سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موج خون در دل لعل جمعه 86/8/11 ساعت 12:1 عصر

موج خون در دل لعل


1- حکایت کرده اند که در گرماگرم یکی از جنگ ها، سربازی با سر و روی خاک آلود و در حالی که یک قبضه از تیربارهای دشمن را در دست داشت خود را به فرمانده لشگر رساند و به او خبر داد که این «تیربار» را در جریان یک جنگ سخت و تن به تن از دشمن به غنیمت گرفته است. فرمانده لشگر که از شجاعت و جسارت سرباز در پوست نمی گنجید به نشانه قدردانی از این سرباز فداکار او را سه روز به مرخصی فرستاد. یک ماه بعد، همان سرباز فداکار! با یک قبضه تیربار دیگر به فرمانده مراجعه کرد و چند روزی مرخصی تشویقی گرفت و این ماجرا چند بار تکرار شد. سرانجام، فرمانده لشگر از سرباز شجاع خواست تاکتیک مورد استفاده خود را برای سایر نظامیان بازگو کند تا آنها نیز با استفاده از این تاکتیک ویژه! دمار از روزگار دشمن برآورند و سرباز شجاع! در توضیح تاکتیک خود گفت «جناب فرمانده! در اردوگاه دشمن یک نظامی کودن! وجود دارد که هر از چندگاه یک تیربار به من می دهد» فرمانده با تعجب پرسید؛ «در مقابل این تیربار، از تو چه می خواهد؟» و سرباز جواب داد «هیچی قربان! چیز قابل داری! نمی خواهد، فقط هر دفعه یکی از تانک های لشگر خودمان و چند ورق کاغذ را که گمان می کنم، نقشه عملیات جنگی خودمان است به او می دهم»!... در ادامه این حکایت آمده است آن سرباز شجاع! و زرنگ! که دیگر در آن لشگر نیست، هنوز هم از تاکتیک کذایی خود با افتخار! یاد می کند و معتقد است اگر چند سال - مثلاً 4 سال- دیگر بر سر کار بود، با تاکتیک هنرمندانه! خود دمار از روزگار دشمن برآورده و بساط جنگ را برچیده بود!... و البته، عده ای نیز به افتخار او کف می زنند و سوت می کشند و...
2- روز جمعه- 4 آبان ماه- حزب مشارکت دهمین کنگره خود را همزمان با دهمین سالگرد تاسیس این حزب و با حضور آقای سیدمحمد خاتمی و تنی چند از اعضای مرکزیت احزاب و گروه های  مدعی اصلاحات از جمله اعضای نهضت آزادی، سازمان مجاهدین انقلاب، حزب کارگزاران و... برگزار کرد.
در این مراسم، دبیرکل حزب مشارکت طی سخنانی به تشریح مواضع حزب متبوع خود پرداخت که هرچند نکته تازه ای در آن نبود، اما سخنان ایشان و برخی دیگر از سخنرانان علیه سیاست خارجی دولت نهم به تحلیل های همیشگی پستونشینان چشم بسته شبیه بود و آنجا که از سیاست خارجی دولت آقای خاتمی تجلیل و تقدیر می کرد، ماجرای آن سرباز کذایی را به خاطر می آورد که خنده دار بودن تحلیل ایشان، راه را بر ابراز تاسف می بست.
دبیرکل حزب مشارکت که برای اعتراض به سیاست خارجی دولت نهم هیچ دلیل و سندی در چنته نداشت به این جمله بسنده کرد که «چه کسی می تواند مدعی توفیق سیاست خارجی دولت نهم باشد»؟! دبیرکل حزب مشارکت با چشم بستن عمدی بر نمایش اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین المللی که جهان اسلام و ملت های محروم از سر شوق و دشمنان از سر ناچاری به آن اعتراف دارند، این سؤال را بی پاسخ گذاشت که «چه کسی می تواند توفیق و درخشش سیاست خارجی دولت نهم را انکار کند»؟ کاش مشارکتی ها و سایر احزاب و گروه های مدعی اصلاحات که در مراسم آن روز حضور داشتند به جای تاخت وتاز در میدان بی رقیب و سخنرانی های تکراری و یک طرفه، برای اثبات نظر خود در نفی سیاست خارجی دولت نهم و تقدیر از دیپلماسی خارجی دولت اصلاحات، دلیل و سند و شاهد و قرینه ای ارائه می دادند و به روش «خود گویم و خود خندم، خود مرد هنرمندم!» بسنده نمی کردند. مثلا با ذکر چند نمونه، توضیح می دادند که دولت اصلاحات غیر از وادادگی و انفعال در برابر زورگویی ها و اقدامات خصمانه آمریکا و متحدانش چه هنر دیگری از خود نشان داده است؟!... انتظار زیادی است؟ نیست! پس چرا لب فروبسته و نمی فرمائید که هنرتان چه بوده و چیست؟!
3- آیا شما نبودید که در اوج فشار آمریکا و متحدانش برای وادار کردن ایران به پذیرش پروتکل الحاقی، طرح سه فوریتی - دوباره بخوانید، طرح سه فوریتی!- تهیه کرده بودید تا ایران اسلامی را ملزم به پذیرش بی قید و شرط پروتکل الحاقی کند؟ آیا شما نبودید که در همان روزها از تریبون مجلس ششم با آمریکا و اسرائیل همزبان شده و در مقابل حیرت توأم با خشم مردم اعلام کردید که ایران در فعالیت هسته ای 19ساله خود به غرب و آژانس دروغ گفته است؟!
