریه را در دانشگاه چاپ کنند، آنها تعداد انبوهى نشریه چاپ و به صورت فله‏اى مطالبشان را منتشر مى‏کنند، این تبلیغات و هزینه‏ها از طریق همین پولهایى است که به صورت پنهان از طریق جریاناتى مثل جنبش‏هاى فمنیستى و گروه‏هاى حمایتى زنان مى‏آید و حتى اصل مطالب و تفکرات هم در بیرون تولید و در اختیار آنها قرار مى‏گیرد یعنى جاهایى وجود دارند که مى‏آیند در همین خوابگاههاى دانشگاه، آنچه را که در بیرون تهیه شده بلافاصله بر روى کامپیوتر یا لپ تاپ تایپ کرد و بلافاصله در نشریات دانشجویى منتشر مى‏کنند.

پشت پرده وقایع 18 آذر
با این مقدمات باید گفت که در مورد مراسم 18 آذر امسال، گروه‏هاى مارکسیستى تجزیه‏طلب و افراطیون تحکیم وحدت از روزهاى قبل فراخوان داده و درصدد بودند که از طریق گرفتن وسائط نقلیه دانشگاه‏ها بخشى از نیروهایشان را به تهران منتقل کنند، حتى تحت این پوشش در بعضى از دانشگاه‏ها به معاونت فرهنگى مراجعه کرده و به عنوان زیارت مراجع قم درخواست اتوبوس داده بودند که با هوشیارى مقامات وزارت علوم مشخص مى‏شود که جریان چیز دیگرى است و اینها به دنبال این بودند که روز پنج‏شنبه در قم باشند و روز جمعه در تهران با سحابى دیدار کنند و روز شنبه برنامه‏اى دیگر و روز یکشنبه بتوانند در تجمع 19 آذر دانشگاه تهران حضور پیدا کنند که خوشبختانه با اطلاع‏رسانى دقیق که به دانشگاه‏ها شد این جریان خنثى شد و صرفاً در دانشگاه شهرکرد موفق مى‏شوند اتوبوسى را تحت عنوان زیارت قم و جمکران بگیرند.
از سوى دیگر طبق خبرهاى رسیده خیلى از شورشیان حاضر در دانشگاه تهران با وسیله شخصى به تهران آمده بودند و مثلاً یک تاکسى سمند زرد رنگ شب قبل از 18 آذر چند نفر از اکراد تجزیه‏طلب را وارد کوى دانشگاه تهران مى‏کند و حتى فردى به اسم فرشاد که در یکى از این خانه‏هاى تیمى عضویت داشته به اتفاق شخصى به نام سهراب از شمال عراق وارد کشور مى‏شوند و گزارش شده که برخى از عناصر پژاک نیز در داخل کوى دانشگاه مشاهده شدند و افرادى نیز مشاهده شده‏اند که در روز 18 آذر از دیگر دانشگاه‏هاى کشور از قبیل دانشگاه بوعلى همدان و کردستان و... به تهران آمده بودند و حتى بنابر اسناد موجود جریانات غیردانشجویى نیز از خود تهران وارد دانشگاه شده بودند که عکس اینها نیز موجود است.
کار به جایى مى‏رسد که جریانات قومیتى از روزهاى قبل اعلام کرده بودند که پرچم اقلیم کردستان را در روز 18 آذر در دانشگاه تهران به اهتزاز در مى‏آورند که جلوى این کار گرفته شد ولى دو سال قبل در دانشگاه تبریز چنین کارى انجام دادند.
بر خلاف بسیارى جوسازى‏ها هسته اصلى اینها در مراسم 100 نفر بودند که اسم و مشخصات اکثر آنها موجود است اینها کسانى هستند که قبلاً حکم‏هاى متعدد کمیته انضباطى گرفته‏اند. دانشجویى مثل مهدیه-گ کسى است که دانشجوى دانشگاه علامه است و دو ترم تعلیق خورده است و دیگرى فرشید-الف از دانشگاه علامه اخراج شده است.

