سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدیر مسئول کیهان و دانشجویان دانشگاه تهران

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: مثل کسانی که امروز جنبش دانشجویی را حرف مفت می دانند مثل شیطانی است که به انسان گفت کفر بورزد و وقتی انسان کفر ورزید به او گفت من از تو بیزارم.
به گزارش فارس، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان، دیروز شنبه در مراسمی که به مناسبت 16 آذر روز دانشجو و با عنوان آغازی دوباره از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد، عدالتخواهی را یکی از ویژگی های مهم فعالیت های دانشجویی دانست و با اشاره به فضای اختناق و سرکوب فعالیت های سیاسی دانشجویان در دوران رژیم پهلوی، اظهار داشت: بعد از انقلاب همان دشمن که فعالیت های دانشجویی علیه آن بود، یعنی رژیم آمریکایی شاه برچیده شد و پس از به وقوع پیوستن یک انقلاب کاملاً مردمی، حرکت دانشجویی نیز بعد از انقلاب به جد، خوش درخشید.
وی 13 آبان 58 را یکی از افتخارات جریان دانشجویی عنوان کرد و افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا حرکت دانشجویی را در رأس قرار داد و پس از آن نیز حرکت دانشجویی به عنوان یک حرکت بالنده در صحنه کشور حضور دارد.
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به مباحثی مبنی بر اینکه جنبش دانشجویی متعلق به جوامع توسعه نیافته است، این نوع نگاه به جنبش دانشجویی را نگاهی محدود دانست و خاطرنشان ساخت: جنبش دانشجویی می تواند نگاهی فراگیر داشته باشد و جنبش دانشجویی در ایران همانند جنبش های دانشجویی لبنان و فرانسه، در دایره و حوزه خاصی محدود نمی شود.
شریعتمداری در ادامه تاکید کرد: وقتی امروز نظامی ضد امریکایی در ایران بر سر کار است به جرأت می گویم هر کسی در هر کجا دانشجو یا غیر دانشجو در مقابل نظام اسلامی بایستد در اردوگاه امپریالیسم است.
وی در ادامه با اشاره به نشستی که سال ها پیش در امریکا و با مسئولیت «کنت تیبرمن» مسئول میز ایران در سازمان سیا برگزار شد، گفت: در این نشست طرح 4 لایه ای از سوی تیبرمن ارائه شد که به طبقات 4 لایه ای تیبرمن معروف است و موضوع اصلی آن این بود که مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی از طریق مبارزات مسلحانه جواب نمی دهد و نداده است چرا که مردم در مقابل آنها مقاومت می کنند بنابراین برای مقابله با ایران باید از فاز دیگری وارد شد.
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به مفاد لایه های 4 گانه این طرح اظهار داشت: تیبرمن در این طرح می گوید که برای اجرای آن و مقابله با ایران باید در درون اقشار و از جمله دانشجویان نفود کرد.
شریعتمداری در ادامه افزود: لایه بیرونی و مادر این طرح بیرون از ایران است که دو شاخک آشکار آنها یکی در دوبی و دیگری در هلند بوده و هر دو زیر نظر دختر دیک چنی اداره می شود.
وی افزود: اما لایه دوم این طرح رهبران گروه های اپوزیسیون و لایه سوم آن شوالیه ها هستند که امثال رامین جهانبگلو، کیان تاجبخش، هاله اسفندیاری و برخی افراد دیگر که با جهانبگلو در یک روزنامه زنجیره ای جلسه داشتند ولی من نمی خواهم نام آنها را بگویم، جزو این لایه هستند.
