سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک یا حسین دیگر (3) شنبه 88/3/2 ساعت 2:16 عصر

یک یا حسین دیگر (3)

رئیس‌جمهور عصر جمعه در جمع هزاران نفر از دانشجویان حامی خود حضور یافت و سخنان مهمی ایراد کرد.

به گزارش رجانیوز، بخش سوم متن کامل سخنان دکتر احمدی‌نژاد در ادامه آمده است:

امروز باید با مبانی اسلامی و مبانی مردم ایران که فرهنگ عشق، ایثار و برادری است، ایران را بسازیم و برای مشارکت فعال مدیریت جهان و صلح جهانی و فرهنگ و سیاست جهان آماده شویم، این شایسته ملت ایران است و ملت خواهد توانست (احمدی قهرمان، حامی مستضعفان/ احمدی قهرمان امید نسل جوان)

بعضی‌ها کرنش در مقابل قدرتمندان زورگو را تئوریزه و با بسته بندی شیک و براقارائه می‌کنند و ما را به تبعیت از این کرنش دعوت می‌کنند. بشنوید، برایتان جالب است، پیغام می‌دهند، اینطور که تو در مقابل قدرت‌های جهانی و برخی داخلی‌ها ایستاده‌ای، آیا به فکر آینده خودت نیستی؟ من می‌گویم هزاران هزار احمدی‌نژاد، فدای یک ثانیه ملت ایران (حسین، حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست)

دنیا بداند، دولت برآمده از این مردم، حافظ عزت و منافع آنان است و تا زمانی که سر کار باشد، هیچ سندی را که حتی یک قدم یا یک ریال علیه منافع ملت باشد، امضا نخواهد کرد (تکبیر، یا زهرا یازهرا)

دنیا بداند ما سینه‌های خود را برای تیرهای دروغ و کینه زیاده‌خواهان آماده کرده‌ایم اما حتی یک لحظه کرنش در مقابل زورگویان اتفاق نخواهد افتاد (هیهات منا الذلة، دانشجو می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد) دانشجویان ایران پرچم برافراشته عزت و عظمت ملت ایران هستند (ابالفضل علمدار، احمدی را نگه دار)

آقایی هر روز تهمت می‌زند، توهین می‌کند، از او می‌پرسند که چرا به فلانی توهین می‌کنی، می‌گوید احمدی‌نژاد ما را تحویل نمی‌گیرد. می‌خواهم بگویم خدا شاهد است صدها ساعت نوکری آن روستایی دورافتاده را که زیر چرخ برنامه‌ریزی توسعه شما له شد، (مرگ بر اسلام امریکایی) و یک بار دست‌بوسی آن کشاورز و کارگر را به صدها ساعت نشست و برخاست همراه با شما عوض نخواهم کرد (تکبیر، سلام بر رجایی درود بر احمدی)

بدانند تا روزی که این دولت هست، هرگز منافع ملت را فدای زیاده خواهی ها و زیاده گویی های یک مشت آدم پر اداعای بی خاصیت نخواهد کرد. (احمدی قهرمان امید مستضعفان/ احمدی دوستت داریم) بنده هم شما را دوست دارم و از صمیم دل عشق می ورزم، روزی اگر خدا خواست، شاید برخی مسائل را گفتم، این سینه مالال از حرف است، اگر نمی گوییم معنی‌اش این نیست که حرف نداریم، به خدا قسم فشاری که برخی در موضوع هسته ای در داخل برما وارد کردند، بیش از فشار استکبار بود (مرگ بر آمریکا/ احمدی افشا کن) تا یک فشاری از بیرون می آمد و اخمی می کردند، اینها از داخل به عنوان کارشناس جلسه می گذاشتند و خواسته آنها را به زبان فارسی ترجمه می کردند، می خواستند در قالب تحلیل به ما تحمیل کنند. افراد را یکی یکی قانع می کردند می دانستند که چند نفره باید به سراغ من بیایند. وقتی حرف هایشان را می زدند، می گفتم نترسید خدا هست و وعده داده است اگر برای او بایستیم، پیروزی حتمی است. به جای ترسیدن از آنها از خدا بترسید. اما در بسیاری از جلسات، مستقیماً به من توهین می کردند. همه را تحمل کردم. خدمت رهبری عرض کردم شما روز اول فرمودید موضوع هسته ای را مدیریت کنیم ما هم باید عرضه دفاع از حقوق ملت را داشته باشیم، نباید بی عرضگی‌های عده ای را به ملت تحمیل کنیم. شما روز اول گفتید که تحمل کن و من هم تا روزی که لازم باشد، تحمل می کنم (احمدی دلاور، امید قلب رهبر)