غائله آفرینان چه کردند؟
به گزارش منابع مطلع، ترفندهاى خاصى براى آشوب و سوء استفاده از مراسم امسال در نظر گرفته شده بود، یکى از شگردها استفاده از پوشش و چادر بود یعنى بسیارى از دخترهاى دانشگاه خواجه نصیر و علامه و دانشگاههایى که از بیرون مى‏آمدند براى اینکه بتوانند ورود خودشان را تسهیل کنند و مشکلى براى آنها پیش نیاید چادر مشکى سرکرده بودند که عکسهاى اینها موجود است.
دوم استفاده از کارت جعلى دانشگاه تهران توسط افراد خاطى بود که چون مى‏دانستند دربها کنترل مى‏شوند تعداد قابل توجهى کارت دانشجویى دانشگاه تهران جعل شده بود.
شگرد دیگر دپو کردن تعداد زیادى از تراکت‏ها و اعلامیه‏ها و شب‏نامه‏ها از شب قبل 18 آذر بود که مى‏خواستند آنها را توزیع کنند.این در حالى است که برخلاف تظاهر طیف علامه دفتر تحکیم، این تجمع غیرقانونى و بدون مجوز نه تنها هیچ سنخیتى با مسایل دانشجویى و صنفى پیدا نمى‏کند بلکه مبدل به تجمع گروهى دانشجوى تجزیه‏طلب مى‏شود که با شعارهایى چون (استقلال کردستان حق مسلم ماست)، (کردستان یکپارچه، آرمان ملت کرد)، (نابود باد دشمنى علیه مبارزات حق‏طلبانه ملت کرد) و... همراه مى‏شود.
این تجمع که گردانندگان آن با توجه به شواهد موجود تمامى مقدمات را براى ایجاد آشوب و بلوایى بزرگ و چونان کوى دانشگاه 78 تدارک دیده بودند در ساعات آغازین تجمع پس از ضرب و شتم کارمندان انتظامات دانشگاه تهران اقدام به شکستن در ورودى غربى دانشگاه تهران در خیابان 16 آذر مى‏کنند.
نکته مهمتر اینکه نارضایتى‏هاى اقشار مختلف دانشجویى از برگزار کنندگان تجمع از آنجایى آغاز و اوج مى‏گیرد که باقرى، به نمایندگى از گروهک‏هاى موهوم مارکسیستى فریاد مى‏زند که (باید تا نابودى کامل جمهورى اسلامى مبارزه کنیم.) و هم‏چنین یکى دیگر از افراطیون دفتر تحکیم وحدت مى‏گوید که برنامه هسته‏اى ایران جاه‏طلبانه بوده و خواستار حمله فورى آمریکا به ایران مى‏شود. با تمامى تمهیدات اندیشیده شده براى به آشوب کشانیدن دانشگاه تهران، این تجمع پس از چند ساعت بدون کمترین تنشى پایان یافت.


نوشته شده توسط: محمد حق دوست


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

ادامه فعالیت در وبلاگ قابلمه بدست
لری کینگ هم به سخنان هاشمی استناد کرد
هانیبال الخاص و ناصر حجازی!
سری ششم کلیپهای "رویای سرطانی"
ترور در روز رأی اعتماد
اللهم عجل لولیک الفرج
سری پنجم کلیپهای "رویای سرطانی"
سری چهارم کلیپهای "رویای سرطانی"
قانونی ترین دزدی قرن!
سری سوم کلیپهای 'رؤیای سرطانی'
اهانت به رهبری، مردم و احمدینژاد از جایگاه وکیل مدافعی سران فتنه
تقدیم به نخبه بیبصیرت "علی.م": عمرسعد شمایید که پیمان شکنید!
آوای مرگ بر موسوی سخنرانی سید حسن را نیمه تمام گذاشت
عظیم ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت رهبر معظم انقلاب
عدهای در صف دشمنان امام ادعای مالکیت انحصاری خط امام را دارند
[همه عناوین(671)][عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
498709


:: بازدیدهای امروز ::
9


:: بازدیدهای دیروز ::
163



:: درباره من ::

محمد حق دوست
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه . این وبلاگ رو راه انداختم تا از مردی دفاع کنم که آماج حملات بی رحمانه و بی شرمانه دشمنان خارجی و مخالفین داخلی قرار گرفته . کسی که تنها جرمش خدمت و نوکری ملت ایرانه ، کسی که معنای واقعی یک رئیس جمهور رو برای مردم به تصویر کشید ، کسی که ثابت کرد با دین هم میشه حکومت کرد ، کسی که ثابت کرد افکار امام به زباله دان تاریخ نپیوسته، کسی که بعد از چندین سال آوای دلنشین اللهم عجل لولیک الفرج رو در سراسر گیتی طنین انداز کرد ، کسی که یاد و خاطره رجایی رو در ذهن مردم زنده کرد ، کسی که نظام های ظالمانه و ناعادلانه حاکم بر دنیا رو به سخره گرفت . کسی که ...