از طرح گفت وگوی تمدن های آقای خاتمی با افتخار یاد می کنید و اولاً؛ توضیح نمی دهید که تهیه کننده اصلی این طرح آقای داریوش شایگان- عضو دفتر فرح پهلوی- بوده است و طرح مزبور را در دوران طاغوت و از سوی بنیاد فرح پهلوی ارائه کرده بود... یادتان که هست؟! بعید است فراموش کرده باشید! و ثانیاً این طرح چه خاصیتی داشت؟ البته مجمع عمومی سازمان ملل در سال 2001 به اتفاق آراء این طرح را تصویب کرد و معلوم بود که تصویب می کند، زیرا هیچ کشوری حاضر نیست در ظاهر و به طور علنی جنگ تمدن ها را بر گفت وگوی تمدن ها ترجیح بدهد، اما نتیجه چه بود؟ در همان سال 2001، جرج بوش ایران را یکی از سه کشور «محور شرارت»! نامید و آقای خاتمی در اولین مصاحبه خود با CNNاز «شهید آبراهام لینکلن»!! تجلیل کرد. در همان سال بوش به افغانستان حمله کرد و مدعیان اصلاحات از ضرورت همکاری با طالبان سخن گفتند - همان طالبان که آنهمه علیه آن داد سخن می دادید- و... راستی مگر شما نبودید که در مطبوعات وابسته به خود با افتخار می نوشتید «مبارزه با اسرائیل مبنای فقهی ندارد»! و تاکید می کردید که ایران باید از سازش ساف با اسرائیل سرمشق بگیرد! و از اسرائیل به عنوان یک کشور دموکراتیک که حقوق همه مسلمانان در آن رعایت می شود یاد می کردید! و... آیا شما نبودید که شهادت طلبی رزمندگان اسلام- یعنی آنان که نفس کشیدن خود را مدیون آنها هستید- را خشونت گرایی می نامیدید؟ و می نوشتید «جامعه ولایی، انحصارگر و مستبد است و ارزشی برای توده ها ندارد»! و «ولایت فقیه یعنی حکومت توتالیتر و ضد مردمی»! و «نظام اسلامی با اصلاحات و مدرنیته منافات دارد»! و «همجنس بازی نباید ممنوع باشد»! و می نوشتید «هیئت های مذهبی منشأ خشونت اند و بسیجی ها اعضای تشکیل دهنده این هسته ها می باشند»! و «حجاب و حیای زنان نماد عقب افتادگی است»! و «رزمندگان جبهه ها از عوامل اصلی خشونت در ایران هستند»! و... شرح مفصل این ماجرا به درازا می کشد و چیزی که «عیان است» را «حاجت به بیان» نیست و نکته درخور توجه آن که بسیاری از اظهارات یاد شده از جانب کسانی مطرح شده است که روز جمعه در کنگره حزب مشارکت حضور فعال داشته اند.
4- با توجه به مواضع و عملکرد 8ساله مدعیان اصلاحات که آنچه به آن اشاره شد فقط مشتی از خروارها و اندکی از بسیارهاست و تمامی آنها مستند و موجود است، باید از آقایان پرسید، مگر آمریکا و اسرائیل از طرفداران خود چه می خواستند که شما آنگونه نبودید؟ و آیا دشمنان تابلودار مردم ایران از دولتمردان اصلاحات، نمایندگان مدعی اصلاحات و مطبوعات وابسته به این مدعیان، غیر از نفی حاکمیت اسلام، نامشروع دانستن جمهوری اسلامی ایران، مقابله با باورهای دینی، حمایت از اسرائیل، دفاع از آمریکا، ترویج فساد و فحشاء، تسلیم در برابر نظام سلطه جهانی و... چیز دیگری می خواستند؟ بنابراین آیا شرم آور نیست که «باد» در گلو می اندازید و از سیاست خارجی دولت اصلاحات و بینش و منش داخلی آن تجلیل می کنید؟!
5- و اما در این سو باید پرسید به کدام بخش از سیاست خارجی دولت نهم اعتراض دارید؟ تاکید بر ارزش های انقلاب! ایستادگی در برابر زورگویی آمریکا و متحدانش؟ دفاع از عزت و حرمت ملت ایران؟ اصرار بر حفظ دستاوردهای علمی و فنی فرزندان این مرز و بوم؟ نمایش چهره ای مقتدر از ایران اسلامی؟ شکستن شاخ آمریکا و اسرائیل؟ جلوگیری از غارت منابع طبیعی و ثروت عمومی از طریق زد و بند با شرکت های خارجی؟ حمایت از ملت های محروم و مظلوم جهان به جای تلاش برای بازسازی مجسمه بودا ؟! تجلیل از مبارزان آمریکای لاتین به جای تقدیر از شهید آبراهام لینکلن؟! و...
و بالاخره، دفاع شما از سیاست خارجی دولت اصلاحات- که هیچ دلیلی برای آن ارائه نمی کنید- و حمله شما به سیاست خارجی دولت نهم- که حمله به عزت و اقتدار مردم ایران است- یادآور این بیت از خواجه شیراز است؛ آنجا که می سراید؛
جای آن است که خون موج زند در دل لعل
زین تغابن که خزف می شکند بازارش
حسین شریعتمداری


