سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:
چه کسی جز خود هاشمی بذر تردید را افشاند؟
 رفسنجانی درصدد بود خطری را که رهبری دفع کرد، برگرداند

گروه سیاسی- شاید هنگامی که هاشمی رفسنجانی در خطبه‌های نمازجمعه هفته‌ی گذشته‌ی تهران گفت از پیش از نهضت امام(ره) تا امروز با انقلاب همراه بوده و بنابراین، اوست که می‌داند اهداف امام(ره) و انقلاب چه بود، و سپس به تقویت جریان کودتا پرداخت، اصولگرایان منتظر ماندند تا صبح شنبه یکی از یاران قدیمی امام(ره) که پس از انقلاب نیز هم از امام(ره) و هم از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حکم و تأییدیه داشته است، به این اظهارات پاسخ بگوید.

این انتظار البته محقق شد و آیت‌الله محمد یزدی رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یعنی عالی‌ترین تشکل روحانیت، در جمع خبرنگاران، انتقادات شدیدی را علیه هاشمی رفسنجانی مطرح کرد.

آیت‌الله یزدی با انتقاد از اظهارات روز گذشته هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه، تصریح کرد که در حکومت اسلامی مشروعیت و مقبولیت با یکدیگر متفاوت است و همراهی مردم، برای حکومت مشروعیت ایجاد نمی‌کند.

این عضو فقهای شورای نگهبان در جمع خبرنگاران درباره خطبه‌های روز گذشته نماز جمعه‌ی تهران اظهار کرد: آقای هاشمی رفسنجانی در خطبه‌ی اول و دوم خود زیربنای دیگری را مطرح کرده است که می‌خواهم بگویم حتما ایشان اشتباه کرده و اشتباه می‌کنند. به آنچه مورد اتفاق فقهای اسلامی و شیعه‌ی اثنی عشری است توجه نشده است و آن مسئله‌ی حق حاکمیت در نظام جمهوری اسلامی ایران است که ناشی از مردم و خداوند متعال است.

رییس دبیرخانه‌ی مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که مشروعیت با مقبولیت تفاوت دارد، تاکید کرد: مشروعیت حاکمیت در اسلام از طرف خداوند است و مقبولیت حاکمیت با همراهی مردم است.

وی توضیح داد: درست است که بدون همراهی مردم هیچ حاکم اسلامی نمی‌تواند کاری انجام دهد اما همراهی مردم، مشروعیت حکومت را ایجاد نمی‌کند حتی در مورد پیامبر اسلام (ص) هم این‌گونه بود.

این عضو فقهای شورای نگهبان در ادامه به بخش دیگری از سخنان رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در خطبه‌های روز گذشته نماز جمعه تهران اشاره کرد و گفت: تاریخی که ایشان ذکر کردند و البته بخشی از آن را اشاره کرده و بخشی را اشاره نکرده‌اند در واقع این است که پیامبر خدا به غیر از مقام پیامبری، رهبر و امام هستند. به حکم آیات شریفه‌ی معین که از جمله در هشت آیه‌ی قرآن از کلمه‌ی اطیعوا الله و اطیعوا الرسول نام برده شده است تماما موید این مطلب است که برای پیامبر اکرم (ص) در کنار وظایف پیامبری، کارهای نظارتی و کارهایی که توسط حاکم جامعه انجام می‌شود در نظر گرفته شده بود.

یزدی ادامه داد: اما آیات دیگری هست که ولایت رسول را قرار داده است. در طول جنگ مصادره‌ی اموال و خراب کردن مسجد منافقین تماما دستورات حکومتی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر همه‌جا رافت و مهربانی و رحمت نمی‌کرده است. در جایی که لازم بوده جنگ کرده و دستور تخریب مسجد ضرار را داده است و این امر لازم بوده است.

رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: اصل مهمی که زیربنای حکومت اسلامی است، مورد توجه آقای هاشمی قرار نگرفت این‌که اگر مردم باشند حکومت هست و اگر نباشند نیست، این غلط است. شک نداریم که علی‌(ع) خلیفه‌ی پیامبر (ص) است اما زمانی که پیامبر (ص) رحلت نمودند مردم با ایشان همراهی نکردند. آیا این مسئله به این معنا بود که حضرت علی (ع) خلیفه نبود، این گونه نیست. حضرت علی(ع) کنار نرفتند و در حد توان حتی مردم را ارشاد و راهنمایی کردند. یعنی امیرالمومنین در 25 سال خلیفه‌ی مسلمین بودند به عبارت دیگر ایشان مشروعیت را داشتند اما مقبولیت نبود. بعد از مرگ عثمان می‌بینیم که مردم همراهی کردند و علی (ع) خلیفه شد.

آیت‌الله یزدی تاکید کرد: این مسئله که مشروعیت با مقبولیت متفاوت است زیربنای اسلامی است که از زمان پیامبر اکرم (ص)‌،‌ائمه معصومین،غیبت کبری و در زمان ما این گونه است که ولی فقیه با دستور الهی، ولی امر است و حضور مردم امکان عمل و استیفای حق را می‌رساند.

وی در ادامه‌ی سخنان خود مثالی از رهبری امام راحل در زمان طاغوت ارائه کرد و گفت: هنوز طاغوت حکومت می‌کرد که امام دستورات حکومتی صادر می‌کردند که این دستورات با اتکاء به مشروعیت از طرف خداوند و به خاطر این‌که ایشان نائب امام زمان (عج) بودند، صادر می‌شد.

رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد:‌ آقای هاشمی رفسنجانی به این مسئله مهم اسلامی بی‌توجهی کردند و هم خطبه‌ی اول و هم در خطبه‌ی دوم به گونه‌ای بحث کردند که فقط حکومت مردمی است.

یزدی با بیان این‌که مسئله نصب الهی مطرح است و این‌که ولی فقیه در زمان غیبت ولی امر از جانب امام زمان(عج) است، خاطرنشان کرد: فتوای بیشتر فقها این است که او باید اعلام حضور کند و مردم باید با او همراهی کنند.

وی در ادامه به بخش دیگری از سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی مبنی بر این‌که بذر تردید در این انتخابات افشانده شد اشاره کرد و گفت: هاشمی از مردم تجلیل کرد و این واقعیت درستی است که همه می‌دانند اما ایشان گفتند بذر تردید در این انتخابات افشانده شد و این یکی از ویژگی‌های انتخابات این دوره بود.

وی در پاسخ به این جمله خطاب به هاشمی رفسنجانی این سوال را مطرح کرد که چه کسی بود که اولین بذر تردید را افشاند. قبل از انتخابات چه کسی به مقام معظم رهبری نامه نوشت و گفت که در خیابان‌ها آتش فتنه ایجاد شده و دود آن به چشم این و آن می‌رود. چه کسی جز خود ایشان( رفسنجانی) بذر تردید را افشاند.

عضو فقهای شورای نگهبان در ادامه تشکیل کمیته صیانت از آرای مردم را امری غیرقانونی دانست و اضافه کرد: قانون، نظارت بر انتخابات را بر عهده شورای نگهبان نهاده است حال چه کسی کمیته غیرقانونی صیانت آرا را تشکیل داد؟ رییس آن چه کسی بود؟ به چه مناسبت تاسیس شد؟ چرا به نظارت شورای نگهبان تکیه نشد؟

یزدی در دفاع از عملکرد وزارت کشور و شورای نگهبان گفت: این وزارت کشور همان وزارت کشوری است که ریاست جمهوری هاشمی را اداره کرد.ریاست جمهوری خاتمی را اداره کرد. این شورای نگهبان همان شورای نگهبانی است که انتخابات ریاست جمهوری ایشان و آقای خاتمی را نظارت کردند. چطور آن زمان این بحث‌ها و حرف‌ها پیش نیامد اما قبل از انتخابات این دوره این مسئله و این بحث پیش آمد.

وی خطاب به هاشمی رفسنجانی گفت: مسئله خیانت و تقلب در انتخابات را چه کسی مطرح کرد و کجا مطرح شد؟ در زمانی که هنوز انتخابات اعلام نشده بود! این چه معنا دارد؟ بذر تردید را چه کسی افشاند؟ باید با آنها برخورد شود. چه گروه‌هایی کمک کردند تا این بذر آبیاری شود و این همه فساد و فتنه در خیابان‌ها ایجاد شده و امنیت کشور را زیر سوال بردند.