مدیر مسئول کیهان مورچه های کارگر را لایه چهارم این طرح عنوان کرد و گفت: در سال های گذشته به وضوح دیده ایم که این فرمول اجرا شده است.
شریعتمداری در ادامه آلت دست قرار گرفته شدن دانشجویان عدالتخواه توسط احزاب را یکی از آفت های مهم دانشجویان و جریان دانشجویی دانست و خاطرنشان کرد: عدالتخواهی برای دانشجویان هدف است اما برای برخی احزاب عدالت خواهی یک وسیله است لذا اگر دانشجو زلف عدالتخواهی خود را با زلف عدالتخواهی برخی احزاب گره بزند نتیجه این می شود که دانشجو به عنوان یک ابزار در دست حزب قرار می گیرد.
وی افزود: اما پس از پایان یافتن کار احزاب با دانشجویان و استفاده ابزاری از آنها، سخنانی از قبیل جنبش دانشجویی حرف مفت است و ... به سخنانی آشنا تبدیل می شود.
به اعتقاد مدیر روزنامه کیهان مثل کسانی که امروز جنبش دانشجویی را حرف مفت می دانند مثل شیطانی است که به انسان گفت کفر بورزد و وقتی انسان کفر ورزید به او گفت من از تو بیزارم .
شریعتمداری در ادامه با اشاره به سوء استفاده برخی جریانات از 16 آذر اظهار داشت: آیا این خنده دار نیست که برخی 16 آذر را که 3 دانشجو برای مقابله با آمریکا شهید شدند، بهانه ای برای مقابله با نظامی که مقابل آمریکا ایستاده است قرار دهند؟
براساس این گزارش مدیر مسئول روزنامه کیهان در ادامه این نشست در پاسخ به دانشجویی که از او پرسید چرا از دولت قبل انتقاد کرده و از دولت فعلی حمایت می کنید؟ گفت: در مورد دولت گذشته هر جا انتقادی بوده انتقاد کردیم و هر جا نیاز به حمایت بوده حمایت کرده ایم ولی سیاست ما سیاست «انتقاد می کنم، پس هستم» نیست.
شریعتمداری افزود: برای مثال هنگامی که مدعیان اصلاحات پشت خاتمی را خالی کردند ما از ایشان حمایت کردیم و زمانی که برخی در روزنامه «صبح امروز» به خاتمی گفتند که او مانند گورباچف است که باید کنار برود و جای خود را به یلتسین دیگری بدهد از او دفاع کردیم.
وی با ذکر حمایت کیهان از خاتمی در ماجرای انتشار عکس هایی مبنی بر اینکه خاتمی بر سر میزی که بر روی آن شراب وجود دارد نشسته است گفت: در مورد دولت فعلی نیز تا جایی که به نظرمان رسیده است انتقاد کرده ایم اما جاهایی که باید، حمایت کرده ایم.
شریعتمداری در پاسخ به سؤالی در خصوص عملکرد صفار هرندی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گفت: صفار هرندی با یک ایده بسیار گسترده و حجم و پتانسیل بالایی از دانسته های فرهنگی و تجربیات در این زمینه وارد وزارت فرهنگ شد اما اینکه همه مشکلات یک دفعه رفع شود، قطعاً اینطور نیست.
وی افزود: برخی پلشتی ها در گذشته وجود داشت که محل انتقاد بود، اما مسئولین مربوطه نه تنها برخورد نمی کردند بلکه دفاع نیز می کردند، اما امروز اگر پلشتی هم اتفاق بیفتد مورد تائید مسئولان نیست کما اینکه نمونه آن را در برخورد با کتابی که منتشر شده بود مشاهده شد.
مدیر مسئول روزنامه کیهان در خصوص گزارش اخیر 16 سرویس اطلاعاتی آمریکا راجع به پرونده هسته ای ایران نیز با بیان اینکه این گزارش هم نکات مثبت و هم نکات منفی دارد، تصریح کرد: این گزارش تمام ادعاهای پیشین آمریکایی ها را زیر سؤال می برد البته آمریکایی ها در این گزارش گیره هایی نیز برای خود گذاشته اند مبنی بر اینکه می گویند ایران از سال 2003 به بعد دنبال سلاح نبوده به این معنی که قبل از 2003 به دنبال سلاح هسته ای بوده است.