نوشته شده توسط: محمد حق دوست


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

ادامه فعالیت در وبلاگ قابلمه بدست
لری کینگ هم به سخنان هاشمی استناد کرد
هانیبال الخاص و ناصر حجازی!
سری ششم کلیپهای "رویای سرطانی"
ترور در روز رأی اعتماد
اللهم عجل لولیک الفرج
سری پنجم کلیپهای "رویای سرطانی"
سری چهارم کلیپهای "رویای سرطانی"
قانونی ترین دزدی قرن!
سری سوم کلیپهای 'رؤیای سرطانی'
اهانت به رهبری، مردم و احمدینژاد از جایگاه وکیل مدافعی سران فتنه
تقدیم به نخبه بیبصیرت "علی.م": عمرسعد شمایید که پیمان شکنید!
آوای مرگ بر موسوی سخنرانی سید حسن را نیمه تمام گذاشت
عظیم ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت رهبر معظم انقلاب
عدهای در صف دشمنان امام ادعای مالکیت انحصاری خط امام را دارند
[همه عناوین(671)][عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
498780


:: بازدیدهای امروز ::
80


:: بازدیدهای دیروز ::
163



:: درباره من ::

محمد حق دوست
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه . این وبلاگ رو راه انداختم تا از مردی دفاع کنم که آماج حملات بی رحمانه و بی شرمانه دشمنان خارجی و مخالفین داخلی قرار گرفته . کسی که تنها جرمش خدمت و نوکری ملت ایرانه ، کسی که معنای واقعی یک رئیس جمهور رو برای مردم به تصویر کشید ، کسی که ثابت کرد با دین هم میشه حکومت کرد ، کسی که ثابت کرد افکار امام به زباله دان تاریخ نپیوسته، کسی که بعد از چندین سال آوای دلنشین اللهم عجل لولیک الفرج رو در سراسر گیتی طنین انداز کرد ، کسی که یاد و خاطره رجایی رو در ذهن مردم زنده کرد ، کسی که نظام های ظالمانه و ناعادلانه حاکم بر دنیا رو به سخره گرفت . کسی که ...