وی در ادامه به دیگر سخنان هاشمی رفسنجانی در خطبه‌های نماز جمعه دیروز تهران اشاره کرد و گفت: ایشان در نماز رسما پیشنهاد آزادی بازداشت شدگان را می‌کنند. مگر ایشان رییس مجمع تشخیص مصلحت نیستند. ایشان به خوبی می‌دانند که این کار مربوط به دستگاه قضایی کشور است. ایشان مسئله پایبندی به قانون را مطرح می‌کنند در حالی که این گفته ایشان با دیگر سخنان و رفتارهای او تناقض دارد.

رییس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اگر شما قانون مدار هستید، نباید پیشنهاد آزادی بازداشت شدگان را بدهید اما می‌توانید توصیه کنید که با دقت به جرایم آنها رسیدگی کنند.

وی در خصوص علت بازداشت کسانی که در بازداشت هستند؟ گفت: کسانی که در بازداشت هستند پول‌هایی گرفته‌اند، کارهایی کرده‌اند و در متن تحریک مردم گرفته شده‌اند لذا نباید آزاد شوند. اگر کشور قانون دارد و لازم است قانون حاکم باشد اگر از من پرسیده شود من می‌گویم نباید آزاد شوند.

وی خطاب به رفسنجانی گفت: شما چه کاره هستید که می‌گویید باید بازداشت شدگان آزاد شوند؟ اگر شما خیرخواه مردم هستید که مطمئنا همین طور است باید بگویید به مسئله آنها دقیقا رسیدگی شود. در این فتنه آدم‌ها کشته شده‌اند چه کسی باید جواب آنها را بدهد.

یزدی ادامه داد: بعد از انتخابات و فتنه‌ها و سخنرانی رهبری سکوت معنادار آقای هاشمی یعنی چه؟ آیا این تنها فقط یک سکوت است؟ این سکوت نوعی حمایت و طرفداری از جبهه مخالف و تایید صحنه‌های خیابانی است.

این عضو فقهای شورای نگهبان ادامه داد: من می‌پرسم رییس مجلس خبرگان چرا سکوت کردید و نگفتید نباید خیابان بیایید و شیشه‌ها را بشکنید؟ در حالی که شما در سطح بالایی هستید.

وی از عملکرد شورای نگهبان در بحث انتخابات دفاع کرد و گفت: ایشان (هاشمی) گفت که شورای نگهبان به وظیفه خود عمل نکرد، من در شورای نگهبان بودم ودر پیشگاه خداوند شهادت می‌دهم که آنچه انجام گرفت با دقت و صحت بود.

وی ادامه داد: این همان شورایی است که خبرگان هم از آن عبور کرده‌اند. چطور ایشان می‌گوید شورای نگهبان عمل نکرد و در مقابل پیشنهاد می‌کند برای اعتمادسازی کاری کنید.

وی خاطرنشان کرد: شورای نگهبان بیش از هر دوره در این دوره با کاندیداها همراهی کرد که بتوانند حرف و شکایتشان را بگویند. این پنج روز مهلت را ما از رهبری درخواست کردیم اما کاندیداها نیامدند و بازشماری صندوق‌ها با پیشنهاد خود شورای نگهبان بود.

رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه اظهار کرد: طی فردا یا پس فردا گزارش تفصیلی شورای نگهبان در 50 تا 60 صفحه برای مردم منتشر خواهد شد که ریز قضایا در آن مطرح شده است.