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

آقای مطهری! دانشگاه آزاد هم تقصیر مناظره است؟! [41]
وقف دانشگاه آزاد ، دزدی بزرگ [45]
لاریجانی : من به وظیفه ام عمل کرده ام [11]
از کیف انگلیسی تا کیف آزادی [9]
مطالبه حقوق مستضعفین از نمایندگان جاسبی گرا+ شماره موبایل [33]
مسئله دانشگاه آزاد و آزمون فساد ستیزی نظام [20]
اصولگرایان اصول را بخاطر آورید! [6]
وکیل الرعایا یا وکیل الدانشگاه آزاد؟ [10]
مجلسی که انگار از جنس مردم نیست [13]
اکنون پس از 20 سال... [51]
آیا سید حسن پیام مردم را شنید؟ + فیلم [267]
موسوی و کروبی در سالگرد رحلت امام(ره) چه می‌کنند؟! [48]
نظر رهبر انقلاب در مورد الله اکبر گفتن سبزها [43]
چرا سخنرانی سید حسن نیمه تمام ماند ؟ [25]
واکنش مردم به سیدحسن نوعی هشدار بود [23]
[آرشیو(162)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

کلیپ[7] . احمدی نژاد[6] . دانلود[5] . صهیونیسم[5] . هاشمی[5] . موسوی[5] . کلیپ[2] . سفرهای استانی[2] . قالیباف[2] . سید حسن خمینی[2] . خاتمی[2] . انتخابات88[2] . انرژی هسته ای . انقلاب بنزین . تقلب . توهم . جاسوس . جلبک سبز . جنبش سبز . جنگ نرم . حداد عادل . حماسه 88 . خواص . دانشگاه آزاد . دانشگاه از هفت دولت آزاد . احمدی نژاد، خاتمی ، هاشمی . افسادطلبان . اقتصادی . امام خامنه ای . انتخاب دهم . انتخابات مجلس . شریعتمداری . شهید آیت . شیرین خانم عبادی . صانعی . دکتر احمدی نژاد . دکتر عباسی . ژنو ، کلمبیای2 . سبز لجنی . سبزلجنی . سخنرانی ها . کاربردهای انرژی هسته ای . کروبی . سونامی سوم تیر . سیاست خارجی . ضدغرب . طرح تحول اقتصادی . غزه . کلیپ، دانلود، صهیونیسم . نامه ننگین 2003 . هسته ای . وطن فروش . وطن فروشها . یکه تازی در کلمبیا . گفت و شنود کیهان . گفتگوی تلویزیونی . ما می توانیم . متفرقه . مطهری . مناسبتها . مناظره . منتظری .


:: آرشیو ::

**کلیپ**
آرشیو اخبار(88-1386)
آرشیو دسته بندی شده اخبار(88-1386)
آرشیو مطالب 87
سبزترین ها
پول مارو پس بگیر
این سبز و آن سبز
مناظره 10 میلیونی
13 آبان


:: دوستان من (لینک) ::