حالا جمله ای هم بگویم که ذائقه‌اتان عوض شود. هر وقت فشارها زیاد می شد، می گفتند چرا کشور را به خطر می اندازی و هزینه ها را زیاد می کنی؟ راجع به هزینه ها در مناظره صحبت می کنم، روی میز می گذارم تا ببینند چه کسی هزینه تحمیل کرد؟ ( توپ تانک اهانت دیگر اثر ندارد)

می گفتند هسته ای می خواهیم برای چه؟ با کدام هزینه؟ کشور را با بی تدبیری به خطر می اندازی. اما تا مقداری از آن طرف لحن دشمن آرام می شد، سخنرانی ها شروع می شد که اصلاً اصل قضیه هسته ای را ما راه انداختیم. البته بسیار روشن است که دستاوردهای ملت حاصل مجاهداتش در تاریخ است و کسی حق ندارد به اسم خود بنویسد. ماهواره ای را که پرتاب شد، نگفتیم که کار ما بود، گفتیم که جوانان رشید ملت ساختند. برخی گفتند این هم برای زمان ما بوده است. گفتم با این حساب، اساس این اکتشافات به زمان کشف جاذبه برمی گردد! (منافق حیا کن احمدی را رها کن)

ماجرای هولوکاست را می دانید، فقط 2 سؤال مطرح شد. اما حنجره های جبهه استکبار دریده شد و حکم ترور ما را صادر کردند. آقایی در همین تهران 2 ساعت بلندگو دستش گرفت که فلانی دیپلماسی نمی فهمد، چرا چیزی گفتید که آنها عصبانی شوند؟ پیغام دادم و گفتم من سؤالی کردم که صهیونیست های آدم کش و اربابانش عصابی شدند، تو چرا عصبانی شدی؟

استادی در امریکا مقاله مفصلی نوشته و موضوع هلوکاست را تحلیل کرده است. خطاب به غربی ها مضمون حرفش این است که شما اشتباه می کنید، کارتان تمام است. نویسنده این مقاله خودش در جبهه استکبار است و می خواهد این جبهه را احیا کند و دلداری دهد اما می گوید در مقابله با ملت ایران اشتباه کردیم. خطاب به غربی ها می گوید شما همه امور قدسی از خدا و پیامبران، صداقت، شجاعت، فداکاری و پاکی را نسبی کردید اما برای حفظ جبهه استکبار در دنیا هلوکاست و رژیم صهیونیستی را حفظ کردید. اما ایرانی ها خیلی باهوش هستند، آنها بازی شطرنج را ابداع کرده‌ند. ستون فقرات اندیشه لیبرالی را منهدم کردند و دیگر نمی توانیم آن را احیا کنیم.

به فضل الهی و به خاطر ایستادگی شما و هوشمندی ملت ایران، امروز آرایش جبهه سیاسی استکبار در هم پاشیده است (احمدی پاینده رئیس جمهور آینده) هلوکاست و اندیشه صهیونیستی مرده است. این را پزشک متخصصی که بالای سرش است، یعنی استکبار می گوید. استکبار می‌گوید مرده، با نفس برخی در داخل این مرده زنده نخواهد شد.

برخی توصیه می کنند تهدید را با عقب نشینی برطرف کنید. امام عزیزمان با جمله بسیار زیبایی رفتار مستکبران را تشریح کردند. گفتند خصلت اینها مثل سگی است که اگر عقب نشینی کنی، حمله می کند و اگر جلو بروی، فرار می کند. تهدید را با اقتدار و شجاعت باید برطرف کرد نه از موضع ضعف و انفعال. راه آینده همین است.

مطلب کوتاهی هم راجع به انتخابات بگویم. انتخابات در ایران امری اصیل است. حکومت اسلامی بدون خواست و اراده ملت برپا نمی شود. انتخابات سکوی پرش ملت است. همه استعدادها باید هم افزایی شوند و ملت را به سمت قله ها ببرند. انتخابات فرصتی برای برطرف کردن ضعف ها، زدودن آلودگی ها و تقویت نقاط قوت است. انتخابات در هر مقطعی نقطه عزت و موجب سرافرازی ملت ایران بوده است. دوشمنان ملت ایران در هراسند. آنها نگران اند یکبار دیگر اراده ملت یکپارچه به صحنه بیاید و به زیاده خواهی های آنها یک پاسخ "نه" قوی بدهد. باید تلاش کنیم انتخابات با شور و گستردگی هر چه تمام تر برپا شود.