وی خطاب به آقای هاشمی گفت: این‌که می‌گویید فضا را طوری آماده کنید که هر کس حرفش را بزند یعنی چه؟ یعنی موسوی بگوید باید انتخابات باطل شود؟ چون در مناظره در مورد آقای هاشمی صحبت شده است؟ در واقع نمی‌دانم منظور ایشان چه بوده است؟

وی گفت: آقای هاشمی با آن همه سوابقی که دارید و موقعیت کنونی آیا مصلحت کشور این طور ایجاب می‌کند؟

یزدی به جلسه روز پنج شنبه با هاشمی رفسنجانی و توصیه‌های حوزه خبرگان و شورا به ایشان اشاره کرد و گفت: همه توصیه کردند این نماز باید ایجاد وحدت کند اما شما آمدید ایجاد اختلاف کردید و آن حرف‌ها و حدیث‌ها را برگرداندید. این جریانات روشن کرد که جریان چیز دیگری بود که از قبل از انتخابات طرح آن ریخته شده بود. جریانی که با حمایت انگلیس بود و به دنبال ساقط کردن رهبری، واژگون کردن نظام و انقلابی به قول برخی مخملی بود.

وی در ادامه به مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص بیرون آمدن چند نفر دو شغله دولتی اشاره کرد و گفت: حالا مصلحت کشور ایجاب می‌کند شما چند نفر دو شغله را بگویید بروند کنار. خوب رفتند. آقای الهام از جمله این دو شغله‌ها بود که طبق مصوبه شما خارج شد. آیا مصلحت کشور تامین شد؟

وی در ادامه به حاشیه‌های نماز جمعه دیروز اشاره کرد و گفت: اکثریت قریب به اتفاق کشور اسلام را می‌خواهند اما یک عده‌ای که جوان هستند و تحت تاثیر برنامه ماهواره‌ای هستند بیایند شعار دهند که چه؟ با آن وضعیت پارچه سبز به دست بسته و یا لباس سبز پوشیده؟ آیا ما باید اینها را تقویت کنیم یا اکثریت را و نظام را تقویت کنیم؟

وی موکدا به جلسه روز پنج شنبه با هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: ما با ایشان صحبت کردیم و گفتیم که در نماز دنبال چیزهایی که برخی مسایل را زنده می‌کند نباشید. رهبری خطر را رفع کردند. شما مجددا در صدد بودید که خطر را برگردانید اما این خطر دامن شما را می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: من توقع نداشتم شما از رهبری تجلیل کنید. تجلیل نکردید آن نامه‌ای که نه سلام و نه علیک در آن بود یک طرف این هم سخنرانی شما از طرف دیگر. کشور در سایه رهبری امنیت دارد. مردم دنبال رهبری هستند مثل روز برای شما روشن است که اگر رهبری حمایت نکند شما نمی‌توانید کشور را اداره کنید.

وی از عدم تشکر هاشمی از رهبری به شدت انتقاد کرد و گفت: حداقل به اندازه حمایت رهبری از شما، شما از رهبر حمایت می‌کردید متاسفانه این روش‌ها و برخوردها از شما خلاف انتظار بود.

وی در پایان سخنان اولیه خود گفت: ایشان در مقابل این صحبت‌ها، صحبت‌های مثبتی کردند که از جمله آن بحث پایبندی به قانون بود. ایشان باید خودشان ابتدا به قانون عمل کنند و احترام رهبری را حفظ نمایند.

در ادامه این جلسه یکی از خبرنگاران در مورد شکایت موسوی از خبرگزاری فارس سوال کرد که آیت الله یزدی در پاسخ گفت: باید جواب این سوال را از خود ایشان بپرسید. آقای موسوی که خود در جریان طبیعی کارشان و قبل از نتیجه اعلام شده خودشان پیروز اعلام کردند و تا الان هم دنبال ابطال هستند اما ابطال دلیل می‌خواهد. توجه به فاصله مهم است. انتخابات مجلس که منطقه‌ای است اگر کسی اعتراض کند و بگوید فلان صندوق اشکال دارد و آن صندوق تخلفش ثابت شود و ابطال شود مجددا همان صندوق انتخابات دوباره اجرا می‌شود اما انتخابات ریاست جمهوری انتخابات کشوری است و شهر خاصی نمی‌تواند ملاک باشد.

وی گفت: اگر من آن زمان (4 سال آینده) در شورای نگهبان بودم هرگز صلاحیت میرحسین موسوی را تایید نمی‌کنم چرا که وی تا الان تن به هیچ قانون و حرف منطقی نداده است حتی در بازنگری از ده درصد صندوق‌ها یا نمایندگان او حاضر نشده‌اند و یا وقتی آمدند به وی گفتند که نتیجه تغییری نکرده است.