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

آقای مطهری! دانشگاه آزاد هم تقصیر مناظره است؟! [41]
وقف دانشگاه آزاد ، دزدی بزرگ [45]
لاریجانی : من به وظیفه ام عمل کرده ام [11]
از کیف انگلیسی تا کیف آزادی [9]
مطالبه حقوق مستضعفین از نمایندگان جاسبی گرا+ شماره موبایل [33]
مسئله دانشگاه آزاد و آزمون فساد ستیزی نظام [20]
اصولگرایان اصول را بخاطر آورید! [6]
وکیل الرعایا یا وکیل الدانشگاه آزاد؟ [10]
مجلسی که انگار از جنس مردم نیست [13]
اکنون پس از 20 سال... [51]
آیا سید حسن پیام مردم را شنید؟ + فیلم [267]
موسوی و کروبی در سالگرد رحلت امام(ره) چه می‌کنند؟! [48]
نظر رهبر انقلاب در مورد الله اکبر گفتن سبزها [43]
چرا سخنرانی سید حسن نیمه تمام ماند ؟ [25]
واکنش مردم به سیدحسن نوعی هشدار بود [23]
[آرشیو(162)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

کلیپ[7] . احمدی نژاد[6] . دانلود[5] . صهیونیسم[5] . هاشمی[5] . موسوی[5] . کلیپ[2] . سفرهای استانی[2] . قالیباف[2] . سید حسن خمینی[2] . خاتمی[2] . انتخابات88[2] . انرژی هسته ای . انقلاب بنزین . تقلب . توهم . جاسوس . جلبک سبز . جنبش سبز . جنگ نرم . حداد عادل . حماسه 88 . خواص . دانشگاه آزاد . دانشگاه از هفت دولت آزاد . احمدی نژاد، خاتمی ، هاشمی . افسادطلبان . اقتصادی . امام خامنه ای . انتخاب دهم . انتخابات مجلس . شریعتمداری . شهید آیت . شیرین خانم عبادی . صانعی . دکتر احمدی نژاد . دکتر عباسی . ژنو ، کلمبیای2 . سبز لجنی . سبزلجنی . سخنرانی ها . کاربردهای انرژی هسته ای . کروبی . سونامی سوم تیر . سیاست خارجی . ضدغرب . طرح تحول اقتصادی . غزه . کلیپ، دانلود، صهیونیسم . نامه ننگین 2003 . هسته ای . وطن فروش . وطن فروشها . یکه تازی در کلمبیا . گفت و شنود کیهان . گفتگوی تلویزیونی . ما می توانیم . متفرقه . مطهری . مناسبتها . مناظره . منتظری .


:: آرشیو ::

**کلیپ**
آرشیو اخبار(88-1386)
آرشیو دسته بندی شده اخبار(88-1386)
آرشیو مطالب 87
سبزترین ها
پول مارو پس بگیر
این سبز و آن سبز
مناظره 10 میلیونی
13 آبان


:: دوستان من (لینک) ::