شریعتمداری با بیان اینکه آمریکایی ها با این گزارش می خواستند پز اطلاعاتی هم بدهند، افزود: آمریکایی ها می خواهند بگویند اطلاعات دقیق و گسترده ای دارند در حالی که اینطور نیست.
وی با اشاره به اینکه این گزارش در راستای دور زدن ماجرای تهدیدها و تحریم ها به علت پی بردن آمریکایی ها به بی اثر بودن این قبیل اعمال بوده است، تأکید کرد: این گزارش شاید نوعی فراهم آوردن بهانه ای برای خروج آمریکایی ها از مشکلاتی است که خودشان برای خودشان ایجاد کردند.
شریعتمداری در پاسخ به سؤالی در مورد استعفای لاریجانی نیز گفت: لاریجانی یک تفاوت سلیقه ای داشت که بسیار طبیعی است، اما این که گفته می شود، اختلاف نظرهای بنیادین وجود داشته است، اصلاً در میان نیست چرا که سیاست گذاری های کلی در عرصه بین المللی توسط مقام معظم رهبری انجام می شود.
وی در خصوص انتخاب جلیلی به سمت دبیری شورای عالی امنیت ملی نیز گفت: انتخاب آقای سعید جلیلی که فردی متعهد، هوشمند و صاحب نظر است نیز در پی توافق آقای احمدی نژاد با آقای لاریجانی صورت گرفته و خود آقای لاریجانی از بین چند گزینه، آقای جلیلی را پیشنهاد داد که مورد تائید قرار گرفت.
دانشجویی از شریعتمداری پرسید بازخورد سرمقاله خودتان در خصوص اینکه بحرین پیش از این جزئی از ایران بوده را چگونه ارزیابی می کنید؟ که مدیر مسئول روزنامه کیهان پاسخ داد: بحرین نه تنها پیش از این جزئی از ایران بوده بلکه الان هم جزئی از ایران است و آنچه گفتیم کاملاً مستند است.
وی در مورد بازخورد و نتایج سرمقاله خود نیز نتیجه این سرمقاله را مثبت عنوان کرد و افزود: بحرین هم اکنون در بحران به سر می برد و مردم بحرین خود را قطعه ای جدا شده از ایران می دانند.
مدیر مسئول روزنامه کیهان در پاسخ به سؤالی در خصوص متهم به جاسوسی هسته ای نیز اظهار داشت: عنوان جاسوسی عنوانی است که در مبانی قضایی و حقوقی تعریف خاصی دارد و این که آیا این عنوان قابل انطباق هست یا خیر را باید مقامات قضایی اظهار نظر کنند و حتی مسئولان وزارت اطلاعات نیز از این عنوان تاکنون استفاده نکرد ه اند.
شریعتمداری افزود: البته اقدام مجرمانه ای وجود دارد و اسناد به حدی است که بازپرس برای ایشان قرار مجرمیت صادر کرده است.
وی در خصوص اعلام تبرئه متهم به جاسوسی هسته ای نیز گفت: اعلام تبرئه در مرحله باز پرسی و دادرسی غیر قانونی و غیر حقوقی است که اقدام خوبی نبود و باید اجازه داده می شد تا این پرونده مسیر اصلی خود را طی کند.
مدیر مسئول روزنامه کیهان در پاسخ به سؤالی در خصوص کنفرانس آناپولیس نیز این کنفرانس را شکست خورده دانست و گفت: این کنفرانس بیشتر به یک ککتل پارتی شبیه بود تا کنفرانس چرا که کسانی در این کنفرانس حاضر بودند که با اسرائیل و آمریکا مشکلی نداشتند که الان بخواهند سازش کنند.
شریعتمداری حضور احمدی نژاد در نشست شورای همکاری خلیج فارس را دهن کجی به کنفرانس آناپولیس دانست و گفت: مردم کشورهای عربی به شدت از شرکت دولت هایشان در این کنفرانس عصبانی بودند.