وی درخصوص سوال دیگری در مورد انتصاب رحیم مشایی به سمت معاونت اول رییس جمهور گفت: رییس جمهور با عده‌ای کار می‌کند. همکاران وی دو دسته هستند یک دسته به اختیار ایشانند و یک دسته باید به تایید مجلس برسند. ایشان آمده‌اند عده‌ای را انتخاب کرده‌اند که مورد نظرشان بوده است و کسانی از دوستان هم با آمدن آنها مخالف بودند و حتی به ایشان توصیه کردند که با او همکاری نکند. ایشان تنها امر و نهی را از رهبری می‌داند و امر و نهی را از شخص دیگری قبول ندارد.

یزدی ادامه داد: من به طور مستقیم با ایشان این مسئله را در مورد مشایی مطرح کردم که همکارانی که حساسیت روی ایشان است نباید به همکاری به این نزدیکی قبول کرد. به ایشان در قالب نصیحت و موعظه این صحبت‌ها و این تذکرات داده شده است و داده خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری در مورد قسمتی از سخنان آقای هاشمی که عنوان کردند نامه‌ای را در خصوص انتخابات در مجلس خبرگان مطرح کرده‌ است؟ گفت: تمام سخنان آقای هاشمی ظاهرا بی‌سند بوده است و تنها ادعاست.

وی در پاسخ به سوالی در مورد ادعای مشاور رییس جمهور در امور روحانیت که روحانیت برای تجمع و راهنمایی نیاز به اجازه از هیچ مرکزی ندارند، گفت: مشاور رییس جمهور نباید در مورد حوزه صحبت کند. حرکات حوزه باید با موافقت مراجع باشد. آن چه تحت عنوان حوزه است و برخی از حرکات که رنگ سیاسی دارد باید با موافقت شورای عالی حوزه صورت گیرد اما آنچه انجام گرفته است دنبال کردیم، روشن شد که آنها هم اجازه داشته‌اند هم اجازه نداشته‌اند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری که هاشمی رفسنجانی از اعضای مجلس خبرگان امضا گرفته است که بحث حکمیت رهبری را مطرح کند؟ گفت: تا آنجایی که من اطلاع دارم و در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری هستم چنین مسئله‌ای مطرح نشده است


نوشته شده توسط: محمد حق دوست


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

ادامه فعالیت در وبلاگ قابلمه بدست
لری کینگ هم به سخنان هاشمی استناد کرد
هانیبال الخاص و ناصر حجازی!
سری ششم کلیپهای "رویای سرطانی"
ترور در روز رأی اعتماد
اللهم عجل لولیک الفرج
سری پنجم کلیپهای "رویای سرطانی"
سری چهارم کلیپهای "رویای سرطانی"
قانونی ترین دزدی قرن!
سری سوم کلیپهای 'رؤیای سرطانی'
اهانت به رهبری، مردم و احمدینژاد از جایگاه وکیل مدافعی سران فتنه
تقدیم به نخبه بیبصیرت "علی.م": عمرسعد شمایید که پیمان شکنید!
آوای مرگ بر موسوی سخنرانی سید حسن را نیمه تمام گذاشت
عظیم ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت رهبر معظم انقلاب
عدهای در صف دشمنان امام ادعای مالکیت انحصاری خط امام را دارند
[همه عناوین(671)][عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
498322


:: بازدیدهای امروز ::
7


:: بازدیدهای دیروز ::
113



:: درباره من ::

محمد حق دوست
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه . این وبلاگ رو راه انداختم تا از مردی دفاع کنم که آماج حملات بی رحمانه و بی شرمانه دشمنان خارجی و مخالفین داخلی قرار گرفته . کسی که تنها جرمش خدمت و نوکری ملت ایرانه ، کسی که معنای واقعی یک رئیس جمهور رو برای مردم به تصویر کشید ، کسی که ثابت کرد با دین هم میشه حکومت کرد ، کسی که ثابت کرد افکار امام به زباله دان تاریخ نپیوسته، کسی که بعد از چندین سال آوای دلنشین اللهم عجل لولیک الفرج رو در سراسر گیتی طنین انداز کرد ، کسی که یاد و خاطره رجایی رو در ذهن مردم زنده کرد ، کسی که نظام های ظالمانه و ناعادلانه حاکم بر دنیا رو به سخره گرفت . کسی که ...