آقایی آمده از 6 ماه قبل طراحی می کند که انتخابات را زیر سؤال ببرد. آقایی دوره قبل کاندیدا بوده است، 4 سال است انتخابات را زیر سؤال می برد. 4 سال است سکوت کردم اما امروز برای دفاع از ملت این جمله را می گویم. همه یادشان است که دولت قبل، وزارت کشور و مجریان انتخابات موضعشان چه بود؟ هیچ‌کدام با ما نبودند و در نقطه مقابل بودند. مسئولان وزارت کشور موضع گیری و اهانت کردند. حامی صد در صدی رقیب ما بودند. انتخابات را شما برگزار کردید، اگر قرار باشد انتخابات ناسالم باشد همه حضور شما در مناصب قدرت بعد از انقلاب زیر سؤال است. (تکبیر)

برخی با این حرف ها و حرف های دیگر برای خدشه در انتخاب ملت ایران زمینه چینی می کنند. به آنها می گویم و به ملت هم عرض می کنم که هوشیار باشید هر کس هم که می خواهد برای کوچکترینِ ملت ایران؛ احمدی نژاد، تبلیغ کند، حق ندارد توهین کند. در این 30 سال، صحنه های زیادی دیدیم. در تمام ایران مراقبت کنید اگر کسی دنبال توهین، تنش و بی ادبی باشد، ربطی به ملت ایران، جمع حاضر و احمدی نژاد ندارد (توپ تانک اهانت دیگر اثر ندارد)

حتی در تبلیغ دولت هم انصاف و عدالت را رعایت کنید. اگر یک قدم برداشته، همان یک قدم را بگویید، کسی حق ندارد، اضافه کند. ما در خدمت مردم و تابع فرهنگ اخلاقی و اسلامی هستیم. صداقت پایه کار و شرط نجات و پیروزی است. مراقب باشید کسی را عصبانی و ناراحت نکنید. برخی می خواهند دعوا درست کنند. رفتند گفتند نمی گذارند صحبت کنیم، درها را بسته اند. گفتم همه آزاداند و به همه فرصت بدهید. کسی فرصت مظلوم نمایی ندهد. 4 سال است که سنگین ترین اهانت ها را به جرم ایستادن بر منافع ملت کرده اند. مراقب باشید با صحنه سازی های ساختگی خود را مظلوم جا نزنند. 3 هفته به انتخابات است. فضا با آرامش جلو خواهد رفت اما اطلاع دارم برخی دنبال تند کردن فضا و مسئله سازی هستند. همه باید تابع اراده ملت بزرگ ایران باشیم. انتخابات در ایران آثار جهانی دارد. شاید جزء معدود انتخاباتی باشد که تقریباً توجه تمام دولت ها و ملت های عالم به آن است. بسیاری از مناسبات سیاسی جهان متوقف است و منتظر تصمیم ملت ایران هستند.

خبر پرتاب موشک چند مرحله ای با سوخت جامد را شنیدید. این یعنی متخصصان ما در گام بعدی می توانند موشک با هر بردی در اختیار داشته باشند (تکبیر) فناوری های ملت ایران در خدمت صلح و برادری است. ملت ایران اهل منطق و گفتگو است و اعتقاد دارد منطق ما در سایه عزت و برادری در خدمت همه ملت ها و پیشرفت بشر است. انشاءالله دست به دست هم بدهیم، موشک انتخابات را چند مرحله ای با سوخت جامد به فضای جهان پرتاب کنیم. من باید از شما تشکر کنم، بالاخره می فهم که وقتی یک واحد فشار به من وارد می شود، به شما به اندازه 100 واحد زخم زبان و فشار وارد می شود. از شما و همه ملت ایران تشکر می کنم. از رهبری عزیزمان تشکر ویژه دارم که پیشتاز ملت، حامی منافع ملی ایران بوده اند و به فضل الهی سرافراز هستند. صبح نزدیک است تا طلوع صبح آرمان ها یک یا حسین دیگر.


نوشته شده توسط: محمد حق دوست


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

ادامه فعالیت در وبلاگ قابلمه بدست
لری کینگ هم به سخنان هاشمی استناد کرد
هانیبال الخاص و ناصر حجازی!
سری ششم کلیپهای "رویای سرطانی"
ترور در روز رأی اعتماد
اللهم عجل لولیک الفرج
سری پنجم کلیپهای "رویای سرطانی"
سری چهارم کلیپهای "رویای سرطانی"
قانونی ترین دزدی قرن!
سری سوم کلیپهای 'رؤیای سرطانی'
اهانت به رهبری، مردم و احمدینژاد از جایگاه وکیل مدافعی سران فتنه
تقدیم به نخبه بیبصیرت "علی.م": عمرسعد شمایید که پیمان شکنید!
آوای مرگ بر موسوی سخنرانی سید حسن را نیمه تمام گذاشت
عظیم ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت رهبر معظم انقلاب
عدهای در صف دشمنان امام ادعای مالکیت انحصاری خط امام را دارند
[همه عناوین(671)][عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
498956