احمدی نژاد
بسیج جهانی
منطقه ممنوعه
گردباد
بیداری
چلغوز
فصل انتظار
خیلی دور _ خیلی نزدیک
موشک انداز
حزب اللهی مدرنیته
خمینیسم
ارزش خبر
خاتمی نیوز
رجانیوز
خبرنگار مسلمان
مصائب احمدی نژاد
بچه های سوم تیر
اختاپوس
خاکریزیسم
انصارنیوز
محراب اندیشه
ریاست جمهوری اسلامی ایران
روزنامه کیهان
روزنامه قدس
گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چی
نسل یبدار
ولایت
پارتیزان
نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی
جنبش
وبلاگ بحر
اریکه ایی ازنوع نوشتن
هجوم خاموش
ناگفته ها
یاوران دکتر احمدی نژاد
لاهوت
طنزهای خفن سیاسی
بوی خوش ظهور
بروبچز دبیرستان روشنگر
آواز پرجبرئیل
طنز کاظم
اصولگرا
روزنامه ایران
هجوم خاموش
پرس تی وی
آزادی بیان
برنانیوز
اندیشکده (دکتر عباسی)
مهرنیوز
وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد
خبرگزاری فارس
نیم نگاهی به ...
پرونده ویژه
مرکز بررسی های استراتژیک
اخبار و رویدادهای جنجالی
روایت های آسمانی
شهید چمران
نگرانی
نسل برتر
بهترین وبلاگ دنیا
سرمستانه
نگرانی
دانشگاه از هفت دولت آزاد
وبلاگ دانشجویان دانشگاه آزاد
صراحت
تارنگاشت های یک زن مسلمان
تاملات
افتضاح ملی
تمهیدات برای حضور و ظهور
آهستان
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
منطقه ممنوعه
وبلاگ گروهی فصل انتظار
من و روزهایم
بوی خوش ظهور

در گوشی با خدا
شُکوه منطق ایرانى
شاعرانه
همسنگری
اجتماعی سیاسی
شریف نیوز
همولایتی
روایتی دیگر
مهراوه من
نشریه طنز ستون آزاد
محمد پرسپولیسی
دکتر محمد علی رامین
گام آخر
دکتر شهبازی
کوکب هدایت
اول خدا دوم آقا سوم دکتر
کهف
اکینانیوز

احمدی نژاد FANZ
Mafia Online Game
خدمت
ما در شب تاریخ تا صبح بیداریم
نمازخانه بوستان بهاره
خبرگزاری عصر ایران
دیپلماسی ایرانی
یادگارهای ماندگار
درد نوشته های دانشجوی مسلمان
پایگاه خبری جام
دنیای جوانی
پایگاه خبری سپهر
روزنامه عدالتخواه سیاست روز
نشریه پرتو سخن
آیینه
یالثارات الحسین
انصارنیوز
فاطمه رجبی
حدیث نفس
اسلام حقیقی
پیاده تا عرش
شمیم نینوا
جزیره دانلود 2008
رایحه خدمت
دولت ۷۰ میلیونی
رجایی زمان
دکتر احمدی نژاد
سایه نیوز
آبادگران ایران اسلامی
حامی
جعبه جادویی
جزیره تنهایی های من
امید آخر
شمیم
علافی از دیار ابهر
بیا تا برویم
عمو اکبر
فرقه اصلاحیه
نسیم وصل
عصر بیداری
اینجا چراغی روشن است
علی اکبر جوانفکر
خصوصی نیست ... !
در التهاب انتظار فرج...
بسیجی سیاسی
پرواز
شلیکهای خاتمی
جهاد مجازی
شهسوار دل
احمدی نژاد فانز
وبلاگ گروهی موج
۞ مرکز دانلود ایرانیان ۞
ایرانی تمام عیار
رجایی زمان 2
خاتمی ، نه
مجمع وبلاگ نویسان حامی دولت اسلامی
انتقاد
حامیان دولت اسلامی
تداوم
کنایه
شبکه ایران
رییس جمهور ایرانیان
احمدی نژاد مرد خدا
فراماسونری ویهود
بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی پزشکی
استاذنا
استقامت
استناد
یوزارسیف
جنبش دعوت
توپ تانک بسیجی
یااباصالح فدات
ما می توانیم
پایگاه خبری قلم پرس
کلمه نیوز
چرا احمدی نژاد ؟
جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد
وبلاگ کاریکاتور هولوکاست
دولت مهر
پایگاه اطلاع رسانی مهرورزی
پایگاه اطلاع رسانی سحر
امتداد مهر
مردی از جنس مردم
ابـــوحـامـد
تقلب سبز
سیاست روز
صبح بیداری
مازیار بیژنی (کاریکاتور)
دولت اسلامی
تلخندک


:: لوگوی دوستان من ::










:: خبرنامه ::