:: لینک به وبلاگ ::


:: پیوندهای روزانه::

آقای مطهری! دانشگاه آزاد هم تقصیر مناظره است؟! [41]
وقف دانشگاه آزاد ، دزدی بزرگ [45]
لاریجانی : من به وظیفه ام عمل کرده ام [11]
از کیف انگلیسی تا کیف آزادی [9]
مطالبه حقوق مستضعفین از نمایندگان جاسبی گرا+ شماره موبایل [33]
مسئله دانشگاه آزاد و آزمون فساد ستیزی نظام [20]
اصولگرایان اصول را بخاطر آورید! [6]
وکیل الرعایا یا وکیل الدانشگاه آزاد؟ [10]
مجلسی که انگار از جنس مردم نیست [13]
اکنون پس از 20 سال... [51]
آیا سید حسن پیام مردم را شنید؟ + فیلم [267]
موسوی و کروبی در سالگرد رحلت امام(ره) چه می‌کنند؟! [48]
نظر رهبر انقلاب در مورد الله اکبر گفتن سبزها [43]
چرا سخنرانی سید حسن نیمه تمام ماند ؟ [25]
واکنش مردم به سیدحسن نوعی هشدار بود [23]
[آرشیو(162)]


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

کلیپ[7] . احمدی نژاد[6] . دانلود[5] . صهیونیسم[5] . هاشمی[5] . موسوی[5] . کلیپ[2] . سفرهای استانی[2] . قالیباف[2] . سید حسن خمینی[2] . خاتمی[2] . انتخابات88[2] . انرژی هسته ای . انقلاب بنزین . تقلب . توهم . جاسوس . جلبک سبز . جنبش سبز . جنگ نرم . حداد عادل . حماسه 88 . خواص . دانشگاه آزاد . دانشگاه از هفت دولت آزاد . احمدی نژاد، خاتمی ، هاشمی . افسادطلبان . اقتصادی . امام خامنه ای . انتخاب دهم . انتخابات مجلس . شریعتمداری . شهید آیت . شیرین خانم عبادی . صانعی . دکتر احمدی نژاد . دکتر عباسی . ژنو ، کلمبیای2 . سبز لجنی . سبزلجنی . سخنرانی ها . کاربردهای انرژی هسته ای . کروبی . سونامی سوم تیر . سیاست خارجی . ضدغرب . طرح تحول اقتصادی . غزه . کلیپ، دانلود، صهیونیسم . نامه ننگین 2003 . هسته ای . وطن فروش . وطن فروشها . یکه تازی در کلمبیا . گفت و شنود کیهان . گفتگوی تلویزیونی . ما می توانیم . متفرقه . مطهری . مناسبتها . مناظره . منتظری .


:: آرشیو ::

**کلیپ**
آرشیو اخبار(88-1386)
آرشیو دسته بندی شده اخبار(88-1386)
آرشیو مطالب 87
سبزترین ها
پول مارو پس بگیر
این سبز و آن سبز
مناظره 10 میلیونی
13 آبان


:: دوستان من (لینک) ::