احمدی نژاد
بسیج جهانی
منطقه ممنوعه
گردباد
بیداری
چلغوز
فصل انتظار
خیلی دور _ خیلی نزدیک
موشک انداز
حزب اللهی مدرنیته
خمینیسم
ارزش خبر
خاتمی نیوز
رجانیوز
خبرنگار مسلمان
مصائب احمدی نژاد
بچه های سوم تیر
اختاپوس
خاکریزیسم
انصارنیوز
محراب اندیشه
ریاست جمهوری اسلامی ایران
روزنامه کیهان
روزنامه قدس
گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چی
نسل یبدار
ولایت
پارتیزان
نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی
جنبش
وبلاگ بحر
اریکه ایی ازنوع نوشتن
هجوم خاموش
ناگفته ها
یاوران دکتر احمدی نژاد
لاهوت
طنزهای خفن سیاسی
بوی خوش ظهور
بروبچز دبیرستان روشنگر
آواز پرجبرئیل
طنز کاظم
اصولگرا
روزنامه ایران
هجوم خاموش
پرس تی وی
آزادی بیان
برنانیوز
اندیشکده (دکتر عباسی)
مهرنیوز
وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد
خبرگزاری فارس
نیم نگاهی به ...
پرونده ویژه
مرکز بررسی های استراتژیک
اخبار و رویدادهای جنجالی
روایت های آسمانی
شهید چمران
نگرانی
نسل برتر
بهترین وبلاگ دنیا
سرمستانه
نگرانی
دانشگاه از هفت دولت آزاد
وبلاگ دانشجویان دانشگاه آزاد
صراحت
تارنگاشت های یک زن مسلمان
تاملات
افتضاح ملی
تمهیدات برای حضور و ظهور
آهستان
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
منطقه ممنوعه
وبلاگ گروهی فصل انتظار
من و روزهایم
بوی خوش ظهور

در گوشی با خدا
شُکوه منطق ایرانى
شاعرانه
همسنگری
اجتماعی سیاسی
شریف نیوز
همولایتی
روایتی دیگر
مهراوه من
نشریه طنز ستون آزاد
محمد پرسپولیسی
دکتر محمد علی رامین
گام آخر
دکتر شهبازی
کوکب هدایت
اول خدا دوم آقا سوم دکتر
کهف
اکینانیوز

احمدی نژاد FANZ
Mafia Online Game
خدمت
ما در شب تاریخ تا صبح بیداریم
نمازخانه بوستان بهاره
خبرگزاری عصر ایران
دیپلماسی ایرانی
یادگارهای ماندگار
درد نوشته های دانشجوی مسلمان
پایگاه خبری جام
دنیای جوانی
پایگاه خبری سپهر
روزنامه عدالتخواه سیاست روز
نشریه پرتو سخن
آیینه
یالثارات الحسین
انصارنیوز
فاطمه رجبی
حدیث نفس
اسلام حقیقی
پیاده تا عرش
شمیم نینوا
جزیره دانلود 2008
رایحه خدمت
دولت ۷۰ میلیونی
رجایی زمان
دکتر احمدی نژاد
سایه نیوز
آبادگران ایران اسلامی
حامی
جعبه جادویی
جزیره تنهایی های من
امید آخر
شمیم
علافی از دیار ابهر
بیا تا برویم
عمو اکبر
فرقه اصلاحیه
نسیم وصل
عصر بیداری
اینجا چراغی روشن است
علی اکبر جوانفکر
خصوصی نیست ... !
در التهاب انتظار فرج...
بسیجی سیاسی
پرواز
شلیکهای خاتمی
جهاد مجازی
شهسوار دل
احمدی نژاد فانز
وبلاگ گروهی موج
۞ مرکز دانلود ایرانیان ۞
ایرانی تمام عیار
رجایی زمان 2
خاتمی ، نه
مجمع وبلاگ نویسان حامی دولت اسلامی
انتقاد
حامیان دولت اسلامی
تداوم
کنایه
شبکه ایران
رییس جمهور ایرانیان
احمدی نژاد مرد خدا
فراماسونری ویهود
بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی پزشکی
استاذنا
استقامت
استناد
یوزارسیف
جنبش دعوت
توپ تانک بسیجی
یااباصالح فدات
ما می توانیم
پایگاه خبری قلم پرس
کلمه نیوز
چرا احمدی نژاد ؟
جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد
وبلاگ کاریکاتور هولوکاست
دولت مهر
پایگاه اطلاع رسانی مهرورزی
پایگاه اطلاع رسانی سحر
امتداد مهر
مردی از جنس مردم
ابـــوحـامـد
تقلب سبز
سیاست روز
صبح بیداری
مازیار بیژنی (کاریکاتور)
دولت اسلامی
تلخندک


:: لوگوی دوستان من ::










:: خبرنامه ::