نوشته شده توسط: محمد حق دوست


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

ادامه فعالیت در وبلاگ قابلمه بدست
لری کینگ هم به سخنان هاشمی استناد کرد
هانیبال الخاص و ناصر حجازی!
سری ششم کلیپهای "رویای سرطانی"
ترور در روز رأی اعتماد
اللهم عجل لولیک الفرج
سری پنجم کلیپهای "رویای سرطانی"
سری چهارم کلیپهای "رویای سرطانی"
قانونی ترین دزدی قرن!
سری سوم کلیپهای 'رؤیای سرطانی'
اهانت به رهبری، مردم و احمدینژاد از جایگاه وکیل مدافعی سران فتنه
تقدیم به نخبه بیبصیرت "علی.م": عمرسعد شمایید که پیمان شکنید!
آوای مرگ بر موسوی سخنرانی سید حسن را نیمه تمام گذاشت
عظیم ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت رهبر معظم انقلاب
عدهای در صف دشمنان امام ادعای مالکیت انحصاری خط امام را دارند
[همه عناوین(671)][عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
498675


:: بازدیدهای امروز ::
138


:: بازدیدهای دیروز ::
125



:: درباره من ::

محمد حق دوست
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه . این وبلاگ رو راه انداختم تا از مردی دفاع کنم که آماج حملات بی رحمانه و بی شرمانه دشمنان خارجی و مخالفین داخلی قرار گرفته . کسی که تنها جرمش خدمت و نوکری ملت ایرانه ، کسی که معنای واقعی یک رئیس جمهور رو برای مردم به تصویر کشید ، کسی که ثابت کرد با دین هم میشه حکومت کرد ، کسی که ثابت کرد افکار امام به زباله دان تاریخ نپیوسته، کسی که بعد از چندین سال آوای دلنشین اللهم عجل لولیک الفرج رو در سراسر گیتی طنین انداز کرد ، کسی که یاد و خاطره رجایی رو در ذهن مردم زنده کرد ، کسی که نظام های ظالمانه و ناعادلانه حاکم بر دنیا رو به سخره گرفت . کسی که ...

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

آقای مطهری! دانشگاه آزاد هم تقصیر مناظره است؟! [41]
وقف دانشگاه آزاد ، دزدی بزرگ [45]
لاریجانی : من به وظیفه ام عمل کرده ام [11]
از کیف انگلیسی تا کیف آزادی [9]
مطالبه حقوق مستضعفین از نمایندگان جاسبی گرا+ شماره موبایل [33]
مسئله دانشگاه آزاد و آزمون فساد ستیزی نظام [20]
اصولگرایان اصول را بخاطر آورید! [6]
وکیل الرعایا یا وکیل الدانشگاه آزاد؟ [10]
مجلسی که انگار از جنس مردم نیست [13]
اکنون پس از 20 سال... [51]
آیا سید حسن پیام مردم را شنید؟ + فیلم [267]
موسوی و کروبی در سالگرد رحلت امام(ره) چه می‌کنند؟! [48]
نظر رهبر انقلاب در مورد الله اکبر گفتن سبزها [43]
چرا سخنرانی سید حسن نیمه تمام ماند ؟ [25]
واکنش مردم به سیدحسن نوعی هشدار بود [23]
[آرشیو(162)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

کلیپ[7] . احمدی نژاد[6] . دانلود[5] . صهیونیسم[5] . هاشمی[5] . موسوی[5] . کلیپ[2] . سفرهای استانی[2] . قالیباف[2] . سید حسن خمینی[2] . خاتمی[2] . انتخابات88[2] . انرژی هسته ای . انقلاب بنزین . تقلب . توهم . جاسوس . جلبک سبز . جنبش سبز . جنگ نرم . حداد عادل . حماسه 88 . خواص . دانشگاه آزاد . دانشگاه از هفت دولت آزاد . احمدی نژاد، خاتمی ، هاشمی . افسادطلبان . اقتصادی . امام خامنه ای . انتخاب دهم . انتخابات مجلس . شریعتمداری . شهید آیت . شیرین خانم عبادی . صانعی . دکتر احمدی نژاد . دکتر عباسی . ژنو ، کلمبیای2 . سبز لجنی . سبزلجنی . سخنرانی ها . کاربردهای انرژی هسته ای . کروبی . سونامی سوم تیر . سیاست خارجی . ضدغرب . طرح تحول اقتصادی . غزه . کلیپ، دانلود، صهیونیسم . نامه ننگین 2003 . هسته ای . وطن فروش . وطن فروشها . یکه تازی در کلمبیا . گفت و شنود کیهان . گفتگوی تلویزیونی . ما می توانیم . متفرقه . مطهری . مناسبتها . مناظره . منتظری .


:: آرشیو ::

**کلیپ**
آرشیو اخبار(88-1386)
آرشیو دسته بندی شده اخبار(88-1386)
آرشیو مطالب 87
سبزترین ها
پول مارو پس بگیر
این سبز و آن سبز
مناظره 10 میلیونی
13 آبان


:: دوستان من (لینک) ::