احمدی نژاد
بسیج جهانی
منطقه ممنوعه
گردباد
بیداری
چلغوز
فصل انتظار
خیلی دور _ خیلی نزدیک
موشک انداز
حزب اللهی مدرنیته
خمینیسم
ارزش خبر
خاتمی نیوز
رجانیوز
خبرنگار مسلمان
مصائب احمدی نژاد
بچه های سوم تیر
اختاپوس
خاکریزیسم
انصارنیوز
محراب اندیشه
ریاست جمهوری اسلامی ایران
روزنامه کیهان
روزنامه قدس
گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چی
نسل یبدار
ولایت
پارتیزان
نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی
جنبش
وبلاگ بحر
اریکه ایی ازنوع نوشتن
هجوم خاموش
ناگفته ها
یاوران دکتر احمدی نژاد
لاهوت
طنزهای خفن سیاسی
بوی خوش ظهور
بروبچز دبیرستان روشنگر
آواز پرجبرئیل
طنز کاظم
اصولگرا
روزنامه ایران
هجوم خاموش
پرس تی وی
آزادی بیان
برنانیوز
اندیشکده (دکتر عباسی)
مهرنیوز
وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد
خبرگزاری فارس
نیم نگاهی به ...
پرونده ویژه
مرکز بررسی های استراتژیک
اخبار و رویدادهای جنجالی
روایت های آسمانی
شهید چمران
نگرانی
نسل برتر
بهترین وبلاگ دنیا
سرمستانه
نگرانی
دانشگاه از هفت دولت آزاد
وبلاگ دانشجویان دانشگاه آزاد
صراحت
تارنگاشت های یک زن مسلمان
تاملات
افتضاح ملی
تمهیدات برای حضور و ظهور
آهستان
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
منطقه ممنوعه
وبلاگ گروهی فصل انتظار
من و روزهایم
بوی خوش ظهور

در گوشی با خدا
شُکوه منطق ایرانى
شاعرانه
همسنگری
اجتماعی سیاسی
شریف نیوز
همولایتی
روایتی دیگر
مهراوه من
نشریه طنز ستون آزاد
محمد پرسپولیسی
دکتر محمد علی رامین
گام آخر
دکتر شهبازی
کوکب هدایت
اول خدا دوم آقا سوم دکتر
کهف
اکینانیوز

احمدی نژاد FANZ
Mafia Online Game
خدمت
ما در شب تاریخ تا صبح بیداریم
نمازخانه بوستان بهاره
خبرگزاری عصر ایران
دیپلماسی ایرانی
یادگارهای ماندگار
درد نوشته های دانشجوی مسلمان
پایگاه خبری جام
دنیای جوانی
پایگاه خبری سپهر
روزنامه عدالتخواه سیاست روز
نشریه پرتو سخن
آیینه
یالثارات الحسین
انصارنیوز
فاطمه رجبی
حدیث نفس
اسلام حقیقی
پیاده تا عرش
شمیم نینوا
جزیره دانلود 2008
رایحه خدمت
دولت ۷۰ میلیونی
رجایی زمان
دکتر احمدی نژاد
سایه نیوز
آبادگران ایران اسلامی
حامی
جعبه جادویی
جزیره تنهایی های من
امید آخر
شمیم
علافی از دیار ابهر
بیا تا برویم
عمو اکبر
فرقه اصلاحیه
نسیم وصل
عصر بیداری
اینجا چراغی روشن است
علی اکبر جوانفکر
خصوصی نیست ... !
در التهاب انتظار فرج...
بسیجی سیاسی
پرواز
شلیکهای خاتمی
جهاد مجازی
شهسوار دل
احمدی نژاد فانز
وبلاگ گروهی موج
۞ مرکز دانلود ایرانیان ۞
ایرانی تمام عیار
رجایی زمان 2
خاتمی ، نه
مجمع وبلاگ نویسان حامی دولت اسلامی
انتقاد
حامیان دولت اسلامی
تداوم
کنایه
شبکه ایران
رییس جمهور ایرانیان
احمدی نژاد مرد خدا
فراماسونری ویهود
بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی پزشکی
استاذنا
استقامت
استناد
یوزارسیف
جنبش دعوت
توپ تانک بسیجی
یااباصالح فدات
ما می توانیم
پایگاه خبری قلم پرس
کلمه نیوز
چرا احمدی نژاد ؟
جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد
وبلاگ کاریکاتور هولوکاست
دولت مهر
پایگاه اطلاع رسانی مهرورزی
پایگاه اطلاع رسانی سحر
امتداد مهر
مردی از جنس مردم
ابـــوحـامـد
تقلب سبز
سیاست روز
صبح بیداری
مازیار بیژنی (کاریکاتور)
دولت اسلامی
تلخندک


:: لوگوی دوستان من ::










:: خبرنامه ::