• وبلاگ : 
  • يادداشت : پول مارو پس بگير
  • نظرات : 2 خصوصي ، 7 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    فراخوان شناسي روز قدس

    و لا يحزنک الذين يسارعون في الکفر.

    با توجه به ادله محکم و شواهد خدشه ناپذير و عمليات گسترده سخت و نرم جبهه نفاق، اينکه جريان موسوي به دنبال ديکتاتوري است کاملا مبرهن است. از آنجا که مسوولين ديروز تبديل به منافقين امروز شده اند با توجه به شناخت بسيار و نفوذ زياد و ثروت کلاني که از بيت المال به جيب زده اند با وحدتي شيطاني همه امکانات خود را به کار بسته اند تا از هلاکت خود جلوگيري کرده و مانع پايان خاتمي شوند. چون آنها به خوبي مي دانند اين پايان را ديگر آغازي نخواهد بود. ? بار شکست مفتضحانه و ضربه آخر، آنها را به اين تصميم رساند که ديگر يا بايد خود مرد و يا به همان روشهاي رياکارانه و با دروغهاي بزرگ و تبليغات بي امان به استحمار نو پرداخت و بر جهل بخشي از عوام سوار شد و با هزينه تراشيهاي بسيار نظام را وادار به عقب نشيني از بزرگترين حق ملت در تعيين سرنوشت خويش نمود.

    همانند غريقي که به هر حشيشي چنگ مي زند بعد از بارها شکست بعد از شکست آقايان چيزي ديگر نمانده که به او متوسل نشده باشند، لذا براي قرار دادن مردم در برابر مردم به راهپيمايي روز قدس چشم دوخته اند.
    آره ديگه..حداقل راي ما رو پس نميده بايد پول ما رو پس بده!
    + محمد 

    سلام

    برادر! معلومه كه بايد 200 تا از نماينده ها از دانشگاه آزاد حمايت كنند چون بسياري از آنها به نحوي مديون دانشگاه آزاد هستند!

    بسيار بديهي است كه دانشگاه آزاد در مجلس و صدا و سيما و ... براي خودش لابي هايي دست و پا كرده است!

    رمز گشايي از ديدار محرمانه وزير علوم سابق و وزير رژيم صهيونيستي:

    ...
    بر اساس اين گزارش، زاهدي در دوران تصدي وزارت علوم با شرکت در اجلاس سزامي 2008 در کشور اردن بر خلاف قواعد و رسوم ديپلماتيک جمهوري اسلامي نه تنها با وزير رژيم صهيونيستي در اين اجلاس شرکت مي کند بلکه به دور از چشم دوربين ها و اصحاب رسانه و در پشت درهاي بسته به مذاکره با رالب (راغب) مجادله ، وزير علوم وقت رژيم صهيونيستي مي پردازد. هر چند تلاش هاي بسياري براي رسانه اي نشدن اين اتفاق انجام شد اما زمزمه سفارت زاهدي سايت جهان را بر آن داشت تا با انتشار عکس هايي از اين ديدار مسئولان عالي دولت و مقامات ديپلماسي کشور را در انتخاب افراد آگاه به شئونات انقلاب اسلامي ياري کند.

    http://dowlatekhedmatgozar.blogfa.com/post-245.aspx

    + سياست 

    اولين فروم مخصوص بحثهاي سياسي در جامعه ميجازي ايران راه اندازي شد با عضويت در اين فروم با رعايت قوانين اوليه فورم با هم به بحثهاي سياسي بپردازيد

    جايي براي بيان عقاي شما چپ و راست اصلاح طلب و اصولگرا

    همه با هم د راين فروم به بيان عقايد و تبادل نظر خواهيم

    پرداخت ... زود دير ميشود

    سريع ثبت نام کنيد

    http://potkekaghazi.7forum.net/index.htm

    چه مي شود تورا و مرا ...سرمست بي قراري خودمم و مست نگاه تو... خاکستر نشين آتش عشق توام و تو مژده ي«بردسلام »ابراهيمم مي دهي چشم بر آستان تو مي دوزم و تو آغوش مي گشايي من سرتا پا مي لرزم و تو نغمه ي « لا خوف عليهم » سر مي دهي من انتظار « فنجيناه من الغم » مي کشم و تو ساز « و لا هم يحزنون » مي نوازي همه ي نواهايت را شکر...و مهربانيت ..و کرمت ... و آتشت شکر ..همه را اي مهربان

    التماس دعا
    اگر با تبادل لينك موافقي خبرم كن
    + هادي 

    احمدي نژاداز270ميلياردتومان درامدنفت براي تبليغاتش استفاده كرد.نابودبادنظام ديكتاتوري!