احمدی نژاد
بسیج جهانی
منطقه ممنوعه
گردباد
بیداری
چلغوز
فصل انتظار
خیلی دور _ خیلی نزدیک
موشک انداز
حزب اللهی مدرنیته
خمینیسم
ارزش خبر
خاتمی نیوز
رجانیوز
خبرنگار مسلمان
مصائب احمدی نژاد
بچه های سوم تیر
اختاپوس
خاکریزیسم
انصارنیوز
محراب اندیشه
ریاست جمهوری اسلامی ایران
روزنامه کیهان
روزنامه قدس
گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چی
نسل یبدار
ولایت
پارتیزان
نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی
جنبش
وبلاگ بحر
اریکه ایی ازنوع نوشتن
هجوم خاموش
ناگفته ها
یاوران دکتر احمدی نژاد
لاهوت
طنزهای خفن سیاسی
بوی خوش ظهور
بروبچز دبیرستان روشنگر
آواز پرجبرئیل
طنز کاظم
اصولگرا
روزنامه ایران
هجوم خاموش
پرس تی وی
آزادی بیان
برنانیوز
اندیشکده (دکتر عباسی)
مهرنیوز
وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد
خبرگزاری فارس
نیم نگاهی به ...
پرونده ویژه
مرکز بررسی های استراتژیک
اخبار و رویدادهای جنجالی
روایت های آسمانی
شهید چمران
نگرانی
نسل برتر
بهترین وبلاگ دنیا
سرمستانه
نگرانی
دانشگاه از هفت دولت آزاد
وبلاگ دانشجویان دانشگاه آزاد
صراحت
تارنگاشت های یک زن مسلمان
تاملات
افتضاح ملی
تمهیدات برای حضور و ظهور
آهستان
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
منطقه ممنوعه
وبلاگ گروهی فصل انتظار
من و روزهایم
بوی خوش ظهور

در گوشی با خدا
شُکوه منطق ایرانى
شاعرانه
همسنگری
اجتماعی سیاسی
شریف نیوز
همولایتی
روایتی دیگر
مهراوه من
نشریه طنز ستون آزاد
محمد پرسپولیسی
دکتر محمد علی رامین
گام آخر
دکتر شهبازی
کوکب هدایت
اول خدا دوم آقا سوم دکتر
کهف
اکینانیوز

احمدی نژاد FANZ
Mafia Online Game
خدمت
ما در شب تاریخ تا صبح بیداریم
نمازخانه بوستان بهاره
خبرگزاری عصر ایران
دیپلماسی ایرانی
یادگارهای ماندگار
درد نوشته های دانشجوی مسلمان
پایگاه خبری جام
دنیای جوانی
پایگاه خبری سپهر
روزنامه عدالتخواه سیاست روز
نشریه پرتو سخن
آیینه
یالثارات الحسین
انصارنیوز
فاطمه رجبی
حدیث نفس
اسلام حقیقی
پیاده تا عرش
شمیم نینوا
جزیره دانلود 2008
رایحه خدمت
دولت ۷۰ میلیونی
رجایی زمان
دکتر احمدی نژاد
سایه نیوز
آبادگران ایران اسلامی
حامی
جعبه جادویی
جزیره تنهایی های من
امید آخر
شمیم
علافی از دیار ابهر
بیا تا برویم
عمو اکبر
فرقه اصلاحیه
نسیم وصل
عصر بیداری
اینجا چراغی روشن است
علی اکبر جوانفکر
خصوصی نیست ... !
در التهاب انتظار فرج...
بسیجی سیاسی
پرواز
شلیکهای خاتمی
جهاد مجازی
شهسوار دل
احمدی نژاد فانز
وبلاگ گروهی موج
۞ مرکز دانلود ایرانیان ۞
ایرانی تمام عیار
رجایی زمان 2
خاتمی ، نه
مجمع وبلاگ نویسان حامی دولت اسلامی
انتقاد
حامیان دولت اسلامی
تداوم
کنایه
شبکه ایران
رییس جمهور ایرانیان
احمدی نژاد مرد خدا
فراماسونری ویهود
بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی پزشکی
استاذنا
استقامت
استناد
یوزارسیف
جنبش دعوت
توپ تانک بسیجی
یااباصالح فدات
ما می توانیم
پایگاه خبری قلم پرس
کلمه نیوز
چرا احمدی نژاد ؟
جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد
وبلاگ کاریکاتور هولوکاست
دولت مهر
پایگاه اطلاع رسانی مهرورزی
پایگاه اطلاع رسانی سحر
امتداد مهر
مردی از جنس مردم
ابـــوحـامـد
تقلب سبز
سیاست روز
صبح بیداری
مازیار بیژنی (کاریکاتور)
دولت اسلامی
تلخندک


:: لوگوی دوستان من ::










:: خبرنامه ::