:: بازدیدهای امروز ::
108


:: بازدیدهای دیروز ::
148



:: درباره من ::

محمد حق دوست
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه . این وبلاگ رو راه انداختم تا از مردی دفاع کنم که آماج حملات بی رحمانه و بی شرمانه دشمنان خارجی و مخالفین داخلی قرار گرفته . کسی که تنها جرمش خدمت و نوکری ملت ایرانه ، کسی که معنای واقعی یک رئیس جمهور رو برای مردم به تصویر کشید ، کسی که ثابت کرد با دین هم میشه حکومت کرد ، کسی که ثابت کرد افکار امام به زباله دان تاریخ نپیوسته، کسی که بعد از چندین سال آوای دلنشین اللهم عجل لولیک الفرج رو در سراسر گیتی طنین انداز کرد ، کسی که یاد و خاطره رجایی رو در ذهن مردم زنده کرد ، کسی که نظام های ظالمانه و ناعادلانه حاکم بر دنیا رو به سخره گرفت . کسی که ...

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

آقای مطهری! دانشگاه آزاد هم تقصیر مناظره است؟! [41]
وقف دانشگاه آزاد ، دزدی بزرگ [45]
لاریجانی : من به وظیفه ام عمل کرده ام [11]
از کیف انگلیسی تا کیف آزادی [9]
مطالبه حقوق مستضعفین از نمایندگان جاسبی گرا+ شماره موبایل [33]
مسئله دانشگاه آزاد و آزمون فساد ستیزی نظام [20]
اصولگرایان اصول را بخاطر آورید! [6]
وکیل الرعایا یا وکیل الدانشگاه آزاد؟ [10]
مجلسی که انگار از جنس مردم نیست [13]
اکنون پس از 20 سال... [51]
آیا سید حسن پیام مردم را شنید؟ + فیلم [267]
موسوی و کروبی در سالگرد رحلت امام(ره) چه می‌کنند؟! [48]
نظر رهبر انقلاب در مورد الله اکبر گفتن سبزها [43]
چرا سخنرانی سید حسن نیمه تمام ماند ؟ [25]
واکنش مردم به سیدحسن نوعی هشدار بود [23]
[آرشیو(162)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

کلیپ[7] . احمدی نژاد[6] . دانلود[5] . صهیونیسم[5] . هاشمی[5] . موسوی[5] . کلیپ[2] . سفرهای استانی[2] . قالیباف[2] . سید حسن خمینی[2] . خاتمی[2] . انتخابات88[2] . انرژی هسته ای . انقلاب بنزین . تقلب . توهم . جاسوس . جلبک سبز . جنبش سبز . جنگ نرم . حداد عادل . حماسه 88 . خواص . دانشگاه آزاد . دانشگاه از هفت دولت آزاد . احمدی نژاد، خاتمی ، هاشمی . افسادطلبان . اقتصادی . امام خامنه ای . انتخاب دهم . انتخابات مجلس . شریعتمداری . شهید آیت . شیرین خانم عبادی . صانعی . دکتر احمدی نژاد . دکتر عباسی . ژنو ، کلمبیای2 . سبز لجنی . سبزلجنی . سخنرانی ها . کاربردهای انرژی هسته ای . کروبی . سونامی سوم تیر . سیاست خارجی . ضدغرب . طرح تحول اقتصادی . غزه . کلیپ، دانلود، صهیونیسم . نامه ننگین 2003 . هسته ای . وطن فروش . وطن فروشها . یکه تازی در کلمبیا . گفت و شنود کیهان . گفتگوی تلویزیونی . ما می توانیم . متفرقه . مطهری . مناسبتها . مناظره . منتظری .


:: آرشیو ::

**کلیپ**
آرشیو اخبار(88-1386)
آرشیو دسته بندی شده اخبار(88-1386)
آرشیو مطالب 87
سبزترین ها
پول مارو پس بگیر
این سبز و آن سبز
مناظره 10 میلیونی
13 آبان


:: دوستان من (لینک) ::

احمدی نژاد
بسیج جهانی
منطقه ممنوعه
گردباد
بیداری
چلغوز
فصل انتظار
خیلی دور _ خیلی نزدیک
موشک انداز
حزب اللهی مدرنیته
خمینیسم
ارزش خبر
خاتمی نیوز
رجانیوز
خبرنگار مسلمان
مصائب احمدی نژاد
بچه های سوم تیر
اختاپوس
خاکریزیسم
انصارنیوز
محراب اندیشه
ریاست جمهوری اسلامی ایران
روزنامه کیهان
روزنامه قدس
گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چی
نسل یبدار
ولایت
پارتیزان
نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی
جنبش
وبلاگ بحر
اریکه ایی ازنوع نوشتن
هجوم خاموش
ناگفته ها
یاوران دکتر احمدی نژاد
لاهوت
طنزهای خفن سیاسی
بوی خوش ظهور
بروبچز دبیرستان روشنگر
آواز پرجبرئیل
طنز کاظم
اصولگرا
روزنامه ایران
هجوم خاموش
پرس تی وی
آزادی بیان
برنانیوز
اندیشکده (دکتر عباسی)
مهرنیوز
وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد
خبرگزاری فارس
نیم نگاهی به ...
پرونده ویژه
مرکز بررسی های استراتژیک
اخبار و رویدادهای جنجالی
روایت های آسمانی
شهید چمران
نگرانی
نسل برتر
بهترین وبلاگ دنیا
سرمستانه
نگرانی
دانشگاه از هفت دولت آزاد
وبلاگ دانشجویان دانشگاه آزاد
صراحت
تارنگاشت های یک زن مسلمان
تاملات
افتضاح ملی
تمهیدات برای حضور و ظهور
آهستان
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
منطقه ممنوعه
وبلاگ گروهی فصل انتظار
من و روزهایم
بوی خوش ظهور

در گوشی با خدا
شُکوه منطق ایرانى
شاعرانه
همسنگری
اجتماعی سیاسی
شریف نیوز
همولایتی
روایتی دیگر
مهراوه من
نشریه طنز ستون آزاد
محمد پرسپولیسی
دکتر محمد علی رامین
گام آخر
دکتر شهبازی
کوکب هدایت
اول خدا دوم آقا سوم دکتر
کهف
اکینانیوز

احمدی نژاد FANZ
Mafia Online Game
خدمت
ما در شب تاریخ تا صبح بیداریم
نمازخانه بوستان بهاره
خبرگزاری عصر ایران
دیپلماسی ایرانی
یادگارهای ماندگار
درد نوشته های دانشجوی مسلمان
پایگاه خبری جام
دنیای جوانی
پایگاه خبری سپهر
روزنامه عدالتخواه سیاست روز
نشریه پرتو سخن
آیینه
یالثارات الحسین
انصارنیوز
فاطمه رجبی
حدیث نفس
اسلام حقیقی
پیاده تا عرش
شمیم نینوا
جزیره دانلود 2008
رایحه خدمت
دولت ۷۰ میلیونی
رجایی زمان
دکتر احمدی نژاد
سایه نیوز
آبادگران ایران اسلامی
حامی
جعبه جادویی
جزیره تنهایی های من
امید آخر
شمیم
علافی از دیار ابهر
بیا تا برویم
عمو اکبر
فرقه اصلاحیه
نسیم وصل
عصر بیداری
اینجا چراغی روشن است
علی اکبر جوانفکر
خصوصی نیست ... !
در التهاب انتظار فرج...
بسیجی سیاسی
پرواز
شلیکهای خاتمی
جهاد مجازی
شهسوار دل
احمدی نژاد فانز
وبلاگ گروهی موج
۞ مرکز دانلود ایرانیان ۞
ایرانی تمام عیار
رجایی زمان 2
خاتمی ، نه
مجمع وبلاگ نویسان حامی دولت اسلامی
انتقاد
حامیان دولت اسلامی
تداوم
کنایه
شبکه ایران
رییس جمهور ایرانیان
احمدی نژاد مرد خدا
فراماسونری ویهود
بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی پزشکی
استاذنا
استقامت
استناد
یوزارسیف
جنبش دعوت
توپ تانک بسیجی
یااباصالح فدات
ما می توانیم
پایگاه خبری قلم پرس
کلمه نیوز
چرا احمدی نژاد ؟
جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد
وبلاگ کاریکاتور هولوکاست
دولت مهر
پایگاه اطلاع رسانی مهرورزی
پایگاه اطلاع رسانی سحر
امتداد مهر
مردی از جنس مردم
ابـــوحـامـد
تقلب سبز
سیاست روز
صبح بیداری
مازیار بیژنی (کاریکاتور)
دولت اسلامی
تلخندک


:: لوگوی دوستان من ::










:: خبرنامه ::